צפייה בגרסה מלאה : חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200
Pinion
02-07-2009, 22:04:38
כבר טיסה שישית עם הטירקס 450 פרו החדש, כשאני בא להטעין את הסוללה
לטיסה הבאה אז ב BALANCE רואים הבדל (שאני לא יודע אם נחשב ניכר - תגידו אתם) במתח
תא מסויים יחסית לשני התאים האחרים.
למשל כמו שקרה לי עכשיו:
3.65 3.65 3.44
נחשב תקין?
שאלה נוספת: כשיש מעט רוח הזנב טיפה קופץ לשני הכיוונים, לכן הורדתי את ערכי הרגישות בשלט אך ללא שינוי משמעותי מדי (הגעתי כבר מערך של 40% ל- 26%).
תקין/לא תקין?
wind556
02-07-2009, 22:34:31
נראה לי שאתה שוגה בכיוון הג'יירו (תחושה בלבד,תוסיף פרטים)
איזה ג'יירו זה?
האם ב40% אתה מוודא נעילת זנב? (נשמע מעט מדי)
Pinion
02-07-2009, 22:56:16
ראשית, תודה על התגובה
מה זה מוודא נעילת זנב?
אם הכוונה לפול זנב ימינה ועצירה פתאומית אז כן הוא עושה זאת מעולה...
והבנתי שבGP750 אם מורידים יותר מדי את הרגישות הנורית מתחלפת לאדומה (לא נועל זנב)
אולי הסל"ד בNORMAL הבעיה?
ולגבי הסוללה, אתה יודע משהו?
wind556
02-07-2009, 23:32:20
לא
אתה צריך ללמוד להבחין במצב נעילת הזנב לפי התנהגות הסרוו וגם לוודא את המצב לפי חיווי על פני הג'יירו שלך
לדעתי עדיף לבדוק את זה במפגש
אתה מוזמן לבוא
leetal
02-07-2009, 23:54:05
בקשר לסוללה,לא קריטי,אם הסוללה היתה לאחר כל שימוש ולפני טעינה במצב מאוזן ,אז גם לא היה צריך לאזן במטען. בגלל שטבעי שהסוללה לא מאוזנת לאחר השימוש ישנה ורצויה האפשרות לאיזון.
guylederer
03-07-2009, 01:42:21
אני קצת נדחף ושואל שאלה קטנה ... האם סוללה 3 תאים שהתאים שלה הם ככה 3.70 3.65 3.70 היא במצב קריטי ולא מומלץ להטעין או לעשות לה בלאנס ? ומה המתח הכי קריטי שמתחתיו צריך לזרוק את הסוללה כמה שיותר מהר ... המטען שלי יודע לעשות בלאנס מדוייק מאד .. אני אשמח לתשובה :]
דניאל דקל
03-07-2009, 07:09:04
אני קצת נדחף ושואל שאלה קטנה ... האם סוללה 3 תאים שהתאים שלה הם ככה 3.70 3.65 3.70 היא במצב קריטי ולא מומלץ להטעין או לעשות לה בלאנס ? ומה המתח הכי קריטי שמתחתיו צריך לזרוק את הסוללה כמה שיותר מהר ... המטען שלי יודע לעשות בלאנס מדוייק מאד .. אני אשמח לתשובה :]
מצב תקין לגמרי
מתחת ל 3.3V - כדא להשבית הסוללה
Pinion
03-07-2009, 07:54:59
אבל למה יש תא אחד "עצל" וזה תמיד אותו תא... זו לא בעיה בסוללה?
ההגיון שלי אומר שאם הוא היה "תקין" ונותן את אותו המתח כמו שאר התאים,
סך המתח הכללי היה נשאר גבוה ליותר זמן = זמן טיסה.
wind556
03-07-2009, 07:59:16
אם הסוללה נטענת היטב, לא מתנפחת בזמן הטעינה ולא מתנפחת בזמן השימוש,סביר להניח שהיא תקינה .
אם הסוללה ירדה מתחת לסף המתח הקריטי שזה בסביבות 3V גם אז לא קרה אסון,מטעינים אותה ומשגיחים שלא תתחמם או תתנפח, ועם היא נטענת אז הכל בסדר, אולי למעט שנפח הסוללה ירד.
הבעייה בירידת מתח מתחת לסף הקריטי הוא שהתא שירד לא ייטען, וכל עוד הוא נטען ללא התחממות והתנפחות ניתן להשתמש בסוללה.
לעומת זאת אם סוללה מתנפחת בטעינה, צריך ממש להיזהר ויש צורך להשמיד אותה,לא להשאירה בבית.
כנ"ל גם אם בסיום טיסה היא מתנפחת מעל סף מסויים שקצת קשה להגדירו.
giluriel
03-07-2009, 13:00:43
אבל למה יש תא אחד "עצל" וזה תמיד אותו תא... זו לא בעיה בסוללה?
ההגיון שלי אומר שאם הוא היה "תקין" ונותן את אותו המתח כמו שאר התאים,
סך המתח הכללי היה נשאר גבוה ליותר זמן = זמן טיסה.
הלוגיקה שלך תקינה לגמרי :)
ראשית, בסוללות תקינות קריאת המתח תהיה זהה או כמעט זהה בסוף השימוש (ברמה של מאית או שתיים הבדל)
אם תמיד אותו תא "עייף" יותר הוא לא לגמרי תקין.
עכשיו השאלה היא כמה הוא עייף.
לדעתי, כל זמן שהוא מתיישר בטעינה ויחסית נותן לך את מה שהוא אמור בהטסה - תמשיך עם הסוללה.
(ד"א, יש לי סוללות עייפות יותר ופחות. אני פשוט מחליט איזו סוללה לשים מתי - לפי אופי הטיסה שאני הולך לבצע)
אם תראה שהתאים בסוללה מפתחים הבדלים גדולים מידיי או שהיא פשוט "מתה" מהר בטיסה
עדיין יש מה לעשות איתה: שמור אותה על השולחן בבית.
זה מצויין לכיוונים, בדיקות וכד' :) .
מר מתוק
03-07-2009, 13:24:04
אבל למה יש תא אחד "עצל" וזה תמיד אותו תא... זו לא בעיה בסוללה?
בדרך כלל התא האמצעי נוטה לצאת מאיזון לעומת שני אחיו בגלל שהוא מתחמם יותר (סנדוויץ') בזמן העבודה.
Pinion
03-07-2009, 13:24:48
העניין הוא שהסוללה עלתה 40$ והיא חדשה, עברה רק כמה טיסות, לא חבל?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.