עזרו לי לסגור חור בהשכלה: לפי מיטב הבנתי, ג'יירואים במסוק שולטים על הפרופ שעל הזנב, בזמן שהמפעיל שולט על הפרופ המרכזי. מה קורה בקואד? האם המפעיל שולט על חלק מהפרופים והג'רואים על השאר?
עזרו לי לסגור חור בהשכלה: לפי מיטב הבנתי, ג'יירואים במסוק שולטים על הפרופ שעל הזנב, בזמן שהמפעיל שולט על הפרופ המרכזי. מה קורה בקואד? האם המפעיל שולט על חלק מהפרופים והג'רואים על השאר?
אנסה להסביר זאת בדרך הפשוטה ביותר:
בקואד החלוקה היא כזו:מערכת הייצוב שמבוססת על ג'ירו תלת צירי פוקדת על כל המנועים כדי לתת את הייצוב הנדרש. המטיס גם פוקד על כל המנועים באמצעות מערבל פקודות כדי לקבל את הניהוג הנדרש.
בשורה התחתונה: כל המנועים מקבלים פקודות גם ממערכת הייצוב האוטומטית וגם מהמפעיל הידני כך שתקבל מערכת יציבה וגם ברת ניהוג.
ואת הקוד כמובן![]()
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti