שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    אני מכיר את האופציה, וכתוצאה מכך אחרי כיוול כלי הטייס על מצב טיסה NORMAL אני עובר ומעתיק את הקיזוז למצבי הטיסה הנוספים כדי לקבל תנועה שווה במסוק בכל אחד ממצבי הטיסה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: JR9303 וקיזוז במצבי טיסה שונים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    אני מכיר את האופציה, וכתוצאה מכך אחרי כיוול כלי הטייס על מצב טיסה NORMAL אני עובר ומעתיק את הקיזוז למצבי הטיסה הנוספים כדי לקבל תנועה שווה במסוק בכל אחד ממצבי הטיסה
    זה בדיוק מה שעשיתי.

    אני מנסה להבין למה זה כך.
    וממה נובע הצורך במצבי קיזוז שונים.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •