צפייה בגרסה מלאה : האם מותר לכוון את TRAVEL ADJUST בשלט כאשר יש מערכת FBL ?
Arman
20-09-2010, 15:49:47
שלום,
האם מותר לכוון את TRAVEL ADJUST בשלט כאשר יש מערכת FBL ?
האם כוון זה אמור להתבצע בתוך מערכת FBL ולא בשלט?
מדובר במסוק TREX 550 3G .
בכבוד רב
ארמן
צריך לבצע את הכיול קודם בשלט ואחר כך במערכת 3G
שאתה נכנס לסטאפ של ה3G בשלב הראשון "dir" אתה מכוון את ה Swash end points מהשלט. בשלב 2 אתה קובע את Travel Adjust של ה ELIVATOR ב3G ע"י הזזת הסטיק הימני של השלט מהמרכז כלפי מעלה עד הסוף - מחזיק למספר שניות ומשחרר חזרה למרכז, ...
שים לב שכל פעם שאתה משנה את הטווח התנועה של ה aliron או ה elivator תצטרך לחזור על הסטאפ שוב
eranb
20-09-2010, 21:38:57
כמו שכתב קודמי:
ב-FBL של אליין לא מכוונים ATV דרך השלט-הערכים צריכים ליהיות 100/100 (נומינלים)
Arman
20-09-2010, 21:52:54
כמו שכתב קודמי:
ב-FBL של אליין לא מכוונים ATV דרך השלט-הערכים צריכים ליהיות 100/100 (נומינלים)
הבחור הקודם כתב שקודם מכוונים בשלט ואחר כך ב FBL .
eranb
20-09-2010, 22:05:45
בהוראות כתוב בפירוש לא לכוון את ה-ATV.
אני מניח שאתה רוצה לכוון הסווש במצב פלוס ומינוס,המערכת עושה את זה בעצמה.
ATV = 100%
את אחוז התנועה אתה קובע ב SWASH AFR בדרך כלל 50%-60% בתלוי כמה מהר אתה רוצה שהמסוק יבצע גילגול/היפוך - כל זה אתה עושה במצב "DIR" - ואחרכך מודיע למערכת מהיא נקודת
הקיצון של ה elivator ושל ה aileron
בקיצור אתה לא נוגע ב ATV ב CCPM
Arman
21-09-2010, 01:20:40
תודה! זה מה שאני הבנתי רק רציתי להיות בטוח.
ארמן
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.