PDA

צפייה בגרסה מלאה : שרשור בניה my guai hurricane 425



kobigozlan
16-02-2011, 04:02:53
במזל טוב ואחרי כ- 10 שעות עבודה (ממש ברגעים איילה סיימתי )
אני יכול לומר שהתחדשתי בהוריקן שלי
היה קשה
זה המסוק הראשון שלי
אומנם חסרים לי הגירו וסרוו הזנב
וגם עם חוסר הבנה קטן שלי גם הפיניון :D:D
אבל לא נורא נחכה שיגיע
למזלי כל זמן ההמתנה עברתי כאן על השרשורים הודעות הרכבות תקלות
וידעתי איך להתמודד עם הדברים
זה לא אומר שלא פירקתי את המוט זנב 5 פעמים בגלל שגיאות
אבל היה כייף נהנתי מכל רגע
בבקשה כמה תמונות
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=39127&stc=1&d=1297824945
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=39128&stc=1&d=1297824945

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=39129&stc=1&d=1297824945

עכשיו נשאר לי להתעסק עם החופה
שרק אלוהים יודע איך אני יעשה את זה
אשמח להצעות

תודות רבות לך עודד על העזרה המתמדת אין לי מילים
ולכל מי שהגיב ענה הסביר ונתן לי כלים בטבילת האש הזאת
אשמח לתגובות
תודה רבה ויום טוב

s.mario
16-02-2011, 05:24:52
תתחדש...
כיוון הסקידים שלך הפוך...

shlomiv10
16-02-2011, 05:35:24
תתחדש ותהנה אני חושב שלא כדאי להתעסק עם החופה אלא אם אתה ממש קצר כספית ויש לך את הסבלנות והזמן אני מציע את החופות האלו שמתאימות גם להוריקאן 425 ובכלל לא יקרות כמו שאתה רואה http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=325&curPage=8&v=&sortlist=&LiPoConfig=
וכן כמו שהעיר לך מריו כיוון הסקידים הפוך (הכוונה לגשרים הרוחביים) .

ohad4565
16-02-2011, 07:19:53
תשאיר אותם ככה {את הסקידים}
ככה המסוק לא נופל אחורה בקיפול....

SEVEN
16-02-2011, 08:21:36
1. הסקידים שלך הפוכים כמו שאמרו.
2. כיוון המנוע הפוך, החוטים אמורים להיות בצד השני כדי לא להפריע לסרוו הסייקליק הגבוה.
3. כיוון הסיבוב של הלהבים הוא עם כוון השעון וסנפירי הפלייבר שלך הפוכים (שים לב שהם מנוגדים ללהבים הראשיות).
4. תבדוק טוב שבזנב לא הפכת את הרצועה והתקנת את להבי הזנב בכיוון הנכון (נגד כיוון השעון במבט ישיר אל ציר הסיבוב).

SEVEN
16-02-2011, 08:50:06
ועוד משהו קטן ... נראה שלא מרכזת את הסרווים, התקנת את ההורנים בלי למרכז אותם.
כדי לך לעשות את הכיוון הזה כאשר יהיה לך מקלט מחובר ורק אז תחבר את ההורנים לסרווים.

wind556
16-02-2011, 09:50:42
תתחדש ותהנה
יש לך אחלה מסוק
הסקידים באמת הפוכים, המנוע לא.
הפדאלים גם הפוכים, אבל זה לא משנה כרגע, חצי שנייה ליישר אותם.
אין טעם למרכז את הסרוואים לפני כניסה לכיוונים מלאים.
נסה להשיג פיניון ממישהו מהחברים כאן, אפילו בהשאלה כדי שתוכל להמשיך עד הסוף. אני יודע שכמה אנשים קנו בגדלים שונים ותוכל להסתדר בשלב ראשון גם עם פיניון 14 (זמנית בלבד- הנכון זה 13)

SEVEN
16-02-2011, 09:57:37
תתחדש ותהנה
יש לך אחלה מסוק
הסקידים באמת הפוכים, המנוע לא.
הפדאלים גם הפוכים, אבל זה לא משנה כרגע, חצי שנייה ליישר אותם.
אין טעם למרכז את הסרוואים לפני כניסה לכיוונים מלאים.
נסה להשיג פיניון ממישהו מהחברים כאן, אפילו בהשאלה כדי שתוכל להמשיך עד הסוף. אני יודע שכמה אנשים קנו בגדלים שונים ותוכל להסתדר בשלב ראשון גם עם פיניון 14 (זמנית בלבד- הנכון זה 13)

התמונה השנייה מטעה, בתמונה השלישית רואים שחוטי המנוע יוצאים מהצד בו ממוקם סרוו גבוה וזה עלול להפריע, מה אני מפספס ?

wind556
16-02-2011, 10:00:22
התמונה השנייה מטעה, בתמונה השלישית רואים שחוטי המנוע יוצאים מהצד בו ממוקם סרוו גבוה וזה עלול להפריע, מה אני מפספס ?


אתה לא מפספס, המנוע יושב תקין
אבל אין לזה משמעות, ממילא אתה צריך לפרק אותו כשיהיה לך פיניון

SEVEN
16-02-2011, 11:08:41
אתה לא מפספס, המנוע יושב תקין
אבל אין לזה משמעות, ממילא אתה צריך לפרק אותו כשיהיה לך פיניון

לא, הפניון יכנס רק אחרי שהמנוע מותקן על התושבת, אחרת הציר עם הפניון מותקן עליו לא יעבור בחור התושבת, מאחר והתושבת היא חד כיוונית אם לא יפורק המנוע הוא לא יהפוך את כיוון החיווט.
כמו שאמרת, אין לכך חשיבות גדולה פרט לעובדה שזה יותר נוח/בטוח או איך שתרצה לקרוא לזה.

bendisar
16-02-2011, 11:49:10
אני חושב שעודד ניסה לאמר שבעצם תצטרך לפרק את כל תושבת המנוע עדי להתקין את הפניון
ולשחרר את ברגי המנוע כדי לכוון מאשניג בין הפניון לגלגל שיניים של המסוק
(תהליך די מעצבן בהוריקאן)

wind556
16-02-2011, 12:19:47
אני חושב שעודד ניסה לאמר שבעצם תצטרך לפרק את כל תושבת המנוע עדי להתקין את הפניון
ולשחרר את ברגי המנוע כדי לכוון מאשניג בין הפניון לגלגל שיניים של המסוק
(תהליך די מעצבן בהוריקאן)


אכן מעצבן בפעם הראשונה
אחרי אין סוף סופות הוריקאן זה לוקח בדיוק דקה וחצי ואפילו לא מעצבן בכלל :D

kobigozlan
16-02-2011, 12:23:28
תודה רבה
ולגבי הסקידים הם אולי הפוך אבל ככה הוא יושב כרגע הכי טוב כנראה בגלל מרכז מסה
אבל כנראה בהרכבה הסופית הפוך יהיה יותר טוב זה עבודה של 5 דקות
בזמן ההרכבה הרכבתי אותם ככה שכל אחד היה בכיוון שונה וזה נתן יותר משטח רחב למטה אבל הסקידים לא ישבו כל כך יפה אז החזרתי אותם לאותו כיוון
המנוע ככה מוסבר בספר ההרכבה
לגבי הסרוואים באמת כמו שעודד אמר עד לפני הכיוונים הסופיים אין למה לנגועה
הפדלים זה באמת שטויות
ונראה לי שהרכבתי את הרצועה הפוך
בזמן שרוטור הראש מסתובב בכיוון השעון אז רוטור הזנב צריך גם להיות בכיוון השעון או הפוך ???
לגבי הפיניון הוזמנו אתמול כבר אתמול שני T13 אמרתי אם אני מזמין אז שיהיה כבר שתיים למקרה אני יודע(הם כבר במשלוח הוזמנו בinfinity)

ועוד שאלה לswash plant יש שלושה צירים שמניעים אותו
האם אני צריך לעשות מיקיסים בין הסרוואים או שכל סרוו שולט על ערוץ ???

SEVEN
16-02-2011, 12:34:26
כשאתה מסתכל על להבי הזנב מהצד שלהם, הם אמורים לנוע נגד כיוון השעון.

bendisar
16-02-2011, 12:45:13
דרך אגב, כשהסקידים הפוכים (כמו אצלך בתמונה) המסוק יושב יותר טוב בלי סוללה
כאשר תהיה סוללה על המסוק והסקידים יהיו בכיוון הנכון הוא ישב פיקס
כשהסקידים הפוכים בזמן נחיתה כאשר המסוק עדיין נע קדימה (בדרך כלל יקרה כשהמטיס מתחיל, או באוטורוטאציה)
יש יותר סיכוי שהמסוק יתהפך קדימה-לא נעים

SEVEN
16-02-2011, 13:03:37
אני חושב שעודד ניסה לאמר שבעצם תצטרך לפרק את כל תושבת המנוע עדי להתקין את הפניון
ולשחרר את ברגי המנוע כדי לכוון מאשניג בין הפניון לגלגל שיניים של המסוק
(תהליך די מעצבן בהוריקאן)

נכון, זה באמת קצת מציק.
אצלי הציר יושב בלי חופשים, אבל ... אני מרגיש שסיבוב הגריפים (עדיין לא התקנתי להבים) הולך קצת קשה, זה אמור להיות קשה ? אין לי נסיון עם התנגדות למנוע של מסוק גדול כזה.

kobigozlan
16-02-2011, 13:24:59
מה זה הגריפים?? סליחה על הבורות
ולא הבנתי מה הולך אצלך קשה??

SEVEN
16-02-2011, 13:43:42
מה זה הגריפים?? סליחה על הבורות
ולא הבנתי מה הולך אצלך קשה??

סיבוב הציר הראשי יחסית קשה.
גריפים מסומנים בעיגול.

bendisar
16-02-2011, 13:49:47
אם אתה מסתכל על המסוק מלמעלה
כשאתה מסובב את הגריפים (כלאמר את הציר הראשי) נגד כיוון השעון תהיה התנגדות רצינית (כמובן שתרגיש את זה רק שיהיה פניון על המנוע והוא יהיה מותקן כראוי
כשאתה מסובב את הראש עם כיוון השעון, לא אמורה להיות הרבה התנגדות
אם יש הרבה התנגדות, הדבר יכול לנבוע בדרך כלל מרצועה מתוחה מידי
בדיקה אמיתית, היא לשים על המסוק להבים ולתת תנופה מכובדת עם כיוון השעון בעזרת היד
הרוטור אמור להשלים מספר סיבובים שלמים, אם הוא לא מבצע לפחות 3 סיבובים אז צריך להתחיל לבדוק מאיפה החיכוך נובע

dror_z
16-02-2011, 14:05:30
סיבוב הציר הראשי יחסית קשה.
גריפים מסומנים בעיגול.

לי היתה בעיה דומה
1. הפיניון היה קרוב מידי לגג"ש
2. הבדיקה בוצעה ללא להבים (כמו שאתה בודק ) כשיש להבים ההתנגדות יורדת
ממליץ לא לשנות עד שתתקין להבים

dror_z
16-02-2011, 14:06:33
כל בעלי ה425
כשתסיימו אולי נארגן מפגש הוריקאנים
סביר שיהיה לנו הרבה מה ללמוד אחד מהשני

kobigozlan
16-02-2011, 14:14:24
נישמע פיצוץ אני בפנים

moshezm
16-02-2011, 15:41:39
גם אני בפנים.

dror_z
16-02-2011, 16:15:06
השאלה מתי אתם מגיעים לשלב טיסה

kobigozlan
16-02-2011, 17:21:20
שיגיע הגירו+סרוו והפיניון
יגיע השלב