IttaiP
09-01-2011, 15:52:43
הסיני הוסיף לבקרים את בקרי ה Super brain המאפשרים קבלת נתוני טיסה בחיבור למחשב.
37363
יש כאלו לזרמים יותר גבוהים, אני קניתי את זה של ה 40 אמפר לבדיקה אחרי שהתוודעתי לבקרי castel creation הנותנים את אופציית הלוג.
37370
הבקר מגיע לבדו ויש לקנות עבורו את מתאם ה USB
37376
הבקר מתחבר למתאם בקונקטור המקלט
באתר הרכיב אצל HK יש הורדה של התוכנה המנהלת את הבקר.
חיבור ראשוני, הורדת נתוני הבקר וביצוע setup
37372
התקנתי את הבקר על טיסן אקסטרא במקום בקר קיים
37369
למערכת מחובר מודד Whatsup ומהירות הסיבוב נמדדה על ידי טכומטר לייזר מהסיני
37375
ניתן לראות את נקודת הלייזר על הפרופלור
37373
הסוללה המחוברת בת שני תאים 1600mA המנוע הוא פעמון TowerPro 2408-21 בעל 9 פולים
ניתן לראות במצערת מלאה את קריאת ה Whatsup
37378
ואת מהירות הסיבוב
37374
לשם בדיקה בוצעה הרצה עם הבקר המקורי
37364
הקריאה על המודד
37377
הורדתי את הבקר וחיברתי אותו למחשב
37362
וקיבלתי את מסך הלוגר
37365
הגרף הכחול העליון הוא מצב המצערת
ניתן לבודד את הגרפים השונים
זרם
37366
מתח
37368
RPM
37367
ניתן לראות שקריאת ה RPM גבוהה בהרבה מהקריאה של הטכומטר. 8900 בבקר לעומת 6600 בטכו.
לסיכום, זהו בקר מעניין המאפשר ניתוח נתוני טיסה אבל במקביל יש גם תלונות עליו בפורום RCGroups (http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1278983)וכדאי להתעדכן. גם הפידבקים אצל הסיני אינם חד משמעותיים.
איתי
37363
יש כאלו לזרמים יותר גבוהים, אני קניתי את זה של ה 40 אמפר לבדיקה אחרי שהתוודעתי לבקרי castel creation הנותנים את אופציית הלוג.
37370
הבקר מגיע לבדו ויש לקנות עבורו את מתאם ה USB
37376
הבקר מתחבר למתאם בקונקטור המקלט
באתר הרכיב אצל HK יש הורדה של התוכנה המנהלת את הבקר.
חיבור ראשוני, הורדת נתוני הבקר וביצוע setup
37372
התקנתי את הבקר על טיסן אקסטרא במקום בקר קיים
37369
למערכת מחובר מודד Whatsup ומהירות הסיבוב נמדדה על ידי טכומטר לייזר מהסיני
37375
ניתן לראות את נקודת הלייזר על הפרופלור
37373
הסוללה המחוברת בת שני תאים 1600mA המנוע הוא פעמון TowerPro 2408-21 בעל 9 פולים
ניתן לראות במצערת מלאה את קריאת ה Whatsup
37378
ואת מהירות הסיבוב
37374
לשם בדיקה בוצעה הרצה עם הבקר המקורי
37364
הקריאה על המודד
37377
הורדתי את הבקר וחיברתי אותו למחשב
37362
וקיבלתי את מסך הלוגר
37365
הגרף הכחול העליון הוא מצב המצערת
ניתן לבודד את הגרפים השונים
זרם
37366
מתח
37368
RPM
37367
ניתן לראות שקריאת ה RPM גבוהה בהרבה מהקריאה של הטכומטר. 8900 בבקר לעומת 6600 בטכו.
לסיכום, זהו בקר מעניין המאפשר ניתוח נתוני טיסה אבל במקביל יש גם תלונות עליו בפורום RCGroups (http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1278983)וכדאי להתעדכן. גם הפידבקים אצל הסיני אינם חד משמעותיים.
איתי