קיבלתי איזי סטאר מחברה שלי ליום הולדת והיום הוא עבר טסט פלייט דיי בהצלחה.
שאלה לאחר טיסט קיזוז נחתתי ושמתי לב שההגה כיוון מקוזז המון שמאלה ממה זה יכול לנבוע?
קיבלתי איזי סטאר מחברה שלי ליום הולדת והיום הוא עבר טסט פלייט דיי בהצלחה.
שאלה לאחר טיסט קיזוז נחתתי ושמתי לב שההגה כיוון מקוזז המון שמאלה ממה זה יכול לנבוע?
ההגה עצמו נמצא שמאלה או שרק המקזז ???
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
ההגה עצמו
יכול להיות שיש עיוות בכנף שמצריך קיזוז חריף
יש לי בדיוק אותה בעיה,
אצלי זה נבע מהגה כיוון קצת עקום בזווית (לא היה בדיוק 90 מעלות)
יש דרך לעקם קבוע עם טיפה חימום עם מייבש שיער אבל צריך לעשות זאת בזהירות!
ולבדוק בדיוק מאיפה יכולה לנבוע הבעיה.
על פניו הכל נראה מדויק ב 100 אחוז ההגה כיוון יושב בדיוק ב 90 מעלות ואין משהו בכנף שנראה בעיין
תבדוק אם הוא מאוזן שם אותו על 2 כסאות
זוית מנוע חריגה?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
האם הקיזוז הזה מתאים לכל מצבי הטיסה ? (עם ובלי מנוע)
א - אוירודינמי -תבדוק פיתולים בכנפיים ,מייצב הכיוון ומייצב הגובה.
ב - סטאטי - תבדוק מרכז כובד רוחבי (שזו אפשרות סבירה פחות)
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
זה קורה בכל מצבי הטיסה...
שאלה קצת טיפשית כיוון שזה מנוע "דוחף" האם אני אמור להפוך את הפרופלור וגם את כיוון היסבוב? או רק את כיוון הסיבוב?
שוב פיתולים בכנף אני לא רואה, דווקא את הטיסן הזה בניתי הכי מדויק והוא טס הכי מעפן
אולי המנוע שלך לא יושב בזויות הנכונה.
יותר מדי ימינה או שמאלה?
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
הפרופ צריך להיות הפוך למנוע, שהחלק הקמור פונה קדימה. משהו בגיאומטריה או במשקל לא נכון.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
אם הפרופ ללא היה מורכב נכון הית מייצר דחף קדימה כלומר הטיסן היה טס ברוורס.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
הכנפיים באיזי סטאר לא בדיוק סימטריות
פתחתי אריזה חדשה וזיהיתי פיתול בכנף אחת שאין בשניה, וראיתי את זה בעוד כמה.
לא צריך להתרגש מזה, אבל מה שממש צריך זה לבנות לו מאזנות, כל הטיסה והשליטה בו תשתפר פלאים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד שלי עם מאזנות וכל הזמן מושך שמאלה כנף אחת יותר כבדה..
SPL:
תשים את האיזי על 2 כסאות ותראה אם הוא מאוזן..
ככה אני עשיתי ושמתי משקולת בהתאם..
גדולתו של האיזי היא זו שהוא בהמת עבודה
זה לא סוס אציל, זה פרד
סובל הכל, כולל התעללויות שטיסן אחר היה נעלב מהן
טוס עם הקיזוז שלך, ושכח מהעניין
ותהנה מכל רגע איתו עד שישיב את נישמתו לבורא הספוגים המעופפים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אחדד
פרופלור הוא כנף לכל דבר
לכל כנף יש שפת התקפה ושפת זרימה,וכמובן זוית התקפה.(בפרופ קוראים לזה פסיעה)
ולכל כנף יש עקימון עליון ועקימון תחתון
הפרופ צריך תמיד להסתובב כך ששפת ההתקפה מקדימה
לעיתים בפרופ קשה להבחין בין העקימון העליון לתחתון עקב כך שההבדל ביניהם קטן
לוקחים סרגל מתכת קטן ומניחים במרכז הגף של הפרופ ומבחינים שצד אחד קעור וצד אחד קמור
הצד הקעור הוא העקימון התחתון , וזה הצד שעליו מופעל הלחץ של העילוי
על הצד השני, הקמור, שהוא העקימון העליון, מופעל תת לחץ של העילוי
(עילוי תמיד נוצר בגלל הפרשי לחצים)
ההרכבה צריכה להיות כזאת שהצד הנלחץ יפנה כלפי זנב הטיסן, והצד הנשאב
כלפי כיוון הטיסה
וזה נכון תמיד , ללא כל קשר לכך שהמנוע קדמי או אחורי,המנוע זו רק יחידה שגורמת למדחף להסתובב, ומיקומו אינו משפיע במאומה על הצבת הפרופ ביחס לטיסן
מקווה שההסבר ברור
נערך לאחרונה על ידי wind556; 23-11-2008 בשעה 09:32:48.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
לדעתי ממש לא חייבים להוסיף מאזנות!!!
אני רק הגדלתי את ההגה כיוון בכך שהדבקתי לו דיקט שארוך מההגה ב1.5 סנטימטר מצד אחד והוא פונה מדהים!!!
אם קיזזתה את ההגה תשאיר ככה זה לא ממש משנה בטיסן כזה...
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
לא הופכים פרופ אף פעם
יש לו רק כיוון אחד,הדחיפה או המשיכה לא מעניינים את הפרופ אלא רק את המיקום של המנוע
והכיוון של הפרופ הוא ביחס לכיוון הטיסה, ולא ביחס למנוע
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110