איך אתם מבצעים שימור למנוע של מסוק לטווח ארוך עם אפטר ראן באיזה צורה?????? דרך קרבורטור ,נותנים סטרטר ,דרך הפלאג .
איך אתם מבצעים שימור למנוע של מסוק לטווח ארוך עם אפטר ראן באיזה צורה?????? דרך קרבורטור ,נותנים סטרטר ,דרך הפלאג .
TREX 700N DFC
GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
EASYGLIDER PRO
נראה לי שהכי פשוט להכניס אפטר ראן דרך הבקפלייט, פשוט תפרק, תטפטף כמות יפה פנימה, תשחרר את הפלאג (חשוב - שלא ינעל המנוע ותעקם טלטל או משהו), פתח מצערת מלאה ותן סטרטר. דרך הפלאג אתה מסתכן בלהכניס למנוע את כל הג'יפה שהצטברה על הראש, ולקרבורטור קשה להגיע (לרוב חסום על ידי בית המניפה).
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
גם דרך הקרבורטור (כשהבוכנה בנקודה העליונה ואז פתח היניקה בציר הארכובה פתוח), וגם דרך הפלאג.
כדאי להכניס כמה cc טובים אם האחסנה לתקופה ארוכה.
לא לסובב את המנוע עם סטרטר ושמן בפנים כשהפלאג מורכב ויש דחיסה.
אתה יכול להשתמש בשמן ממסרות אדום ATF במקום אפטראן יעודי, יותר זול.
אם אתה מפרק את המנוע, אחסן אותו בשקית ניילון עבה וסגורה אחרי ששפכת ומרחת לתוכה מהשמן.
בהצלחה
עם דלק קולפאוור לא צריך אפטר ראן
גם עם Optifuel לא צריך אבל לא זאת השאלה.....
ממה שאני יודע שמים שמן מכונות ומסובבים ביד.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
שחר תוכל להשתמש בשמן הידראולי של רכבים אם אין לך "אפטר ראן" זה בעצם אותו דבר.
לפני שמן כזה או אחר אני ההיתי מנקה טוב משאריות הדלק עצמו והשמן שיש בדלק.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.