שלום
איך אני מקוון את הסרבו שתהיה לו תנועה יותר ארוכה?
אני אסביר,התגובה במאזנות היא לא משמעותית והייתי רוצה לקבל עוד קצת עזרה מהסרבו להרים את המאזנות(טווח פעולה גדול יותר)
איך עושים את זה בDX7 ואיך קוראים לפעולה בשפה המקצועית?
תודה
שלום
איך אני מקוון את הסרבו שתהיה לו תנועה יותר ארוכה?
אני אסביר,התגובה במאזנות היא לא משמעותית והייתי רוצה לקבל עוד קצת עזרה מהסרבו להרים את המאזנות(טווח פעולה גדול יותר)
איך עושים את זה בDX7 ואיך קוראים לפעולה בשפה המקצועית?
תודה
EPA
זה משהו כמו
end point adjustment
או משהו כזה.
לא מכיר את השלט שלך אבל עכשיו תדע מה לחפש.
תמונה תוכל לעזור כדי להסביר לך מה אתה יכול לשפר מבחינה מכאנית.
לדעתי, משחקים עם המשדר רק אחרי שעשית את כל האפשר באמצעים המכאניים שעומדים לרשותך - החור הרחוק ביותר בזרוע הסרוו והחור הקרוב לציר ב-horn של ההגהים\מאזנות.
הערה - אצלי מעולם לא היה צריך אפילו את זה. זרוע הסרוו נעה 60 מעלות לכל צד, אם מרחק החורים מהציר דומה בשני הצדדים של ה-pushrod זה הרבה יותר ממה שצריך בטיסן נורמלי ואפילו בטיסן 3D, איך יכול להיות שאצלך זה לא מספיק?
הם עולים שווה בשני הצדדים אבל ממש מעט..........וזה מה שעושה את הטיסן אדיש לתגובות השלט...בכל מקרה זה החורים האחרונים
כך שנשאר לי רק לנסות עם השלט ואם לא יעזור אולי אאלתר פוש רודים ארוכים יותר
בכל מקרה הרבה תודה לעונים
אתה באמת חושב מה שאתה אומר ?
תפקידו של הפושרוד להעביר תנועה. הוא אינו מייצר שום דבר בדרך. הסרוו דוחף אותו ס"מ אחד - הקצה הרחוק זז בדיוק אותו המרחק.
שינויים בטווח התנועה נעשים ע"י שינוי המרחק מהמרכז בחיבור הפושרוד לחורים בזרוע הסרוו, ואותו הדבר בהורן אשר בקצה השני, מקבל התנועה. רחוק ליד הסרוו וקרוב לציר ליד ההגה/מאזנת - זוית ההטיה תגדל.
הא?
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
צלם וידיאו קצר בו רואים את התנועה המלאה של ההגאים והסרוואים, צלם כדי שנוכל לראות איך הפושרודים מחוברים לגאים ולסרוואים ואז נוכל אולי לעלות על הבעיה...
זה יכול גם להיות כמה דברים בשלט..