שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    161
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    כבר טיסה שישית עם הטירקס 450 פרו החדש, כשאני בא להטעין את הסוללה
    לטיסה הבאה אז ב BALANCE רואים הבדל (שאני לא יודע אם נחשב ניכר - תגידו אתם) במתח
    תא מסויים יחסית לשני התאים האחרים.
    למשל כמו שקרה לי עכשיו:
    3.65 3.65 3.44

    נחשב תקין?

    שאלה נוספת: כשיש מעט רוח הזנב טיפה קופץ לשני הכיוונים, לכן הורדתי את ערכי הרגישות בשלט אך ללא שינוי משמעותי מדי (הגעתי כבר מערך של 40% ל- 26%).
    תקין/לא תקין?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    נראה לי שאתה שוגה בכיוון הג'יירו (תחושה בלבד,תוסיף פרטים)
    איזה ג'יירו זה?
    האם ב40% אתה מוודא נעילת זנב? (נשמע מעט מדי)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    161
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    ראשית, תודה על התגובה
    מה זה מוודא נעילת זנב?
    אם הכוונה לפול זנב ימינה ועצירה פתאומית אז כן הוא עושה זאת מעולה...
    והבנתי שבGP750 אם מורידים יותר מדי את הרגישות הנורית מתחלפת לאדומה (לא נועל זנב)
    אולי הסל"ד בNORMAL הבעיה?
    ולגבי הסוללה, אתה יודע משהו?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    לא
    אתה צריך ללמוד להבחין במצב נעילת הזנב לפי התנהגות הסרוו וגם לוודא את המצב לפי חיווי על פני הג'יירו שלך
    לדעתי עדיף לבדוק את זה במפגש
    אתה מוזמן לבוא
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    בקשר לסוללה,לא קריטי,אם הסוללה היתה לאחר כל שימוש ולפני טעינה במצב מאוזן ,אז גם לא היה צריך לאזן במטען. בגלל שטבעי שהסוללה לא מאוזנת לאחר השימוש ישנה ורצויה האפשרות לאיזון.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    אני קצת נדחף ושואל שאלה קטנה ... האם סוללה 3 תאים שהתאים שלה הם ככה 3.70 3.65 3.70 היא במצב קריטי ולא מומלץ להטעין או לעשות לה בלאנס ? ומה המתח הכי קריטי שמתחתיו צריך לזרוק את הסוללה כמה שיותר מהר ... המטען שלי יודע לעשות בלאנס מדוייק מאד .. אני אשמח לתשובה :]
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    אני קצת נדחף ושואל שאלה קטנה ... האם סוללה 3 תאים שהתאים שלה הם ככה 3.70 3.65 3.70 היא במצב קריטי ולא מומלץ להטעין או לעשות לה בלאנס ? ומה המתח הכי קריטי שמתחתיו צריך לזרוק את הסוללה כמה שיותר מהר ... המטען שלי יודע לעשות בלאנס מדוייק מאד .. אני אשמח לתשובה :]
    מצב תקין לגמרי

    מתחת ל 3.3V - כדא להשבית הסוללה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    161
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    אבל למה יש תא אחד "עצל" וזה תמיד אותו תא... זו לא בעיה בסוללה?
    ההגיון שלי אומר שאם הוא היה "תקין" ונותן את אותו המתח כמו שאר התאים,
    סך המתח הכללי היה נשאר גבוה ליותר זמן = זמן טיסה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    ציטוט נכתב במקור על ידי Pinion צפיה בהודעה
    אבל למה יש תא אחד "עצל" וזה תמיד אותו תא... זו לא בעיה בסוללה?
    ההגיון שלי אומר שאם הוא היה "תקין" ונותן את אותו המתח כמו שאר התאים,
    סך המתח הכללי היה נשאר גבוה ליותר זמן = זמן טיסה.
    הלוגיקה שלך תקינה לגמרי

    ראשית, בסוללות תקינות קריאת המתח תהיה זהה או כמעט זהה בסוף השימוש (ברמה של מאית או שתיים הבדל)
    אם תמיד אותו תא "עייף" יותר הוא לא לגמרי תקין.
    עכשיו השאלה היא כמה הוא עייף.

    לדעתי, כל זמן שהוא מתיישר בטעינה ויחסית נותן לך את מה שהוא אמור בהטסה - תמשיך עם הסוללה.
    (ד"א, יש לי סוללות עייפות יותר ופחות. אני פשוט מחליט איזו סוללה לשים מתי - לפי אופי הטיסה שאני הולך לבצע)

    אם תראה שהתאים בסוללה מפתחים הבדלים גדולים מידיי או שהיא פשוט "מתה" מהר בטיסה
    עדיין יש מה לעשות איתה: שמור אותה על השולחן בבית.
    זה מצויין לכיוונים, בדיקות וכד' .
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    161
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    העניין הוא שהסוללה עלתה 40$ והיא חדשה, עברה רק כמה טיסות, לא חבל?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן / הוד השרון
    הודעות
    1,086
    תודה!
    19
    הודה 24 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    ציטוט נכתב במקור על ידי Pinion צפיה בהודעה
    אבל למה יש תא אחד "עצל" וזה תמיד אותו תא... זו לא בעיה בסוללה?
    בדרך כלל התא האמצעי נוטה לצאת מאיזון לעומת שני אחיו בגלל שהוא מתחמם יותר (סנדוויץ') בזמן העבודה.
    ---Mayor of Happyville---

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשש לבעיה בסוללת THUNDER TIGER 3S 2200

    אם הסוללה נטענת היטב, לא מתנפחת בזמן הטעינה ולא מתנפחת בזמן השימוש,סביר להניח שהיא תקינה .
    אם הסוללה ירדה מתחת לסף המתח הקריטי שזה בסביבות 3V גם אז לא קרה אסון,מטעינים אותה ומשגיחים שלא תתחמם או תתנפח, ועם היא נטענת אז הכל בסדר, אולי למעט שנפח הסוללה ירד.
    הבעייה בירידת מתח מתחת לסף הקריטי הוא שהתא שירד לא ייטען, וכל עוד הוא נטען ללא התחממות והתנפחות ניתן להשתמש בסוללה.
    לעומת זאת אם סוללה מתנפחת בטעינה, צריך ממש להיזהר ויש צורך להשמיד אותה,לא להשאירה בבית.
    כנ"ל גם אם בסיום טיסה היא מתנפחת מעל סף מסויים שקצת קשה להגדירו.
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 03-07-2009 בשעה 08:01:44.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •