צפייה בגרסה מלאה : שאלה שימור מנוע
SHAHAR AB
16-09-2011, 06:19:52
איך אתם מבצעים שימור למנוע של מסוק לטווח ארוך עם אפטר ראן באיזה צורה?????? דרך קרבורטור ,נותנים סטרטר ,דרך הפלאג .
flyinglizard
17-09-2011, 09:15:25
נראה לי שהכי פשוט להכניס אפטר ראן דרך הבקפלייט, פשוט תפרק, תטפטף כמות יפה פנימה, תשחרר את הפלאג (חשוב - שלא ינעל המנוע ותעקם טלטל או משהו), פתח מצערת מלאה ותן סטרטר. דרך הפלאג אתה מסתכן בלהכניס למנוע את כל הג'יפה שהצטברה על הראש, ולקרבורטור קשה להגיע (לרוב חסום על ידי בית המניפה).
akajo
17-09-2011, 13:03:18
גם דרך הקרבורטור (כשהבוכנה בנקודה העליונה ואז פתח היניקה בציר הארכובה פתוח), וגם דרך הפלאג.
כדאי להכניס כמה cc טובים אם האחסנה לתקופה ארוכה.
לא לסובב את המנוע עם סטרטר ושמן בפנים כשהפלאג מורכב ויש דחיסה.
אתה יכול להשתמש בשמן ממסרות אדום ATF במקום אפטראן יעודי, יותר זול.
אם אתה מפרק את המנוע, אחסן אותו בשקית ניילון עבה וסגורה אחרי ששפכת ומרחת לתוכה מהשמן.
בהצלחה
עם דלק קולפאוור לא צריך אפטר ראן
גם עם Optifuel לא צריך אבל לא זאת השאלה..... :)
ממה שאני יודע שמים שמן מכונות ומסובבים ביד.
גם עם Optifuel לא צריך אבל לא זאת השאלה..... :)
ממה שאני יודע שמים שמן מכונות ומסובבים ביד.
לא מכיר את optifuel
אבל עם קולפאוור גם שמן מכונות לא צריך
אז מה השאלה ?
לא מכיר את optifuel
ממליץ לך להכיר את הדלק הזה
אבל עם קולפאוור גם שמן מכונות לא צריך
:eek:
אז מה השאלה ?
אם המסוק המריא מנקודה א ויש לו 440 מ"ל של OPTIFUEL
והוא צריך לנחות בנקודה ב שנמצאת במרחק של 2 ק"מ כמה
פריופליפים המסוק יצטרך לעבור עד לנקודה שבו יגמר הדלק ?
והאם טיקטוקים יקלו עליו או עדיף קשת משתנה...... ? :D
שבוע טוב נאור
אליקופטר
17-09-2011, 17:04:33
שחר תוכל להשתמש בשמן הידראולי של רכבים אם אין לך "אפטר ראן" זה בעצם אותו דבר.
לפני שמן כזה או אחר אני ההיתי מנקה טוב משאריות הדלק עצמו והשמן שיש בדלק.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.