החריץ בבוכנה שיושב הרינג הוא פתוח בכל הקוטר של העיגול או שיש לו מיגרעת
שהרינג בסגירה שלו שתי הקצוות ניפגשות במיגרעת . או כמו במנוע רגיל שהרינג
מיסתובב בחופשיות ובהרכבה מכוונים אותו .
החריץ בבוכנה שיושב הרינג הוא פתוח בכל הקוטר של העיגול או שיש לו מיגרעת
שהרינג בסגירה שלו שתי הקצוות ניפגשות במיגרעת . או כמו במנוע רגיל שהרינג
מיסתובב בחופשיות ובהרכבה מכוונים אותו .
חס ושלום שיסתובב שם בחופשיות
בחריץ בו הרינג יושב ישנו פין קטן שחוצץ בין 2 הסופיות של הרינג
שבת שלום
יש מגרעת
ושים לב טוב שאתה מרכיב את הרינג כך שנקודת המיפגש של הרינג יענו שני חצאי העיגול יהיו בדיוק באותה נקודת עם הפין והמיגרעת אחרת תפצח את הרינג כל פעם מחד - מניסיון כואב, ***ח
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
ועוד דבר אחד חשוב!!! תידעג שהחיבור של הקצוות יהיה לכיוון פתח היציאה של הגזים יענו האגזוז
לא לשכוח שהבוכנה פונה עם החלק ה"נגוס" שלה בתחתית הבוכנה עם הפנים למיסב הגדול שנמצא בגל הארכוובה.זאת מכיון שיש מגרעת על ה BACK PLATE.....וזה שונה מרוב המנועים.
הבנתי תודה לכם . אים יש פין בחריץ הבוכנה שהרינג ניסגר עלו .כמו פין פלדה שבולט
אז למעשה הרינג כבר מכוון לפליטה .
לצורך העניין מי מוכר רינג ל os 50 הייפר .
טיסן חיפה
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
החלק הזה שווה יותר ממשקלו בזהב. ברצינות- זהב באותו משקל עולה פחות.
נ
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il