E-flite apprentice 25rtf
E-flite T-34 Mentor 32 ePTS RTF
is nice to be important but its more important to be nice
סטאפ יפה ויקר.
על מה חשבת לשים אותו......? איך בדיוק רצית שנייעץ לך?![]()
KV =מספר סיבובי המנוע לכל וולט
ובבחירת הסט אפ וגם בשאלה המוזרה ראים שאתה טירון
כשתבהיר את השאלה שלך תקבל מענה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מתן, אם תריץ חיפוש בפורום תלמד יותר מלשאול שאלות סתמיות...
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
היי,
השאלות "הסתמיות" אכן אופייניות לטירון כמוני ואין חובה לענות כמובן
ומשום מה לא מצאתי פרוט על ה-SETUP הזה בפורום
אני מתלבט האם לעבור מחשמליים לבנזין מיציתי את האפרנטיס מכל זווית אפשרית - ואני מחפש משהו
חזק יותר ומהיר יותר,
אני ממש לא מתלהב מהעובדה של להתלכלך מדלק, ולכן הרכבתי את ה-SETUP הנ"ל
האם הוא באמת ריאלי?
מישהו מכיר טיסן חשמלי שלב 2 עם מוטת כנף של לפחות 1.5?
חג שמח לכולם
E-flite apprentice 25rtf
E-flite T-34 Mentor 32 ePTS RTF
is nice to be important but its more important to be nice
שלום מתן הבט בקישורים בפורום זה לחנויות יש מכול טוב. בהצלחה וכול טוב![]()
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
מתן,
רכיבי הסט-אפ שבחרת אינם מתאימים לטיסן אותו אתה רוצה (כנף תחתית, למנוע 40.-50.).
למנוע kV נמוך מדי, שיכריח אותך להשתמש במדחף גדול מדי...
הרכיבים גם יקרים להחריד! אופייני, לכאלה המסופקים ע"י חברה אמריקאית; למרות שהם מיוצרים בסין...
בטיסן עם מנוע מתנול, תשתמש במדחף "10-11, בעוד שעם מנוע חשמלי, תשתמש במדחף "12-13.
המנוע שאתה צריך ייתן הספק של 600-900W. ה-kV שלו צריך להיות בין 650 לבין 950 סל"ד לוולט.
כמה מנועים: מנוע 1, מנוע 2, מנוע 3, מנוע 4, או אחר.
תצטרך בקר 60A כמו זה, למשל ומארז מצברים 4S בקיבולת 4000-5000 מא"ש, מהמבחר כאן, למשל.
צור קשר עמי להנחיה ישירה, אם מתאים לך.
טיסן "שלב שני" לא צ"ל מוגדר ע"י גודל המנוע או מיקום הכנף ובטח לא ע"י גודל הפרופ, אלא ע"י מאפייני טיסה שונים.
כפי שהגדיר מתן "מחפש משהוא חזק ומהיר יותר" ויש לא מעט טיסנים שעונים על ההגדרה :
מוגי, בליזארד, אקסטרות, קאפות וכ"ו (מקלקר או באלזה) בגודל 1-1.3מטר כנף והרשימה עוד ארוכה, אף אחד מהטיסנים הנ"ל לא נדרש למנוע בסד"כ שדר הציע, וכולם עונים על דרישתך לטיסן חזק ומהיר יותר.
עליך להגדיר באופן מדוייק יותר אילו מאפיינים אתה מחפש :
3D
דאון תרמיקות
פיילון
וורמליינר
ועוד.....
לך לשטחי ההטסה וצפה במגוון הקיים (נסה לאתר כמה סוגים מבין עשרות ומאות המוגים ששולטים בשמים).
כשתחליט מה מעניין אותך יותר, אפשר יהיה להמליץ לך על טיסן ובהתאם לכך על סטאפ מתאים.
'קיבלתי' טיסן כמו שפותח השירשור קנה רק ללא הסטאפ (T34 MENTOR).
תודה רבה דר, עזרת לי מאוד בבחירת המנוע לטיסן (מספר 3 ברשימה שלך..).
אלעד.
אני חושב שזה לא נכון. יש הגדרה טובה מאוד לטיסן שלב שני. זה טיסן שהוא יותר מהיר מטריינר, מגיב יותר חריף ומסוגל לעשות מעבר לאוירובטיקה הבסיסית של טיסן טריינר.
טיסן כזה ברוב המקרים הוא טיסן כנף תחתית עם דיהדרל נדיב, כנף מרובעת (לא משוכה) וברוב המקרים בטיסני דלק הוא משתמש באותו מנוע של הטריינר (46/25, תלוי בגודל הטיסן שלך).
3D זה לשלב קצת יותר מתקדם או אם אתה מרגשי שאתה שולט ממש טוב בטריינר שלך ויש לך ניסיון סימולטור. דאונים זה בכלל דבר שונה לגמרי ומי שרוצה יכול להתחיל עם דאונים בכמעט כל שלב הלמידה (אבל עדיין יהיה לו קשה כי הטסה של דאון היא דבר שונה מהטסה של טיסן מנוע).
דבר אחרון, פיילון זה לא למי שהרגע ירד מהטריינר.