שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: יש לי חור קטן בתיאוריה בקשר למנוע ובקר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    הודעות
    656
    תודה!
    1
    הודה 30 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל יש לי חור קטן בתיאוריה בקשר למנוע ובקר

    היי
    משהו שאני לא סגור עליו זה קטע של התאמה בין מנוע ובקר ואיך נקבע הזרם המקסימלי.
    מבחינת מתח זה מאוד פשוט מה שהנמוך בינהם יכול לקבל זה מה שיהיה אבל בקטע של זרם אני לא סגור.
    אם לדוגמא אני לוקח מנוע שלפי המפרט צורך במסימום 60A ומחבר אותו לבקר שיכול לספק במקסימום 80A כאשר אני ב 100% מצערת האם:
    א: המנוע יגיע לרוויה ולא יעלה מעל 60A (ועל הדרך לבקר יהיה קל כי הוא יכול יותר) או לחילופין
    ב: האם הבקר ינסה לדחוף למנוע המסכן את כל ה80A שהוא יכול לספק ובגלל שהמנוע יכול להתמודד רק עם 60A המסכן יעלה השמיימה במכרבות של אש?

    אז מה תיהיה התשובה?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי חור קטן בתיאוריה בקשר למנוע ובקר

    מי שקובע את צריכת הזרם זה העומס והמנוע, הבקר מנסה ובדרך כלל מצליח לספק את הנדרש.
    אם תשים בקר של 300 אמפר למנוע של 10 אמפר הרי שהמנוע יקח רק 10 אמפר
    נהוג לשים בקר עם יכולת גדולה זרם גדולה יותר כדי להגדיל את מרווח האמינות.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי חור קטן בתיאוריה בקשר למנוע ובקר

    זה לא עובד ככה. במערכת חשמלית המנוע לא "מספק" אלא צורך.

    מי שקובע את המתח היא הסוללה.
    מי שקובע את הזרם הוא העומס (פרופלור).

    המנוע ינסה לסובב את הפרופלור (גיר/להבים/עומס) במהירות שנקבעה ע"י המתח. הוא יצרוך כמה זרם שדרוש לכך. אם הזרם הזה יותר גדול ממה שהמנוע יכול לעמוד בו הוא פשוט יתחמם ובסופו של דבר יישרף. כנ"ל לגבי הבקר.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי חור קטן בתיאוריה בקשר למנוע ובקר

    המנוע מושך כמה שהוא רוצה. הבקר יספק כמה שהמנוע מושך, אם הבקר לא מצליח לעמוד במשימה - דינו שריפה

    אהה... ארז בדיוק ענה לך... ההסבר שלו הרבה יותר מפורט, שלי פשוט בא מהדת
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    הודעות
    656
    תודה!
    1
    הודה 30 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי חור קטן בתיאוריה בקשר למנוע ובקר

    סבבה הבנתי את הכיוון תודה.

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מעונין לעבור ממנוע 90 4 פ' ניטרו למנוע בנזין
    על ידי dor12 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 14-03-2011, 09:48:06
  2. תל אביב והסביבה יאק 54 למנוע 46
    על ידי Roy B.A בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-09-2010, 08:25:22
  3. [שאלה] מה קרה לי למנוע?
    על ידי aofer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 25-07-2010, 22:37:33
  4. ציר למנוע
    על ידי SuperTiger בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-04-2010, 20:12:09
  5. אטם למנוע os 50
    על ידי glsa בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-01-2010, 09:41:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •