PDA

צפייה בגרסה מלאה : JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.



ori_lavee
25-12-2008, 09:04:15
מדוע ב JR9303 המערכת אינה "מעתיקה" את הקיזוז ממצב טיסה רגיל למצב טיסה Idle Up 1-2 ו Thr Hold ?

האם זה כי JR שכחה להכניס את האופציה הזאת, או אולי כי בכל מצב טיסה יש לקזז את המסוק אחרת ?

תודה
אורי

bartovmoti
25-12-2008, 09:22:04
ברור שזה קיזוז שונה !!

הם לא שכחו שום דבר !
במערכות רדיו שמכבדות את עצמן, הקיזוז שונה בין מצבי הטיסה השונים !
אני מציע לך לקרוא בחוברת של השלט ותראה שזה כתוב שם במפורש.

ori_lavee
25-12-2008, 09:24:19
אני מציע לך לקרוא בחוברת של השלט ותראה שזה כתוב שם במפורש.
טוב, טוב..על תכעס :)

nadavbarak
25-12-2008, 09:24:53
ברור שזה קיזוז שונה !!

הם לא שכחו שום דבר !
במערכות רדיו שמכבדות את עצמן, הקיזוז שונה בין מצבי הטיסה השונים !
אני מציע לך לקרוא בחוברת של השלט ותראה שזה כתוב שם במפורש.

ומה הסיבה שישנם מצבי קיזוז שונים? במה זה עוזר?

bartovmoti
25-12-2008, 09:45:21
אני לא יודע באמת מה הסיבה אבל ככה זה.
לשלט יש זיכרון נפרד של קיזוז ושל עוד פרמטרים אחרים אני חושב עבור כל מצב טיסה

nadavbarak
25-12-2008, 10:37:05
אני לא יודע באמת מה הסיבה אבל ככה זה.
לשלט יש זיכרון נפרד של קיזוז ושל עוד פרמטרים אחרים אני חושב עבור כל מצב טיסה

אתה צודק.אני גם מכיר את זה אבל עדיין לא מצאתי לזה שימוש.

ori_lavee
25-12-2008, 12:40:25
אתה צודק.אני גם מכיר את זה אבל עדיין לא מצאתי לזה שימוש.
יכול להיות שמטיסים 3D במצב Idle מקזזים מעט אחורה ("כאילו" לקבל מרכז כובד אחורי יותר) ואז הקיזוז בין מצב Idle למצב רגיל משתנה.

סתם..ניחוש (השערה) :)

אורי

nadavbarak
25-12-2008, 13:38:46
יכול להיות שמטיסים 3D במצב Idle מקזזים מעט אחורה ("כאילו" לקבל מרכז כובד אחורי יותר) ואז הקיזוז בין מצב Idle למצב רגיל משתנה.

סתם..ניחוש (השערה) :)

אורי

א. ממש לא.
ב. מרכז כובד מעט אחורי רלוונטי לטיסנים, לא למסוקים.
ג. קיזוז לא משנה מרכז כובד.

asafsee
25-12-2008, 13:50:59
אני מכיר את האופציה, וכתוצאה מכך אחרי כיוול כלי הטייס על מצב טיסה NORMAL אני עובר ומעתיק את הקיזוז למצבי הטיסה הנוספים כדי לקבל תנועה שווה במסוק בכל אחד ממצבי הטיסה

ori_lavee
25-12-2008, 14:26:55
א. ממש לא.
ב. מרכז כובד מעט אחורי רלוונטי לטיסנים, לא למסוקים.
ג. קיזוז לא משנה מרכז כובד.
א. אולי.
ב. אם אתה אומר (אינני יודע).
ג. לא אמרתי שכן, אמרתי "כאילו".

ori_lavee
25-12-2008, 14:30:13
אני מכיר את האופציה, וכתוצאה מכך אחרי כיוול כלי הטייס על מצב טיסה NORMAL אני עובר ומעתיק את הקיזוז למצבי הטיסה הנוספים כדי לקבל תנועה שווה במסוק בכל אחד ממצבי הטיסהזה בדיוק מה שעשיתי.

אני מנסה להבין למה זה כך.
וממה נובע הצורך במצבי קיזוז שונים.

עודד מזור
25-12-2008, 18:44:14
אני רק יודע שהדבר הזה שיגע אותי פעם במשך שעות. לא הצלחתי להבין למה המסוק מתנהג שונה בין מצבי הטיסה לאחר שקוזז פרפקט במצב נורמאל.

אגב, זה קיים בשלטים רבים ולא רק ב-JR כמובן.

משה
25-12-2008, 18:52:52
זה קשור למהירות סיבוב ראש המסוק, בכל מצב טיסה מהירות ראש שונה.

ori_lavee
25-12-2008, 18:57:09
זה קשור למהירות סיבוב ראש המסוק, בכל מצב טיסה מהירות ראש שונה.זה נשמע לי הכי הגיוני.

noamkfir
25-12-2008, 20:48:27
ישנה אפשרות בחירה עבור קיזוז הרדר.
COM - אותו קיזוז עבור כל המצבים
FM - סט קיזוז נפרד לכל מוד טיסה.
נכנסים לאפציה הנ"ל דרך תפריט סיסטם -> Device Select.
עמ 93 במנואל...

mustaki
25-12-2008, 20:55:24
לי זה דיי ברור שהקיזוז צריך להיות שונה... אגב, אם אני לא טועה, יש אפשרות לעשות Cloning לקיזוזים בין מצבי הטיסה השונים..