התחברות

צפייה בגרסה מלאה : זהירות! בתחביב הזה, החיפזון הוא אסון!



bartovmoti
13-04-2010, 09:21:21
רציתי לשתף אתכם במקרים שקרו לי לאחרונה שהמסקנה המתבקשת מהם היא אחת - החיפזון הוא אסון!

כפי שכמה מכם קראו על בעיות שהיו לי עם הספרטן קוארק אלומיניום על הטי רקס 500.
אחרי שהלכתי לשיסל, וכבר חשבתי שהכל הסתדר, שוב הופתעתי לגלות שהכל נשאר אותו הדבר..
הזנב בוואגיניג רציני ודריפט שאתם לא מבינים! אני מוריד גיין, מעלה גיין וכלום לא עוזר, חשבנו שהבום מחליק פנימה והרצועה משתחררת דבר שאגב היה נכון אבל זה לא היה העניין..

בכל מקרה, אחרי שהחלפתי את כל מכלול הזנב כלומר, הפלסטיק האחורי עם המיסבים, הציר והסליידר שעליו, מחזיק להבי זנב ולהבי זנב עדיין היו לי בעיות שלא הבנתי מאיפה הן נפלו עלי! כבר חשבתי לפנות להלידיירקט שיחליפו לי את הג'ירו!

ביום שישי האחרון אחרי שהייתי בגעש ופשוט לא יכולתי בגלל זה להטיס באתי הביתה ושוב בדקתי את הזנב ומה אני מגלה? הסליידר שעל ציר הזנב פשוט הולך קשה לא תקוע אבל קשה ! (להזכירכם הכל שם חדש כן!).

שוב חיפשתי מה הבעיה ואתם לא מאמינים מה גיליתי..
אתם מכירים את הארכובה בזנב שבצד אחד שלה מתחבר הלינק של הסרוו זנב ומצד שני היא יושבת על התפוח שעל הסליידר ?? (שזה אגב החלק היחיד שלא החלפתי)

מדובר בחלק הזה (http://www.rc711.com/shop/product_info.php?cPath=166_106_144&products_id=2354) למי שלא הבין..

הארכובה הזאת מתחברת עם בורג ושתי דיסקיות מכל צד.. ואצלי משום מה דיסקית אחת היתה חסרה אתם מבינים ?? פתחתי את החוברת ותפסתי את הראש!
הדיסקית העליונה היתה חסרה דבר שגרם לארכובה לעלות קצת יותר למעלה, ולהפעיל לחץ על הסליידר כלפי הציר של הזנב דבר שגרם לחיכוך !

אתם מבינים ?? דיסקית אחת קטנה שיגעה אותי..

עכשיו או קי, סידרתי את הכל, ויצאתי הבוקר להטיס כי הייתי חייב לבדוק את העסק! כבר הייתי מיואש לגמרי וחשבתי שאכלתי אותה עם ג'ירו דפוק!
הגעתי היום לשטח, הטסתי פאק אחד ומה אני אגיד לכם? סוף סוף התחלתי להבין על מה כולם מדברים על הספרטן הזה ושאני רק מתקשקש איתו מרגע שקניתי אותו!

עכשיו בפאק הראשון, הטסתי רגוע, בדקתי את הג'ירו ככה טוב, הכנסתי איידל וראיתי שהכל בסדר ואז עברתי לפאק השני..

וכאן, כמו מטומטם!! מייד איך שהתחלתי הרמתי אותו לגובה 30-40 מטר ואז הפכתי אותו ודבר אחד שכחתי.. איידל אפ!!!!
מזל שהספקתי להפוך חזרה ולעשות אוטורוטציה דבר שנגמר בנזק של 20 דולר!
ועכשיו, אני מושבת שוב לשבועיים הקרובים!

zvok
13-04-2010, 09:43:49
הכל בגלל דיסקה קטנה!!! כמו השיר הכל בגלל מסמר קטן.........

העקר שמצאת את הבעיה ההיא. בינתיים למדת להכיר את המסוק שלך לפני ולפנים.

כמו כל לימוד, זה תמיד נקנה ביסורים.

איך אומרים שאלה יהיו היסורים בחיים שלך.:)

wonderd
13-04-2010, 10:00:14
מניסיון, כשיש בעיות כאלה קודם בודקים תנועה חלקה של כל המכלול, אח"כ פונים הלאה.

תהנה מהמסוק ה'חדש'..

bartovmoti
13-04-2010, 10:05:47
מניסיון, כשיש בעיות כאלה קודם בודקים תנועה חלקה של כל המכלול, אח"כ פונים הלאה.

תהנה מהמסוק ה'חדש'..

אני בדקתי את כל הדברים האלה עם שיסל, וזה היה אחרי שהחלפתי את כל המכלולים.
הבעיה שבבדיקה ידנית על הקרקע חוסר בדיסקית קטנה כמעט ואינו מורגש..
רק כשהכל מתחיל להסתובב אז נוצר חיכוך שתוקע את הכל.

wonderd
13-04-2010, 10:08:21
דווקא אם תוריד את הדיסקית ותנתתק את הזרוע מהמכלול שמחובר אליה משני הצדדים אתה תוכל להרגיש ידנית שהוא לא מסתובב חלק. מניסיון.

drgabbay
13-04-2010, 11:11:39
רציתי לשתף אתכם במקרים שקרו לי לאחרונה שהמסקנה המתבקשת מהם היא אחת - החיפזון הוא אסון!

כפי שכמה מכם קראו על בעיות שהיו לי עם הספרטן קוארק אלומיניום על הטי רקס 500.
אחרי שהלכתי לשיסל, וכבר חשבתי שהכל הסתדר, שוב הופתעתי לגלות שהכל נשאר אותו הדבר..
הזנב בוואגיניג רציני ודריפט שאתם לא מבינים! אני מוריד גיין, מעלה גיין וכלום לא עוזר, חשבנו שהבום מחליק פנימה והרצועה משתחררת דבר שאגב היה נכון אבל זה לא היה העניין..

בכל מקרה, אחרי שהחלפתי את כל מכלול הזנב כלומר, הפלסטיק האחורי עם המיסבים, הציר והסליידר שעליו, מחזיק להבי זנב ולהבי זנב עדיין היו לי בעיות שלא הבנתי מאיפה הן נפלו עלי! כבר חשבתי לפנות להלידיירקט שיחליפו לי את הג'ירו!

ביום שישי האחרון אחרי שהייתי בגעש ופשוט לא יכולתי בגלל זה להטיס באתי הביתה ושוב בדקתי את הזנב ומה אני מגלה? הסליידר שעל ציר הזנב פשוט הולך קשה לא תקוע אבל קשה ! (להזכירכם הכל שם חדש כן!).

שוב חיפשתי מה הבעיה ואתם לא מאמינים מה גיליתי..
אתם מכירים את הארכובה בזנב שבצד אחד שלה מתחבר הלינק של הסרוו זנב ומצד שני היא יושבת על התפוח שעל הסליידר ?? (שזה אגב החלק היחיד שלא החלפתי)

מדובר בחלק הזה (http://www.rc711.com/shop/product_info.php?cPath=166_106_144&products_id=2354) למי שלא הבין..

הארכובה הזאת מתחברת עם בורג ושתי דיסקיות מכל צד.. ואצלי משום מה דיסקית אחת היתה חסרה אתם מבינים ?? פתחתי את החוברת ותפסתי את הראש!
הדיסקית העליונה היתה חסרה דבר שגרם לארכובה לעלות קצת יותר למעלה, ולהפעיל לחץ על הסליידר כלפי הציר של הזנב דבר שגרם לחיכוך !

אתם מבינים ?? דיסקית אחת קטנה שיגעה אותי..

עכשיו או קי, סידרתי את הכל, ויצאתי הבוקר להטיס כי הייתי חייב לבדוק את העסק! כבר הייתי מיואש לגמרי וחשבתי שאכלתי אותה עם ג'ירו דפוק!
הגעתי היום לשטח, הטסתי פאק אחד ומה אני אגיד לכם? סוף סוף התחלתי להבין על מה כולם מדברים על הספרטן הזה ושאני רק מתקשקש איתו מרגע שקניתי אותו!

עכשיו בפאק הראשון, הטסתי רגוע, בדקתי את הג'ירו ככה טוב, הכנסתי איידל וראיתי שהכל בסדר ואז עברתי לפאק השני..

וכאן, כמו מטומטם!! מייד איך שהתחלתי הרמתי אותו לגובה 30-40 מטר ואז הפכתי אותו ודבר אחד שכחתי.. איידל אפ!!!!
מזל שהספקתי להפוך חזרה ולעשות אוטורוטציה דבר שנגמר בנזק של 20 דולר!
ועכשיו, אני מושבת שוב לשבועיים הקרובים!

מוטי תגיד לי מה חסר לך ואני הביא לך

bartovmoti
13-04-2010, 11:37:18
מוטי תגיד לי מה חסר לך ואני הביא לך

רשמתי לך בפרטי

guylederer
13-04-2010, 12:12:33
מוטי תודה שרשמת את כל מה שקרה לך ... מידע לאנשים בעתיד ...
מצטער שריסקת אותו ... כן כן אני בטוח שכולנו בשלב כלשהו הפכנו את המסוק בלי לזכור להעביר לאיידל ... אישית יצאתי מזה כמה פעמים בשלום ( טפו טפו טפו )
מקווה שתחזור מהר לאוויר ונראה אותך בגעש ! :)
אגב אם תצטרך משהו גמני פה ואני אשמח לעזור בכל מה שנוגע לחלקים ... הבעיה שאני קצת דרומי ממך אבל לך תדע ...
המשך שבוע טוב !
גיא

מר מתוק
13-04-2010, 12:15:45
ועכשיו, אני מושבת שוב לשבועיים הקרובים!

מוטי,

אם עדיין יש חלקים שלא הצלחת להשיג לבינתיים מחברי הפורום, אשמח לעזור עד שיגיעו החלקים שהזמנת.
יש לי שני מסוקים שלמים לחלקים, רוב הסיכויים שיש לי את מה שחסר.

שחר
054-4665666

edoman
13-04-2010, 19:13:26
מוטי קודם כל אני שמח שפתרת את הבעיה שלך זה הכי חשוב שעכשיו אחרי התיקון הזה אתה יכול להטיס כמו שצריך
ואני שוב אודע לך על המידע שנתת לנו פה חשוב מאוד ...
שתחזור להטיס בהקדם!
עדן.

its
14-04-2010, 06:35:07
טוב שפתרת את הבעייה ושתפת אותנו, וטוב שזה נגמר בתוצאה הזאת.