שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: חומרים: קלקר אלפור וכו'

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    120
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חומרים: קלקר אלפור וכו'

    חג שמח לכולם.
    הנה שאלתי: בתור אחד שמטיס סוגים שונים של טיסני מולטיפלקס העשויים מELAPOR תהיתי מדוע אין שימוש בחומר ממנו עשויות קסדות של רוכבי אופניים?
    מכיוון שאני אוהב לחקור בדקתי את המשקלים הסגוליים של שני החומרים (משקל / נפח) והם היו דומים.
    ומצד שני די ברור שהחומר ממנו עשויה הקסדה, חזק לאין ערוך מאשר החומר ממנו עשוי הטיסן

    האם יש משהוא שפספסתי כאן?

    דורון

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    המשקל ונפח הן לא אותו דבר, הנפח הוא יחידה 1 והמשקל היא יחידה נוספת שמשתנה גם אם הנפח נשאר אותו דבר, יחידת המשקל תלויה בדחיסות הניפוח\הרחבה של הקצף, לדוגמא: קלקר "פשוט" שאנו מכירים הנפוץ ביותר בשוק (בדרך כלל באריזות שונות), המשקל שלו נמנה על פי משקלו בנפח של קו"ב, כלומר f30 זו דחיסות של קלקר שמשקלו בנפח קו"ב = ל-30 ק"ג, כך הבעצם כדי לדעת מהוא המשקל הסגולי של אותו חומר, חייבים לדעת לגבי איזו דחיסות מדובר..דבר נוסף למרות שהחומרים דומים יש הבדלי שונים מעלות יצור ועד תכונות שונות של כול חומר, כמו: גמישות, עמידות לחום, פריכות וכדומה..לגבי קסדות, עד כמה שאני יודע הן אמורות להתפקע בלחץ, לעומת ה-epp שהוא גמיש יותר וניתן למעיכה, יש כול כך הרבה שיקולים שהם כבר "מעלינו", בסופו של דבר זה מגיע לכלכליות..

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    120
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    תודה על התשובה המנומקת.
    באופן עקרוני אני לא יכול להתווכח עם מרבית הטיעונים (טמפרטורה, עמידות למכה- אימפקט, כלכליות חומר הגלם וכו') ואולם לגבי צפיפות החומר (משקל סגולי) אני לא מסכים.
    הכנס את החלק למיכל עגול עם מים, מדוד את גובה המים שנוסף והכפל בשטח המיכל - זהוא נפח החלק. לגבי המשקל- אתה כבר יודע, ומכן תתקבל צפיפות חומר הנמדד.

    והם (שני החומרים) דומים במשקלם הסגולי

    דורון

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    אאל"ט החומר בקסדות האופניים זהה לחומר בקסדות אופנועים = EPS שזה קלקר רגיל לחלוטין.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    120
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    יוסי (?)
    יכול להיות שהחומר בקסדה הוא קלקר רגיל.
    אבל איכשהוא היו מרגיש מאוד מוקשח, תנסה למעוך קסדה עם אצבעות היד- די בטוח שלא תצליח. ועובדה שמשתמשים בו בתור קסדה אז אולי הוא מתאים גם בתור חומר לטיסן

    דורון

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי dorona צפיה בהודעה
    חג שמח לכולם.
    הנה שאלתי: בתור אחד שמטיס סוגים שונים של טיסני מולטיפלקס העשויים מELAPOR תהיתי מדוע אין שימוש בחומר ממנו עשויות קסדות של רוכבי אופניים?
    מכיוון שאני אוהב לחקור בדקתי את המשקלים הסגוליים של שני החומרים (משקל / נפח) והם היו דומים.
    ומצד שני די ברור שהחומר ממנו עשויה הקסדה, חזק לאין ערוך מאשר החומר ממנו עשוי הטיסן

    האם יש משהוא שפספסתי כאן?

    דורון




    אתה טועה בפשטות
    החומר שבתוך הקסדה לא חזק לאין ערוך, הוא רק זול לאין ערוך ומספיק "חזק" למלא את תפקידו
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    אני חושב שההבדל העקרוני הוא פריכות החומר, הקליפה החיצונית בקסדות בד"כ קשה קצת יותר מהליבה (כנראה עניין בתהליך ההזרקה או תוספים שונים) אבל במכה הקסדה נשברת - התנהגות של קלקר "רגיל" בעוד אנו רוצים גמישות תוך שמירה על קשיחות ולכן הELAPOR הEPP והEPO נמצאו מתאימים יותר.
    אגב, יש לי XPD העשוי מEPS והוא קשיח כמו קסדה של אופניים (גם נשבר כמוה ).
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אני חושב שההבדל העקרוני הוא פריכות החומר, הקליפה החיצונית בקסדות בד"כ קשה קצת יותר מהליבה (כנראה עניין בתהליך ההזרקה או תוספים שונים) אבל במכה הקסדה נשברת - התנהגות של קלקר "רגיל" בעוד אנו רוצים גמישות תוך שמירה על קשיחות ולכן הELAPOR הEPP והEPO נמצאו מתאימים יותר.
    אגב, יש לי XPD העשוי מEPS והוא קשיח כמו קסדה של אופניים (גם נשבר כמוה ).
    וגם עושה רעשים מוזרים בלילה
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    קלקר ניתן לייצר בצפיפויות שונות ! צפיפויות של קלקר נעות בין F10 עד ל F30, שזה אמור להיות המשקל בק"ג למטר מעוקב, הקלקר הנפוץ מעין כרמל לרוב הינו F15.
    קלקר של F30 הוא מאוד קשה (וכבד).
    תכונות של קלקרים
    נערך לאחרונה על ידי master_bebe; 19-05-2010 בשעה 16:50:36.
    גיא.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    קלקר ניתן לייצר בצפיפויות שונות ! צפיפויות של קלקר נעות בין F10 עד ל F30, שזה אמור להיות המשקל בק"ג למטר רבוע (אם אני זוכר נכון), הקלקר הנפוץ מעין כרמל לרוב הינו F15.
    קלקר של F30 הוא מאוד קשה (וכבד).
    תכונות של קלקרים
    מטר מעוקב

    ציטוט נכתב במקור על ידי tisanir צפיה בהודעה
    וגם עושה רעשים מוזרים בלילה
    הוא קיבל מנוע ערסי חדש והיית צריך לראות איך המנוע גמר בקר HKSSבאויר והנחית את הטיסן ללא שלט
    שוססס
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    מטר מעוקב
    צודק, יצאתי חומוס
    גיא.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    קלקר ניתן לייצר בצפיפויות שונות ! צפיפויות של קלקר נעות בין F10 עד ל F30, שזה אמור להיות המשקל בק"ג למטר מעוקב, הקלקר הנפוץ מעין כרמל לרוב הינו F15.
    קלקר של F30 הוא מאוד קשה (וכבד).
    תכונות של קלקרים
    יש הרבה יותר מ30. אני אישית חתכתי משהו כמו F50-40
    אגב בפגושים של המכונית שלכם מבפנים (אם היא חדשה) יש EPP בצפיפות גבוהה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    כתבה מתורגמת "בפול גז" על קסדות ושות'.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    כתבה מתורגמת "בפול גז" על קסדות ושות'.
    יוסי, אין עליך.. כתבה סופר מעניינת (למי שבעוונותיו משתמש בקסדה)
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    כתבה מתורגמת "בפול גז" על קסדות ושות'.




    כתבה מדהימה, קראתי כל מילה
    כמי שבעבר אופנועים היה התחביב והפרנסה שלו, זאת אולי הכתבה הכי מרתקת שנתקלתי בה אי פעם
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    קסדה של אופניים נועדה לעמוד במעיכה

    לכן הקלקר שם מאוד דחוס

    אבל אם היו מייצרים כנף למשל מהחומר הזה, היית רואה שהכנף היתה מתקפלת בטיסה

    קלקר אינו עמיד בפני עומסי כפיפה

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    יוסי, אין עליך.. כתבה סופר מעניינת (למי שבעוונותיו משתמש בקסדה)
    צביקה אתה רוכב ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    כתבה מדהימה, קראתי כל מילה
    כמי שבעבר אופנועים היה התחביב והפרנסה שלו, זאת אולי הכתבה הכי מרתקת שנתקלתי בה אי פעם
    במה עסקת שקשור לאופנועים אם אפשר לשאול ?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חומרים: קלקר אלפור וכו'

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    צביקה אתה רוכב ?



    במה עסקת שקשור לאופנועים אם אפשר לשאול ?

    "רוכב" זו הגזמה -הגדרה נכונה יותר : "משתמש", כלי עירוני כתחליף ל4 גלגלי (רק 175 סמ"ק)
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

נושאים דומים

  1. המעגר הגרמני :)
    על ידי Tornadon בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-02-2010, 21:22:12
  2. חומרים מרוכבים בארץ?
    על ידי danile80 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 22-01-2010, 08:49:04
  3. המעבר ל 2.4 החל
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 01-01-2010, 23:41:21
  4. יש לכם חומרים נוספים?
    על ידי איציק רונן בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-01-2010, 00:00:58
  5. עזרה בהתלבטות קשה במעבר ל 2.4 - JR 9303 או Futaba T10C ?
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 22-04-2009, 21:50:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •