אני מעוניין לקנות את הרכב בקישור למטה.
בדקתי את עלויות התחזוקה שלו וראיתי שהחלקים שלו יקרים יחסית.
השאלה מה עמידות/איכות החלקים של הרכב?
http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=100410
אני מעוניין לקנות את הרכב בקישור למטה.
בדקתי את עלויות התחזוקה שלו וראיתי שהחלקים שלו יקרים יחסית.
השאלה מה עמידות/איכות החלקים של הרכב?
http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=100410
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
נדב.
למען הגילוי הנאות אני לא הכי אובייקטיבי בעולם שכן אני מסיע קיושו.
נוח לי מאוד לעבוד עם הרכבים שלהם ונוח לי מאוד זמינות חלקי החילוף אצל היבואן שלהם.
קניתי בעבר חלקי חילוף ורכבים גם בארץ וגם בחו"ל.
אני מכיר את הטענה שהחלקים יקרים...
אבל כשעשיתי פעם אחת השוואה רוחבית של כמה תעלה זרוע של רכב באיכות דומה מ 8-9 חברות שונות...לא נתקלתי בכך שקיושו יותר יקרים מאחרים.
להפך.
אז אולי זרוע זה לא חלק שמייצג משהו אבל זה היה אקראי לגמרי.
אני מניח שלכל חברה יש חלקים יותר יקרים ופחות יקרים.
מחיר הרכבים אטרקטיבי באופן יחסי ברכבי RTR אך יקר בטרוף ברכבי הקיט.
אני מציע לך לקרוא את האשכולות הבאים של גיא פלד
גיא מסיע את הרכב הזה כבר כמה חודשים:
בחירת רכב:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...O-ST-VS-8-LOSI
תחזוקה ותקלות שונות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...INFERNO-NEO-ST
זה קישור לקניית הרכב בחו"ל:
http://www.amainhobbies.com/product_...-Engine-Type-1
לגבי עמידות הרכב...
אני מלא יודע מה לענות לך.
אני הסעתי שנתיים את ה STRR שזה גירסאת הקיט של הרכב הזה והוא טנק.
ההבדל בין קיט ל RTR מתבטא בלא מעט דברים אבל לא בגאומטריה ולא בדברים שנשברו לי כמו זרועות.
מצד שני אני אתן לך את הדיון של ה MT4 שבו לגולש אחד יש בעיות והשאר מרוצים מאוד...:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E4-%E0%E7%E3!
תקרא את הדיונים
תתרשם ממה שכתוב שם אולי תנסה לדבר גם עם גיא פלד ולקבל החלטה על סמך בסיס נתונים רחב ככל הניתן.
רן ענבר
רן תודה רבה..
אני תמיד נהנה לקרוא את התגובות שלך.
מלאות מלאוץ במידע ונתונים מעניינים שוב תודה רבה
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
רן ענבר (18-02-2014)
יש לי את השלט של FLYSKY
עד היום במכוניות חשמליות לא היו לי בעיות של ניתוקים או שהגז נתקע.
היום הסעתי את הרכב ניטרו שבקישור בתחילת השירשור, פעם אחת הרגשתי שהרכב לו מגיב לשלט ונותן קצת יותר גז וישר הסתדר בפעם השניה הרכב פשוט נתן פול גז מזל שהיתה איזה גבעה והרכב נפל על הגב.
הבנתי שיש איזה רכיב שנקרה פייל סייף, יש צורך בכיול מיוחד של הרכיב או שזה רק לחבר אותו?
ועוד שאלה בבקשה מישהו יכול לתת לי קישור של החוברת של הרכב? אני רוצה להזמין לי כמה ציריות ומשולשים שהיו למקרה הצורך.
תודה רבה.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
אני זקוק לעזרה מבעלי רכב INFERNO ST US.
הרכב אצלי (חשוב לציין שזה רכב יד 2)...http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=100410
האחת הפעמים שניסיתי להניע ניקרע לי החוט של הפול סטאר, סידרתי את החוט (כולל כל הבלגן של הקפיץ הפנימי) רק שעכשיו אני מרגיש שבמשיכה אין לי התנגדות מהמנוע... יש למישהו רעיון?
בנוסף לזה אני מבין שהיבואן הוא מירושלים ושאר החנויות בארץ לא ממש מתעסקות עם קיושו.
לא מצאתי בשום מקום את הספר חלקים של הרכב http://www.kyosho.com/eng/support/in...ogt_index.html זה הכי הרבה שמצאתי.
אני רוצה להזמין שמן לבולמים ולדיפים.... מה מומלץ לכל אחד?
בולמים?
דיפ קידמי?
דיפ אחורי?
דיפ מרכזי?
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
בחוברת של הרכב שלך כתוב דברים שמוזרים לי מאוד
בדיפרנציאלים כתוב:
קידמי: 3000 [הגיוני]
אחורי: 50000 [לא הגיוני] הייתי אומר שנוסף 0 בטעות צריך לשים 5000
מרכזי: 100000 [לא הגיוני גם פה הייתי אומר שנוסף 0 בטעות צריך לשים 10000
לגבי בולמים לא כתוב
מהניסיון שלי הייתי אומר:
קדמי: 500-600
אחורי: 300-400
לגבי הפול סטארט הסתדרת???
רן ענבר
כן תודה רבה על העזרה... הפול סטארט עובד פיקס.. הכל היה עיניין של עוד מתיחה של הקפיץ הפנימי.
נערך לאחרונה על ידי nadavz; 21-02-2014 בשעה 15:37:50.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
אני אענה לך בשני חלקים היות ואני כותב מפלאפון...
א. הדבר הכי חשוב כשיש תקלה בעיה או טעות זה ללמוד ממנה.
מה שיש ללמוד מהתקלה הזו הוא שכשיש תקלה פעם אחת חייבים חעצור ולבדוק מה קרה ולמה.
לא לחכות לפעם הבאה שהתקלה תחזור...
תקלה שניצלת ממנה פעם אחת ולא פתרת תעלה לך הרבה כסף בפעם הבאה.
ב. התקלה שתארת יכולה לנבוע ממספר גורמים.
1. תקלה בסרוו.
2. תקלה במנוע או בקרבוראטור שמונעת ממנו לעבוד חלק.
3. תקלה או בעיה בזרועות המכאניות בין הסרוו למנוע.
4. תקלה במערכת הרדיו.
פייל סייף ימנע רק את תקלת מערכת הרדעו...אם בכלל.
ג. איתור התקלה:
שים את הרכב באוויר עם מנוע כבוי ללא חופה
תן גז וברקס ותנסה לאתר סיבות לעצירת הסרוו או התנועה.
לאחר מכן תניע את הרכב ותנסה שוב.
דבר דומה היית צריך לעשות בשטח כשקרת התקלה.
לדעתי אתה לא צריך פייל סייף.
יש לא מעט שיטות לפייל סייף חלקן אפילו נמצאות כבר במקלט עצמו.
תברר אולי יש לך פייל סייף במקלט.
לגבי קובץ של הרכב אתן לך קישור בהמשך.
רן ענבר
המהמחשב:
אתר קיושו:http://www.kyosho.com/eng/products/rc/index.html
בשורת הבאנרים למעלה לחץ על SUPPORT מה שיוביל אותך לדף הבא:http://www.kyosho.com/eng/support/index.html
בכיתוב מימין מעל הקו האדום לחץ על INSTRUCTION MANUAL מה שיוביל אותך לדף הבא: http://www.kyosho.com/eng/support/in...ual/index.html
עכשיו אתה צריך לאתר את סדרת הרכב שלך מבין שאר סדרות הרכבים.
הרכב שלך הוא STADIUM TRUCK מה שמביא אותך לדף הבא:http://www.kyosho.com/eng/support/in...uck_index.html
בטבלה אתה צריך לאתר את הרכב שלך
בכל רכב אתה יכול/צריך לבחור בין 5 סוגי מדריכים: [משמאל לימין]
1. רשימת חלקים= PARTS LIST
2. שירטוט מבנה הרכב= EXPLODED VIEW
3. מדריך הפעלה מקוצר= QUICK START GUIDE
4. מדריך תפעול תחזוקה= MAINTENANCE MANUAL
5. מדריך הרכבה= MANUAL
איך אני בוחר מה להוריד?
עדיף מאסה על קלאסה... אני מוריד את המדריך הכי גדול מבחינת נפח זיכרון.
מהניסיון שלי המדריך הכי גדול והוא גם מכיל את כל שאר המדריכים בתוכו... מעין "הכול כלול"
במקרה שלך תוריד את הימני ביותר
אלו הוראות ההרכבה ומבנה הרכב
השני מימין הוא הוראות תיפעול לרכב, תפעול השלט המקורי, תפעול מנוע הניטרו תיקון תקלות
פה תמצא קישורים לרכיבי פייל סייף שונים: http://www.amain.com/index.php/cPath...ies-Fail-Safes
תבדוק קודם שאתה בכלל צריך אותם.
רן ענבר
רן שוב תודה על התשובות המלאות... באמת שכל הכבוד לך על הסבלנות לשבת ולענות לכל הודעה ולא בשתי מילים
בקשר לבעיות המנוע אני יעשה בדיקה השבוע אולי באמת יש משהו שמפריע לתנועה בין הסרבו למנוע..
עוד כיוון שחשבתי בקשר לזה זאת הסוללה למקלט? היום הרכב עובד או עם 4 סוללות AA ישירות למקלט
או עם סוללת ליפו 3 תאים שמחוברת לbec חיצוני ואז למקלט.
השאלות הם:
1.סוללת ליפו בקרת המנוע יכולה ליצור בעיות או שזה מסוכן בצורה כזאת או אחרת?
2.איזה סוללת ליפי ( לא ליפו) מומלצת למערכת חשמל?
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
לא עולה לי בראש תקלות או בעיות שיכולות לנבוע משימוש ב BEC חיצוני למקלט...
זה אביזר פשוט יחסית שלא אמור לעשות בעיות
גם סוללות AA טעונות לא אמורות לעשות בעיות
דבר שעלול ליצור בעיות הוא כשל בסרוו שיוצר מעין קצר.
הקצר או צריכת זרם גבוהה עלול ליצור נתק לחלקיק שניה מה שמצריך מהמקלט "ליצור קשר מחדש" עם המקלט
הנתק הזה [הנובע מתקלה בסרוו] יכול להיות מקור לבעיות.
למטרה זו בדיוק נוצר פייל סייף
לגבי סוללת לייף או LIFE
זו סוללה במתח של 6.6 וולט
צריך לבדוק שלמקלט אין בעיה עם זה [ברוב המיקרים אין בעיה]
מה התקציב שלך לסוללה?
סוללות כאלו אני לא קונה מהסיני...
רן ענבר
רוב סוללות הליפי שראיתי יחסית זולות.. שתיהיה סוללה טובה ואמינה.
מדובר בשלט של Flysky בדקתי בכל מיני אתרים כמה המקלט צורך ובשאף אחד מהם אין דמיון לשני זה מתחיל ב 3.0v ומגיע עד 11v.
נערך לאחרונה על ידי nadavz; 22-02-2014 בשעה 21:28:39.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
זול טוב ואמין באותו משפט לא ממש מסתדרים לי...
בכל אופן הנה כמה קישורים לסוללות שהייתי מכניס הביתה:
http://www.amain.com/product_info.ph...0C-66V-1700mAh
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0093p?&C=MCD
שים לב למידות הסוללה.
רן ענבר
vמדובר בשלט של Flysky בדקתי בכל מיני אתרים כמה המקלט צורך ובשאף אחד מהם אין דמיון לשני זה מתחיל ב 3.0v ומגיע עד 11
יש למישהו תשובה מדויקת יותר?
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
אולי פיספסתי אותך...
אתה רוצה סוללה לרכב או למשדר?
לרכב נתתי לך
למשדר אני צריך לדעת איך בנוי בית הסוללות ואם ניתן לפרק את הבית המכיל את סוללות ה AA המקוריות
אצלי בשלט כאשר פותחים את הברגים בצד של בסיס השלט בית הסוללות יוצא.
בתוך הידית יש הלחמות או מחבר לניתוק בית הסוללות מהמשדר
רן ענבר
לא רן לא פיספסת אותי.. אני התכוונתי למקלט.
את השלט כבר הסבתי לסוללת ליפו 3 תאים עובד מצוין!
בקשר למקלט ראיתי את הקישורים שלך ותודה עליהם, פשוט ךא מצאתי תשובה אחת מה המתחים של המקלט.
בכל אתר רשום משהו אחר.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
כשאני צריך מידע אני הולך למקור.
המקור הוא היצרן
זה אתר היצרן:http://www.flysky-cn.com/eindex.asp
זה השלט שלך:http://www.flysky-cn.com/eShowProducts.asp?id=49
בתחתית הדף יש נתונים של המקלט:Power: 4.5-6.5VDC
אני מאמין שהמקלט יעבוד גם עם סוללת ליפי של 6.6 בלי להרגיש...
רן ענבר
nadavz (24-02-2014)
אני מכין לי עגלה עם חלקי חילוף לרכב חשבתי על זה:
1.צריות קדמי\אחורי.
2.זוג משולשים קידמיים.
3.משולש אחד אחורי.
4.צינור דלק.
4.פילטר אוויר.
5.פעמון למנוע הגדלתי ל14 שיניים - לפי החוברת אפשר בין 13 ל 15.
6.ספור גיר, בחרתי שני בגדלים:
א - 44 שיניים.
1-44 2-46 שזה המקורי לפי החוברת.
7.סרבו - אני צריך המלצה טובה לסרבו מצערת וסרבו כיוון שכל אחד יהיה באזור ה30$ עם זה אפשרי.
יש לי שאלה לגבי הספור גיר מהפעמון מנוע, הפעמון כמו שהוא ניראה הוא מסוג מתחת כל שהיא ועל הספור גיר רשום שהוא מפלסטיק זה אפשרי לשלב בין שתי החומרים?
ועוד אחת בקשר למשולשים הקדמיים והאחוריים, יש בחלק העליון של כל אחד מהם שני חלקי שבניהם מתברג מוט ברזל מישהו יודע מה המק"ט שלו?
נערך לאחרונה על ידי nadavz; 25-02-2014 בשעה 15:54:28.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
נדב.
לטעמי את משקיע לא נכון.
אני מחלק את הקניות שלי לשניים.
קניות מתוכננות אותן אני מבצע מחו"ל
קניות לתיקון תקלה אני קונה בארץ.
משולשים תמיד טוב שיש...
ציריות ממש לא צריך... אם ישבר/יתעקם אז תקנה בארץ.
גם ספור גיר אין צורך ביותר מאחד. אבל קנה רק מפלדה.
פעמון זה לא משחק... אל תחליף אם אתה לא צריך זה משפיע מאוד על ביצועי וחום המנוע.
את הכסף שנשאר לך תשקיע בסרוו טוב וחזק להיגוי ובסרוו למצערת.
ב 30 דולר לא תמצא שום סרוו ששוה לקנות.
תחשוב על תקציב של כ 80 דולר לסרוו רציני להיגוי...
רן ענבר
אתה צודק אבל היבואן לא ממש קורב אלי ובכל מקרה אני ימתין עוד כמה ימים למשלוח וישם גם עליו כסף, אז מה זה משנה שיהיו לי ציריות בבית.
פעמון זה לא משחק... אל תחליף אם אתה לא צריך זה משפיע מאוד על ביצועי וחום המנוע - אני מתחיל לראות שיש בגגשים של הפעמון של הספור גיר אכילה של השיניים ולכאן אני רוצה להחליף או שלפחות יהיה בכוננות בבית..
השאלה הזאת מתחלקת ל2:
1. ראיתי פה איזה שרשור שהדעות חלקות לגבי ספור גיר פלסטיק או מתכת. פלסטיק - נטחן במקרה של תקלה, מתכת - או שהספור יטחן או שהציר מנוע שזה כבר סיפור לא נעים!
2. זה אפשרי בכלל לשלב בין שני החומרים פלסטיק ומתכת?
לגבי ההגדלה של השיניים לפי היצרן אפשר בין 13-15 השאלה איך עדיף לי להגיע למהירות יותר גבוהה מכני (שינוי יחס דלק אוויר) או להגדיל את השיניים?
עם אני מבין נכון ברגע שאני יקטין את השיניים בספור גיל גם פה אני יגרום למנוע להתאמץ יותר?
אני יודע שאתה לא מת על הסיני אבל איך הסרבו הזה? http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...g_0_09sec.html
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
קניה בארץ= משלוח בדואר ישראל
אמנם דואר ישראל זה לא שיא היעילות אבל עדיין תוך כמה ימים זה אצלך.
לגבי ספור
אם צריך להחליף אז תחליף... זה בהסדר.
אצלי הרכבים הם ניטרו שמוסב לחשמל ולכן עד עכשיו לא ידעתי שיש לקיושו ספור מפלסטיק.
גם אם הייתי יודע אני לא מאמין בפלסטיק הזה ברכב 1/8.
לגבי "אולי" ילך לי פה ושם... נכון. אולי ילכו חלקים
כשהם ילכו תקנה חדש.
אל תאגור דברים שרוב הסיכויים שישארו ללא שימוש.
רוב הסיכויים שהחלק שישבר לך יהיה בדיוק החלק שליד החלק שיש לך בבית...אבל את החלק עצמו אין לך
לגבי הסרוו.
הנתונים גבוליים
15.8 ק"ג ב 6 וולט זה 12.8 ב 4.8 וולט... וזה מאוד תלוי במקור המתח שאתה מסיע.
אם אתה מסיע עם 6 וולט זה בסדר ואם אתה מסיע עם 4.8 זה מעט מידיי.
אני הייתי ממליץ לך על כזה:http://www.amain.com/product_info.ph...ium-Gear-Servo
זו השקעה חד פעמית
רן ענבר
לא היתייחסת לנושא הזה, אשמח לתגובה.השאלה הזאת מתחלקת ל2:
1. ראיתי פה איזה שרשור שהדעות חלקות לגבי ספור גיר פלסטיק או מתכת. פלסטיק - נטחן במקרה של תקלה, מתכת - או שהספור יטחן או שהציר מנוע שזה כבר סיפור לא נעים!
2. זה אפשרי בכלל לשלב בין שני החומרים פלסטיק ומתכת?
לגבי ההגדלה של השיניים לפי היצרן אפשר בין 13-15 השאלה איך עדיף לי להגיע למהירות יותר גבוהה מכני (שינוי יחס דלק אוויר) או להגדיל את השיניים?
עם אני מבין נכון ברגע שאני יקטין את השיניים בספור גיל גם פה אני יגרום למנוע להתאמץ יותר?
ודרך הגב יש לי REVO מוסבת לחשמל מאוד חזקה ומהירה עם ספור פלסטיק כבר קרוב ל4 או 5 חודשים שטו פטו הספור עובד כמו שעון!
בקשר לסרבו אני מתכוון לעבוד עם ליפי 6.6 רק שלא תיהיה בעיה עם המקלט לפי היצרן - (לפי מה ששלחת לי)Power: 4.5-6.5VDC
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO
לגבי חומר הפיניון והספור...
אני יכול לומר לך רק את דעתי.
מי שרוצה להביע את דעתו מוזמן
לדעתי ברכב 1/8 עם הנעה ישירה כמו בטראגי שלך אין מקום לספור גיר מפלסטיק
הכוחות והמכות שעוברים מהמנוע לגלגלים וכן בכיוון ההפוך הן חזקות מאוד.
הריבו שלך אינה 100 אחוז הנעה ישירה יש לה לא מעט גלגלי שיניים בדרך שמרככים כל מכה ולכן אין התאמה בין הרכבים.
שוב אני אומר: לדעתי פיניון פלדה וספור פלדה.
לגבי יחס העברה:
אם הרכב נוסע טוב לא הייתי משנה יותר מידי.
אם חסרה לך מהירות תקטין את הפיניון או תעלה את הספור אבל בהדרגה... לא בבת אחת.
לגבי הסרוו.
ב 6.6 וולט הנתונים של הסרוו בסדר.
את דעתי כתבתי לך מקודם.
אין לי מבה להוסיף.
רן ענבר
ואין בעיה לשלב ספור פלסטיק ופיניון מתכת?
לגבי השדרוג של שינוי כמות שיניים אני יתחיל ממי שיותר פשוט להחליף וניראה איך מתקדמים.
לא רלוונטי בסדר.
קראתי שוב את ההודעה שלך ועם הריבו עובדת בשילוב של שני החומרים אז זה אפשרי
חוץ צנושה העברה הישירה
נערך לאחרונה על ידי nadavz; 25-02-2014 בשעה 18:17:17.
רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!
שלט - flysky fs-gt3b
מכוניות:
Kyosho Inferno ST NITRO
kyosho Inferno st-rr electric
mugen mbx5 NITRO