PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה שאלה שעלתה - לגבי רכישת מסוק



guy1a
04-10-2010, 08:51:34
הוריקן 425 שמומלץ, זאת ברירת מחדל או שכדאי ומומלץ בפני עצמו ?

או במילים אחרות, אם נניח money is not an object ... אז אפשר לרכוש את זה ב 350$ או משהו אחר ב 450$ ...

אז עדיין כדאי את ההוריקן או את המשהו אחר ?

כי 100$ זה לא כל כך הרבה כסף ואם הקפיצה באיכות / קלות ההטסה / זמינות חלפים / ... אז אולי כדאי להשקיע עוד כמה לירות ?

אני לא רכשתי עדיין את ה"מומלץ" ואני תוהה ...

ההמלצה של עודד נועדה לטירונים עניים או שהיא המלצה לטירונים באשר הם ?

sagi
04-10-2010, 09:14:44
ההמלצה הגורפת היא טירקס אם אין לך בעיית תקציב....
ואולי אף מומלץ ללכת על ה-550 החדש.
מרבית הקיטים של אליין מגיעים בתצורת קומבו אשר
עונים על הצרכים גם של מטיס מתחיל וגם של מתקדם !
יתרה מכך העלות מול תועלת היינה בהחלט כדאית כאשר אומרים אליין.
תתיעץ עם בעלי ההוריקאן ותתיעץ עם בעלי טירקס
וכך תוכל להגיע לכלל החלטה אשר תעזור לך ברכישה.

wind556
04-10-2010, 09:35:31
קשה לענות חד משמעי על השאלה הזאת
בארץ כל נושא הטי רקס זה טרנד ואופנה, ובדרך כלל עושה את העבודה, אבל זה לא רולס רויס, ובמושגים של עלות מול תועלת אני חולק על ידידי הטוב שגיא.
במושגי עלות מול תועלת לדעתי ההוריקאן לוקח בגדול.
מה שתמיד קובע זה הדרישות הסופיות שלך, והעלות אינה רק ברכישה אלא בתחזוקה השוטפת.
לכל מסוק יתרונות וחסרונות, ואני יכול להביע רק את דעתי האישית
אם לא היתה לי מיגבלת תקציב והייתי רוצה עבור עצמי את המסוק הנחשק ביותר בעיני, זה היה הX5 של GAUI ולא טי רקס 600 או 550.
ולמרות כל זאת, ההוריקאן 425 אינו ברירת מחדל לעניים, זה מסוק נפלא, נעים ביותר להטסה, וזה שהוא זול ברכישה ובתחזוקה אינו הופך אותו למסוק נחות.
אגב, מחירו של הX5 ירד השבוע בצורה ניכרת לקיט המכיל מנוע ובקר בלבד (שבמקרה הספציפי הזה זה עדיף על פני הקומבואים)

ziki
04-10-2010, 09:45:38
הוריקן 425 שמומלץ, זאת ברירת מחדל או שכדאי ומומלץ בפני עצמו ?

או במילים אחרות, אם נניח money is not an object ... אז אפשר לרכוש את זה ב 350$ או משהו אחר ב 450$ ...

אז עדיין כדאי את ההוריקן או את המשהו אחר ?

כי 100$ זה לא כל כך הרבה כסף ואם הקפיצה באיכות / קלות ההטסה / זמינות חלפים / ... אז אולי כדאי להשקיע עוד כמה לירות ?

אני לא רכשתי עדיין את ה"מומלץ" ואני תוהה ...

ההמלצה של עודד נועדה לטירונים עניים או שהיא המלצה לטירונים באשר הם ?

אם תקציב לא מהווה בעיה עבורך ואתה רוצה להכנס לתחום עם מסוק רציני, איכותי, נוח להטסה, קל לתחזוקה ובעלות/תועלת מהטובות שיש בתחום לך על ה T550 של אליין.
הוא יתן לך מענה מעולה כמסוק למתחיל (מספיק גדול ויציב) וגם בהמשך כמסוק חזק מאד.
הקפיצה באיכות מול ההוריקן היא הבדל של שמיים וארץ, אין בכלל מה להשוות בין שני המסוקים הללו (גם לא הוריקן ביחס ל T500), לא באיכות החלקים, סטאפ בגרסת הקומבו וגם לא במחיר שבהתאם למה שאתה מקבל.

sagi
04-10-2010, 10:07:13
קשה לענות חד משמעי על השאלה הזאת
בארץ כל נושא הטי רקס זה טרנד ואופנה,
ממש לא הטירקס הבא שלי כבר בדרך
ובדרך כלל עושה את העבודה, אבל זה לא רולס רויס,
זה ממש לא כי זה מרצדס :eek::D
ובמושגים של עלות מול תועלת אני חולק על ידידי הטוב שגיא.
על זה אנחנו מסכימים
במושגי עלות מול תועלת לדעתי ההוריקאן לוקח בגדול.
פלסטיק מול CNC ?! קצת הזוי אבל כל 1 והשיקול שלו
מה שתמיד קובע זה הדרישות הסופיות שלך, והעלות אינה רק ברכישה אלא בתחזוקה השוטפת.
כולם הרי בסופו של דבר רוצים לרחף עם המסוק
לכל מסוק יתרונות וחסרונות, באליין ביינתים נתקלתי רק ביתרונות מלבד ה-450 פרו
ואני יכול להביע רק את דעתי האישית
אם לא היתה לי מיגבלת תקציב והייתי רוצה עבור עצמי את המסוק הנחשק ביותר בעיני, זה היה הX5 של GAUI ולא טי רקס 600 או 550.
ולמרות כל זאת, ההוריקאן 425 אינו ברירת מחדל לעניים, זה מסוק נפלא, נעים ביותר להטסה, וזה שהוא זול ברכישה ובתחזוקה אינו הופך אותו למסוק נחות.
אבל זה שהמכלול ראש שלו עשוי מפלסטיק עושה אותו איכותי או יותר טוב מאליין ?
אגב, מחירו של הX5 ירד השבוע בצורה ניכרת לקיט המכיל מנוע ובקר בלבד (שבמקרה הספציפי הזה זה עדיף על פני הקומבואים)
עודד אני רוצה להגיד לך שבמשך שנה היה ברשותי מסוק 600 של אליין
הוא שירת אותי נאמנה מלבד פעם אחת שמתחתי לו את הגבול יותר מדי !
ברגע זה ממש בדרכו אלי עוד מסוק של אליין ואף על פי שהמליצו לי לשדרג
דבר או שתיים אני מתכונן להטיס אותו סטוק כולל הלאקטרוניקה !
כל הסיפור או התאוריות של האלקטרוניקה של אליין הינו בגדר מזל
ויכול לקרות לכל חברה אחרת..... ואישית ידוע לי על מקרה כזה או אחר
שקרה לחבר עם סרוו חדש עם שם בינלאומי.
בסופו של יום מרבית המטיסים עם אליין ומרוצים מהמסוק ולאו
דווקא בענין של טרנד כזה או אחר אלא בגלל הפשטות שבו והזמינות.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה וברוך הבא לתחום גיא ;)

ziki
04-10-2010, 10:20:41
על PAMXTREME 2010 שמעתם?
9 מתחרים מוכשרים מאד עם יכולת הטסה וניסיון מעל לממוצע לכל הדעות והפלה וופלה כולם עם מסוקים של אליין.
עכשיו נשאלת השאלה האם כולם טועים? :eek:

wind556
04-10-2010, 10:55:55
עודד אני רוצה להגיד לך שבמשך שנה היה ברשותי מסוק 600 של אליין
הוא שירת אותי נאמנה מלבד פעם אחת שמתחתי לו את הגבול יותר מדי !
ברגע זה ממש בדרכו אלי עוד מסוק של אליין ואף על פי שהמליצו לי לשדרג
דבר או שתיים אני מתכונן להטיס אותו סטוק כולל הלאקטרוניקה !
כל הסיפור או התאוריות של האלקטרוניקה של אליין הינו בגדר מזל
ויכול לקרות לכל חברה אחרת..... ואישית ידוע לי על מקרה כזה או אחר
שקרה לחבר עם סרוו חדש עם שם בינלאומי.
בסופו של יום מרבית המטיסים עם אליין ומרוצים מהמסוק ולאו
דווקא בענין של טרנד כזה או אחר אלא בגלל הפשטות שבו והזמינות.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה וברוך הבא לתחום גיא ;)





שגיא, המושג עלות מול תועלת הוא מושג יחסי ולא אבסולוטי
צריך לא להתבלבל בין המושג איכות לבין המושג עלות מול תועלת
אף אחד לא חולק על כך שהטי רקס טוב יותר, אבל יש שני מושגים: "הכי טוב" ו"מספיק טוב"
אין ספק שראש CNC טוב מראש פלסטיק-גם אם במקרה הספציפי של ההוריקאן זה פלסטיק הנדסי מחוזק בסיבים,מה שטיפונת משנה את ההתייחסות.
הטי רקס טוב יותר, ההוריקאן מספיק טוב עבור מרבית האנשים. 9 הניבחרים שהשתתפו בתחרות לחלוטין אינם מידגם מייצג, הם ה"קרם דה לה קרם" של המטיסים ומוכנים להשקיע כפליים כדי לקבל עוד כמה אחוזי איכות.
מכיר את חוק 80-20 ?
למי שלא מכיר החוק אומר כך:
אתה מקבל 80% מהתועלת תמורת 20 אחוז מהמחיר ואת ה20% הנותרים תמורת 80% מהמחיר (זה כמובן בהשאלה למושגי כסף)

ועל פי זה כולם צריכים לנסוע במרצדס-אבל הרוב נוסעים במאזדה ונהנים.
למה שלא תיקנה לוגו?
ההוריקאן בהחלט עושה את העבודה, והיטב, רק עולה חצי,יותר פשוט וקל בתחזוקה, מענג וכייפי ביותר להטסה. וממילא רוב המטיסים לא מגרדים את הקצוות

ובתוך המישוואה הזאת יש גם את הX5 החדש והמבטיח. הלוואי שהייתי יכול להרשות לעצמי אותו...

wind556
04-10-2010, 11:07:44
קצת מידע נוסף:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1159276

guy1a
04-10-2010, 11:40:22
הבנתי

אז בשביל המתחיל שלא מעוניין בטריקים של תלת מימד אלא בטיסה רגועה של "כאילו מסוק אמיתי" מספיק בהחלט ההוריקן עם שידרוג לראש ?

האם בשלב מאוחר יותר, ניתן להוסיף גוף כמו של מסוק להוריקן ?
fuselage במקום canopy ?

ושאלה שנובעת מהשאלה הקודמת, האם זה משנה בצורה קיצונית את איכות ההטסה ? ( שינוי מיקום איזון משקל וכו' ? )

s.mario
04-10-2010, 11:48:22
אם בעתיד תרצה להרכיב על המסוק שלך גוף סקייל(המדמה מסוק אמיתי) - בחר בטירקס ,
יש לך הרבה יותר אופציות וללא שום אילתורים או קימבונים מיותרים.

guy1a
04-10-2010, 11:54:35
כן

זה הכיוון

http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=2433504

בגדול :)

wind556
04-10-2010, 13:25:40
הבנתי

אז בשביל המתחיל שלא מעוניין בטריקים של תלת מימד אלא בטיסה רגועה של "כאילו מסוק אמיתי" מספיק בהחלט ההוריקן עם שידרוג לראש ?

האם בשלב מאוחר יותר, ניתן להוסיף גוף כמו של מסוק להוריקן ?
fuselage במקום canopy ?

ושאלה שנובעת מהשאלה הקודמת, האם זה משנה בצורה קיצונית את איכות ההטסה ? ( שינוי מיקום איזון משקל וכו' ? )




לא ממש הבנת כנראה
גם אם תרצה "טריקים של תלת מימד" ההוריקאן יעשה את זה בכבוד רב וללא שום שידרוג לראש.
השידרוג לראש לא רק מיותר אלא גם יקר מאד.
ומצד שני, אם אתה רוצה גוף סקייל, נראה לי שהבחירה הנכונה תהיה הטי רקס עקב ריבוי אפשרויות.
מה שכן, הלבשת גוף סקייל על כל מסוק מנחיתה את איכותו הכללית. ליופי יש מחיר לא מבוטל

ziki
04-10-2010, 13:54:29
הבנתי

אז בשביל המתחיל שלא מעוניין בטריקים של תלת מימד אלא בטיסה רגועה של "כאילו מסוק אמיתי" מספיק בהחלט ההוריקן עם שידרוג לראש ?

האם בשלב מאוחר יותר, ניתן להוסיף גוף כמו של מסוק להוריקן ?
fuselage במקום canopy ?

ושאלה שנובעת מהשאלה הקודמת, האם זה משנה בצורה קיצונית את איכות ההטסה ? ( שינוי מיקום איזון משקל וכו' ? )

לקנות הוריקן בשביל לשדרג את ראש המסוק נראה לי החלטה שגוייה מהיסוד, ההוריקן הוא מסוק זול וכאן היתרון היחיד שיש לו על פני אליין אז אם החלטת הוריקן למה להרוס את היתרון הזה?

אם אתה חושק בראש CNC לך מראש על הטירקס שכולו מגיע עם חלקי CNC מקוריים ללא צורך בשידרוגים.

אגב, גם אם אתה לא מטיס 3D ותטיס הכי רגוע בעולם חלקי ה CNC יפתחו פחות חופשים מהפלסטיק לאורך זמן, הם גם אינם רגישים לחום, שמש ובעלי בלאי אפסי לעומת הפלסטיק ויש לכך משמעות גדולה מאד באיכות הטיסה של הכלי לאורך זמן ולתחזוקה שלו.

בקשר לגוף סקייל, ניתן להתאים כזה לכל מסוק, גם להוריקן וגם לטירקס למרות שלטירקס יש מבחר גדול יותר, בכל מקרה המסוק ישקול כקילו יותר ויהפך להיות מסוק כבד ועייף יותר באוויר וזמן הטיסה יתקצר אף הוא.

guy1a
04-10-2010, 14:08:12
טוב :)

בסדר ... בסדר ...

הוריקן, פלסטיק, חצי שנה, למכור ( או לתת לבן שלי ), לקנות טירקס
:D

אני לא אמציא שום גלגל מחדש, אני אתחיל עם ההוריקן במצבו הבסיסי.

יש רק החלטה לגבי הג'יירו ? ( בבקשה אל תתחילו לריב )

wonderd
04-10-2010, 14:23:03
מה ההפרשים היום בין הוריקאן לבין טירקס 550 עם אלקטרוניקה זהה?

guy1a
04-10-2010, 14:29:34
אלקט' זה לא כולל רק את המנוע ?

wind556
04-10-2010, 16:25:57
מה ההפרשים היום בין הוריקאן לבין טירקס 550 עם אלקטרוניקה זהה?



קצת קשה להשוות כיוון שבקומבואים שלהטי רקס אתה לא בוחר אלקטרוניקה
הוריקאן 425 בא עירום במחיר של 50$ בערך ואתה יכול לבחור לו כל פריט שתרצה מה שמאפשר לך למצוא גם את כל האלק' במחיר אטרקטיבי ובאיכויות גבוהות ביותר.
המחיר מוערך בין 300-400$ לכל החבילה. אתה יכול לבדוק פרטים בקישורים שבנעוץ

wind556
04-10-2010, 16:29:41
טוב :)

בסדר ... בסדר ...

הוריקן, פלסטיק, חצי שנה, למכור ( או לתת לבן שלי ), לקנות טירקס
:D

אני לא אמציא שום גלגל מחדש, אני אתחיל עם ההוריקן במצבו הבסיסי.

יש רק החלטה לגבי הג'יירו ? ( בבקשה אל תתחילו לריב )




3 שנים עם הוריקאן ועם לא מעט התרסקויות, מעולם לא החלפתי שום חלק פלסטי או מתכתי בראש או בזנב.
נזקי התאונות בדרך כלל מסתכמים בלהבים ולעיתים גם סוללה שנפגעת.
אין התפתחות של חופשים ואין כלום, המסוק כמו חדש ונראה שישרת אותי עוד שנים.
לגבי הג'יירו אף אחד לא יריב, הקווארק הוא הרכישה הנכונה ונראה לי שכולם יסכימו ;)

wonderd
04-10-2010, 18:33:38
לשם השוואה מתאימה נכנסתי לפליינג הובי ולהלן התוצאות:

קיט הוריקאן 425 ללא להבים 79$
ניקח לשם ההשוואה ציוד של אליין :
להבי אליין 425D - 50$
מנוע 70$
בקר 60 אמפר 88$
סרוואים 120$
ג'יירו+סרוו זנב 160$

יוצא סה"כ כ 560$

במקרה יש שם סופר קומבו של 500 במבצע - 515$...
בלי מבצע - 550$.

ללא משלוח, ללא מסים, וללא חיפושים ברשת אחרי דילים זולים יותר - נראה לי שעדיף הטירקס.
אני מעריך שאפשר למצוא את אותם החלקים בזול יותר אבל אם קונים ממקומות שונים גם עלויות המשלוח גדלות.

דרך אגב - ה 550 עולה 630$ - הפרש יחסית קטן.

wonderd
04-10-2010, 18:36:21
עוד דבר שראיתי עכשיו:
ה X5 כולל מנוע ובקר עולה 515$, עוד כ 300$ ויש לכם אחלה מסוק שבעולם - אבל זה כבר בתקציב כולל אחר לגמרי ;)

wind556
04-10-2010, 20:19:26
לשם השוואה מתאימה נכנסתי לפליינג הובי ולהלן התוצאות:

קיט הוריקאן 425 ללא להבים 79$
ניקח לשם ההשוואה ציוד של אליין :
להבי אליין 425D - 50$
מנוע 70$
בקר 60 אמפר 88$
סרוואים 120$
ג'יירו+סרוו זנב 160$

יוצא סה"כ כ 560$

במקרה יש שם סופר קומבו של 500 במבצע - 515$...
בלי מבצע - 550$.

ללא משלוח, ללא מסים, וללא חיפושים ברשת אחרי דילים זולים יותר - נראה לי שעדיף הטירקס.
אני מעריך שאפשר למצוא את אותם החלקים בזול יותר אבל אם קונים ממקומות שונים גם עלויות המשלוח גדלות.

דרך אגב - ה 550 עולה 630$ - הפרש יחסית קטן.



אלעד, החישוב שלך לגמרי לא נכון, אבל כבר אין לי כוח להיכנס לזה
אני רק אחזור ואומר שאתה יכול לארגן הוריקאן ולקבל עודף מ400 דולר ובלי להתפשר על כלום
אתן לך רק את זה: רכשתי גוף של מסוק לפני שבועיים והמחיר היה 50$ ואני עוד לא יודע עםיש או אין שם להבים
לגבי מנוע ובקר אתה תקבל עודף מ50$ וגם זה בלי להתפשר
צריך לדעת איך לקנות....

wonderd
04-10-2010, 21:22:11
אם אתה רוצה לערוך השוואה - לפחות תשווה תפוחים לתפוחים..
אם תראה לי מנוע ובקר של אליין חדשים ב 50$ - אני קונה 5 מכל סוג בלי לשאול שאלות.

wind556
04-10-2010, 21:34:35
אם אתה רוצה לערוך השוואה - לפחות תשווה תפוחים לתפוחים..
אם תראה לי מנוע ובקר של אליין חדשים ב 50$ - אני קונה 5 מכל סוג בלי לשאול שאלות.




לא נכון שוב
ההשוואה היא בין אפשרות לאפשרות בין שתי אפשרויות שונות

ההוריקאן מאפשר לך גמישות רבה יותר בבחירת הסט אפ ואי אפשר להתעלם מזה שהטי רקס מגביל אותך בזה

אתה רוצה תפוחים מול תפוחים? אז ההשוואה הנכונה היחידה היא במחיר ליחידת הנאה ולא הנעה ;)
למה לקנות את המנוע של אליין? אין לו שום יתרון, יש מנועים שנותנים לפחות כמוהו אם לא יותר ובפחות מחצי ממחירו

lior_bar_ami
04-10-2010, 21:37:45
2 הסנט שלי:
חברים יקרים בעודי אני עצמי מטיס טירקסים (ולא ביתר רחמים), אני חולק על דברי חלקכם ומקדים ואומר שטירקס חד משמעית אינו מרצדס ובטח ובטח לא רולס רויס. נקודה.
עם הנאמר אומר שבמחירו הזול מאוד (!) של הטירקס הוא התומרה הגבוהה ביותר שכספכם יכול לקנות - אין פה בכלל עניין של ויכוח (גם אם עודד תנסה נורא חזק), במחיר נמוך יחסית תקבלו מסוק שכולו 100% READY TO RACE.
שוב, אחזור למשפט הפתיחה שלי ואומר שכדי לשמור את הטירקס במצב ה"תחרותי" - נדרשת תחזוקה יחסית גבוהה יותר מאשר מתחרי ה- HIGH END, כשלצורך העניין COPTERX או הוריקאן 425 בכלל לא תחת אותה הקטגוריה.
חופשים, עייפות חומר, בלאי, התפרקות מיסבים ועוד המון קללות לא נעימות כולן הן מנת חלקו גם של הדינוזאור - הוא לגמרי לא עמיד בפניהם, ולחלוטין יפתח אותם לפני VIBE SG של JR לדוגמא, אך הרבה הרבה אחרי מתחרי ה LOW END והזבל הסיני שהשוק מוצף בהם, ולפעמים גם מסכנים את כולנו עם התפרקויות ספונטניות גם בריחופים תמימים (כן ראיתי בעצמי).

אם MONEY IS NOT AN ISSUE, טירקס או הוריקאן לא היו המלצותי - ולא חסרים מסוקים טובים מהם (ומן הסתם יקרים הרבה יותר), שיספקו את הסחורה הרבה יותר טוב, ומטיס מקצועי ידע להוציא מהם גם יותר, השאלה הנשאלת היא האם אתה מוכן להוציא 10000-15000 על מסוק, ועוד לפחות 1000 על כל תיקון? אני מניח שהתשובה בתור מתחיל היא, לא.

כדי להתאים לך מסוק בצורה רצינית, אתה קודם כל צריך להגדיר סכום יעד להשקעה - כך יהיה הרבה יותר קל לנו להתאים לך מסוק, ולך לקבל תמונה מדוייקת על האפשרויות.

lior_bar_ami
04-10-2010, 21:44:38
3 שנים עם הוריקאן ועם לא מעט התרסקויות, מעולם לא החלפתי שום חלק פלסטי או מתכתי בראש או בזנב.
נזקי התאונות בדרך כלל מסתכמים בלהבים ולעיתים גם סוללה שנפגעת.

אני מאוד מאוד מקווה שלא היית מרוכז כשכתבת את מה שכתבת, ולא ממש התכוונת למה שרשמת...
צירים הם חלק שחובה להחליף בזמן ריסוק, על אחת כמה וכמה לאחר 3 שנים והמון התרסקויות - מניסיון של ספינדלים של מסוקי 90 (בקוטר גדול בהרבה מהוריקאן מסכן) שנגזרים באוויר, אני מאוד מקווה שלא התכוונת לציטוט הנ"ל.
אם כן אגב, לא הייתי שם את זה לנס אגב - יש פה לא מעט מתחילים שעלולים להקשיב לך ולמצוא את הלהב הבאה שמסתובבת להם מול הפנים, בתוך הפנים (ספינדל גזור זו רולטה).

wonderd
04-10-2010, 21:52:26
לא נכון שוב
ההשוואה היא בין אפשרות לאפשרות בין שתי אפשרויות שונות

ההוריקאן מאפשר לך גמישות רבה יותר בבחירת הסט אפ ואי אפשר להתעלם מזה שהטי רקס מגביל אותך בזה

אתה רוצה תפוחים מול תפוחים? אז ההשוואה הנכונה היחידה היא במחיר ליחידת הנאה ולא הנעה ;)
למה לקנות את המנוע של אליין? אין לו שום יתרון, יש מנועים שנותנים לפחות כמוהו אם לא יותר ובפחות מחצי ממחירו

יאללה, עזוב אותך מהויכוח הנצחי הזה, בתכלס - כל אחד נהנה מדברים אחרים ולהתאים מסוק בהתכתבות למישהו זה לא רציני, תמיד יהיו כמה דעות לאותו מצב.
דרך אגב, אם על הנאה אתה מדבר - אין על ה 700 החשמלי שלי. ;)
אני צריך לנסות את ה X5, אומרים שהוא לא רע...

וליאור, באמאש'ך, עזוב אותך מסנטים, לא שמעת שהדולר יורד...? תעבור לשקלים באקסטרים..

flyinglizard
04-10-2010, 23:05:08
טירקס 550 פלייבר יעלה בערך 650 דולר. חד משמעית, אם אתה יכול לגרד את ההפרש לעומת ההוריקן, תקבל מסוק טוב יותר, גדול הרבה יותר, עם חלקים זמינים יותר. יש מישהו שמוכר אותו בארץ ב3600 ש"ח, אתה לא צריך להתעסק עם מיסים ומשלוח - תעשה את החשבון שלך.

guy1a
05-10-2010, 00:01:10
2600 שח לכניסה לתחביב זה המון כסף, גם 3600 ...

מצד שני, אני לא בדיוק ניכנס לתחביב... אני רק משדרג אותו.

עודד לא אוהב את זה :) אבל יש לי כמה דרדסים שאני מטיס ( אפשר לומר מסיק ? ) בבית ובחוץ. אני חושב שאני יודע מה זה מסוק, אני יודע מה זה להתרסק ( אבל אני לא יודע מה זה לרסק מכונה של 3600 שח ... )

אני משדרג ... לא יודע מה בדיוק אני משדרג, המסוקים הקטנים מספקים לי טונות של כיף. יש גם כמה קואקסיאליים בבית שאני בכלל לא מטיס, הם רשמית של הבן שלי ( בן 6 ) אני לא נותן לו את החד מדחפיים בנתיים .. אבל אני מניח שזה יגיע גם מתישהו.

אני פשוט חושב שצריך לגדול אחרי כמה זמן, הכמה זמן הזה כניראה הגיע כי אני חושב ומתלבט. משהו שאפשר להטיס בחוץ בלי לצאת לבדוק את מהירות הרוח קודם ...
משהו שאפשר לחשוב עליו כמסוק ולא כצעצוע. משהו שאולי אפשר יהיה להרכיב עליו מצלמה קטנה, או גוף של מסוק בצורה אמיתית ...

משהו יותר רציני בקיצור.

להוציא 1500 שח אין בעיה, להוציא 2600 זה יותר קשה אבל אפשרי ... אני באמת לא יודע.

אני אולי אנסה לתפוס את המסוקאים בשישי במנחת כפר גלים. להתסכל מקרוב על ה"רציניים" ...

~~~

אחרי צפיה בסרטוני ה FPV שלכם ואחרי מחשבה על זה בימים האחרונים, אולי אני ארצה מסוק יותר גדול שיוכל לסחוב ציוד וידאו איתו. למרות שמין הסתם יקח לי זמן להגיע לרמה שאני מסוגל לבצע דברים כאלו ...

flyinglizard
05-10-2010, 00:17:38
כל מסוק שתקנה בסכומים האלה הולך להיות קצה הקרחון, אני אומר את זה מנסיון של עצמי אבל גם אחרים. עוד לא הכרתי אף אחד שקנה מסוק בX ושם זה נגמר. מגיעים שדרוגים, החלפות וכו'. חלק כי צריך, חלק כי אפשר, הרוב כי רוצים.
דווקא לקנות מוצר היי-אנד (יחסית, כן?) שיסגור לך חשק לשדרג לפחות שנה קדימה זה הפתרון האולטימטיבי מבחינת הוצאות.

עוד נקודה לקחת בחשבון - במידה ונמאס לך, הערך כמשומש של טירקס 550 יהיה לא רע, אתה לא תפסיד עליו יותר מכמה מאות שקלים (מסוק חדש ומבוקש). קנית ב3600, לא טוב, מכרת ב2700.

זה באמת עניין כלכלי אישי לגמרי, רק חשוב שתהיה לך את כל התמונה...

ziki
05-10-2010, 09:03:51
2600 שח לכניסה לתחביב זה המון כסף, גם 3600 ...

מצד שני, אני לא בדיוק ניכנס לתחביב... אני רק משדרג אותו.

עודד לא אוהב את זה :) אבל יש לי כמה דרדסים שאני מטיס ( אפשר לומר מסיק ? ) בבית ובחוץ. אני חושב שאני יודע מה זה מסוק, אני יודע מה זה להתרסק ( אבל אני לא יודע מה זה לרסק מכונה של 3600 שח ... )

אני משדרג ... לא יודע מה בדיוק אני משדרג, המסוקים הקטנים מספקים לי טונות של כיף. יש גם כמה קואקסיאליים בבית שאני בכלל לא מטיס, הם רשמית של הבן שלי ( בן 6 ) אני לא נותן לו את החד מדחפיים בנתיים .. אבל אני מניח שזה יגיע גם מתישהו.

אני פשוט חושב שצריך לגדול אחרי כמה זמן, הכמה זמן הזה כניראה הגיע כי אני חושב ומתלבט. משהו שאפשר להטיס בחוץ בלי לצאת לבדוק את מהירות הרוח קודם ...
משהו שאפשר לחשוב עליו כמסוק ולא כצעצוע. משהו שאולי אפשר יהיה להרכיב עליו מצלמה קטנה, או גוף של מסוק בצורה אמיתית ...

משהו יותר רציני בקיצור.

להוציא 1500 שח אין בעיה, להוציא 2600 זה יותר קשה אבל אפשרי ... אני באמת לא יודע.

אני אולי אנסה לתפוס את המסוקאים בשישי במנחת כפר גלים. להתסכל מקרוב על ה"רציניים" ...

~~~

אחרי צפיה בסרטוני ה FPV שלכם ואחרי מחשבה על זה בימים האחרונים, אולי אני ארצה מסוק יותר גדול שיוכל לסחוב ציוד וידאו איתו. למרות שמין הסתם יקח לי זמן להגיע לרמה שאני מסוגל לבצע דברים כאלו ...

לדעתי האישית אתה לא סגור על מה אתה בדיוק רוצה וגם לא מוכן כלכלית להשקעה במסוק נורמאלי או מוכן כלכלית להוצאות השוטפות הבאות בעקבותיו.
צא לשטח, תראה את הכלים השונים, תחליט מה מתאים לך במסגרת התקציב תוך מחשבה על כל ההוצאות הנלוות להשקעה במסוק ואז תקבל החלטה, אלו שניצלו את כל תקציבם בקניית מסוקים שלא יכלו לעמוד בעלויות התחזוקה שלהם מכרו בסוף וגם הפסידו כסף.

guy1a
05-10-2010, 09:44:57
אתה צודק שאני לא יודע מה אני רוצה, אני כתבתי את זה בעצמי :)

לגבי תקציב, פה בדיוק הבעיה. יש כמעט לא מוגבל ... אני יכול אם כי לא מעוניין להוציא 10000 שח
אני חשבתי על 1500-2500 למסוק ושלט וציוד הקפי

( מסוק + שלט + מטען )
סוללות יכנסו בתקציב ריסוקים :)

מתוך הבנה שכל ריסוק זה החלפת כל החלקים הנעים במסוק .. ציר ראשי, בליידים, גג"ש, וכו' .. את זה אני בהחלט מבין.

אני לא מתכנן ממש להתרסק הרבה ( ואני מבין שזה גם לא בטוח יצליח לי :) )

אבל בהחלט אני לא יודע מה אני רוצה :)

ziki
05-10-2010, 10:03:58
אתה צודק שאני לא יודע מה אני רוצה, אני כתבתי את זה בעצמי :)

לגבי תקציב, פה בדיוק הבעיה. יש כמעט לא מוגבל ... אני יכול אם כי לא מעוניין להוציא 10000 שח
אני חשבתי על 1500-2500 למסוק ושלט וציוד הקפי

( מסוק + שלט + מטען )
סוללות יכנסו בתקציב ריסוקים :)

מתוך הבנה שכל ריסוק זה החלפת כל החלקים הנעים במסוק .. ציר ראשי, בליידים, גג"ש, וכו' .. את זה אני בהחלט מבין.

אני לא מתכנן ממש להתרסק הרבה ( ואני מבין שזה גם לא בטוח יצליח לי :) )

אבל בהחלט אני לא יודע מה אני רוצה :)

בשלב ראשון, תכין תקציב גבוה יותר או שתהיה מוכן ללכת לכיוון של ציוד יד שנייה.

guyro
05-10-2010, 12:23:09
אני מאוד מאוד מקווה שלא היית מרוכז כשכתבת את מה שכתבת, ולא ממש התכוונת למה שרשמת...
צירים הם חלק שחובה להחליף בזמן ריסוק, על אחת כמה וכמה לאחר 3 שנים והמון התרסקויות - מניסיון של ספינדלים של מסוקי 90 (בקוטר גדול בהרבה מהוריקאן מסכן) שנגזרים באוויר, אני מאוד מקווה שלא התכוונת לציטוט הנ"ל.
אם כן אגב, לא הייתי שם את זה לנס אגב - יש פה לא מעט מתחילים שעלולים להקשיב לך ולמצוא את הלהב הבאה שמסתובבת להם מול הפנים, בתוך הפנים (ספינדל גזור זו רולטה).

שכחת שרק לרחף או לצאת פעם בחודש להקפות באמת לא דורש תחזוקה גבוהה...:rolleyes:

שעות מנוע וסגנון טיסה == רמת תחזוקה נדרשת.כך שזמן קלנדרי (3 שנים) לא באמת רלוונטי.

האמת אני מתלבט בין ה-5X וה-TREX550 לבן שלי, רק שאף אחד לא יגלה לעודד שאני באמת שוקל לקנות GUAI :D, שששש....

ziki
05-10-2010, 12:54:03
האמת אני מתלבט בין ה-5X וה-TREX550 לבן שלי, רק שאף אחד לא יגלה לעודד שאני באמת שוקל לקנות GUAI :D, שששש....

אתה קיבלת מה קוראים בשפה מדיצין זאפטת שמש :eek:

wind556
05-10-2010, 14:47:07
אני מאוד מאוד מקווה שלא היית מרוכז כשכתבת את מה שכתבת, ולא ממש התכוונת למה שרשמת...
צירים הם חלק שחובה להחליף בזמן ריסוק, על אחת כמה וכמה לאחר 3 שנים והמון התרסקויות - מניסיון של ספינדלים של מסוקי 90 (בקוטר גדול בהרבה מהוריקאן מסכן) שנגזרים באוויר, אני מאוד מקווה שלא התכוונת לציטוט הנ"ל.
אם כן אגב, לא הייתי שם את זה לנס אגב - יש פה לא מעט מתחילים שעלולים להקשיב לך ולמצוא את הלהב הבאה שמסתובבת להם מול הפנים, בתוך הפנים (ספינדל גזור זו רולטה).



תיקון טעות ניסוח:
כמובן שציר וספינדל הוחלפו אחרי כל ריסוק, אפילו בלי לבדוק אם צריך או לא. זה המובן מאליו ובטעות זה לא צויין.

lior_bar_ami
05-10-2010, 16:12:27
תיקון טעות ניסוח:
כמובן שציר וספינדל הוחלפו אחרי כל ריסוק, אפילו בלי לבדוק אם צריך או לא. זה המובן מאליו ובטעות זה לא צויין.

http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif