שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    מדוע ב JR9303 המערכת אינה "מעתיקה" את הקיזוז ממצב טיסה רגיל למצב טיסה Idle Up 1-2 ו Thr Hold ?

    האם זה כי JR שכחה להכניס את האופציה הזאת, או אולי כי בכל מצב טיסה יש לקזז את המסוק אחרת ?

    תודה
    אורי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ברור שזה קיזוז שונה !!

    הם לא שכחו שום דבר !
    במערכות רדיו שמכבדות את עצמן, הקיזוז שונה בין מצבי הטיסה השונים !
    אני מציע לך לקרוא בחוברת של השלט ותראה שזה כתוב שם במפורש.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    אני מציע לך לקרוא בחוברת של השלט ותראה שזה כתוב שם במפורש.
    טוב, טוב..על תכעס

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    ברור שזה קיזוז שונה !!

    הם לא שכחו שום דבר !
    במערכות רדיו שמכבדות את עצמן, הקיזוז שונה בין מצבי הטיסה השונים !
    אני מציע לך לקרוא בחוברת של השלט ותראה שזה כתוב שם במפורש.
    ומה הסיבה שישנם מצבי קיזוז שונים? במה זה עוזר?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    אני לא יודע באמת מה הסיבה אבל ככה זה.
    לשלט יש זיכרון נפרד של קיזוז ושל עוד פרמטרים אחרים אני חושב עבור כל מצב טיסה
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    אני לא יודע באמת מה הסיבה אבל ככה זה.
    לשלט יש זיכרון נפרד של קיזוז ושל עוד פרמטרים אחרים אני חושב עבור כל מצב טיסה
    אתה צודק.אני גם מכיר את זה אבל עדיין לא מצאתי לזה שימוש.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    אתה צודק.אני גם מכיר את זה אבל עדיין לא מצאתי לזה שימוש.
    יכול להיות שמטיסים 3D במצב Idle מקזזים מעט אחורה ("כאילו" לקבל מרכז כובד אחורי יותר) ואז הקיזוז בין מצב Idle למצב רגיל משתנה.

    סתם..ניחוש (השערה)

    אורי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    יכול להיות שמטיסים 3D במצב Idle מקזזים מעט אחורה ("כאילו" לקבל מרכז כובד אחורי יותר) ואז הקיזוז בין מצב Idle למצב רגיל משתנה.

    סתם..ניחוש (השערה)

    אורי
    א. ממש לא.
    ב. מרכז כובד מעט אחורי רלוונטי לטיסנים, לא למסוקים.
    ג. קיזוז לא משנה מרכז כובד.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    אני מכיר את האופציה, וכתוצאה מכך אחרי כיוול כלי הטייס על מצב טיסה NORMAL אני עובר ומעתיק את הקיזוז למצבי הטיסה הנוספים כדי לקבל תנועה שווה במסוק בכל אחד ממצבי הטיסה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    א. ממש לא.
    ב. מרכז כובד מעט אחורי רלוונטי לטיסנים, לא למסוקים.
    ג. קיזוז לא משנה מרכז כובד.
    א. אולי.
    ב. אם אתה אומר (אינני יודע).
    ג. לא אמרתי שכן, אמרתי "כאילו".

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    אני מכיר את האופציה, וכתוצאה מכך אחרי כיוול כלי הטייס על מצב טיסה NORMAL אני עובר ומעתיק את הקיזוז למצבי הטיסה הנוספים כדי לקבל תנועה שווה במסוק בכל אחד ממצבי הטיסה
    זה בדיוק מה שעשיתי.

    אני מנסה להבין למה זה כך.
    וממה נובע הצורך במצבי קיזוז שונים.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    אני רק יודע שהדבר הזה שיגע אותי פעם במשך שעות. לא הצלחתי להבין למה המסוק מתנהג שונה בין מצבי הטיסה לאחר שקוזז פרפקט במצב נורמאל.

    אגב, זה קיים בשלטים רבים ולא רק ב-JR כמובן.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    55
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    זה קשור למהירות סיבוב ראש המסוק, בכל מצב טיסה מהירות ראש שונה.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    זה קשור למהירות סיבוב ראש המסוק, בכל מצב טיסה מהירות ראש שונה.
    זה נשמע לי הכי הגיוני.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    24
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קיזוז RUD

    ישנה אפשרות בחירה עבור קיזוז הרדר.
    COM - אותו קיזוז עבור כל המצבים
    FM - סט קיזוז נפרד לכל מוד טיסה.
    נכנסים לאפציה הנ"ל דרך תפריט סיסטם -> Device Select.
    עמ 93 במנואל...

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    307
    תודה!
    1
    הודה 6 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    לי זה דיי ברור שהקיזוז צריך להיות שונה... אגב, אם אני לא טועה, יש אפשרות לעשות Cloning לקיזוזים בין מצבי הטיסה השונים..

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •