שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 27

נושא: להחזיר עטרה ליושנה....

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל להחזיר עטרה ליושנה....

    טיסן ד2 בן יותר מ45 שנה עבר שיחזור, שיפוץ, שילוט (הוספת שלט) ומינוע, ואפילו עבר טסט פלייט היום.
    בטיסה הראשונה עלה לאויר קצת תזזיתי ולאחר קיזוזים וכיוונים תוך כדי תעופה התחיל להפגין את הייחוד של ד2: טיסן שלא ממהר לרדת, ושהה באויר למעלה משעה עם טעינת סוללה אחת (2000) וללא אף טרמיקה.

    נדרשים עדיין עוד כמה כיוונים כמו שינוי מרכז כובד, אבל הטיסן טס בצורה מדהימה, שקל במקור 410 גרם ועכשיו שוקל 750 גרם. היה מרגש ביותר לראות אותו באויר.

    הטיסן המקורי פרי תכנוני וביצועי מגיל 13 בערך, השתתף בתחרויות רבות, ובחלקן זכה במקומות ראשונים.
    הכנף צופתה מחדש במפת שולחן חד פעמית, חזקה ביותר וקלה, והכל מצופה בצפון לק .
    הגה גובה וכיוון, והחרטום ניבנו מחדש מדפרון 6 מ"מ
    ניתן לתמונות לדבר:
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_5529 (Medium).jpg‏ 
Views:	252 
Size:	48.7 קילובייט 
ID:	17243   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5530 (Medium).jpg‏ 
Views:	213 
Size:	50.2 קילובייט 
ID:	17244   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5533 (Medium).jpg‏ 
Views:	200 
Size:	52.0 קילובייט 
ID:	17245   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5535 (Medium).jpg‏ 
Views:	190 
Size:	50.0 קילובייט 
ID:	17246   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5703 (Medium).jpg‏ 
Views:	203 
Size:	54.0 קילובייט 
ID:	17247  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5704 (Medium).jpg‏ 
Views:	195 
Size:	45.3 קילובייט 
ID:	17248   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5705 (Medium).jpg‏ 
Views:	190 
Size:	55.1 קילובייט 
ID:	17249   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5706 (Medium).jpg‏ 
Views:	184 
Size:	53.3 קילובייט 
ID:	17250   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5708 (Medium).jpg‏ 
Views:	243 
Size:	54.8 קילובייט 
ID:	17251   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5709 (Medium).jpg‏ 
Views:	206 
Size:	51.0 קילובייט 
ID:	17252  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5710 (Medium).jpg‏ 
Views:	191 
Size:	45.3 קילובייט 
ID:	17256   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5711 (Medium).jpg‏ 
Views:	189 
Size:	38.0 קילובייט 
ID:	17257   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5712 (Medium).jpg‏ 
Views:	206 
Size:	40.9 קילובייט 
ID:	17258   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5716 (Medium).jpg‏ 
Views:	199 
Size:	60.4 קילובייט 
ID:	17259   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5717 (Medium).jpg‏ 
Views:	203 
Size:	60.1 קילובייט 
ID:	17260  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5718 (Medium).jpg‏ 
Views:	223 
Size:	29.3 קילובייט 
ID:	17261   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5719 (Medium).jpg‏ 
Views:	210 
Size:	47.2 קילובייט 
ID:	17262   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5720 (Medium).jpg‏ 
Views:	184 
Size:	38.0 קילובייט 
ID:	17263   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5725 (Medium).jpg‏ 
Views:	164 
Size:	39.7 קילובייט 
ID:	17264   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5727 (Medium).jpg‏ 
Views:	201 
Size:	38.9 קילובייט 
ID:	17265  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5729 (Medium).jpg‏ 
Views:	198 
Size:	42.9 קילובייט 
ID:	17266   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5731 (Medium).jpg‏ 
Views:	284 
Size:	49.4 קילובייט 
ID:	17267   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5733 (Medium).jpg‏ 
Views:	225 
Size:	57.4 קילובייט 
ID:	17268   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5734 (Medium).jpg‏ 
Views:	268 
Size:	52.0 קילובייט 
ID:	17269  
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 05-12-2009 בשעה 17:54:03.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    עודד כל הכבוד!!
    לא חשבתי שתצליח להכין את הטיסן הזה להיום
    הרעיון של הכנף פשוט גאוני,חזק ומתוח.

    שאפו על ההשקעה!
    יוסי
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    ממש יופי !
    כעת הבנתי לאיזה מפת שולחן אתה מתכון - ממש רעיון טוב כי החומר עצמו חזק ביסודו. האם הוא לא "שותה" יותר מידי צפונלק ? כמה שכבות מרחת ? האם הכנף לא יוצאת בסך הכל מאוד כבדה עם הציפוי הזה ?
    מה נקרא אצלך "טיסה תזזיתית" ?
    איזה מנוע ואיזה פרופ' ?
    כמה זמן עבד המנוע מתוך "השעה" טיסה ?
    אתה מתכוון להחליף בעתיד לפרופ' מתקפל ?

    המון שאלות, אבל זה באמת מעניין.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    וזו הסיבה שהמושג ״וינטג׳״ מעלה ערך של דברים. אם משהו החזיק מעמד כל כך הרבה שנים סימן שמלכתחילה מדובר בבנית אומן ברמה גבוהה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    461
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    חברה, זכיתי לבקר בביתו בו בעת שהוא שיפץ את הכנפיים, הבן אדם פשוט אמן !!!!
    FIGHTING GRAVITY IS SO SIMPLE - JUST PUSH THE THROTTLE TO ITS UPPER LIMIT

    DX7
    TREX 600 NITRO SUPER PRO
    TREX 450
    GAUI HURRICANE425

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    104
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    עושה לי חשק להמשיך בבניה של הקיט שלי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    עודד,
    באמת כל הכבוד ,ממש אומנות ,רמת גימור יוצאת דופן הכנף וכל הרעיון לחלק הקידמי .
    זה טס בגעש?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    יפה מאוד . למה דווקא בחרת במפה ולק, האם ציפוי "רגיל" לא מספק?
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    סחתיין עודדי...
    אני יודע כמה זמן אתה מתכנן את זה ולכן נהנתי לראות שזה הגיע.

    כל הכבוד וכמו שאומרים ..
    צא בשלום וחזור ב... חתיכה אחת .

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    עודד,

    כל הכבוד.
    עשית לי חשק לחשמל את ה ד-2 שלי בן ה 40 .
    תן פרטים טכניים... מנוע... פרופ...

    איתי
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    גם לי יש עדין טיסן ד-2 בבית הוא בן 30 שנה מצא חן הרעיון שלך בעיני אולי אנסה גם. נראה מגניבבבבבבבבבבב.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    תודה לכל המפרגנים, ותשובות לכל השואלים:
    עקב בעיות בדורא הונג קונג ועיכוב משלוחים פירקתי את המנוע והפרופ מהמוגי שלי,הסתבר שזה עובד מצויין על הדבר הזה, ויש לי סט אחד כזה חדש בדרך, המוגי יקבל את המנוע של RC TIMER הרצחניץ
    כאן ישנו המנוע הפרופ והבקר:
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=9192

    עמירם:
    מתוך שעה טיסה לא מדדתי בדיוק אבל המנוע עבד לכל היותר 10-15 דקות.
    טיסה תזזיתית: רגישות גבוהה להגה גובה וכיוון, לקח זמן לייצב אותו לתנועה חלקה, ויש עדיין צורך להזיז את מרכז הכובד קדימה. במקור מרכז הכובד היה ב55% ועכשיו בערך ב45%, אבל צריך עוד קדימה (אין לי ברירה אלא להוסיף משקולת, אני כבר עם סוללה 2000 )
    חשבתי על פרופ מתקפל, לא ראיתי שזה ממש מזיז לו, כשייצבתי את הטיסן לדאיה טובה, הוא פשוט לא רצה לרדת ודאה מושלם. ברור שאפשר לשפר עוד כמה דברים, אעשה את זה בד2 הבא (שמחכה)

    הציפוי- תשובה גם לעמירם וגם לבוגל:
    מנסיונות ומהתייעצויות שעשיתי עם בעלי נסיון הבנתי שכל ציפויי הגיהוץ לא נדבקים טוב אל שאריות צפונלק ולכן חיפשתי תחליף. לא הייתי מוכן לצפות שנית בנייר משי כי זה סופר עדין ורגיש.
    מפת השולחן הוכיחה יעילות בעבודה, נדבקת היטב בשיטת הצפונלק מתחת והדבקה עם טינר 21 , ולאחר מכן חימום בפאן שיוצר מתיחה ומעלים כל קמט לגמרי . יש להיזהר עם עודף חימום כי המפה נמסה...
    יש על הכנף 3 שכבות צפונלק, והצפונלק עקב ההתכווצות שלו עוד שיפר מאד את המתיחה וחיזק את ההדבקה לקוער התחתון.
    תוספת המשקל לכנף היתה בערך 100 גרם (שזה הרבה לטעמי, אבל התוצאה מושלמת והטיסן לא נראה מתרגש ממשקל כולל של 750 גרם)
    עלויות: 65 ש"ח לבקבוק צפונלק, 4 ש"ח לכל מפה (שני צבעים-שתי מפות)

    אמנון: טס בגעש, המקום הכי טוב אחרי שאין דשא בברנר, והנחיתות עצמן, החל מהראשונה היו מושלמות, נגיעת פרפר בדשא ועוצר.
    היו רגעים במהלך הטיסה ששמתי את הטרימר על סיבוב רחב ופשוט הנחתי בצד את המשדר....
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 06-12-2009 בשעה 08:58:00.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    עודד, עקבתי אחרי ההטסה בשבת ואני מבין מה הפריע מעט. היה על המפה כתם של חמין. צריך להוריד אותו עם סבון כלים. לדעתי זה מאוד יועיל ליציבות

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    [QUOTE=dbrosh;107968]עודד, עקבתי אחרי ההטסה בשבת ואני מבין מה הפריע מעט. היה על המפה כתם של חמין. צריך להוריד אותו עם סבון כלים. לדעתי זה מאוד יועיל ליציבות[/QUOT


    שיט, מכרו לי מפה יד שניה???
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    225
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    איזה יופי! עוד מפרגן אחד מצטרף!
    R/C models veteran
    קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צורן
    הודעות
    254
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    נראה מדליק ביותר

    לגבי הציפוי שווה לבדוק את הציפוי של סיג http://www.sigmfg.com/cgi-bin/dpsmar...FV4.html?E+Sig

    מניסיון בשילוב עם צפון לק נותן תוצאות מעולות והבונוס הוא שניתן למתוח אותו עם פן או גיהוץ

    חן

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    סחתיין עודדי...
    אני יודע כמה זמן אתה מתכנן את זה ולכן נהנתי לראות שזה הגיע.

    כל הכבוד וכמו שאומרים ..
    צא בשלום וחזור ב... חתיכה אחת .

    גיל


    ידידי היקר, מתגעגע אליך
    בוא לבקר בגעש,תהנה שם....
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    לאחר שהדאון הנ"ל צבר כבר כמה שעות אויר הנה המסקנות:
    המנוע הקטן בהחלט מספיק, ממילא הוא רק מנוע עזר שמרים אותו. 90% מהטיסה זה ללא מנוע בכלל.
    עצם העובדה שהמנוע אחורי הופכת את העסק ליותר אמין ויותר פשוט, הפרופ לא מתקפל אבל לא מפריע בכלל לאיכות הטיסה.
    חסרות לי מאזנות-יהיו בגירסה הבאה
    לאחר שינוי במרכז הכובד היציבות בדאיה היא למופת, ניתן פשוט לעזוב את השלט והדאון מריח טרמיקות ונשאב אליהם
    מול הרוח הוא פשוט כמעט עומד במקום ולא שוקע, חוויה יוצאת דופן ותענוג אדיר
    הדאון הזה פשוט כל כך כייפי שאפילו אני לא ציפיתי לשלמות טיסה כזאת, במיוחד לאור העובדה שלא מעט בעלי נסיון בדברים כאלה ניסו לשכנע אותי לא לנסות בכלל.
    מי שיש לו בויידעם עם טיסנים כאלה, שלא יוותר על החוויה המדהימה והיוצאת דופן הזאת.
    וכמובן כל מי שירצה יקבל כל טיפ אפשרי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    ראיתי,מדהים(הניסיון והזמן עושים את שלהם )
    מוטי
    The sky is my playground
    מוטי

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,206
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    לאחר שהדאון הנ"ל צבר כבר כמה שעות אויר הנה המסקנות:
    המנוע הקטן בהחלט מספיק, ממילא הוא רק מנוע עזר שמרים אותו. 90% מהטיסה זה ללא מנוע בכלל.
    עצם העובדה שהמנוע אחורי הופכת את העסק ליותר אמין ויותר פשוט, הפרופ לא מתקפל אבל לא מפריע בכלל לאיכות הטיסה.
    חסרות לי מאזנות-יהיו בגירסה הבאה
    לאחר שינוי במרכז הכובד היציבות בדאיה היא למופת, ניתן פשוט לעזוב את השלט והדאון מריח טרמיקות ונשאב אליהם
    מול הרוח הוא פשוט כמעט עומד במקום ולא שוקע, חוויה יוצאת דופן ותענוג אדיר
    הדאון הזה פשוט כל כך כייפי שאפילו אני לא ציפיתי לשלמות טיסה כזאת, במיוחד לאור העובדה שלא מעט בעלי נסיון בדברים כאלה ניסו לשכנע אותי לא לנסות בכלל.
    מי שיש לו בויידעם עם טיסנים כאלה, שלא יוותר על החוויה המדהימה והיוצאת דופן הזאת.
    וכמובן כל מי שירצה יקבל כל טיפ אפשרי
    כל עוד אין רוח אתה צודק לחלוטין!! אבל כשיש רוח אפילו אם היא קלה בלבד לטיסן מאד מאד קשה לחזור אם בכלל הוא יצליח.... אני ניסיתי אותו דבר לפני מספר שנים רק שאני לא שמתי מנוע אלא זרקתי אותו מהיד, ובימים שהיתה רוח בינונית מינוס פשוט לא הצלחתי לחזור.
    כל הכבוד ותהנה,
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-ro צפיה בהודעה
    כל עוד אין רוח אתה צודק לחלוטין!! אבל כשיש רוח אפילו אם היא קלה בלבד לטיסן מאד מאד קשה לחזור אם בכלל הוא יצליח.... אני ניסיתי אותו דבר לפני מספר שנים רק שאני לא שמתי מנוע אלא זרקתי אותו מהיד, ובימים שהיתה רוח בינונית מינוס פשוט לא הצלחתי לחזור.
    כל הכבוד ותהנה,
    איתן.


    איתן ידידי
    הטסתי ברוח, לא ממש קלה, לא היתה שום בעיה לחזור או אחרת
    המשקל של הטיסן עומד על 800 גרם, שזה כמעט כפליים מהמשקל המקורי,ולא נאלצתי לפתוח מנוע כדי לטוס מול הרוח.
    בכל מקרה, בשביל מה יש מנוע?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    הייתה לי הזכות להזניק אותו בשבת ,לרגע קצט פחדתי שמה אזרוק אותו לא טוב ...
    הדאון הזה בנוי באיכות שהרבה שנים לא ראיתי כזאת ,פשוט התרגשתי להחזיק אותו

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,206
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    איתן ידידי
    הטסתי ברוח, לא ממש קלה, לא היתה שום בעיה לחזור או אחרת
    המשקל של הטיסן עומד על 800 גרם, שזה כמעט כפליים מהמשקל המקורי,ולא נאלצתי לפתוח מנוע כדי לטוס מול הרוח.
    בכל מקרה, בשביל מה יש מנוע?
    OK... זה מסביר את זה.... 800 ג"ר זה לא מעט ומעלה את העומס כנף די בהרבה, הטיסן שלי (כנף "מקרוב" בינוני 2.38 מטר) שקל טיפה מעל 500 גרם, השתמשתי בהגה המקורי שלו ששקל 6.8 גרם, ובנוסף כמו שאמרתי - לא שמתי לו מנוע מה שהוריד את המשקל בצורה מאד משמעותית מול הטיסן שלך.
    איתן.
    נ.ב איפה הוידאו??
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    וידאו? זה כמעט כמו סטילס בדאון כזה

    והיום התחלתי את הד-2 השני שלי
    שם ביטלתי את הדיהדראל לטובת כנף V כדי שאוכל לעשות מאזנות קרוב לקצה הכנף
    זו כנף הרבה יותר מתקדמת וקלה, ואותה אני הולך לצפות בבלזה עם חיזוק קרבון פנימי, סרוואים בכנפיים ועוד לא החלטתי על מבנה הגוף והאם מנוע אחורי או קדמי עם פרופ מתקפל.
    וגם בשני המטרה היא טיסן טרמיקות ושהייה, לא שום דבר אחר
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 28-12-2009 בשעה 15:47:58.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    144
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: להחזיר עטרה ליושנה....

    למה רק טרמיקות? חשבתי שגרסא 2 תעשה 3D...ץ P:
    למה לבטל את הדיהדרל אם אתה עושה מאזנות? יש דאונים שיש להם גם דיהדרל וגם מאזנות.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •