התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גזירת ברגים - טירקס 250



rberkner
17-07-2009, 23:38:47
שלום לכולם
התחלתי לבנות את הטירקס 250.
כמובן אחרי שחרשתי את סרטי הבנייה של בוב ויסמין.
כבר בהתחלה בוב ממליץ לפרק את ברגי הראש כולל הבולטים ולהרכיב מחדש אחרי שמוסיפים לוקטייט.
זה מה שעשיתי, אבל כאשר ניסיתי לפרק את הבולטים שמתחברים ללנקים, כולם נגזרו.
כמובן שחיממתי אותם עם מלחם כי קראתי על הבעייתיות הכללית במסוק.
הקלות שבה הם ניגזרו מוכיחה שהסיני שעבד על המסוק שלי שם הרבה לוקטייט וסגר חזק.
רק נגיעה עם המברג כמעט ללא הפעלת כוח- כבר בניסיון הפתיחה והם נגזרו.
מדובר על הבולטים שעל הוושאוט ואלו שבתחתית הראש.
שתי שאלות:
האם ניתן להוציא ברגים שנגזרו בחלקים כל כך קטנים?
איפה אתם קונים חלקי חילוף?
מזל שיש את ה-500 לעבוד עליו.
תודה
רוני

sharonx
18-07-2009, 01:36:43
למה להסתבך ? פתחתי בורג אחד, ראיתי שיש לוקטייט ויותר לא נגעתי.
מיותר לדעתי ליישם את ההמלצה של בוב.

AMIR
18-07-2009, 03:59:08
גם אני נפלתי עם בקטע הזה... הקשה לי על החיים!!!!
אך כמו שרון, פירקתי בורג שניים ראיתי שזה קשה כי כבר נמרח שם לוקטייט ולא נגעתי יותר!
בברגים הללו צריך לתת המון תשומת לב, במיוחד בסגירה!
לא צריך להדק אותם ממש עד הכריכה האחרונה אלא עדסוף מהלך ובעדינות עוד שמינית סיבוב וזה בסדר.

לגבי שאלתך, זו תהיה עבודה קשה מאד, צריך לקדוח עם מקדח דק מאד את החלק שנתקע בהברזה
ולאחר מכן להבריז מחדש את החור, אך אני חושש כי יווצרו לך סדקים עקב כך ולכן אני הייתי מחליף מכלול...
זו עצתי לך ידידי.
חלקי חילוף אני הזמנתי מקוויק יו קיי ( משלוח מהיר וזול מאד!!!)

שיהיה בהצלחה!
תתחדש:)

נ.ב- אם אתה צריך עזרה בכל הנוגע לטירקס 500 אתה יותר ממוזמן לשאול (בדיוק סיימתי לבנות אחד!!!)

rberkner
18-07-2009, 05:45:50
תודה על התשובות.
צודקים - אבל קלות הגזירה נראתה לי בעייתית - כאילו כבר בסגירה במפעל הבורג התחיל להיגזר.
לומדים - בנייה זה כיף.

תודה
רוני

shimon73
18-07-2009, 06:25:12
תקנה COPTERX 250 וזהו :)

אריה הלפרין
18-07-2009, 10:41:42
תקנה COPTERX 250 וזהו :)

ולא עודד אמר את זה:D

(גם אני מטיס קופטר ונהנה ממש)

sharonx
18-07-2009, 12:07:47
תקנה COPTERX 250 וזהו :)

אין חיה כזו :D