קשה לענות חד משמעי על השאלה הזאת
בארץ כל נושא הטי רקס זה טרנד ואופנה,
ממש לא הטירקס הבא שלי כבר בדרך
ובדרך כלל עושה את העבודה, אבל זה לא רולס רויס,
זה ממש לא כי זה מרצדס 

ובמושגים של עלות מול תועלת אני חולק על ידידי הטוב שגיא.
על זה אנחנו מסכימים
במושגי עלות מול תועלת לדעתי ההוריקאן לוקח בגדול.
פלסטיק מול CNC ?! קצת הזוי אבל כל 1 והשיקול שלו
מה שתמיד קובע זה הדרישות הסופיות שלך, והעלות אינה רק ברכישה אלא בתחזוקה השוטפת.
כולם הרי בסופו של דבר רוצים לרחף עם המסוק
לכל מסוק יתרונות וחסרונות,
באליין ביינתים נתקלתי רק ביתרונות מלבד ה-450 פרו
ואני יכול להביע רק את דעתי האישית
אם לא היתה לי מיגבלת תקציב והייתי רוצה עבור עצמי את המסוק הנחשק ביותר בעיני, זה היה הX5 של GAUI ולא טי רקס 600 או 550.
ולמרות כל זאת, ההוריקאן 425 אינו ברירת מחדל לעניים, זה מסוק נפלא, נעים ביותר להטסה, וזה שהוא זול ברכישה ובתחזוקה אינו הופך אותו למסוק נחות.
אבל זה שהמכלול ראש שלו עשוי מפלסטיק עושה אותו איכותי או יותר טוב מאליין ?
אגב, מחירו של הX5 ירד השבוע בצורה ניכרת לקיט המכיל מנוע ובקר בלבד (שבמקרה הספציפי הזה זה עדיף על פני הקומבואים)