שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    שלום לכולם !

    אני חדש ב"טיסנים חשמליים" ואודה לכם באם תענו לי על מספר שאלות :

    רכשתי מהסיני שתי סוגי סוללות : טורנגי אלף מיליאמפר 11.1v בעלת 3 תאים. 25c .
    טורנגי 2200 מיליאמפר 7.4v בעלת 2 תאים .20c .

    כמו כן יש ברשותי מטען אלקטרוני שרכשתי בעבר ממישהו , המטען נקרא mystery .

    שאלותי הן : (מתנצל מראש אם חלקן נשמעות טיפשיות - אני חדש לגמרי בחשמלי)

    1. באיזה מתח ובאיזה מיליאפר להגדיר למטען את הטעינה ?
    2.האם להטעין אותן רק דרך השקע של הבלאנס ?
    3.האם בטעינה מהבית להגדיר מתח וזרם שונה מטעינה בשטח ? ואם כן איזה זרם ומתח?
    4. האם צריך להגדיר במטען כשטוענים דרך יציאת הבלאנס שזו טעינת באלנס ?
    5. כמה זמן אמורה להמשך טעינה בבית ? וכמה מהרכב?
    6.האם לאחר ההטסה , אני אמור לבצע פריקה לסוללה בטרם טעינה נוספת ?
    7. כיצד נקרא הקיצור של סוללת ליטיום פולימר על צג המטען (כמו שהקיצור של ניקל קדמיום הוא נייקד)?
    8. יש למטען יציאה של מדידת טמפרטורה, כיצד עושים בו שימוש ?

    בתודה מראש

    0524747111 צחי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    1. מתח - המטען יודע או תגדיר לפי מספר תאים. זרם - 3S ב- 1A מקס', 2S ב- 2.2A מקס'.
    2. לא
    3. לא
    4. לא שידוע לי אלא אם יש לך מטען שרוצה כך
    5. כ- 60 דקות
    6. לא
    7. LiPo
    8. אתה צריך חיישן ותוכנה ל- PC שלך

    ציטוט נכתב במקור על ידי zdital צפיה בהודעה
    שלום לכולם !

    אני חדש ב"טיסנים חשמליים" ואודה לכם באם תענו לי על מספר שאלות :

    רכשתי מהסיני שתי סוגי סוללות : טורנגי אלף מיליאמפר 11.1v בעלת 3 תאים. 25c .
    טורנגי 2200 מיליאמפר 7.4v בעלת 2 תאים .20c .

    כמו כן יש ברשותי מטען אלקטרוני שרכשתי בעבר ממישהו , המטען נקרא mystery .

    שאלותי הן : (מתנצל מראש אם חלקן נשמעות טיפשיות - אני חדש לגמרי בחשמלי)

    1. באיזה מתח ובאיזה מיליאפר להגדיר למטען את הטעינה ?
    2.האם להטעין אותן רק דרך השקע של הבלאנס ?
    3.האם בטעינה מהבית להגדיר מתח וזרם שונה מטעינה בשטח ? ואם כן איזה זרם ומתח?
    4. האם צריך להגדיר במטען כשטוענים דרך יציאת הבלאנס שזו טעינת באלנס ?
    5. כמה זמן אמורה להמשך טעינה בבית ? וכמה מהרכב?
    6.האם לאחר ההטסה , אני אמור לבצע פריקה לסוללה בטרם טעינה נוספת ?
    7. כיצד נקרא הקיצור של סוללת ליטיום פולימר על צג המטען (כמו שהקיצור של ניקל קדמיום הוא נייקד)?
    8. יש למטען יציאה של מדידת טמפרטורה, כיצד עושים בו שימוש ?

    בתודה מראש

    0524747111 צחי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    אור יהודה
    הודעות
    265
    תודה!
    94
    הודה 22 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי zdital צפיה בהודעה
    שלום לכולם !

    אני חדש ב"טיסנים חשמליים" ואודה לכם באם תענו לי על מספר שאלות :

    רכשתי מהסיני שתי סוגי סוללות : טורנגי אלף מיליאמפר 11.1v בעלת 3 תאים. 25c .
    טורנגי 2200 מיליאמפר 7.4v בעלת 2 תאים .20c .

    כמו כן יש ברשותי מטען אלקטרוני שרכשתי בעבר ממישהו , המטען נקרא mystery .

    שאלותי הן : (מתנצל מראש אם חלקן נשמעות טיפשיות - אני חדש לגמרי בחשמלי)

    1. באיזה מתח ובאיזה מיליאפר להגדיר למטען את הטעינה ?
    2.האם להטעין אותן רק דרך השקע של הבלאנס ?
    3.האם בטעינה מהבית להגדיר מתח וזרם שונה מטעינה בשטח ? ואם כן איזה זרם ומתח?
    4. האם צריך להגדיר במטען כשטוענים דרך יציאת הבלאנס שזו טעינת באלנס ?
    5. כמה זמן אמורה להמשך טעינה בבית ? וכמה מהרכב?
    6.האם לאחר ההטסה , אני אמור לבצע פריקה לסוללה בטרם טעינה נוספת ?
    7. כיצד נקרא הקיצור של סוללת ליטיום פולימר על צג המטען (כמו שהקיצור של ניקל קדמיום הוא נייקד)?
    8. יש למטען יציאה של מדידת טמפרטורה, כיצד עושים בו שימוש ?

    בתודה מראש

    0524747111 צחי
    איני מכיר את המטען הספציפי, אך אנסה בכ"ז לענות:
    1. מתח בדרך כלל אין צורך להגדיר. הזרם - תשתמש ב- 1C; דהיינו, לסוללה הראשונה 1000mA ולשניה - 2200mA.
    2. תלוי במטען, יש מטענים שבהם צריך לחבר גם את תקע הפריקה של הסוללה (זה עם החוטים הבריאים).
    3. אין צורך.
    4. תלוי במטען. לחלקם כן, ובדרך כלל זו צורת הטעינה הנכונה והמומלצת.
    5. מעט יותר משעה.
    6. אין צורך.
    7. LiPo.
    8. מחברים סנסור טמפרטורה ומדביקים אותו לסוללה באמצעות סלוטייפ או משהו דומה. כל היתר תלוי במטען.

    מקווה שעזרתי מעט
    יובל.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    תוספות קלות-
    ניתן לטעון את הסוללות הנ"ל גם ב 2C, ז"א 4400 ו2000 בהתאמה, עדיף לטעון ב1C, אך בשטח ניתן בהחלט לטעון ב2C כדי לקבל טעינה מהירה יותר של כחצי שעה לסוללה.

    בשביל להשתמש באופציית החיישן טמפרטורה צריך לקנות\להכין חיישן.
    בנוגע לקניה אני לא יודע ספציפית איפה או כמה עולה.
    בנוגע להכנה- מדובר ברכיב LM35, בחנויות אלקטרוניקה 10-15 ש"ח וקונקטור של סרוו, 3 הלחמות, קצת שרינק ויש לך חיישן. לדעתי היה הסבר פה באיפליי בנושא, תבדוק בחיפוש.

    בכל מקרה החיישן נועד לבטיחות, אין שום בעיה לטעות בלי (רוב המטיסים לא משתמשים, אני אישית משתמש במקרים ספצפיים בלבד אפילו שהחיישן מחובר למטען תמיד ו"זמין")

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    על הספסל עם מחשב נייד
    הודעות
    212
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    תוספות קלות-
    ניתן לטעון את הסוללות הנ"ל גם ב 2C, ז"א 4400 ו2000 בהתאמה, עדיף לטעון ב1C, אך בשטח ניתן בהחלט לטעון ב2C כדי לקבל טעינה מהירה יותר של כחצי שעה לסוללה.
    כמובן שניתן! גם ב3C וגם ב5C!

    אבל ככל שטוענים את הסוללה מהר יותר החיים שלה יתקצרו יותר

    עדיף להטעים כמה שיותר לאט, ואם אפשר, גם ב0.5C ואם משאירים ללילה אפיל פחות
    Telink Yak 55 - למכירה!
    Telink SU29 - מגיע מחר!
    Mustang P-51D
    Ultimate BII plane
    Night Swift II - Flag
    HK's Mini Swift משודרג
    Extra 330
    ברנש 46
    בקאי על שלט תכנון עצמי - בבנייה
    Nine eagle solo
    Turnigy 9X 2.4gHz

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    אור יהודה
    הודעות
    265
    תודה!
    94
    הודה 22 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    לא כל סוללה ניתן להטעין בקצב גבוה מ-1C. זו ברירת מחדל טובה בכל מקרה, גם בשטח (כולנו לוקחים כמה סוללות טעונות, לא? מה לא!? )

    צחוק בצד - הטענה בקצב איטי מדי לא תגרום לנזק, מלבד בזבוז זמן; הטענה בקצב מהיר מדי יכולה
    לפוצץ סוללה, עם כל המשתמע מכך.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    תודה רבה לכל המשיבים, עזרתם לי מאד


    צחי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי יובל בן חיים צפיה בהודעה
    לא כל סוללה ניתן להטעין בקצב גבוה מ-1C. זו ברירת מחדל טובה בכל מקרה, גם בשטח (כולנו לוקחים כמה סוללות טעונות, לא? מה לא!? )

    צחוק בצד - הטענה בקצב איטי מדי לא תגרום לנזק, מלבד בזבוז זמן; הטענה בקצב מהיר מדי יכולה
    לפוצץ סוללה, עם כל המשתמע מכך.

    אחלה...
    בין השאר יש ב"מלאי" שלי את 2 הסוללות הנ"ל
    אני די קפדן בתחום הסוללות
    ובכל זאת אין שום סיבה לא לטעון את הסוללות הנ"ל בשטח ב2C, זה הדירוג שלהן, משמע מיועדות לזה,
    נכון, יש פגיעה באורך החיים, אז מ2000 מחזורי טעינה נרד ל1500 מחזורי טעינה, אפילו ל1000, שזה בערך 3 טעינות ופריקות ביום למשך שנה, לעומת זאת חסכנו המתנה חסרת תכלית בשטח.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadav_B צפיה בהודעה
    כמובן שניתן! גם ב3C וגם ב5C!

    אבל ככל שטוענים את הסוללה מהר יותר החיים שלה יתקצרו יותר

    עדיף להטעים כמה שיותר לאט, ואם אפשר, גם ב0.5C ואם משאירים ללילה אפיל פחות
    נדב אתה טועה ומטעה!!!
    לא כל סוללה ניתן להטעין בכמה שרוצים! כתוב על הסוללה בכמה להטעין. בדוגמה של סוללת ה-1000 שלו הוא יכול להטעין עד 2C ואם ויטען ב-5C הוא יכול גם לפוצץ את הסוללה.
    נכון שטעינה איטית יכולה לתרום לחיי הסוללה אבל בכמות מחזורי הטעינה הרבה של היום ומחירי (הסוללות - $5 במקרה של ה-1000) חבל על ביזבוז הזמן וכן לא הייתי משאיר לטעינת לילה. עיצה לא טובה. בזמן טעינה חשוב להשגיח על הסוללות ולא ללכת לישון ולהתעורר עם שריפה בבית...!

    ציטוט נכתב במקור על ידי יובל בן חיים צפיה בהודעה
    לא כל סוללה ניתן להטעין בקצב גבוה מ-1C. זו ברירת מחדל טובה בכל מקרה, גם בשטח (כולנו לוקחים כמה סוללות טעונות, לא? מה לא!? )

    צחוק בצד - הטענה בקצב איטי מדי לא תגרום לנזק, מלבד בזבוז זמן; הטענה בקצב מהיר מדי יכולה
    לפוצץ סוללה, עם כל המשתמע מכך.


    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    אחלה...
    בין השאר יש ב"מלאי" שלי את 2 הסוללות הנ"ל
    אני די קפדן בתחום הסוללות
    ובכל זאת אין שום סיבה לא לטעון את הסוללות הנ"ל בשטח ב2C, זה הדירוג שלהן, משמע מיועדות לזה,
    נכון, יש פגיעה באורך החיים, אז מ2000 מחזורי טעינה נרד ל1500 מחזורי טעינה, אפילו ל1000, שזה בערך 3 טעינות ופריקות ביום למשך שנה, לעומת זאת חסכנו המתנה חסרת תכלית בשטח.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    אחלה...
    בין השאר יש ב"מלאי" שלי את 2 הסוללות הנ"ל
    אני די קפדן בתחום הסוללות
    ובכל זאת אין שום סיבה לא לטעון את הסוללות הנ"ל בשטח ב2C, זה הדירוג שלהן, משמע מיועדות לזה,
    נכון, יש פגיעה באורך החיים, אז מ2000 מחזורי טעינה נרד ל1500 מחזורי טעינה, אפילו ל1000, שזה בערך 3 טעינות ופריקות ביום למשך שנה, לעומת זאת חסכנו המתנה חסרת תכלית בשטח.




    כשתגיע ל200 מחזורי טעינה ספר לכולנו ונרוץ לקנות את הסוללות הנ"ל
    (בעצם כבר קנינו)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    אם אתה מוציא 1500 מחזורי טעינה מ- Zippy, אני נפעם...

    מרק

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חדש ב"חשמליים" זקוק לעזרתכם

    Holy Cow!
    בחיי שלא שמתי לב שכל הסוללות החדשות שקניתי ניתנות לטעינה ב2C...
    מזל שאני מטיס דברים שזמן הטיסה שלהם קרוב לזמן הטעינה של הסוללות, כך שמעולם לא נתקעתי בלי.

נושאים דומים

  1. [חדשות] חברים:ה"סיני" הפך להיות "דוד" שלי
    על ידי bna016 בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 24-07-2010, 18:02:09
  2. לא עדיף לפרסם "גוף למסירה" בפורום "נותנים-מקבלים"...?
    על ידי ZigiStar בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-05-2010, 20:34:40
  3. זקוק לעזרתכם - בעייה עם השלט
    על ידי kobi42 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-09-2009, 23:08:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •