צפייה בגרסה מלאה : עזרה! איזו סוללת מקלט ואיזה BEC יתאימו ל 700E?
wonderd
27-04-2010, 21:52:34
סוללה כזאת תתאים ?
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10273
איזה BEC הכי יתאים למסוק?
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6320&Product_Name=TURNIGY_5-7.5A___(8~42v)_HV_UBEC_for_Lipoly
הסוללה תתאים ואולי אף הייתי שוקל לקנות בקיבולת יותר גבוהה.
לגבי BEC במחיר הזה אולי עדיף להשתמש בשל אליין.
דרך אגב אתה מודע שתצטרך לבנות תחנת כוח למסוק הזה :)
גם אני תכננתי עליו אבל כרגע אין לי כוח אדם לטעינות שלו :D
בהצלחה ותתחדש !!!
wonderd
27-04-2010, 22:11:16
אין לי BEC של אליין ואני גם ככה מזמין את הסוללות משם (5000MAH 25C בחישוב עם בקר 110HVנראה לי שיספיק לא?)
RonTo
28-04-2010, 07:25:22
הכל תלוי כמה טיסות אתה עושה...
באופן כללי, על ה 700E שלי היתה סוללת 2600 של פרומקו והיא החזיקה יפה 5 טיסות.
לאחרונה, המרתי את המסוק לתצורת FBL שצורכת יותר חשמל ולכן עברתי לסוללת 5000 (אולי קצת מוגזם). לדעתי הסוללה שעליה אתה מתכנן בעלת קיבולת קטנה מדי..
לגבי BEC הייתי ממליץ לך על רגולטור אריזונה או סהרה.. אמינים, טובים ואיכותיים...
החיסכון במסוק כזה עלול לעלות ביוקר.
דבר נוסף, לגבי ה 25C, עלול להיות קצת נמוך. שלי מתפקד הרבה יותר טוב עם סוללות 35C ומעלה...
בהצלחה
gal15260
28-04-2010, 07:39:23
היי רון
לי יש טירקס 700 ניטרו ועכשיו אני הופך אותו לפלייברלס ! (פלייברלס של אליין )
יש לי סוללה שהיא : 3600 מילי אמפר של ליטינג פוואר דגם ה 3G ? האם היא תספיק לי ל5-6 טיסות ביום אחד ללא טעינה נוספת?...
תודה גל
wonderd
28-04-2010, 07:56:57
בסדר, אז אני אקנה סוללת 3000-3500, נראה מה ייצא.
לגבי סוללות המנוע, לא נראה לי שצריך יותר מ 25C מכיוון שאם תכפיל את זה ב 5000, תקבל פריקה של 125 אמפר עם יכולת של 175 אמפר ל 10 שניות. הבקר שלי הוא 110 אמפר בלבד ולכן אמנם 35C נשמע נהדר אבל די מיותר.
RonTo
28-04-2010, 08:08:14
גל שלום,
איני מכיר את המערכת של אליין שכן אני משתמש במיקאדו. הצריכה הממוצעת של מערכת זו היא כ - 300-400mAh לטיסה. אם תעשה את החשבון, תיווכח לדעת כי 3600 אמורה להספיק לכשמונה טיסות +-...
אני מאמין שהמערכת של אליין צורכת פחות או יותר אותו אמפרג'...
לגבי 25C. החשבון טוב ויפה אך בפועל חשים בהבדל משמעותי. גם אני עשיתי את אותם חישובים כמוך אך עם תוצאות בשטח אני לא מתווכח..
wonderd
28-04-2010, 08:14:19
ל 500 יש לי סוללת 3000 20C וסוללת 2650 40C, אני לא מרגיש שום הבדל ביניהן מלבד העובדה שאת ה 2650 אני מטיס כחצי דקה פחות והיא עדיין יורדת חמימה.
יכול להיות שאני פשוט עדיין לא מטיס ברמה כזאת שאני אמור להרגיש את ההבדלים.
gal15260
28-04-2010, 08:44:17
גל שלום,
איני מכיר את המערכת של אליין שכן אני משתמש במיקאדו. הצריכה הממוצעת של מערכת זו היא כ - 300-400mAh לטיסה. אם תעשה את החשבון, תיווכח לדעת כי 3600 אמורה להספיק לכשמונה טיסות +-...
אני מאמין שהמערכת של אליין צורכת פחות או יותר אותו אמפרג'...
]
תודה רבה רבה !:)
RonTo
28-04-2010, 08:55:05
]
תודה רבה רבה !:)
גל,
דבר אחד שלא לקחתי בחשבון בתשובתי אליך וחשבתי עליו רק עכשיו הוא ההבדל בין הגירסה החשמלית שלי לניטרו שלך..
הדבר משמעותי ביותר שכן זמן הטיסה שלך גבוה יותר מה - 7 דקות שלי..
כנראה שאתה תקבל צריכה של כ 500mAh לטיסה... כלול זאת בחישוביך!!!
TooLy
28-04-2010, 09:10:15
ל 500 יש לי סוללת 3000 20C וסוללת 2650 40C, אני לא מרגיש שום הבדל ביניהן מלבד העובדה שאת ה 2650 אני מטיס כחצי דקה פחות והיא עדיין יורדת חמימה.
יכול להיות שאני פשוט עדיין לא מטיס ברמה כזאת שאני אמור להרגיש את ההבדלים.
תלוי בסגנון הטיסה שלך.
בטיסה אגרסיבית תוכל לראות תוצאות שונות לחלוטין בין הסוללות.
אגב, הבקר שלך יכול להחזיק גם פרצים של 150 אמפר.
TooLy
28-04-2010, 09:11:41
היי רון
לי יש טירקס 700 ניטרו ועכשיו אני הופך אותו לפלייברלס ! (פלייברלס של אליין )
יש לי סוללה שהיא : 3600 מילי אמפר של ליטינג פוואר דגם ה 3G ? האם היא תספיק לי ל5-6 טיסות ביום אחד ללא טעינה נוספת?...
תודה גל
בהנחה שאתה מפעיל את המערכת על 6V, אז כן, 3600 מ"א תספיק לך ל-6 טיסות.
אני הייתי מטיס את ה-700N שלי עם 4200 מ"א,פלייברלס ועם הזנה ישירה של 8.4V לראש כך שהצריכה הייתה גבוהה עוד יותר.
gal15260
28-04-2010, 09:16:03
אהה אווקי הבנתי !!
תודה רבה רועי:)
wonderd
28-04-2010, 17:11:30
מה לגבי ה BEC, האם באמת כדאי 'להשקיע' 70$ ברגולטור אריזונה או שמספיק לקחת BEC של CC או אליין ב 20$-30$? ומה באמת המשמעות לעומת BEC של טורניג'י?
TooLy
28-04-2010, 18:46:11
רגולטור של CC ו-ALIGN יעבדו מצויין, ה-BEC של טורניג'י בעל נתונים טובים אבל האמינות של המוצרים האלה תמיד מוטלת בספק, בתיאוריה הוא יעשה את העבודה.
dvireini
28-04-2010, 18:56:36
לא הייתי חושב אפילו על לכחת ריגולטור של טורניג'י ועוד במסוק כזה!!!
לך על האליין אם אני לא טועה הכי זול ואני לא שמעתי עליו תגוובת רעות ואני מאוד מרוצה ממנו
עומר בנימיני
28-04-2010, 19:03:02
לא משנה איזו סוללה תבחר, אני מציע לך לקנות אחת איכותית של פלייט פוואר\טנדר פוואר\היפריון ולא של הסיני (עם כל ההצלחה של הסוללות האלו), פשוט חבל להעלות לאוויר מסוק כזה מושקע עם סוללה סינית שאתה לא יכול לדעת מה ייעבור עליה בזמן הטיסה..
*אני מתכוון לסוללת מקלט, לפחות בה כדאי להשקיע בסוללה איכותית, לגבי סוללת מנוע אין שום בעיה להטיס עם סוללה סינית.
בקשר לריגולטור אריזונה - אני חושב שאתה לא יכול להזין אותו ביותר מ-7.4-9.6 וולט.
wonderd
28-04-2010, 19:21:57
אין סיכוי שאני קונה סוללה אחרת מאשר טורניג'י או זיפי, מבחינתי הן כבר הוכיחו את עצמן מעל ומעבר.
עכשיו חשבתי על משהו שהועלה בפניי היום - למה שאני לא אקנה BEC שלוקח את הזרם שלו מהסוללה הראשית?
ראיתי BEC של CC שמיועד ל 12 תאים, נראה לי מתאים לחיבור לסוללת המנוע.
עומר בנימיני
28-04-2010, 19:26:56
אין סיכוי שאני קונה סוללה אחרת מאשר טורניג'י או זיפי, מבחינתי הן כבר הוכיחו את עצמן מעל ומעבר.
עכשיו חשבתי על משהו - למה שאני לא אקנה BEC שלוקח את הזרם שלו מהסוללה הראשית?
ראיתי BEC של CC שמיועד ל 12 תאים, נראה לי מתאים לחיבור לסוללת המנוע.
זה אפשרי בהחלט, אבל שוב אתה לוקח סיכון, אם המנוע\בקר\סוללות נשרפים המסוק הולך ביחד איתם, עדיף שתהיה לך סוללת מקלט קטנה שתזין את כל האלקטרוניקה.
dvireini
28-04-2010, 19:28:44
לדעתי לא כדאי לכחת סיכון בכלל!!
TooLy
28-04-2010, 19:31:57
*אני מתכוון לסוללת מקלט, לפחות בה כדאי להשקיע בסוללה איכותית, לגבי סוללת מנוע אין שום בעיה להטיס עם סוללה סינית.
:cool:
TooLy
28-04-2010, 19:32:59
בגדול אין שום בעיה לעבוד עם BEC שניזון מהסוללה הגדולה, כלומר מ-12S או מ-6S אפילו.
אני עובד כך במסוק שלי שניזון ישירות מ-12S עם ה-BEC הפנימי של הבקר קונטרוניק.
בגדול אין שום בעיה לעבוד עם BEC שניזון מהסוללה הגדולה, כלומר מ-12S או מ-6S אפילו.
אני עובד כך במסוק שלי שניזון ישירות מ-12S עם ה-BEC הפנימי של הבקר קונטרוניק.
אתה מבין שאתה לוקח כאן סיכון מסויים?
wonderd
29-04-2010, 08:43:47
מצאתי פתרון נחמד שיחסוך כסף ולא יפגע בביצועים - AR7100, לא צריך BEC ולא צריך מוריד מתח.
asafsee
29-04-2010, 08:59:09
מצאתי פתרון נחמד שיחסוך כסף ולא יפגע בביצועים - AR7100, לא צריך BEC ולא צריך מוריד מתח.
כנל, אני משתמש בו והוא מעולה
gadily
01-05-2010, 11:03:29
הכל תלוי כמה טיסות אתה עושה...
לאחרונה, המרתי את המסוק לתצורת FBL שצורכת יותר חשמל ולכן עברתי לסוללת 5000 (אולי קצת מוגזם). לדעתי הסוללה שעליה אתה מתכנן בעלת קיבולת קטנה מדי..
בהצלחה
הי רון,
האם אתה בטוח שתצורת FBL צורכת יותר חשמל? ההיגיון שלי אומר שאחרי שאתה גורע מהמסוק את משקל הפליבר ובעיקר מוריד עומס פיתול מהמנוע לאחר ביטול הפליבר תצרוכת החשמל עבור תכנית טיסה זהה אמורה לקטון (גם אחרי קיזוז תצרוכת החשמל של מערכת ה-FBL)
bendisar
01-05-2010, 11:10:17
הי רון,
האם אתה בטוח שתצורת FBL צורכת יותר חשמל? ההיגיון שלי אומר שאחרי שאתה גורע מהמסוק את משקל הפליבר ובעיקר מוריד עומס פיתול מהמנוע לאחר ביטול הפליבר תצרוכת החשמל עבור תכנית טיסה זהה אמורה לקטון (גם אחרי קיזוז תצרוכת החשמל של מערכת ה-FBL)
גדי, היות ואנחנו מתעסקים כאן בסוללת המקלט אשר מספקת כוח חשמל למקלט (ומשם לסרוואים וכמובן ליחידת ה-FBL) הסוללה הזו אינה מושפעת מינוי העומס על מערכת ההינע (בקר ומנוע) אשר מקבלות את החשמל שלהן ממקור אחר. לכן כשיש סוללת מקלט נפרדת במסוק, יחידת ה-FBL תצרוך יותר זרם ממערכת ללא FBL מסוללת המקלט, מכיוון שיחידת ה-FBL מכילה בתוכה 3 ג'ירואים ובנוסף היא גם מפעילה כל הזמן גם את הסרוואים של הסייקליק וגם את סרוו הזנב (כדי לבצע תיקונים) ולגן היא מרווקנת את סוללת המקלט מהר יותר
מקווה שעזרתי
אלעד
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.