שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: גזירת ברגים - טירקס 250

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    94
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל גזירת ברגים - טירקס 250

    שלום לכולם
    התחלתי לבנות את הטירקס 250.
    כמובן אחרי שחרשתי את סרטי הבנייה של בוב ויסמין.
    כבר בהתחלה בוב ממליץ לפרק את ברגי הראש כולל הבולטים ולהרכיב מחדש אחרי שמוסיפים לוקטייט.
    זה מה שעשיתי, אבל כאשר ניסיתי לפרק את הבולטים שמתחברים ללנקים, כולם נגזרו.
    כמובן שחיממתי אותם עם מלחם כי קראתי על הבעייתיות הכללית במסוק.
    הקלות שבה הם ניגזרו מוכיחה שהסיני שעבד על המסוק שלי שם הרבה לוקטייט וסגר חזק.
    רק נגיעה עם המברג כמעט ללא הפעלת כוח- כבר בניסיון הפתיחה והם נגזרו.
    מדובר על הבולטים שעל הוושאוט ואלו שבתחתית הראש.
    שתי שאלות:
    האם ניתן להוציא ברגים שנגזרו בחלקים כל כך קטנים?
    איפה אתם קונים חלקי חילוף?
    מזל שיש את ה-500 לעבוד עליו.
    תודה
    רוני

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גזירת ברגים - טירקס 250

    למה להסתבך ? פתחתי בורג אחד, ראיתי שיש לוקטייט ויותר לא נגעתי.
    מיותר לדעתי ליישם את ההמלצה של בוב.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גזירת ברגים - טירקס 250

    גם אני נפלתי עם בקטע הזה... הקשה לי על החיים!!!!
    אך כמו שרון, פירקתי בורג שניים ראיתי שזה קשה כי כבר נמרח שם לוקטייט ולא נגעתי יותר!
    בברגים הללו צריך לתת המון תשומת לב, במיוחד בסגירה!
    לא צריך להדק אותם ממש עד הכריכה האחרונה אלא עדסוף מהלך ובעדינות עוד שמינית סיבוב וזה בסדר.

    לגבי שאלתך, זו תהיה עבודה קשה מאד, צריך לקדוח עם מקדח דק מאד את החלק שנתקע בהברזה
    ולאחר מכן להבריז מחדש את החור, אך אני חושש כי יווצרו לך סדקים עקב כך ולכן אני הייתי מחליף מכלול...
    זו עצתי לך ידידי.
    חלקי חילוף אני הזמנתי מקוויק יו קיי ( משלוח מהיר וזול מאד!!!)

    שיהיה בהצלחה!
    תתחדש

    נ.ב- אם אתה צריך עזרה בכל הנוגע לטירקס 500 אתה יותר ממוזמן לשאול (בדיוק סיימתי לבנות אחד!!!)

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    94
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גזירת ברגים - טירקס 250

    תודה על התשובות.
    צודקים - אבל קלות הגזירה נראתה לי בעייתית - כאילו כבר בסגירה במפעל הבורג התחיל להיגזר.
    לומדים - בנייה זה כיף.

    תודה
    רוני

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    354
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גזירת ברגים - טירקס 250

    תקנה COPTERX 250 וזהו
    לתמונות נוספות מתחום התעופה בקרו בגלריה שלי:
    http://www.pbase.com/shimon73
    שלכם:שמעון מנטאל

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    791
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גזירת ברגים - טירקס 250

    ציטוט נכתב במקור על ידי shimon73 צפיה בהודעה
    תקנה COPTERX 250 וזהו
    ולא עודד אמר את זה

    (גם אני מטיס קופטר ונהנה ממש)

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גזירת ברגים - טירקס 250

    ציטוט נכתב במקור על ידי shimon73 צפיה בהודעה
    תקנה COPTERX 250 וזהו
    אין חיה כזו
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •