שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 33

נושא: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    היי,

    לפני כמה שנים היה לי את הוויכוח עם Igalr לגבי Watt-ים "סינים" ו Watt-ים "גרמנים":
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...highlight=watt

    אני מעלה את הנושא כי בזמן האחרון יש המון שרשורי הסבה/שאלות SETUP של טיסני דלק.
    אני עדין עומד בדעתי שה SETUP שאנשים שמים הם פשוט לא שפויים והם ב overkill/overpower לא הגיוני. לשים 1000W לטיסן של 2.5 ק"ג זה פשוט לא הגיוני אלא אם מדובר על ציוד סיני עם נצילות בתחת. אבל ממש.

    ועכשיו לעובדות:
    בחודשים האחרונים אני מטיס כמעט כל סופ"ש את הטריינר המוסב שלי, מצ"ב שרשור הבניה (2 דפים)
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...F8%E9%E9%F0%F8

    אני מטיס טיסן טריינר במשקל של 2KG וקצת עם מנוע 2826/10 AXI וסוללות A123 בהספק מצחיק של 425W ולא עם מספר 4 ספרתי. להסרת הספקות הטיסן ממריא בטיפה עודף כוח.
    אני לא יודע אם זה בגלל שאני משתמש בבקר 40A JETI, מנוע AXI ופרופ איכותי אבל זה בהחלט עושה את העבודה. במצערת מלאה אני ב 35A ואת החישוב עשיתי לפי מתח של 12.5V (שזה מאוד מחמיר, בפועל זה הרבה יותר נמוטך וה WATT-ים קרובים יותר ל 350W)
    אני משייט איתו ב 1/3-1/4 מצערת בהנאה רבה.
    אני מגיע ל 20-30 דקות זמן טיסה שזה מעולה לטריינר עם טעינה של 11 דקות בלי להוציא את הסוללות (בערך הזמן שלוקח לתדלק ולהתניע) ואני עם כנף מחורבנת עם פרופיל סימטרי כך שזמן הטיסה יכול לעלות עוד הרבה.
    בנוסף אני עם סוללות שצפיפות האנרגיה שלהן לא אידיאלית.. אם אשתמש בליפו זמן הטיסה יעלה בעוד 20%.

    איך, בשם התחת של זאוס אתם מגיעים לזה שצריך 1000W ++ לטריינר של 2.5 KG?! מה אני מפספס? ההסבר ההגיוני היחדי היא שמנוע AXI הוא בניצולת של 80% והמנוע השני הוא 40%.. וזה ההבדל להפרש הצירכה של ה WATT-ים של המנועים, זה ההסבר ההגיוני היחידי שאני מוצא.

    מה דעתכם?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    טבלת הספקים, לעיונכם:
    להדפיס ולתלות על המקרר עם מגנטים
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	טבלת הספקים.jpg‏ 
Views:	219 
Size:	47.2 קילובייט 
ID:	35222  
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    איך, בשם התחת של זאוס אתם מגיעים לזה שצריך 1000W ++ לטריינר של 2.5 KG?! מה אני מפספס? ההסבר ההגיוני היחדי היא שמנוע AXI הוא בניצולת של 80% והמנוע השני הוא 40%.. וזה ההבדל להפרש הצירכה של ה WATT-ים של המנועים, זה ההסבר ההגיוני היחידי שאני מוצא.

    מה דעתכם?
    מאוד פשוט. אומרים לאנשים (אתה, עודד, אני) - שימו 75W לליברה (או 176W לקילו) וקבלו טריינר. אז אנשים חושבים קצת ואומרים "אני רוצה שיהיה לי קצת עודף כח. אני הולך לשים 420W לקילו." אז אתה מתווכח אם אחד או שניים ואז אתה אומר "וואלה! רק 420? אני הייתי שם 600! זה יתן לך קצת עודף לצאת ממצבי קצה."

    זהו!

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי mixerfix צפיה בהודעה
    זהו!
    וחוצמזה אני ילך לסים את זה על זה. ביחד! ושלי הכי גדול!

    עכשיו זהו!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    אנחנו לא אוהבים להמריא בטיפה overpower אחרי המראה אנחנו אוהבים לכוון את האף 90 מעלות ובמהירות על קולית לחורר את השמיים.

    אם יהיה לי זמן אני אחזיר את הMAX L2 שלי למצב טיסה לסוף שבוע.
    ה EAGLE TREE שלי חזר מתיקון (שרות מעולה יש לציין) אמתקן על הMAX כל מה שצריך ואולי גם מצלמה ואז אפשר יהיה לדבר על נתונים אמיתיים.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    הנה לך נתונים , לא מטריינר אלא מהמוסטנג שלי שניסיתי עליו 3 מנועים סיניים.
    AUW 3.300KG
    קיבול נצרך ל4 דקות טיסה 1500מיליאמפר-שעה, סוללה 5 תאים.
    הספק נמדד לדחף סטטי 990W
    הטסה ב2/3-3/4 מצערת עם תוספת כח לFULL ברגעי לחץ (לפעמים הקמצנות הורגת תושבות מנוע)
    בחישוב גס הספק נצרך לפי 3.8V-4V לתא --> 28.5-30 וואט-שעה , ל4דקות זה אומר שצריכת ההספק הממוצעת תהיה 30*60/4=450W
    ולקילו 450/3.3=136W/KG
    מ.ש.ל.
    .... מה לא?


    אגב, כשהתחלתי שמתי סט אפ של 700W, וברגעים הקשים היה לו קשה ורוב הטיסה היתה במצערת 80%... עדיין מסתדר לי.

    ולעניין, לצאת ממצבי לחץ צריך הספק - נקודה, בשוטף אפשר עם חצי.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    איזור השרון
    הודעות
    1,052
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    לדעתי יש בעיה לענות על השאלה "מה מתאים לטריינר מחושמל"
    כי מעבר לחוקים היבשים שנניח 150 וואט לקילו לטריינר , יכנסו לך עוד פרמטרים למשוואה
    לדוגמא עומס כנף גבוה שידרוש ממך מהירות יחסית גבוהה לאורך כל הטיסה
    כשאתה (מעיין) תוכל ברבע מצערת לנסוק ללא בעיה בנצי ברבע מצערת בקושי ישמור
    על אופקית וישרה , כלומר ל 2 קילו טיסן , מצטרפים גם קילו נוסף של סוללה ומנוע ,
    על כל זה בסקייל יכול להיות שרצו לשמור על המראה הסקיילי עם ויתור על תכונות הטיסה
    מה שידרוש יותר מצערת לכל אורך הטיסה .

    אני מטיס 3 קילו עם 750 וואט , זה ממש לא OVER POWER אבל נותן לי תחושת
    טיסה נעימה ובטחון שגם בביטול המראה אני יכול לנסוק ללא חשש מהזדקרות ושוב
    זה עקב עומס כנף גבוה שמהווה שיקול נוסף.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ההשוואה הנכונה היא ההספק מהסוללה לעומת סלד בפרופ או דחף וזאת כדי להשוות בין הסינים לצ'כים
    כל השאר הם נתונים סובייקטיביים של פלטפורמה,העדפות אישיות וכו....

    כשטענתי בעבר (וגם היום) שככל שהמשקל עולה היחס בין הספק למשקל צריך לעלות הוא באופן השוואתי לאופן טיסה עם מנוע מתאנול מקובל לאותו טיסן.

    בטריינר 2-2.5 קילו אפשר להטיס עם מנוע 40LA , 46LA ,46AX/FX,55AX וכמובן גם את המקבילים ה4 פעימתיים שלהם בקטגוריית נפח .80 או .70 של סאיטו או OS
    ועם כל מגוון האופציות שכל טריינר יטוס מצוין ולכל אופציה יתרונות וחסרונות הקונצנזוס או 46LA או FX/AX
    שמסובב פרופ 11X6 או 11X7 בסביבות 10K סלד
    נערך לאחרונה על ידי igalr; 23-11-2010 בשעה 06:57:27.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    הנה לך נתונים , לא מטריינר אלא מהמוסטנג שלי שניסיתי עליו 3 מנועים סיניים.
    AUW 3.300KG
    קיבול נצרך ל4 דקות טיסה 1500מיליאמפר-שעה, סוללה 5 תאים.
    הספק נמדד לדחף סטטי 990W
    הטסה ב2/3-3/4 מצערת עם תוספת כח לFULL ברגעי לחץ (לפעמים הקמצנות הורגת תושבות מנוע)
    בחישוב גס הספק נצרך לפי 3.8V-4V לתא --> 28.5-30 וואט-שעה , ל4דקות זה אומר שצריכת ההספק הממוצעת תהיה 30*60/4=450W
    ולקילו 450/3.3=136W/KG
    מ.ש.ל.
    .... מה לא?


    אגב, כשהתחלתי שמתי סט אפ של 700W, וברגעים הקשים היה לו קשה ורוב הטיסה היתה במצערת 80%... עדיין מסתדר לי.

    ולעניין, לצאת ממצבי לחץ צריך הספק - נקודה, בשוטף אפשר עם חצי.
    איזה מנוע שמת? האם אתה לא שמת מ נוע שהוא ממש OVER POWER ואז שילמת במשקל והעלת את משקל כל העסק ואז היית צריך להגדיל את הכל?
    אני לא מדבר על הדוגמה הספציפית שכתבת אלא על כל הייעוץ לאשנים ששואלים והם מטיסים עם SETUP-ים לא הגיוניים.
    כמו שמרק כתב.. בהתלה היה לי כח להתווכח ולנסות להסביר את עצמי כשראיתי שזה נופל על אזניים ערלות פשוט התייאשתי והפסקתי
    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    ההשוואה הנכונה היא ההספק מהסוללה לעומת סלד בפרופ או דחף וזאת כדי להשוות בין הסינים לצ'כים
    כל השאר הם נתונים סובייקטיביים של פלטפורמה,העדפות אישיות וכו....

    כשטענתי בעבר (וגם היום) שככל שהמשקל עולה היחס בין הספק למשקל צריך לעלות הוא באופן השוואתי לאופן טיסה עם מנוע מתאנול מקובל לאותו טיסן.

    בטריינר 2-2.5 קילו אפשר להטיס עם מנוע 40LA , 46LA ,46AX/FX,55AX וכמובן גם את המקבילים ה4 פעימתיים שלהם בקטגוריית נפח .80 או .70 של סאיטו או OS
    ועם כל מגוון האופציות שכל טריינר יטוס מצוין ולכל אופציה יתרונות וחסרונות הקונצנזוס או 46LA או FX/AX
    שמסובב פרופ 11X6 או 11X7 בסביבות 10K סלד
    בדיוק על זה אני מדבר.
    אז למה ממליצים לכולם לשים SETUP מפלצתי לא הגיוני אם זה "אותו דבר" בהקשר ה"גרמסיני"? נראה לי שיצרתי מטבע לשון חדש אחרי ה "סיזל".. ציוד באיכות גרמנית במחיר סיני..
    או שאלו הנחות עבודה לא נכונות או שיש בעיה של נצילות. בכל מקרה זה תמוהה

    בוגל ויגאל, אתם רוצים שאני אחפש שרשורי SETUP שאנשים שאלו ויצאו עם מנוע של פורשה 2015 על פיאסטה 88? הרי כולנו יודעים שאני אמצא 100 כאלו
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    זה שאתה מסתדר עם 400W לטריינר 40 לא אומר שזה הסטאפ החשמלי המקביל לסטאפ מתאנול שבקונצנזוס .
    ההשוואה לגרמני/סיני לא מעניינת אותי וגם אם נניח ש400W גרמני שקולים ל1000W סיני עדיין ב100$ אפשר יהיה לקנות 2000W סיני ו200W גרמני.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    יגאל, אני מתחייב בקרוב מאוד לצלם סרטון של הטריינר שלי ממריא במצערת מלאה ונוחת ותחליט לבד אם אני "מסתדר" עם 400W או מטיס בהנאה.
    אם באותם 100$ אני יכול לקנות SETUP שיתאים לי יותר, גם ישקול פחות ואקבל אותו זמן טיסה זה לא עדיף? אההה הוא גם גרמני? YAHH!! תביא 2 בבקשה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    תבדוק איזה מערכת חשמלית צריך כדי לסובב 11X7 ב 10 אלף סלד .
    גרמנית , שוודית,סינים ... וכו....

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    400W ל2 קילו זה הספק מאד אידאלי לכלי במהירות נורמלית וכח סביר ואפילו קצת כח זמין למצבים מסויימים.
    סתם דוגמה מכלים שיש לי או היו לי.
    איזיסטאר זה סוג של טריינר באופי טיסה שלו אפשר להגיד הוא סביב ה200W עם הסטאפ המומלץ והוא טס ממש מצויין נציל ,יעיל ועם כח זמין וממש לא באובר... הטיסן שוקל סביב הקילו.
    עוד דוגמה הכלי שאני מטיס היום הוא שוקל 4.4 קילו שהוא מועמס בעוד ציוד צילום וכוי.. וההספק המנוע עומד בין 800-1000W.
    המטוס ממריא מצויין לא אנכי אבל בזוית חדה ויש לו כח מאד חזק , ובנוסף אני יכול לשייט על 5-6A

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    על ה-F5 ישב מנוע עם הספק של 1300 וואט והטיסן שוקל קילו ומאה גרם ואני יכול להגיד לכם שאין כמו לתת בעיטה לטיסן EDF בזמן המראה ב90 מעלות ממהירות אפס.והמנוע ממש לא מנוע זול ופשוט.בכל זאת מנוע ב50 דולר.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    על ה-F5 ישב מנוע עם הספק של 1300 וואט והטיסן שוקל קילו ומאה גרם ואני יכול להגיד לכם שאין כמו לתת בעיטה לטיסן EDF בזמן המראה ב90 מעלות ממהירות אפס.והמנוע ממש לא מנוע זול ופשוט.בכל זאת מנוע ב50 דולר.
    "גם אני חתול.." הא חיים?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    "גם אני חתול.." הא חיים?
    מעיין ,כל העניין עם הוואטים ניראה קצת הזוי ,אבל אין כמו עודף כוח על טיסן ולא משנה איזה .לגבי איכות המנועים או שאר הירקות, אין ספק שיש תמורה בעד האגרה או לא ,בסוף הכל טס .אם אנשים רוצים רק להטיס ולהשתעשע אז סבבה סט אפ סיני ,אבל עם רוצים להתקדם לטיסני איכות וביצועים טובים יותר ולהגיע לרמת הטסה גבוהה אז הייתי ממליץ על סט אפ איכותי ויקר.ביננו הכל חרטה,מי שיש לו קונה יקר ,מי שאין לו קונה זול.לגבי הF5 סתם זרקתי דוגמא להספק מול מישקל.דרך אגב אני מוכר חתולה בת 5 ,צעירה יחסית מבית טוב .
    חיים גיל תעשה תרגיל

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    מעיין ,כל העניין עם הוואטים ניראה קצת הזוי ,אבל אין כמו עודף כוח על טיסן ולא משנה איזה .לגבי איכות המנועים או שאר הירקות, אין ספק שיש תמורה בעד האגרה או לא ,בסוף הכל טס .אם אנשים רוצים רק להטיס ולהשתעשע אז סבבה סט אפ סיני ,אבל עם רוצים להתקדם לטיסני איכות וביצועים טובים יותר ולהגיע לרמת הטסה גבוהה אז הייתי ממליץ על סט אפ איכותי ויקר.ביננו הכל חרטה,מי שיש לו קונה יקר ,מי שאין לו קונה זול.לגבי הF5 סתם זרקתי דוגמא להספק מול מישקל.דרך אגב אני מוכר חתולה בת 5 ,צעירה יחסית מבית טוב .
    גם לי זה נראה הזוי.. עד אתמול היית בטוח שטיסנים חשמליים פועלים על אגוזי.

    בוא נשאיר את השרשור הזה בנושא המקורי ולא האם עדיף OVER POWER או לא. יש פה כמה חבר'ה שמנסים לרדת לשורשם של דברים כדי לקדם את התחום ונראה שאנחנו בכיוון (לאן אני לא ידע אבל זה זז)

    בא לך לדון כמה כיף לבעוט בטיסן במצערת מלאה פתח שרשור-סקר אני מבטיח להבציע עבורך לא משנה מה תהיה עמדתך בנושא.

    מיאו
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    אחת הטענות שעולות בכל שרשור הסבה (בעיקר ע"י זוחל מעופף אחד) היא שבלאו הכי הסט אפ החשמלי המתאים קל ממנוע הדלק המקורי ואז צריך לסחוב משקלות.
    הוא מעדיף לקחת מנוע אובר כדי שהסוללות ישבו במ.כ.
    אני בדוקטרינה שלי מעדיף לסחוב משקל איזון של מצע אלקטרונים רענן, כזה אני.
    בכלל , אני חושב ששווה , אם כבר מסבים, לשבור החוצה את הפיירוואל דלק (או מראש אם בונים לא למקם אותו במקום המקורי) ולנצל את קוצר המנוע החשמלי להזזת הפיירוואל קדימה ויצירת תא סוללות גדול .

    אגב, בטריינר שלך בגלל שהשתמשת בA123, היה לך קל (כבד למעשה)יותר לאזן את הטיסן עם סוללות כבדות יחסית בתא הדלק.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    אני השתמשתי ב A123 משיקולים אחרים בכלל..
    1. לא רציתי להתחיל לקנות סוללות LIPO ייעודיות לטיסן הזה מאחר ואין לי שום חיה בארסנל שיש לה Spec דומה. אז לא היו לי סוללות מלכתחילה
    2. לא רציתי להתעסק עם הוצאת הפאקים כדי לטעון אותם
    3. בגלל סעיף 1 גם רציתי טעינה מהירה (11 דקות!) - בגלל שלא היו לי הרבה פאקים כאלו בבית.

    עשיתי קצת חישובים וראיתי שה A123 מתאימות למשימה. תאמין לי שהשיקול לא היה משקל. במקרה יצא לי בול.. לא היית צריך להוסיף משקולות בשום מקום. זה נקרא פקטור דרימר. איציק קורא לזה מזל.

    אגב הטענה שלך בלי קשר לא קשורה.. זה שיש עודף משקל זה לא אומר שצריך להגדיל את כל ה SETUP.. תגדיל רק את הסוללות. אההה... זה לא מספיק קרוב לקצה הטיסן ולא עוזר בדיוק למרכז הכובד הא? אז צריך מנוע יותר חזק! כדי שיהיה קצת יותר כח לצאת ממצבים מסוכנים בכל מקרה. נשמע מדבריך שהשיקול בבחירת SETUP מתאים הוא משקל המנוע (ומכך נגזר SETUP מפלצתי) יותר מאשר האם הוא מתאים מבחינת נתונים למשימה. אני מאוד מסכים איתך בגישת הסוללות אבל לא בכל השאר.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    איפה ראית שאמרתי שצריך מנוע יותר חזק.
    רק אמרתי שהטענה הזו עולה בכל דיון בנושא בו אני טוען שיש לקחת מנוע תואם לדלק ואת יתר המשקל לאזן בסוללות או בהזזת ציוד בטיסן.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    אני אומר שהסטאפ צריך להיות תואם לקצה העליון של סטאפ ניטרו הכי חזק האפשרי לטיסן ספציפי כמובן כשמדובר בטיסני ניטרו מוסבים 40 ומעלה

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    אני אומר שהסטאפ צריך להיות תואם לקצה העליון של סטאפ ניטרו הכי חזק האפשרי לטיסן ספציפי כמובן כשמדובר בטיסני ניטרו מוסבים 40 ומעלה
    סבבה בוא נעשה מספרים. כמה כ"ס זה מנוע לטיסן 40? כמה כ"ס זה בWATT-ים?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    40LA בערך 1 כס
    55AX בערך 2 כס

    הבעיה בכיוון הזה שעכשיו נכנס שוב לחישובי וואטים סיניים מול ואטים צכיים.
    פשוט יותר לקחת נתון מקורב של פרופ בטיסן ניטרו 11X7 בערך 10-13 אלף סלד .
    תמצא מה צריך כדי לסובב פרופ 12X6 (שהוא פרופ מאוד פופולרי בחשמליים 40) בסלד דומה

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    40LA בערך 1 כס
    55AX בערך 2 כס

    הבעיה בכיוון הזה שעכשיו נכנס שוב לחישובי וואטים סיניים מול ואטים צכיים.
    פשוט יותר לקחת נתון מקורב של פרופ בטיסן ניטרו 11X7 בערך 10-13 אלף סלד .
    תמצא מה צריך כדי לסובב פרופ 12X6 (שהוא פרופ מאוד פופולרי בחשמליים 40) בסלד דומה
    700-900W מדוד, ומוציא דחף סטאטי של 2.7-3 קילו. (וואטים סיניים מקוריים)
    (וסוס אחד זה 736W)
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מלחמות WATT-ים או איך לחשמל טיסן דלק בצורה שפויה - בוגל ו Igalr לעיונכם

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    700-900W מדוד, ומוציא דחף סטאטי של 2.7-3 קילו. (וואטים סיניים מקוריים)
    (וסוס אחד זה 736W)
    סוס סיני ?
    עם זנב או בלי ?


    מתברר שאני מעורר מהומות משו משו ...

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מעוניין לחשמל טיסן מסוג fox
    על ידי romgazit בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-11-2010, 11:08:18
  2. [שאלה] מעוניין לחשמל טיסן Avistar
    על ידי FlyTool בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-07-2010, 10:58:09
  3. איך להיפטר בצורה נכונה מסוללות ליפו?
    על ידי taco בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-10-2009, 18:53:20
  4. [שאלה] איך עובד מיכל דלק של טיסן?
    על ידי assafwei בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-04-2009, 09:54:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •