רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
מניסיון שלי ,תבדוק את כל ההלחמות מהבקר למנוע בפרט עם המנוע הגיע עם גולדים מולחמים ,ממש תמשוך ותראה שלא נשאר לך ביד המחבר,
דבר שני תכניס את המקלט לתוך הטיסן ,המיקום מסוכן ,
אני חושב יצריך לבדוק תכנות הבקר
המקלט בתוך הטיסן זה רק הלווין בחוץ...
כל ההלחמות חזקות משך כמה פעמים והפעלתי כוח...
מה יכולה להיות הבעיה?
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
החלפתי מנוע ןנראה שהוא עובד מעולה.... המנוע מגיב למצערת כמו שצריך.
הבעיה היא מה אניעושה עכשיו איך הכי כדי לפתוח את הגוף של הביקסלר (לפחות איפה שממוקם המנוע), בדקתי את המנוע ליפני הכל היה תקין!
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
טוב אני בנתים נותן פה עזרה לעצמי, שיחקתי קצת עם המנוע פירקתי את המתאם פרופ זה לא קורה בלי המתאם (שזה כבר טוב, זה אומר שאין בעיה במנוע)
אחרי זה החזרתי את המתאם (חיזקתי פחות אבל מספיק חזק) ונראה שהכל בסדר עכשיו.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
החיבורים וההלחמות שלך חייבים בדיקה. זה שנהמנוע עובד ללא עומס לא אומר כלום
כמו כן הבקר שלך חייב בדיקה, יש סיכוי שהבקר או לא מתוכנת נכון או לא תקין
עשית עוד שגיאות בהרכבה, אבל לא כאן המקום לפרט
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אתה יכול לפתוח את הגוף ע"י חיתוך עם סכין יפני ממש ליד או בדיוק על קו ההדבקה.
לפחות לתקופת ביניים, עד שתגמור לקבל את כל העצות, אל תדביק מחדש את הגוף אלה תסגור אותו עם סרט דביק כלשהו - (טייפ סיבים עדיף) זה מספיק חזק.
מאוד חשוב להכניס את המקלט לתוך הגוף. לא משאירים אותו בחוץ, בטח כשיש המון מקום בפנים.
בנוסף כדאי שתיצור כיפוף את ב-Pushrod של הגה הכוון כדי למנוע לחצים בגלל הקשת שיש שם עכשיו (תמונה מצורפת).
עוד יותר כדאי, זה להרכיב מחדש את ה-Horn של הגה הכוון כך שיהיה אופקי. הוא עכשיו בשיפוע ופועל כמו מקזז גובה במצב UP - אמור לשגע אותך בטיסה, כי בכל מהירות של הטיסן הוא יפעיל כוחות אחרים ויפריע מאוד לטיסה ישרה ואופקית יציבה.
נערך לאחרונה על ידי umbo; 16-06-2012 בשעה 14:56:41.
הבעיה שלך שכנראה אתה מושך זרם גבוה מדי דרך הבקר למנוע.
כשהפרופ לא מחובר המנוע סובב ללא עומס והכל תקין, כשאתה מחבר את הפרופ העומס עולה לרמה שהבקר חותך את הסיבוב.
היות ובקרים סיניים הם בד"כ ללא הגנת עומס יתר, סביר שהסוללה שלך לא מתאימה והמתח שלה נופל מתחת למתח הסף שהבקר מרשה ולכן אתה מקבל קאט אוף של סוף סוללה.
תחליף פרופ או סוללה או את שניהם.
תזהר על האצבעות, כשהן נקטעות הן לא ממש צומחות חזרה
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אחרי עוד כמה משחקים עם הבקר והמנוע זה נראה שבאמת הבעיה באה מהבקר. החלפתי את הבקר היה לי על המסוק 450 (קישור לבקר) לבקר הזה (קישור לבקר) ומרגישים את השינוי של המנוע.
סוללה - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.html
מנוע - https://www.leaderhobby.com/list.asp?type=searchlist
פרופ - כרזה זה 3*6 לפי מה שרשום בפורומים הוא למהירות יותר איטית שזה מה שאני צריך עכשיו יש עוד אחד 4*6.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO