PDA

צפייה בגרסה מלאה : רינג במנוע os הייפר 50



טלרועי
05-12-2008, 17:11:49
החריץ בבוכנה שיושב הרינג הוא פתוח בכל הקוטר של העיגול או שיש לו מיגרעת

שהרינג בסגירה שלו שתי הקצוות ניפגשות במיגרעת . או כמו במנוע רגיל שהרינג

מיסתובב בחופשיות ובהרכבה מכוונים אותו .

נועם ג
05-12-2008, 17:13:49
חס ושלום שיסתובב שם בחופשיות
בחריץ בו הרינג יושב ישנו פין קטן שחוצץ בין 2 הסופיות של הרינג
שבת שלום

נאור
05-12-2008, 17:18:43
יש מגרעת

עמיתפורת
05-12-2008, 17:20:59
ושים לב טוב שאתה מרכיב את הרינג כך שנקודת המיפגש של הרינג יענו שני חצאי העיגול יהיו בדיוק באותה נקודת עם הפין והמיגרעת אחרת תפצח את הרינג כל פעם מחד - מניסיון כואב, ***ח

קרמבו
05-12-2008, 17:40:02
ועוד דבר אחד חשוב!!! תידעג שהחיבור של הקצוות יהיה לכיוון פתח היציאה של הגזים יענו האגזוז

אורח
05-12-2008, 20:28:40
ועוד דבר אחד חשוב!!! תידעג שהחיבור של הקצוות יהיה לכיוון פתח היציאה של הגזים יענו האגזוז

אכן קרמבו צודק.הפין יושב באיזור השעה 2 אם אתה מסתכל על הבוכנה מלמעלה.
יש טמבלים שניסו להכניס את הרינג בלחץ ופוצצו את האבאבא שלו.

אורח
06-12-2008, 00:58:50
לא לשכוח שהבוכנה פונה עם החלק ה"נגוס" שלה בתחתית הבוכנה עם הפנים למיסב הגדול שנמצא בגל הארכוובה.זאת מכיון שיש מגרעת על ה BACK PLATE.....וזה שונה מרוב המנועים.

טלרועי
06-12-2008, 09:58:16
הבנתי תודה לכם . אים יש פין בחריץ הבוכנה שהרינג ניסגר עלו .כמו פין פלדה שבולט

אז למעשה הרינג כבר מכוון לפליטה .

לצורך העניין מי מוכר רינג ל os 50 הייפר .

עמיתפורת
06-12-2008, 12:00:34
טיסן חיפה

אופיר נחום
06-12-2008, 16:00:39
החלק הזה שווה יותר ממשקלו בזהב. ברצינות- זהב באותו משקל עולה פחות.

נ