צפייה בגרסה מלאה : שאלה TREX 550 - מנוע מתחמם בטיסה
roi011
18-06-2011, 22:32:58
שבוע טוב,
יום שישי ביצעתי בהצלחה טסט פלייט ל 550 החדש שלי,
מה אני אגיד - תענוג של מסוק, הכי כייפי שהטסטי מבין מה שיש לי (450, 500, 600 ניטרו).
אחרי 4 טיסות רגועות יחסית, ריחופים ושמיניות (ללא איידל) המנוע היה חם יחסית, לא בדקתי עם מד טמפ' אבל בנגיעה באצבע מורגש שזה חום לא רגיל, הבקר והסוללה ירדו קרים.
למי יש רעיון מהיכן נובעת הבעיה ? גרף פיטצ' ומצערת ליניארי, פיטצ' 12 מעלות מינ\מקס.
רועי
HeliDraco
18-06-2011, 22:37:22
תוכל לפרט קצת על הסטאפ?
אני מניח שהמנוע והבקר מקוריים של אליין, אבל אילו סוללות?
יכול לעזור קצת בתשובות :)
eli-f
19-06-2011, 06:08:40
כ-ל מנוע חם אחרי טיסה.
אחרי הכל אין לו קירור פנימי.
שלי תמיד יורד חם וכתוב DONT TOUCH כי הוא אמור לרדת חם
wonderd
19-06-2011, 07:28:08
גרף מצערת ליניארי? פה אולי קבור הכלב...
במלים פשוטות - מנוע צריך לעבוד בסל"ד המתאים כדי שיתחמם פחות, אם הסל"ד שלך נמוך מדי המנוע יתאמץ יותר ויתחמם.
bendisar
19-06-2011, 09:49:24
גרף מצערת ליניארי? פה אולי קבור הכלב...
במלים פשוטות - מנוע צריך לעבוד בסל"ד המתאים כדי שיתחמם פחות, אם הסל"ד שלך נמוך מדי המנוע יתאמץ יותר ויתחמם.
+1
גרף מצערת לינארי לא מומלץ כל כך
אני אישית אוהב להשמש בגרף אקספוננט כלאמר עגול. ככה שהסל"ד עולה מהר בתחתית הסטיק, ונשאר על הטורים הגבוהים יחסית בשאר הסטיק
משהו בסגנון הזה: http://www.jrradios.com/ProdInfo/Gallery/r1throcurvb.jpg
בנוסף לכך- אם אתה רק מרחף אז יכול להיות מאוד שהמנוע יתחמם לך. מכיוון שהמנוע מתאמץ מאוד בריחוף, והיות ואין תנועה יש פחות קירור מזרימת אוויר
נניח והוא מתחמם למרות הכל יש סיבה לדאגה? זה יכול לגרום נזק למנוע?
wonderd
19-06-2011, 13:15:39
תמיד הוא יתחמם קצת וזה בסדר, השאלה היא האם הכיוונים שלך נכונים או לא, כאן נראה שהם לא.
roi011
19-06-2011, 20:41:14
+1
גרף מצערת לינארי לא מומלץ כל כך
אני אישית אוהב להשמש בגרף אקספוננט כלאמר עגול. ככה שהסל"ד עולה מהר בתחתית הסטיק, ונשאר על הטורים הגבוהים יחסית בשאר הסטיק
משהו בסגנון הזה: http://www.jrradios.com/ProdInfo/Gallery/r1throcurvb.jpg
בנוסף לכך- אם אתה רק מרחף אז יכול להיות מאוד שהמנוע יתחמם לך. מכיוון שהמנוע מתאמץ מאוד בריחוף, והיות ואין תנועה יש פחות קירור מזרימת אוויר
היי,
בעצת אלעד שיניתי את הגרף לאקספו', בהחלט יש שינוי לטובה, תודה !!
שאלה נוספת ברשותכם : אני כרגע מחשב ממוצעי זמני טיסה כדי להגדיר את ה DOWN TIME , מה המתח המינימלי לכל תא או לכל הסוללה שלא מומלץ לרדת ממנו ???
אצלי אין גרף אם אני רוצה לעשות גם עקומה כזאת אז
0
45
75
85
100
זה בסדר?
תודה..
roi011
19-06-2011, 21:35:32
אצלי אין גרף אם אני רוצה לעשות גם עקומה כזאת אז
0
45
75
85
100
זה בסדר?
תודה..
הייתי בהתחלה הולך על
0
35
65
85
100
bendisar
19-06-2011, 22:27:59
מומלץ לא לרדת מ- 3.6-3.7V לתא בודד כדי לשמור על הסוללה לאורך זמן
wonderd
19-06-2011, 22:45:28
מה זה גרף אקספו? נראה לי שאתה מחבר שני מושגים שונים לא בצורה טובה..
יש גרף מנוע שצריך לדעת לכוון ולומר לך מה הערכים דרך ההתכתבות יהיה פשוט לא אחראי - אפשר להציע ערכים כנקודות התחלה אבל רק בהקשבה למנוע עובד אפשר לדעת אם זה מתאים או לא.
אקספו מדבר על ריכוך הסטיקים ולא על סל"ד מנוע!
bendisar
19-06-2011, 22:58:10
גרף מצערת בצורת פונקציית אקספוננט, הוא גרף שנראה כמו פונקצייה אקספוננטית (מעריכית)
האקספו שמתייחס לריכוך הסטיקים- גם הוא נובע מהמילה אקספוננט. מכיוון שהוספת אקספו הופכת את פעולת הסטיקים מלינארית לאקספוננטית
wonderd
20-06-2011, 06:48:59
בהתייחסות כזאת אתה כמובן צודק, אבל לא לבלבל בין מושגים לבין הגדרות בשלט.. :)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.