שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    אני חדש בכל תחום החשמליים...
    למה כל כך קשה לנתק את הפלאג DEAN הזה של הסוללה? הרי צריך לעשות את זה כל טיסה?
    מה השיטה הכי קלה לנתק את הפלאג בלי לגרום לנזק לחוטים/ציפורניים?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    אפשר בעזרת שופין לחרוץ את הפלסטיק כמה פעמים כדי שיהיה קל יותר להוציא אותו
    אפשר גם לחבר ולנתק מספר פעמים רב, כי עם הזמן זה נהיה קל יותר
    ואף פעם לא למשוך מהחוטים!! זה יהרוס לך את ההלחמות, והחיבור dean של הסיני בא עם קווים כאלה שמקלים על האחיזה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    יש את הDEANS של הסיני , שיש לרוחבם פסי אחיזה מפלסטיק - מקל מאד על הפתיחה והסגירה של הקונקטור...מומלץ!

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...10_Pairs_(20pc)
    .Itay.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    636
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    קודם כל עדיף שהחיבור יהיה חזק, לא תרצה שזה יתנתק בזמן טיסה
    דבר שני באמת אם הזמן זה נהיה קצת יותר קל ודבר שלישי עוד פטנט ששמעתי פעם זה להדביק קצת נייר זכוכית על הפלאג
    ערן

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי aofer צפיה בהודעה
    אני חדש בכל תחום החשמליים...
    למה כל כך קשה לנתק את הפלאג DEAN הזה של הסוללה? הרי צריך לעשות את זה כל טיסה?
    מה השיטה הכי קלה לנתק את הפלאג בלי לגרום לנזק לחוטים/ציפורניים?
    הי עופר,

    לפני הכל, דאג שיהיה לך מספיק חוט כדי להחזיק את הפלאגים בצורה נוחה .
    (אל תמשוך להחוטים - כמו שאמרו כאן אבל הרעיון הוא שתהיה לך נקודת אחיזה טובה וזווית נוחה להפריד את הפלאגים)

    חוצמזה .. זה עניין של זמן. גם המגעים נעשים מעט יותר רכים וגם האצבעות מתרגלות לפעולה הזאת ולזוויות.
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר האורנים
    הודעות
    23
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    היי

    מעיין פרסם טיפ בקשר למחברי deans
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=3488

    אני התיאשתי מהמחברים האלו - מעצבן להתקין, יותר מעצבן לחבר והכי מעצבן לנתק.
    עברתי להשתמש במחברי EC3 שאני מאוד מרוצה מהם וממליץ
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=7182
    אומנם לכמה שעות הרגשתי כמו סיני במפעל של זיפי עם כל ההלחמות, אבל לדעתי שווה את המאמץ והכסף.
    Skywalker FPV, Trex 500 ESP, Futaba 10C

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    Anderson Power Poles מאד נוחים (וקלים לחיבור וניתוק) ומאפשרים גם מגוון הרכבות מעניינות (יותר מאשר זוג חוטים, חיבור בטור של מספר סוללות בלי כבל מיוחד, ...). נחשבים למומלצים ביותר.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    DEAN זה הכי נפוץ. היה וכנראה גם יהיה.
    אני בעד לשים ניר זכוכית על התחת של הסוס..
    יודעים אתם מה המרחק הרוחבי בין פסי הרכבת בכל העולם המערבי?
    אספר לכם. מסתבר שהוא זהה בכל אירופה המערבית, הקולוניות שלה לשעבר (ישראל, למשל), ארה"ב, קנדה, ועוד היד נטויה. 60% מהעולם, בערך. אז מה המרחק הרוחבי הסטנדרטי? 1435 מילימטר. קצת פחות ממטר וחצי.
    .
    איך הוא נקבע דווקא על 1435 מ"מ? יש הסבר פשוט, כמובן! זה קרוי "המרחק התקני של סטיבנסון". ג'ורג' סטיבנסון היה מהוגי הרכבת האנגלית. הוא התחיל באזור דורהם, שם תכנן פסי רכבת כדי להעביר פחם. הוא תכנן את רוחב פסי הרכבת כדי שגם הכרכרות המשוכות בסוסים, שנהגו להוביל את הפחם עד לבואה של הרכבת, יוכלו לנסוע על הפסים. זה היה רוחב הסרנים (המרחק בין הגלגלים) של אותן הכרכרות! היו סטנדרטים מתחרים לאורך השנים, אך עם הזמן הוחלט שרשתות פסי רכבת ברוחבים שונים לא ממש תורמות לניידות, ולכן הוחלט על סטנדרטיזציה. "המרחק התקני של סטיבנסון" ניצח.
    .
    מדוע רוחב הסרנים של אותן כרכרות היה בערך מטר וחצי? גם לזה יש הסבר פשוט, כמובן! בימי הביניים המוקדמות, כשהאנגלים החלו לבנות את כרכרותיהם, הם נאלצו להשתמש ברוחב סרנים זה, משום שבדרכי העפר באנגליה ובצרפת היו חריצים במרחק של בערך מטר וחצי זה מזה. כרכרה בעלת רוחב סרנים שונה הייתה מועדת להשבר על דרכים אלו. דרכים אלו נבנו על ידי הרומאים.
    .
    מדוע היו חריצים בדרכים הרומאיות במרחק מטר וחצי זה מזה? גם כאן יש לנו הסבר פשוט! מרחק הסרנים של כרכרות המלחמה הרומאיות הסטנדרטיות היה בערך מטר וחצי! כך במשך מאות שנים נחרצו חריצים אלו במרחק זה.
    .
    איך נקבע מרחק הסרנים של כרכרות המלחמה הרומאיות הסטנדרטיות על מטר וחצי, לערך? שוב, יש לנו הסבר פשוט! כך החליט הקיסר, כמובן. כידוע, לכל כרכרת מלחמה היה רתום סוס. כדי לרתום אותו היה צורך בשני סרנים, אחד בכל צד. הקיסר הורה למדוד את הרוחב של אחוריים של סוס תקני, להוסיף את המרחק המתבקש ביניהם, וכך התקבל מטר וחצי. בערך.
    .
    .
    נעבור רגע לסוף המאה ה-20. NASA בונה את מעבורת החלל. כיידוע לכם (או שלא), לא כל המעבורת יוצרה בפלורידה. חלקים נרחבים יוצרו על ידי קבלני משנה ברחבי ארצות הברית והועברו ברכבת לחיבור סופי בפלורידה. מסתבר, שהייצרן של מנועי ההמראה של מעבורת החלל רצה להעביר את תוצרתו המוגמרת ברכבת לפלורידה. כאמריקאי טוב, הוא בדק כל נקודת כשל אפשרית בפרוייקט, וגילה שהרכבת עוברת בדרכה במנהרה. לפיכך הוא מדד את רוחב המנהרה. רוחב זה הוא לא 1435 מ"מ, אבל נגזר מ-1435 מ"מ, כי הוא נגזר מרוחב הרכבת, כמובן. בהתאם לכך תכנן הייצרן את קוטר מנועי ההמראה של מעבורת החלל על פי הרוחב המקסימלי שיוכל לעבור במנהרה.
    .
    וקיבלנו שקוטר מנועי ההמראה של מעבורת החלל בסוף המאה ה-20 נקבעו על פי רוחבם של אחוריים של סוס רומאי תקני.
    .
    אולי היה עדיף לקרוא לזה "תאימות אחוריים".
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הדרך הכי פשוטה לנתק פלאג של סוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    DEAN זה הכי נפוץ. היה וכנראה גם יהיה.
    אני בעד לשים ניר זכוכית על התחת של הסוס..
    יודעים אתם מה המרחק הרוחבי בין פסי הרכבת בכל העולם המערבי?
    אספר לכם. מסתבר שהוא זהה בכל אירופה המערבית, הקולוניות שלה לשעבר (ישראל, למשל), ארה"ב, קנדה, ועוד היד נטויה. 60% מהעולם, בערך. אז מה המרחק הרוחבי הסטנדרטי? 1435 מילימטר. קצת פחות ממטר וחצי.
    .
    איך הוא נקבע דווקא על 1435 מ"מ? יש הסבר פשוט, כמובן! זה קרוי "המרחק התקני של סטיבנסון". ג'ורג' סטיבנסון היה מהוגי הרכבת האנגלית. הוא התחיל באזור דורהם, שם תכנן פסי רכבת כדי להעביר פחם. הוא תכנן את רוחב פסי הרכבת כדי שגם הכרכרות המשוכות בסוסים, שנהגו להוביל את הפחם עד לבואה של הרכבת, יוכלו לנסוע על הפסים. זה היה רוחב הסרנים (המרחק בין הגלגלים) של אותן הכרכרות! היו סטנדרטים מתחרים לאורך השנים, אך עם הזמן הוחלט שרשתות פסי רכבת ברוחבים שונים לא ממש תורמות לניידות, ולכן הוחלט על סטנדרטיזציה. "המרחק התקני של סטיבנסון" ניצח.
    .
    מדוע רוחב הסרנים של אותן כרכרות היה בערך מטר וחצי? גם לזה יש הסבר פשוט, כמובן! בימי הביניים המוקדמות, כשהאנגלים החלו לבנות את כרכרותיהם, הם נאלצו להשתמש ברוחב סרנים זה, משום שבדרכי העפר באנגליה ובצרפת היו חריצים במרחק של בערך מטר וחצי זה מזה. כרכרה בעלת רוחב סרנים שונה הייתה מועדת להשבר על דרכים אלו. דרכים אלו נבנו על ידי הרומאים.
    .
    מדוע היו חריצים בדרכים הרומאיות במרחק מטר וחצי זה מזה? גם כאן יש לנו הסבר פשוט! מרחק הסרנים של כרכרות המלחמה הרומאיות הסטנדרטיות היה בערך מטר וחצי! כך במשך מאות שנים נחרצו חריצים אלו במרחק זה.
    .
    איך נקבע מרחק הסרנים של כרכרות המלחמה הרומאיות הסטנדרטיות על מטר וחצי, לערך? שוב, יש לנו הסבר פשוט! כך החליט הקיסר, כמובן. כידוע, לכל כרכרת מלחמה היה רתום סוס. כדי לרתום אותו היה צורך בשני סרנים, אחד בכל צד. הקיסר הורה למדוד את הרוחב של אחוריים של סוס תקני, להוסיף את המרחק המתבקש ביניהם, וכך התקבל מטר וחצי. בערך.
    .
    .
    נעבור רגע לסוף המאה ה-20. NASA בונה את מעבורת החלל. כיידוע לכם (או שלא), לא כל המעבורת יוצרה בפלורידה. חלקים נרחבים יוצרו על ידי קבלני משנה ברחבי ארצות הברית והועברו ברכבת לחיבור סופי בפלורידה. מסתבר, שהייצרן של מנועי ההמראה של מעבורת החלל רצה להעביר את תוצרתו המוגמרת ברכבת לפלורידה. כאמריקאי טוב, הוא בדק כל נקודת כשל אפשרית בפרוייקט, וגילה שהרכבת עוברת בדרכה במנהרה. לפיכך הוא מדד את רוחב המנהרה. רוחב זה הוא לא 1435 מ"מ, אבל נגזר מ-1435 מ"מ, כי הוא נגזר מרוחב הרכבת, כמובן. בהתאם לכך תכנן הייצרן את קוטר מנועי ההמראה של מעבורת החלל על פי הרוחב המקסימלי שיוכל לעבור במנהרה.
    .
    וקיבלנו שקוטר מנועי ההמראה של מעבורת החלל בסוף המאה ה-20 נקבעו על פי רוחבם של אחוריים של סוס רומאי תקני.
    .
    אולי היה עדיף לקרוא לזה "תאימות אחוריים".
    ההבדל היחידי הוא, שבמקרה שלנו כל עוד אתה לא סומך על חברייך למנחת בעניין הסוללות לא ממש מעניין אותך מה הכי נפוץ, אלא מה הכי נוח לך...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •