התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה ניקוי מנוע



maoz594
18-07-2010, 21:25:30
שלום לכולם
משהו יכול להסביר לי בבקשה
איך "מטפלים" במנוע 46 ן מנוע 40
הכוונה שלי זה לניקוי של כל החלקים שבו כולל פירוק אגזוז פלג וכו...
תודה יום טוב

flatspin
18-07-2010, 21:38:11
לגבי פירוק אין כלל בעיה. הקושי מתחיל כשאתה מגיע להרכבה. ס-ת-ם. בצחוק.
כמעט אין מקום לטעות. לגבי ניקוי, יש כל מיני שיטות וחומרים. כמובן תלוי בכמות המשקעים שהצטברו על המנוע. בצידו החיצוני של המנוע, כל האמצעים כשרים. בחלקו הפנימי מותר לנקות אך ורק את שטחה העליון של הבוכנה וחלל תא הבעירה. בשום פנים ואופן לא את היקף הבוכנה והשרוול.

maoz594
19-07-2010, 14:43:37
שלום אני חדש חד ש
בתחום
ואני לומד את הדברים שלב אחרי שלב
מישהו יכול להסביר לי לאן אני מחבר את הצינוריות שיוצאות מהמיכל דלק ?
תודה
אם יש קישורים מעניינים אני אשמח:)

נאור
19-07-2010, 15:39:38
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=28871&stc=1&d=1279550257

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=28872&stc=1&d=1279550257

maoz594
19-07-2010, 17:42:31
תודה

Menash
19-07-2010, 17:54:12
למה לא לנקות את היקף הבוכנה ואת השרוול?
מה פיח יוצר סוג של אטימה ?

בברכה

flatspin
19-07-2010, 18:19:19
הפיח אכן מהווה אטימה בין הבוכנה והשרוול. הסרת שכבת הפיח הזו תגרום לבריחת קומפרסיה מראש הבוכנה לחלל בית גל הארכובה. הנזק כפול. גם קומפרסיה חסרה וגם הפרעה ליניקת תערובת חדשה מהקורבורטור לבית גל הארכובה.
התוצאה, המנוע יתפקד פחות טוב. עד כמה? תלוי בשחיקה הראשונית של המנוע וכמה פיח היה בהיקף הבוכנה לפני הסרתו. ככלל, אני ממליץ לשמור על נקיון המנוע בחוץ (חשוב לקירורו) ולא לגעת בחלקי הפנים, כל עוד אין הכרח ברור לעשות זאת.

Menash
19-07-2010, 21:13:25
או קיי, תודה על המידע.

בברכה

Menash
19-07-2010, 21:16:05
מדוע יש שני צינורות בתוך המיכל עם משקולות?
אחד מהם לתדלוק, למה הוא צריך משקולת?

בברכה.

מני2000
19-07-2010, 21:21:04
מדוע יש שני צינורות בתוך המיכל עם משקולות?
אחד מהם לתדלוק, למה הוא צריך משקולת?

בברכה.

לשאיבת שאריות הדלק

maoz594
19-07-2010, 23:10:41
המנוע טיפה תקוע לי
והצלחתי לשחרר אותו
מישהו יכול להסביר לי את השלבים בהנעת הטיסן?
תודה

marik_911
20-07-2010, 08:10:56
0544792933
דבר איתי

ZvikaF
20-07-2010, 09:55:33
למיכל יש בדרך כלל 2 חיבורים.
האחד מתחבר לצינורית הפנימית שבקתה שלה מורכבת משקולת שזו יציאת הדלק למנוע וגם משמשת לתדלוק.
השני מתחבר לצינורית מתכת פנימית שמתעקלת כלפי מעלה ומגיעה עמעט עד הדופן העליון של המיכל וזו צינורית הדיחוס שמתחברת לאגזוז, זו גם צינורית העודפים שמשחררת דלק עודף בזמן מילוי שהמיכל מלא.

כדאי שתיצור קשר עם משהו שכבר מכיר טיסני דלק שיוכל להדריך אותך בשלבים הראשוניים, טיסנים הם לא צעצעים או יותר נכון הם צעצועים עם פוטנציאל נזק לא קטן. - אז בזהירות :)

Boogle
20-07-2010, 10:26:58
השלבים הם פשוטים:
1. מצא מישהו בסביבתך שמנוסה בהנעת טיסני דלק
2. פנה אליו והעזר בו
3. חזור ל1 אם לא הצלחת

מאוד פשוט ובסיסי כך כל האצבעות שלך, ויתכן שגם החיים שלך ישארו בשלמותם.

יש אנשים שמתו מחוסר ידע בתפעול מנועי דלק!!!

maoz594
20-07-2010, 14:44:20
שלום שוב לכולם
יש לי מנוע נוסף שאני מנסה להשמיש
אבל יש לו בעיה אחת
המצערת של המנוע (מה ששולט בגז) תקועה שחררתי את המוט שמתחבר לסרוו אבל לא נראה שיש משהו
למישהו יש רעיון או ידע איך לשחרר את זה?
תודה

maoz594
20-07-2010, 14:48:45
http://www.tisan4sale.co.il/products_pictures/46fxi.jpg

יש פה קישור למנוע שיש לי

marik_911
20-07-2010, 14:55:15
אם הבנתי נכון נתפס הקרבורטור

לדעתי שמן ישן היתייבש עם הזמן
חימום של הקרבורטור יעזור וישחרר את המצערת
תפרק את הקרבורטור לא לשכוח להוריד את האטם לפני החימום

הכי טוב עם מים רותחים שים באיזה קערה ותשפוך מים חמים מהקומקום
זה אמור לשחרר את המכלול

או תרים לי טלפון אשמח לעזור :D

akajo
20-07-2010, 20:41:36
לא צריך מיים... שים ת'קרבורטור בדלק טיסנים או במטנול אחרי פירוק הזרוע והאטם... אחרי יום מקסימום זה ישתחרר.
חוץ מזה אין בעיות? המנוע מסתובב? הלאגרים חלקים? ללא חלודה?

maoz594
20-07-2010, 21:52:17
חוץ מזה הכל בסדר עם המנוע
אני חושב שיש בעיה נוספת עם המצערת של הגז כי זה לא מצליח לסובב את הקרבורטור
תודה

maoz594
20-07-2010, 22:24:05
המנוע מצליח להניע
אבל מה שקורה כשאני מעלה את הצערת לפול גז הוא פשוט נכבה
סביר להניח שזה הכיוון טורים שלי
צרך המצלות לכיוון הטורים...
לילה טוב

RonEfrat
20-07-2010, 22:28:28
גם כשאתה מעלה את הסטיק לאט זה קורה?

אם כן אז בדרך כלל צריך לפתוח סיכה ראשית ואם זה קורה רק בפתיחה מהירה יחסית אז טיפה ליסגור סיכה נגדית.

עדיף שתלך לכוון עם משהו מנוסה ולא תתעסק סתם עם המנוע....;)

maoz594
20-07-2010, 22:32:43
מחפש קרבורטור למנוע OS - MAX FP 40
וגם מצערת (האחראי על כמות הגז במנוע)
מישהו מכיר משהו כזה במקרה?

Menash
20-07-2010, 23:20:10
שים בסולר או דלק כלשהו שימיס את כול מה שיתייבש על הקרבורטור אחרי יום ישתחרר בדוק!
תפעל אותו שחק איתו ותשאיר לעוד יום שימיס גם את כל מה שהצתבר בפנים בתוך המנגנון...
בהצלחה.

flatspin
21-07-2010, 16:50:16
מצערת זה מנגנון ה'חבית' בתוך הקורבורטור, והוא חלק בלתי נפרד ממנו. כשתשיג קורבורטור, המצערת כבר תהיה בתוכו.

maoz594
21-07-2010, 21:11:08
אז ככה
שמתי שמן וניסיתי 40 w
אבל זה לא משתחרר
צירפתי קובץ word עם המנוע והחלקים התקועים אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח

תודה

avvvi
21-07-2010, 21:24:52
תפרק את המנוע נXחXי (לדוברי רוסית) וזרוק אותו ללילה לדלק טיסנים
אחרי הלילה תשחק איתו קצת.. לסגור לפתוח... לסגור לפתוח
זרוק אותו חזרה לדלק לעוד איזה חצי יום והוא יפתח כמו...

גם אחרי 10 שנים זה עובד יופי...

maoz594
21-07-2010, 21:29:51
מה הכוונה לפרק ? לחלקים קטנים?

avvvi
21-07-2010, 21:35:12
פרופ... ספינר... פלאג... אגזוז..ותנסה לפרק את הקרבורטור... (זהירות לא לחרוש את הברגים)

הההה... ותעיף את הפושרוד הזקן הזה

maoz594
22-07-2010, 12:31:35
ok אז הקרבורטור של המנוע (os 40)
סוף סוף השתחרר
תודה רבה על המידע הוא סייע לי מאוד
הפתרון האחרון של חימום הקרבורטור היה זה ששחרר אותו סופית.
עכשיו הבעיה היא שהמנוע לא מניע לי( כל החלקים תקינים -פלג תקין ויש דלק)
מישהו יכול לתת לי מידע על ההנעה שלו?
להזכיר מנוע os 40

avvvi
22-07-2010, 12:44:59
מעוז
מתוך חשש אמיתי לבריאות שלך ולשלמות שלך
ממליץ לך בחום אבל ממש בחום ללכת לאחד משטחי ההטסה ולבקש עזרה ממישהו שמבין
קשה לענות לך בהתכתבות...
יש הרבה דברים שצריך לראות בעיניים...
הרכבת אותו על טיסן ?
צינורות גמישים ?
פרופ ? ספינר ?
איך אתה מנסה להניע אותו ?
ניסית פלאג חדש ?
סיכה ?
הבוכנה עולה ויורדת ?
יש קומפרסיה ?


בקיצור הר של שאלות וסיכון בטיחותי לא קטן

marik_911
22-07-2010, 14:35:26
מעוז
מתוך חשש אמיתי לבריאות שלך ולשלמות שלך
ממליץ לך בחום אבל ממש בחום ללכת לאחד משטחי ההטסה ולבקש עזרה ממישהו שמבין



בקיצור הר של שאלות וסיכון בטיחותי לא קטן



צודק !

flatspin
22-07-2010, 18:34:32
כנראה לא הבנת את ההנחיות שנתנו לך קודם.
החלק המסתובב שכרגע תקוע, זו ה'חבית'. בזמן סיבוב ה'חבית' הקדח הפנימי גדל או קטן בהתאם לתנועת זרוע המצערת. בפתיחה, מעבר תערובת הדלק גדל והמנוע עולה בסל"ד. בצמצום הפתח, המנוע יורד בסל"ד עד הגיעו למצב סרק. כאשר המעבר סגור לגמרי, המנוע מדומם.
החלק השחור בצד ימין הוא הזרוע המפעילה את ה'חבית'.
בגלל שה'חבית' תקועה, והבורג המהדק אינו לחוץ היטב, הזרוע מחליקה על פני צד ה'חבית'.
את שחרור ה'חבית' תעשה רק באמצעות חימום. אפשרי ע"י הכנסה לתנור למשך זמן מה (כ-10 דקות ב-200 מעלות) או חימום באמצעות פאן. לפני החימום יש להסיר את הזרוע מפלסטיק כדי למנוע נזק. אחרי שחרור החבית תחזיר אותה למקומה ותהדק היטב. כמובן, שים לב לכיוונה ביחס למצב ה'חבית'.

flatspin
22-07-2010, 18:36:46
מצטער.
כנראה פיספסתי את הודעתך שהבעיה נפתרה. בכל מקרה, אני שמח שכך.
טועה, טעות, טועים :p