שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    קיבלתי איזי סטאר מחברה שלי ליום הולדת והיום הוא עבר טסט פלייט דיי בהצלחה.

    שאלה לאחר טיסט קיזוז נחתתי ושמתי לב שההגה כיוון מקוזז המון שמאלה ממה זה יכול לנבוע?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ההגה עצמו נמצא שמאלה או שרק המקזז ???
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ההגה עצמו

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    232
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    יכול להיות שיש עיוות בכנף שמצריך קיזוז חריף

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    יש לי בדיוק אותה בעיה,
    אצלי זה נבע מהגה כיוון קצת עקום בזווית (לא היה בדיוק 90 מעלות)

    יש דרך לעקם קבוע עם טיפה חימום עם מייבש שיער אבל צריך לעשות זאת בזהירות!
    ולבדוק בדיוק מאיפה יכולה לנבוע הבעיה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    על פניו הכל נראה מדויק ב 100 אחוז ההגה כיוון יושב בדיוק ב 90 מעלות ואין משהו בכנף שנראה בעיין

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    724
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    תבדוק אם הוא מאוזן שם אותו על 2 כסאות

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי SPL צפיה בהודעה
    קיבלתי איזי סטאר מחברה שלי ליום הולדת והיום הוא עבר טסט פלייט דיי בהצלחה.

    שאלה לאחר טיסט קיזוז נחתתי ושמתי לב שההגה כיוון מקוזז המון שמאלה ממה זה יכול לנבוע?


    מחברה שלך!!!!

    חברה שלי רק שוברת לי טיסנים ושלך קונה לך - איזה כיף לך!

    אה כן ומזל טוב על היום הולדת...
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    זוית מנוע חריגה?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    האם הקיזוז הזה מתאים לכל מצבי הטיסה ? (עם ובלי מנוע)

    א - אוירודינמי -תבדוק פיתולים בכנפיים ,מייצב הכיוון ומייצב הגובה.
    ב - סטאטי - תבדוק מרכז כובד רוחבי (שזו אפשרות סבירה פחות)
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    זה קורה בכל מצבי הטיסה...

    שאלה קצת טיפשית כיוון שזה מנוע "דוחף" האם אני אמור להפוך את הפרופלור וגם את כיוון היסבוב? או רק את כיוון הסיבוב?

    שוב פיתולים בכנף אני לא רואה, דווקא את הטיסן הזה בניתי הכי מדויק והוא טס הכי מעפן

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    אולי המנוע שלך לא יושב בזויות הנכונה.
    יותר מדי ימינה או שמאלה?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    הפרופ צריך להיות הפוך למנוע, שהחלק הקמור פונה קדימה. משהו בגיאומטריה או במשקל לא נכון.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    אם הפרופ ללא היה מורכב נכון הית מייצר דחף קדימה כלומר הטיסן היה טס ברוורס.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    232
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    אם הפרופ ללא היה מורכב נכון הית מייצר דחף קדימה כלומר הטיסן היה טס ברוורס.
    לא ממש. את כיוון הדחף קובע רק כיוון סיבוב המנוע.
    אם הפרופ מורכב הפוך תקבל זרימה בכיוון הנכון, אבל עם נצילות הרבה יותר נמוכה והרבה פחות כח

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Photon צפיה בהודעה
    לא ממש. את כיוון הדחף קובע רק כיוון סיבוב המנוע.
    אם הפרופ מורכב הפוך תקבל זרימה בכיוון הנכון, אבל עם נצילות הרבה יותר נמוכה והרבה פחות כח
    מזתאמרת?

    צריך להשאיר פרופ איך שהוא אמור לשבת על המנוע ופשוט להפוך את סיבוב המנוע?

    אצלי הפכתי פשוט את הפרופ ונתתי לסיבוב המנוע להישאר כמו שהוא אמור להיות..
    והפרופ הוא לא מסוג פושר, הוא APC אלקטריק רגיל.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyguy צפיה בהודעה
    מזתאמרת?

    צריך להשאיר פרופ איך שהוא אמור לשבת על המנוע ופשוט להפוך את סיבוב המנוע?

    אצלי הפכתי פשוט את הפרופ ונתתי לסיבוב המנוע להישאר כמו שהוא אמור להיות..
    והפרופ הוא לא מסוג פושר, הוא APC אלקטריק רגיל.
    אני בהתחלה הפכתי את הסיבוב המנוע ולא הפכתי את הפרופלור ולא הבנתי למה אין בקושי דחף הפכתי את הפרופלור ואז נהיה דחף כמו שצריך.

    מישהו יכול לחדד בנושא הזה?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    הכנפיים באיזי סטאר לא בדיוק סימטריות
    פתחתי אריזה חדשה וזיהיתי פיתול בכנף אחת שאין בשניה, וראיתי את זה בעוד כמה.
    לא צריך להתרגש מזה, אבל מה שממש צריך זה לבנות לו מאזנות, כל הטיסה והשליטה בו תשתפר פלאים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    724
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    עודד שלי עם מאזנות וכל הזמן מושך שמאלה כנף אחת יותר כבדה..
    SPL:
    תשים את האיזי על 2 כסאות ותראה אם הוא מאוזן..
    ככה אני עשיתי ושמתי משקולת בהתאם..

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    גדולתו של האיזי היא זו שהוא בהמת עבודה
    זה לא סוס אציל, זה פרד
    סובל הכל, כולל התעללויות שטיסן אחר היה נעלב מהן
    טוס עם הקיזוז שלך, ושכח מהעניין
    ותהנה מכל רגע איתו עד שישיב את נישמתו לבורא הספוגים המעופפים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    אחדד
    פרופלור הוא כנף לכל דבר
    לכל כנף יש שפת התקפה ושפת זרימה,וכמובן זוית התקפה.(בפרופ קוראים לזה פסיעה)
    ולכל כנף יש עקימון עליון ועקימון תחתון
    הפרופ צריך תמיד להסתובב כך ששפת ההתקפה מקדימה
    לעיתים בפרופ קשה להבחין בין העקימון העליון לתחתון עקב כך שההבדל ביניהם קטן
    לוקחים סרגל מתכת קטן ומניחים במרכז הגף של הפרופ ומבחינים שצד אחד קעור וצד אחד קמור
    הצד הקעור הוא העקימון התחתון , וזה הצד שעליו מופעל הלחץ של העילוי
    על הצד השני, הקמור, שהוא העקימון העליון, מופעל תת לחץ של העילוי
    (עילוי תמיד נוצר בגלל הפרשי לחצים)
    ההרכבה צריכה להיות כזאת שהצד הנלחץ יפנה כלפי זנב הטיסן, והצד הנשאב
    כלפי כיוון הטיסה
    וזה נכון תמיד , ללא כל קשר לכך שהמנוע קדמי או אחורי,המנוע זו רק יחידה שגורמת למדחף להסתובב, ומיקומו אינו משפיע במאומה על הצבת הפרופ ביחס לטיסן
    מקווה שההסבר ברור
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 23-11-2008 בשעה 09:32:48.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אחדד
    פרופלור הוא כנף לכל דבר
    לכל כנף יש שפת התקפה ושפת זרימה,וכמובן זוית התקפה.(בפרופ קוראים לזה פסיעה)
    ולכל כנף יש עקימון עליון ועקימון תחתון
    הפרופ צריך תמיד להסתובב כך ששפת ההתקפה מקדימה
    לעיתים בפרופ קשה להבחין בין העקימון העליון לתחתון עקב כך שההבדל ביניהם קטן
    לוקחים סרגל מתכת קטן ומניחים במרכז הגף של הפרופ ומבחינים שצד אחד קעור וצד אחד קמור
    הצד הקעור הוא העקימון התחתון , וזה הצד שעליו מופעל הלחץ של העילוי
    על הצד השני, הקמור, שהוא העקימון העליון, מופעל תת לחץ של העילוי
    (עילוי תמיד נוצר בגלל הפרשי לחצים)
    ההרכבה צריכה להיות כזאת שהצד הנלחץ יפנה כלפי זנב הטיסן, והצד הנשאב
    כלפי כיוון הטיסה
    וזה נכון תמיד , ללא כל קשר לכך שהמנוע קדמי או אחורי,המנוע זו רק יחידה שגורמת למדחף להסתובב, ומיקומו אינו משפיע במאומה על הצבת הפרופ ביחס לטיסן
    מקווה שההסבר ברור
    האם יש מדחפים יעודים לדחף או שמספיק להפוך את הפרופלור?

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    לדעתי ממש לא חייבים להוסיף מאזנות!!!
    אני רק הגדלתי את ההגה כיוון בכך שהדבקתי לו דיקט שארוך מההגה ב1.5 סנטימטר מצד אחד והוא פונה מדהים!!!
    אם קיזזתה את ההגה תשאיר ככה זה לא ממש משנה בטיסן כזה...

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי sundowner צפיה בהודעה
    לדעתי ממש לא חייבים להוסיף מאזנות!!!
    אני רק הגדלתי את ההגה כיוון בכך שהדבקתי לו דיקט שארוך מההגה ב1.5 סנטימטר מצד אחד והוא פונה מדהים!!!
    אם קיזזתה את ההגה תשאיר ככה זה לא ממש משנה בטיסן כזה...
    אם תטיס עם מאזנות, דעתך תשתנה
    זה לא רק האם מסתובב או לא, אלא איך מסתובב
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט - לאיזי סטאר - שאלה

    לא הופכים פרופ אף פעם
    יש לו רק כיוון אחד,הדחיפה או המשיכה לא מעניינים את הפרופ אלא רק את המיקום של המנוע
    והכיוון של הפרופ הוא ביחס לכיוון הטיסה, ולא ביחס למנוע
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •