שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: מנועי ASP

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    27
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנועי ASP

    מה דעתכם על מנועיי ASP,משהו התנסה?ואם מרוצים?
    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    אופיר (Ophir),


    מנועי ASP; כמו אחיהם מאותו המפעל, Magnum וגם SC, SY ואחרים, הם העתקים סיניים של מנועי OS.

    למפעל קוראים Sanye והם ממוקמים בשנז'ן.

    הסדרה הנוכחית היא תואמת FX ברובה ודגמי ארבע-פעימות הם תואמי Surpass II, ברובם.


    ההבדל העיקרי במנועי שתי-פעימות, הוא שהצילינדר מצופה בכרום ומאריך ימים יותר מהניקל של ה-ABN/ABL של OS, הנוטה גם במקרים מסוימים להתקלף...

    הגימור והפעולה, לעומת זאת, קצת פחות טובים מאלה של מנועי OS, אבל הם מתקרבים בקצב מדהים.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    303
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    אופיר (Ophir),


    מנועי ASP; כמו אחיהם מאותו המפעל, Magnum וגם SC, SY ואחרים, הם העתקים סיניים של מנועי OS.

    למפעל קוראים Sanye והם ממוקמים בשנז'ן.

    הסדרה הנוכחית היא תואמת FX ברובה ודגמי ארבע-פעימות הם תואמי Surpass II, ברובם.


    ההבדל העיקרי במנועי שתי-פעימות, הוא שהצילינדר מצופה בכרום ומאריך ימים יותר מהניקל של ה-ABN/ABL של OS, הנוטה גם במקרים מסוימים להתקלף...

    הגימור והפעולה, לעומת זאת, קצת פחות טובים מאלה של מנועי OS, אבל הם מתקרבים בקצב מדהים.
    פשוט נכון.

    מה שיש להוסיף זה הרצה נכונה של המנוע. אם תדאג לזה, המנוע יאריך ימים ויתן תמורה יותר מטובה לכסף שלך.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    27
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    תודה רבה,בהתחשב במידע הזה שווה וכדיי לקחת ASP52 ולא os46 כי הריי הוא חצי מחיר?!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    303
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir123 צפיה בהודעה
    תודה רבה,בהתחשב במידע הזה שווה וכדיי לקחת ASP52 ולא os46 כי הריי הוא חצי מחיר?!
    ללא ספק ! אבל זו דעתי הצנועה בלבד...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    ציטוט נכתב במקור על ידי טיסני אילת צפיה בהודעה

    מה שיש להוסיף זה הרצה נכונה של המנוע. אם תדאג לזה, המנוע יאריך ימים ויתן תמורה יותר מטובה לכסף שלך.
    אני מסכים בהחלט!

    ההרצה תארך מעט יותר זמן, 2-3 מיכלים על מתקן הרצה.

    לגבי הפרוצדורה להרצה נכונה של מנוע tapered-bore; ראה את הת'רד הזה באתר RC Universe.

    תצטרך להתמודד עם האנגלית, אבל זה יהיה שווה את המאמץ.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    46
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    שמע,

    אין לי מנוע ASP ולכן לא אדבר בגנותו אולם אגיד לך זאת,
    על איכות ואחריות משלמים כסף ולכן אמליץ לך להשקיע עוד
    כסף (ואפילו פי 2) ולקנות מנוע של חברה שמאחוריה יש
    גב.
    חברות כמו OS, YS, SAITO וכו מיצרות מנועים שעולים
    יותר מחברות אחרות אבל הן כן נותנות אחריות של שנה
    ושנתיים ועם הביצועים שלהם אין על מה לדבר בכלל...
    בנוסף על כל חלק קטן כגדול יש מהנדס שיושב, מחשב
    ומתכנן אותו מתוך הבנה שלכל חלק יש משמעות הכרחית.

    אני לא אדבר על מחלקות הפיתוח שיש לחברות שלהם
    כי זה יקח הרבה אבל גם זה חשוב מאוד לחברה שרוצה
    להתמקצע בתחומה

    אני אישית מטיס כבר מספר דו ספרתי של שנים עם מנועים של
    OS ולא הייתה לי בעיה ולו אחת של כשל טכני ברכיב מנוע
    עקב תכנון הנדסי שגוי.

    ברור ש OS עומדת בשורה אחת יחד עם YS, SAITO,
    WEBRA וכו אבל אני אישית לא משתמש במנועים שלהם
    (וגם כי הם קצת יותר יקרים ))

    קיצור מה שאני ממליץ זה להשקיע במנוע ולא להתפשר
    על איכות!!

    לא משנה מה תחילט בעיקר שתטיס!!!

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    301
    תודה!
    0
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    אני מטיס עם ASP52 כבר 3-4 חודשים ( עדיין קצת זמן) אבל בינתים טפו טפו טפו עובד חזק לפי דעתי מקביל כמעט ל OS 55 ( גם שוקל פחות)
    יחסית למחיר של 50$ שווה מאוד
    שכחתי לציין עוד משהו שבדגם הנ"ל לפי ניסיוני האגזוז משתחרר אחרי כמה טיסות ומומלץ להוסיף אום ולחזק חוץ מיזה עובד ונשמע מצוין

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי ASP

    היו לי בעבר מספר מנועים, בגודלים שונים, מתוצרת ASP. בגדול אני יכול לומר שהמנועים הללו עבדו היטב ולא היו איתם בעיות מיוחדות.
    נכון שיש הבדלים בהספק בינם ובין מנועי YS ו-SAITO. מאחר והשואל אינו מתכוון, עד כמה שאני מבין, ליעד את המנוע לתחרויות, ואין לו צורך לסחוט ממנו עד הגבול העליון של ההספק, לדעתי אין לו כל מניעה לרכוש ולהשתמש באחד מהם, המתאים לצרכיו.

    כבר אמרו לפני, ובכל זאת אחזור על עיקרי הדברים: שימוש בדלק מתאים והרצה נכונה הם המפתח לאריכות ימיו של המנוע . כמובן לדאוג לקירור טוב, אם המנוע נמצא בתוך קאול.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •