היי, יש לי שתי שאלות לא ממש קשורות אחת לשנייה:
1. שאלה תאורטית - האם יש הבדל, ואם כן מה הוא, בין BEC לבין רגולטור? לא ממש הצלחתי להבין מה התפקידים השונים (?) שלהם.
2. שאלה פרקטית - עד לאיזה מתח אפשר לאפשר לתא סוללת ליפו לרדת בביטחה? יש לי 2 סוללות ננו טק 2650mAh ואחת ננו טק 3000mAh. השבוע הטסתי עם ה2650 כמעט 7 דקות והיא ירדה עם מתח תא ממוצע של 3.79-3.8V. אם אני זוכר נכון הבנתי שאפשר לרדת עד למתח תא של 3.7v וזה עדיין בטווח הבטוח? מצד שני גם קראתי שיש כאלו שלוקחים כטווח ביטחון סף של 3.8v שאני כעת הגעתי אליו בדיוק. חשבתי לנסות לעלות בהדרגה לכיוון ה8 דקות טיסה (בנורמל). מה דעתכם? זה סביר לגודל הסוללה הזה? יש לי טלמטריה של מתח הסוללה במשדר ככה שאין לי בעיה לדעת באופן גס מתי הגיע הזמן לעצור, רק רציתי לוודא שירידה של המתח עד ל3.7v במנוחה היא עדיין בטווח הבטוח והתקין.