הרכבת ספינדל 450se v2
..הרכבת הספינדל זה ממש תורה למי שלא קונה מקורי.
בשל חוסר דיוק בחיתוך החלקים, נוצר מצב שהספינדל מהדק חזק את התופסנים לראש, ואז הפיצ' של הרוטור הראשי הולך קשה! (יחסית)
אני חושב שזה בשל מיסב הדחיקה הזעיר(זה שעשוי משלש חלקים) לא בנוי ממש להידוק כזה.
אגב שקיבלתי את הראש הפיצ' הלך חלק, והמסקנה שלי שהברגים בתופסנים לא הודקו עד הסוף למרות שהיו עם לוקטייט (הסינים רצו שהפיצ' ילך חלק).
אחרי הרבה מחשבה הבנתי שהגומיות בראש אמורים לדחוק את התפסנים החוצה ולמנוע חופש אבל ברמה של נגיעה, ולכן עלה לי רעיון לשייף ולהוריד את העובי של דיסקיות המתכת שצמודות לגומיות ונוגעות במיסב הראשון בתפסנים. הורדתי אותם לעובי של 1.55 מילימטר ..בדקתי הידוק עד הסוף.
הפיצ' של התופסנים הולך חלק עכשיו, הברגים מהודקים עד הסוף, ובנוסף אין חופש של התופסנים לראש.
מקווה שמידע זה יעזור למישהו
תודה
נערך לאחרונה על ידי galoz; 15-03-2010 בשעה 18:26:43.
bLaDe MsR, mCx
450se v2, pro