התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה מנועי ASP



ofir123
30-12-2009, 01:48:19
מה דעתכם על מנועיי ASP,משהו התנסה?ואם מרוצים?
תודה.

DarZeelon
30-12-2009, 07:25:24
אופיר (Ophir),


מנועי ASP; כמו אחיהם מאותו המפעל, Magnum וגם SC, SY ואחרים, הם העתקים סיניים של מנועי OS.

למפעל קוראים Sanye והם ממוקמים בשנז'ן.

הסדרה הנוכחית היא תואמת FX ברובה ודגמי ארבע-פעימות הם תואמי Surpass II, ברובם.


ההבדל העיקרי במנועי שתי-פעימות, הוא שהצילינדר מצופה בכרום ומאריך ימים יותר מהניקל של ה-ABN/ABL של OS, הנוטה גם במקרים מסוימים להתקלף...

הגימור והפעולה, לעומת זאת, קצת פחות טובים מאלה של מנועי OS, אבל הם מתקרבים בקצב מדהים.

טיסני אילת
30-12-2009, 08:18:33
אופיר (Ophir),


מנועי ASP; כמו אחיהם מאותו המפעל, Magnum וגם SC, SY ואחרים, הם העתקים סיניים של מנועי OS.

למפעל קוראים Sanye והם ממוקמים בשנז'ן.

הסדרה הנוכחית היא תואמת FX ברובה ודגמי ארבע-פעימות הם תואמי Surpass II, ברובם.


ההבדל העיקרי במנועי שתי-פעימות, הוא שהצילינדר מצופה בכרום ומאריך ימים יותר מהניקל של ה-ABN/ABL של OS, הנוטה גם במקרים מסוימים להתקלף...

הגימור והפעולה, לעומת זאת, קצת פחות טובים מאלה של מנועי OS, אבל הם מתקרבים בקצב מדהים.


פשוט נכון.

מה שיש להוסיף זה הרצה נכונה של המנוע. אם תדאג לזה, המנוע יאריך ימים ויתן תמורה יותר מטובה לכסף שלך.

ofir123
30-12-2009, 12:43:09
תודה רבה,בהתחשב במידע הזה שווה וכדיי לקחת ASP52 ולא os46 כי הריי הוא חצי מחיר?!

טיסני אילת
30-12-2009, 13:27:47
תודה רבה,בהתחשב במידע הזה שווה וכדיי לקחת ASP52 ולא os46 כי הריי הוא חצי מחיר?!

ללא ספק ! אבל זו דעתי הצנועה בלבד...

DarZeelon
30-12-2009, 18:09:10
מה שיש להוסיף זה הרצה נכונה של המנוע. אם תדאג לזה, המנוע יאריך ימים ויתן תמורה יותר מטובה לכסף שלך.



אני מסכים בהחלט!

ההרצה תארך מעט יותר זמן, 2-3 מיכלים על מתקן הרצה.

לגבי הפרוצדורה להרצה נכונה של מנוע tapered-bore; ראה את הת'רד הזה (http://www.rcuniverse.com/forum/m_1850473/tm.htm) באתר RC Universe.

תצטרך להתמודד עם האנגלית, אבל זה יהיה שווה את המאמץ.

a_lams
01-01-2010, 16:13:53
שמע,

אין לי מנוע ASP ולכן לא אדבר בגנותו אולם אגיד לך זאת,
על איכות ואחריות משלמים כסף ולכן אמליץ לך להשקיע עוד
כסף (ואפילו פי 2) ולקנות מנוע של חברה שמאחוריה יש
גב.
חברות כמו OS, YS, SAITO וכו מיצרות מנועים שעולים
יותר מחברות אחרות אבל הן כן נותנות אחריות של שנה
ושנתיים ועם הביצועים שלהם אין על מה לדבר בכלל...
בנוסף על כל חלק קטן כגדול יש מהנדס שיושב, מחשב
ומתכנן אותו מתוך הבנה שלכל חלק יש משמעות הכרחית.

אני לא אדבר על מחלקות הפיתוח שיש לחברות שלהם
כי זה יקח הרבה אבל גם זה חשוב מאוד לחברה שרוצה
להתמקצע בתחומה

אני אישית מטיס כבר מספר דו ספרתי של שנים עם מנועים של
OS ולא הייתה לי בעיה ולו אחת של כשל טכני ברכיב מנוע
עקב תכנון הנדסי שגוי.

ברור ש OS עומדת בשורה אחת יחד עם YS, SAITO,
WEBRA וכו אבל אני אישית לא משתמש במנועים שלהם
(וגם כי הם קצת יותר יקרים :)))

קיצור מה שאני ממליץ זה להשקיע במנוע ולא להתפשר
על איכות!!

לא משנה מה תחילט בעיקר שתטיס!!!

moshiko_a
01-01-2010, 16:53:50
אני מטיס עם ASP52 כבר 3-4 חודשים ( עדיין קצת זמן) אבל בינתים טפו טפו טפו:) עובד חזק לפי דעתי מקביל כמעט ל OS 55 ( גם שוקל פחות)
יחסית למחיר של 50$ שווה מאוד
שכחתי לציין עוד משהו שבדגם הנ"ל לפי ניסיוני האגזוז משתחרר אחרי כמה טיסות ומומלץ להוסיף אום ולחזק חוץ מיזה עובד ונשמע מצוין

flatspin
01-01-2010, 17:08:42
היו לי בעבר מספר מנועים, בגודלים שונים, מתוצרת ASP. בגדול אני יכול לומר שהמנועים הללו עבדו היטב ולא היו איתם בעיות מיוחדות.
נכון שיש הבדלים בהספק בינם ובין מנועי YS ו-SAITO. מאחר והשואל אינו מתכוון, עד כמה שאני מבין, ליעד את המנוע לתחרויות, ואין לו צורך לסחוט ממנו עד הגבול העליון של ההספק, לדעתי אין לו כל מניעה לרכוש ולהשתמש באחד מהם, המתאים לצרכיו.

כבר אמרו לפני, ובכל זאת אחזור על עיקרי הדברים: שימוש בדלק מתאים והרצה נכונה הם המפתח לאריכות ימיו של המנוע . כמובן לדאוג לקירור טוב, אם המנוע נמצא בתוך קאול.