שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: סוגי דלקים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סוגי דלקים

    שלום.
    מה ההבדל בין שני סוגי הדלקין מהיצרן מורגן
    http://www.maof-rc.co.il/site/detail...ail_id=2577760
    http://www.maof-rc.co.il/site/detail...ail_id=2577757


    בברכה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    מנשה,


    הדלק הירוק הוא לא Omega. זה Cool Power, הידוע במחוזותינו כ-Cruel Power, עקב הגנתו הפחותה על מנועים.

    הדלק הירוק מכיל 'חבילת סיכה' הכוללת שמן סינתטי בלבד!
    מורגן בעצמם קובעים שדווקא ה-Omega, המכיל שמן-קיק, הוא הדלק המתאים לכל מנועי קדח-קוני (ABC, ABN, ABL וכדומה).
    ה-CP הירוק לא מתאים! אל תשתמש בו למנוע כזה!

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    OK תודה על המידע.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    מנשה,


    הדלק הירוק הוא לא Omega. זה Cool Power, הידוע במחוזותינו כ-Cruel Power, עקב הגנתו הפחותה על מנועים.

    הדלק הירוק מכיל 'חבילת סיכה' הכוללת שמן סינתטי בלבד!
    מורגן בעצמם קובעים שדווקא ה-Omega, המכיל שמן-קיק, הוא הדלק המתאים לכל מנועי קדח-קוני (ABC, ABN, ABL וכדומה).
    ה-CP הירוק לא מתאים! אל תשתמש בו למנוע כזה!
    אהלן דר,
    יש לי את cool power ירוק 10 אחוז אני משתמש בו למנוע os 46 ax .
    ומרוצה עד השמיים.
    yak 54 carden da 50.
    yak 55 profile os 46.
    calepso os 61.
    yak 55 epp.
    sanwa sd 10g.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    380
    תודה!
    1
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    עמר
    זה שאתה מרוצה עדיין לא אומר שהמנוע מרוצה
    כפי שנאמר בצדק הרכב השמן בדלק אינו מכיל שמן קיק אלא שמן סינטטי בלבד

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Roni_Ron צפיה בהודעה
    עמר
    זה שאתה מרוצה עדיין לא אומר שהמנוע מרוצה
    כפי שנאמר בצדק הרכב השמן בדלק אינו מכיל שמן קיק אלא שמן סינטטי בלבד
    מה זה אומר?
    אשמח להסבר..
    תודה
    yak 54 carden da 50.
    yak 55 profile os 46.
    calepso os 61.
    yak 55 epp.
    sanwa sd 10g.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    380
    תודה!
    1
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    נתחיל בשמן סינטטי
    נקודות זכות-
    שימון טוב
    מיעוט פחמן הנבנה בקירות תא השריפה
    פחות מלכלך את האזור-גוף הטיסן.
    זמין במידות רבות של צמיגות
    נמס לגמרי במגע עם הניטרומטאן


    נקודות חלשות
    נוטה ליצור קורוזיה עם אין מעכבי חימצון בדלק
    נישרף ב 100 מעלות פחות משמן רגיל
    עודף סוגים ותוצרות מונע בחירה של הטוב ביותר
    המחיר -יקר בהשוואה לשמן רגיל

    שמן קיק
    נקודות זכות
    שימון מעולה
    אין צורך בכמות גדולה -מגדיל סל"ד
    נישרף בטמפ של 100 מעלות יותר משמן סינטטי
    מחיר-בערך 50%זול יותר מכל שמן סינטטי
    מוריד את מחיר הדלק
    מעכב חימצון(חלודה)טבעי

    נקודות חלשות
    גורם להצטברות פחמן מוגברת בתא השריפה
    מטנף ומלכלך את אזור המנוע
    רגיש לאיכסון בטמ"פ נמוכות
    לא נמס במגע עם ניטרו דרוש חומר ממיס
    זמין בדרך כלל רק במידת צמיגות אחת


    * הנ"ל ציטוט ממאמר - המסקנה המתבקשת היא שהמנוע "אוהב" את השילוב של שני הסוגים. בד"כ בדלקים המוכנים כ- 1/5 מכמות השמן היא קיק ו 2/5 סינטטי - אל תוותר !
    אני יכול לספר לך שאני התחלתי להטיס היינו מערבבים שמן בעצמנו (לא היתה אופציה אחרת) והשמן הזמין היחיד היה קיק, בקיצור לדעתי כמו כל דבר בחיים תמהיל נכון תמיד מנצח.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    עומר,


    קרא בבקשה מה כתוב ב-Q&A של OS, לגבי סוג הדלק הדרוש למנועי ABN...

    מנוע ה-OS.46AX שלך הוא ABL, הזהה ל-ABN, למעט שכבת נחושת דקיקה (copper flash-coat), בין השרוול לבין הניקל שמצפה אותו, לשיפור ההדבקה ביניהם.


    בוכנת האלומיניום-עתיר-צורן נעה כנגד ניקל. המנוע הזה צריך כדי לשרוד לאורך זמן, חבילת-סיכה המכילה מספיק שמן-קיק. שימוש בשמן סינתטי טהור, יגרום בסופו של דבר לבעיות, שלא לדבר על החלדת המסבים.

    הפסק להשתמש ב-Cruel-Power הירוק; וקנה במקומו Omega, או דלק אחר המכיל שמן-קיק.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    אחלה תודה רבה חברים!
    שבת שלום
    yak 54 carden da 50.
    yak 55 profile os 46.
    calepso os 61.
    yak 55 epp.
    sanwa sd 10g.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    יש משהו מאוד מעניין בדבריך. רבים מהמטיסים שאני מכיר ממליצים דווקא על הדלק הירוק שאיתו גם אני מטיס. בעבר הטסתי עם OMEGA אבל מסביבות אפריל היו לי המון בעיות איתו עקב חימום המנוע. במעבר ל-COOL POWER נפתרה הבעיה. מה גם שמישהו שמטיס איתי נמצא בתחביב כבר מעל ל-40 שנה והוא אמר שמכל נסיונותיו הדלק הירוק הוא הטוב ביותר שנתקל בו.
    אם דבריך נכונים מדוע כל כך הרבה אנשים מטיסים עם הירוק דווקא ולא עם הורוד? לא תוקף או משהו זה פשוט באמת מעניין אותי למה אנשים משלמים יותר על דלק שהוא פחות טוב?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    יואב,


    בעבר, השתמשתי ב-CP, במנוע OS.40FP. התוצאה, הניקל התקלף מחלקו של פנים השרוול.

    גם OS כתבו את מה שקישרתי בהודעתי הקודמת. אם אתה רוצה, תוכל לנסות ולהתווכח עם ביל בקסטר, באתר RC Universe, או באתר OS...
    אבל אני מציע שתקבל את דבריו ותציית.
    אפילו היצרן של הדלק הירוק, Morgan, קבע שהדלק המתאים לסוג זה של מנועים, הוא דווקא ה-Omega.
    אם אתה רוצה, כתוב אליהם והתווכח איתם.

    היו כמה אצוות של דלק מחורבן שהגיע במיכלי גלון של Omega... גם אני נתקלתי באחד.
    אני מניח שמדובר היה בדלק מיצור מקומי שנארז במכלים משומשים מקוריים; ושיוצר עם שמן-קיק שאינו מכבישה ראשונה, אולי מחמורד; והכיל הרבה מים, שקילקלו לו את המוניטין.
    דלק כזה קונים רק בארגז מקורי ואטום מהיצרן, לא במכלים בודדים...

    אני קונה כיום דלק רק מגלעד אולינקי, שמערבב אותו עבורי, מול עיני.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סוגי דלקים

    אז בשביל איזה סוג מנוע משתמשים בירוק?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    לא אמרתי שאני לא מקבל את הדברים האלו. ואני כן קניתי מקורי ולא זיוף. .אני פשוט אומר שהאומגה עשה לי בעיות בחודשים החמים והמנוע היה מתחמם וחוטף קאטים. הדלק הירוק לפי מה שאומרים, וזה באמת כך היה אצלי, שומר יותר טוב על קירור המנוע.

    לא הבנתי מה הכוונה במשפט שאמרת שהוא מערבב אותו מול העיניים שלך, הרי הדלק מגיע מוכן מהמפעל של מורגן לא?
    יש לי בבית עוד את האומגה, השתמשתי בו שנים רבות עד שעברתי לירוק. לא יודע לגבי פנים המנוע אבל מבחינת הביצועים הוא השתפר מאוד וגם מהפאן הטכני הוא השתפר והפסיק להתחמם ולעשות קאטים.

    הדברים שהם כותבים כנראה נכונים ואני מסכים איתם, אם כך לאיזה מנוע משמש הדלק הירוק ומדוע הוא עולה יותר כסף אם בדיעבד הוא פחות טוב?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוגי דלקים

    תמיר,


    עבור מנועי YS... בייחוד עבור מנועי ארבע-פעימות שלהם.

    גם עבורם, אני ממליץ להוסיף אחוז אחד שמן-קיק כבישה ראשונה.
    גם מנועי טבעת (ring) יעבדו איתו היטב, אבל קצת שמן-קיק 'לתיבול' ישמור על המסבים.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 12-11-2011 בשעה 06:30:59. סיבה: תיקון.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סוגי דלקים

    תמיר, לא עמוס(למרות שאתה צודק זה אכן מובן מהכינוי :P)
    תודה על ההסבר.

נושאים דומים

  1. סוגי אנטנות
    על ידי Menash בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-07-2011, 16:05:54
  2. [שאלה] סוגי דבקים?
    על ידי rqseas בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-01-2011, 17:28:10
  3. [שאלה] סוגי פרופים
    על ידי מוטי44 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-09-2010, 13:59:26
  4. [שאלה] סוגי דלקים
    על ידי titleman בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 07-04-2010, 21:44:58
  5. [עזרה!] סוגי חופה
    על ידי dikoz בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-03-2010, 14:47:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •