זהו, לא נותר את מה לשחזר יותר
זה ה ד-1 האחרון שנותר לי, בן 40 שנה שעבר הסבה לרדיו ממונע.
הכנף היתה שבורה ותוקנה, קיבלה מאזנות וצופתה בציפוי הכי הייטקי שקיים היום בעולם התעופה: מפת שולחן חד פעמית (שאריות מטיסן קודם).
הגוף חדש לגמרי ובנוי כמיטב המסורת של עבודת בלזה כשהחלק האחורי עשוי קרבון.
זנב V מטעמי נוחות בעיקר, ואין צורך לקדוח שום קדח בקרבון, שהתברר שאינו אוהב קדחים וזו נקודת חולשה משמעותית.
(עקב העובדה שיש לקרבון הנ"ל רק סיבי אורך הוא נסדק בקלות בעקבות קידוח)
מנוע טורנג'י מהסטוק בבית, לא נבחר אלא פשוט נשלף מהמגירה שוקל 19 גרם וחזק מספיק.
הפרופ בשלב זה הוא הפרופ המקורי של איזיסטאר,מקווה שיעשה את עבודתו.
סוללה של טי רקס 250 ,800MAH
סרוואים HXT
כל הטיסן צופה בצפונלק כמיטב המסורת
המשקל הכולל, באויר: 390 גרם