אשמח אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג כזה בארץ.
תודה,
עמית
אשמח אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג כזה בארץ.
תודה,
עמית
לא מכיר את הפילר הזה, ואפילו לא מכיר צורך בו (שימוש נכון בבלזה מבטל את הצורך בפילר, תמיד)
השימוש בפילר אומר שמשהו בבנייה שגוי
אבל אם בכל זאת תרצה פתרונות ישנו הפילר ONE TIME שהוא מאד קל משקל
אפשרות נוספת, כבדה יותר זה סנדנינג סילר או צפונלק מעורב עם טאלק או אירוסיל
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
1+
אוסיף ואומר שפתרונות ה"שפכטל" טובים בעיקר בתור הכנה לצבע, אם המטרה היא להכין משטח לציפוי אז כדאי להקפיד על דיוק עם הבלזה ולא להגיע למצב של שפכטלים..
אם זה המצב, לא ממליץ ONETIME, עדיף נסורת דקה עם דבק ולעשות שפכטל, כך תוכל לשייף לאחר ייבוש והציפוי ייתפס (אם מדובר רק בסדקים).
http://manuals.hobbico.com/gpm/gpma0525-manual-v1_3.pdf , עמוד 19 סעיף 5.
נשמע קצת כאילו אתם מזלזלים ביכולות בניה שלי, אני בונה טיסנים מבלזה בערך 15 שנה ואני לא חושב שאם יש לך חורים קטנים למלא זה אומר שעשית משהו לא נכון עם הבלזה.
זה אומר כנראה שאני פרפקציוניסט ומעדיף לשים פילר ולשייף מאשר להסתיר עם מונוקווט
בלזה מהיותה עץ רך מאד, גם אם לא דפקת אותה בטעות היא מגיעה עם פגמים ולא תמיד הכל מושלם, אז מגיע הצורך בפילר.
אף אחד לא מזלזל, מבחינתי לפחות, נתתי לך את העצה הכי טובה שיכולתי, במיוחד אחרי שקראתי את הסעיף בלינק ששמת,
אין התייחסות לרמת הבנייה לך, תתיחס לתוכן ואם זה עוזר לך אז נהדר, אם לא אז לפחות ניסיתי..
אגב, שני חברי פורום פרפקציוניסטים ביותר ענו לך
בהצלחה![]()