מדוע ב JR9303 המערכת אינה "מעתיקה" את הקיזוז ממצב טיסה רגיל למצב טיסה Idle Up 1-2 ו Thr Hold ?
האם זה כי JR שכחה להכניס את האופציה הזאת, או אולי כי בכל מצב טיסה יש לקזז את המסוק אחרת ?
תודה
אורי
מדוע ב JR9303 המערכת אינה "מעתיקה" את הקיזוז ממצב טיסה רגיל למצב טיסה Idle Up 1-2 ו Thr Hold ?
האם זה כי JR שכחה להכניס את האופציה הזאת, או אולי כי בכל מצב טיסה יש לקזז את המסוק אחרת ?
תודה
אורי
ברור שזה קיזוז שונה !!
הם לא שכחו שום דבר !
במערכות רדיו שמכבדות את עצמן, הקיזוז שונה בין מצבי הטיסה השונים !
אני מציע לך לקרוא בחוברת של השלט ותראה שזה כתוב שם במפורש.
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"
אני לא יודע באמת מה הסיבה אבל ככה זה.
לשלט יש זיכרון נפרד של קיזוז ושל עוד פרמטרים אחרים אני חושב עבור כל מצב טיסה
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"
אני מכיר את האופציה, וכתוצאה מכך אחרי כיוול כלי הטייס על מצב טיסה NORMAL אני עובר ומעתיק את הקיזוז למצבי הטיסה הנוספים כדי לקבל תנועה שווה במסוק בכל אחד ממצבי הטיסה
אני רק יודע שהדבר הזה שיגע אותי פעם במשך שעות. לא הצלחתי להבין למה המסוק מתנהג שונה בין מצבי הטיסה לאחר שקוזז פרפקט במצב נורמאל.
אגב, זה קיים בשלטים רבים ולא רק ב-JR כמובן.
זה קשור למהירות סיבוב ראש המסוק, בכל מצב טיסה מהירות ראש שונה.
ישנה אפשרות בחירה עבור קיזוז הרדר.
COM - אותו קיזוז עבור כל המצבים
FM - סט קיזוז נפרד לכל מוד טיסה.
נכנסים לאפציה הנ"ל דרך תפריט סיסטם -> Device Select.
עמ 93 במנואל...
לי זה דיי ברור שהקיזוז צריך להיות שונה... אגב, אם אני לא טועה, יש אפשרות לעשות Cloning לקיזוזים בין מצבי הטיסה השונים..