צפייה בגרסה מלאה : רינג במנוע os הייפר 50
טלרועי
05-12-2008, 17:11:49
החריץ בבוכנה שיושב הרינג הוא פתוח בכל הקוטר של העיגול או שיש לו מיגרעת
שהרינג בסגירה שלו שתי הקצוות ניפגשות במיגרעת . או כמו במנוע רגיל שהרינג
מיסתובב בחופשיות ובהרכבה מכוונים אותו .
נועם ג
05-12-2008, 17:13:49
חס ושלום שיסתובב שם בחופשיות
בחריץ בו הרינג יושב ישנו פין קטן שחוצץ בין 2 הסופיות של הרינג
שבת שלום
עמיתפורת
05-12-2008, 17:20:59
ושים לב טוב שאתה מרכיב את הרינג כך שנקודת המיפגש של הרינג יענו שני חצאי העיגול יהיו בדיוק באותה נקודת עם הפין והמיגרעת אחרת תפצח את הרינג כל פעם מחד - מניסיון כואב, ***ח
קרמבו
05-12-2008, 17:40:02
ועוד דבר אחד חשוב!!! תידעג שהחיבור של הקצוות יהיה לכיוון פתח היציאה של הגזים יענו האגזוז
ועוד דבר אחד חשוב!!! תידעג שהחיבור של הקצוות יהיה לכיוון פתח היציאה של הגזים יענו האגזוז
אכן קרמבו צודק.הפין יושב באיזור השעה 2 אם אתה מסתכל על הבוכנה מלמעלה.
יש טמבלים שניסו להכניס את הרינג בלחץ ופוצצו את האבאבא שלו.
לא לשכוח שהבוכנה פונה עם החלק ה"נגוס" שלה בתחתית הבוכנה עם הפנים למיסב הגדול שנמצא בגל הארכוובה.זאת מכיון שיש מגרעת על ה BACK PLATE.....וזה שונה מרוב המנועים.
טלרועי
06-12-2008, 09:58:16
הבנתי תודה לכם . אים יש פין בחריץ הבוכנה שהרינג ניסגר עלו .כמו פין פלדה שבולט
אז למעשה הרינג כבר מכוון לפליטה .
לצורך העניין מי מוכר רינג ל os 50 הייפר .
עמיתפורת
06-12-2008, 12:00:34
טיסן חיפה
אופיר נחום
06-12-2008, 16:00:39
החלק הזה שווה יותר ממשקלו בזהב. ברצינות- זהב באותו משקל עולה פחות.
נ
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.