צפייה בגרסה מלאה : בעיה עם סולו פרו 180:(
momi24
13-11-2011, 14:18:45
כרגע הבאתי אותו מהדואר ומשהו מענין ביותר קרה
מחבר סוללה בודק שיש תקשורת עם השלט הכל טוב
מתחיל להעלות מצערת ומשהו הזוי קורה המסוק ב1/3 מצערת נוטה ימינה ממש חזק ולמעלה כיאלו עוד שניה נכנס ברצפה ניסתי לתקן עם קיזוזים(בצורה ממש ממש מוגזמת) ועדין אין שיפור רציני
אני לא מבין הכי גדול אבל יש אפשרויות מסויומת שיכולות לעזור?
rafulikos
13-11-2011, 14:34:39
נראה לי שתמונות יכולות לעזור כאן
momi24
13-11-2011, 15:01:25
מה יש להעלות אחי?המסוק חדש נראה שכל הסרוואים ממורכזים...
משהו מוזר
Trex450
13-11-2011, 15:12:19
סרטון של הסוושפלייט כשאתה מרים מצערת יכול ממש לעזור לדעתי
momi24
13-11-2011, 15:25:06
בטיפול
הבעיה שיש נטייה רצינית למסוק שהוא על הקרקע ומגיע לחצי מצערת הוא נוטה ממש ממש בהגזמה שמאלה וקדימה וכאשר אני מעלה אותו לאוויר אני מצליח להשתלט עליו אבל יש נטייה ברורה לצדדים האלה
Friman
13-11-2011, 15:39:32
מעולם לא ראיתי את ה180 3d אך בסולו פרו של nine eagle למשל יש בשלט מיקסים מתוכננים מראש להמראה כדי לקזז סטיות צפויות של המסוק בשלב הזה. די מעצבן. בסולו פרו הפיתרון הוא פשוט להמריא מהר לגובה ריחוף ואז הזטיות האלו פחות מורגשות. שוב, אני לא מכיר את המסוק שלך אבל מהתיאור שלך (סטייה ניכרת על הקרקע רגע לפני המראה ואילו באוויר אין סטייה כזו) זה נשמע דומה.
momi24
13-11-2011, 15:50:12
איתרתי את הבעיה כשאני מסתכל על המסוק מהזנב רואים בברור שההורנים אינם בקו ישר. הסרוו הימני נוטה מעט למטה לעומת הסרוו השמאלי שנמצא ב90 מעלות(ישר) מה שאומר ששתיהם צריכים להיות בדיוק אותו דבר
למישהו יש מושג איך מסדרים את זה?זה הגיע ככה:(
אפילו בטלפון אני מאוד אשמח
momi24
13-11-2011, 16:41:02
ניסתי להוציא את הלינק ולקצר אותו בשביל שהסוושפלייט יהיה ישר כך גם ההורנים אבל זה לא קורה איך אני יכול לאפס את שני ההורנים שיהיו ישרים שפותחים מקלט?
הי,
אתה צריך קודם כל לפרק את הפוש רודים לסווש ולוודא כי הם בדיוק באותו אורך. אח"כ להדליק את השלט והמסוק, לשים את השלט במצב throttle hold (עם המפסק השמאלי) להרים מצערת לחמישים אחוז
לפרק במידת הצורך את ההורנים מהסרוואים ולאפסם.
momi24
13-11-2011, 17:10:01
תודה!
dror_z
13-11-2011, 18:05:24
אני שמעתי שיש להכניס מתח כאשר המסוק עומד על משטח ישר
אחרת האיפוס של המערכת לא יוצא טוב
תנסה
בכל מקרה יש להעלות לגובה ריחוף כמה שיותר מהר
לאחר מכן זה מסתדר
momi24
13-11-2011, 18:48:37
לא עזר כלום אפילו הוצאתי את כל הלינקים מרכזתי את כל הסרוואים ואת ההורנים הכל ישר פלס ועדין המסוק נוטה שמאלה בצורה חריפה בהמראה עד כמעט ריסוק וכשהוא באוויר מאוד קשה לשלוט עליו לא משנה כמה אני מתקן עם הקיזוזים
Friman
13-11-2011, 19:02:09
האם מערכת פלייברלס אמורים לקזז בTrim מהשלט?
זה לא כמו בג׳יירו רגיל שTrim בזנב מבטל את פעולת הג׳יירו?
בחוברת שמגיעה עם המסוק באיזור של בדיקות pre flight יש הסבר איך צריכה להתנהג מערכת ה-flybarless.
הבדיקה מתבצעת כאשר מחזיקים את המסוק ביד ומטים אותו קדימה אחורה ימינה ושמאלה. תבדוק שההתנהגות תקינה.
momi24
13-11-2011, 19:20:03
בוצעה בדיקה והמערכת תקינה....
תחזיק את המסוק ביד ותפתח מנוע, האם ה-swash עולה בצורה מאוזנת?
תמונה תעזור...
momi24
13-11-2011, 19:50:44
בHOLD? או שממש הלהבים יזוזו כי שאיפסתי את כל הסרוואים כולם עלו בצורה אחידה
לא ב-hold שמנוע יסתובב כדי לוודא שה-swash עולה מאוזן תחת עומס
momi24
13-11-2011, 20:52:54
משהו הזוי ביותר
שאני פותח מנוע בהולד ומעלה מצערת הכל סבבה שאני מוריד הולד ומעלה מצערת הסרוו השמאלי עולה והימני לא
גם בהטיות לשתי הכיוונים זה ככה
מה קיבלתי מסוק חרא?אפילו לא הטסתי אותו להחזיר אותו לסיני?
guy1a
13-11-2011, 21:06:24
זה ה 180 השני שאני שומע על הבעיה הזאת ...
מוזר !
יש מצב שנטחנו גלגלי שיניים בתוך הסרוו. תפרק את הפוש רוד מהסרבו הבעייתי (תשאיר את ההורן) ותנסה להזיז את הסרוו ביד (בעדינות). תנסה להרגיש האם יש חופש בתוך הסרבו.
אם הסרבו נראה תקין, תצליב במקלט בין הסרבויים ותראה אם התופעה הולכת עם הסרבו או נשארת.
KingPoogi
13-11-2011, 21:19:50
אני נלחם עם התופעות שאתה מתאר כבר שבועיים ... זה נשמע מוזר אבל תנסה להחליף סוואשפלייט טייפ ל90 במקום120 זה מביא להתנהגות יותר טובה.
momi24
13-11-2011, 21:29:12
אני כבר עם 90 למרות שזה לא הגיוני אבל כששמים 120 יש מעין מיקסים שאי אפשר לוותר ושאתה מעלה סרוו אחד כל השלושה עולים!
momi24
13-11-2011, 21:40:09
תודה רבה עמית באמת תודה הבעיה שאני מאשקלון ואני עובד אז זה קצת בעיה...:(
ניסתה להצליב סרבויים במקלט? כדי לבודד את הבעיה
momi24
14-11-2011, 15:44:09
יש אפשרות להחזיר לסיני את המסוק הזה בשקל?הוא לא שווה כלום אי אפשר לעשות איתו גם כלום...או שקיבלתי אחת תקול...
guy1a
14-11-2011, 16:09:54
היום שמתי לב שגם ב 100 אם אני נותן פיצ' עד שהוא כמעט ממריא ומשאיר ככה
אחרי כמה שניות הוא מתחיל להרים זנב.
אולי זאת התנהגות נורמאלית של ה 3D ? ...
טיפה אחורה ופיצ' והופה הוא ממריא ישר ויציב.
momi24
14-11-2011, 16:27:04
לא שלי ממש השתגע אין דברים כאלה איך אני מחזיר אותו לסיני?יש אפשרות לעשות משהו?זה פשוט בושה...
momi24
14-11-2011, 16:44:14
מחר אתה בחנות באיזה שעה אחי?
momi24 , אנא פרסם בפורם כאשר תגלה מה הבעיה במסוק.
תודה.
KingPoogi
17-11-2011, 16:25:15
בעלי סולו פרו 180D בכל הארץ מחכים לפתרון שלך, אל תשכח אותנו! :)
momi24
17-11-2011, 17:15:37
דיברתי עם הסיני אני מחזיר להם אותו ונראה מה יהיה
מה שמצחיק זה שהעלתי סרטון(ביוטיוב) קישור להראות להם תבעיה עוד 2 אנשים אמרו לי מהעולם שגם אצלהם זה ככה...
יש מצב שמשווקים מוצר פגום?מציע לכל מי שיש תסולו פרו עם התנהגות דומה לדבר עם השירות לקוחות שלהם ולשלוח חזרה...אולי יתקנו תבעיה
למרות שנראה שעליתי עליה
אם תחזיק תמסוק ביד ותפתחו מנוע בהולד ותרימו מצערת תראו שהסרוואים עולים בצורה שווה אבל אם תפתחו מנוע לא בהולד ותחזיקו חזק תשימו לב שמאמצע המצערת הסרוו השמאלי עולה לא בצורה שווה ופה הבעיה...
asanado
17-11-2011, 17:21:25
בלינקים הבאים יש המלצות להגדרות בשלט, אם לא התייאשת ועוד לא שלחת אותו, אולי כדאי לנסות...
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=19866446&postcount=284
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=19880508&postcount=286
momi24
17-11-2011, 20:47:32
מוזר אבל השלט שלי הגיע בדיוק עם הערכים האלה...חוץ מהרגישות של הגירו כנראה שהסיני קיבל תלונות על הסולו פרו 180 וניסה לתקן את זה אבל לא אצל כולם זה עובד...
bartovmoti
17-11-2011, 21:11:14
מוזר שהוא מוגדר סוואש 90 אבל בפועל הסוואש מסוג 120 ועובדת נכון!
ניסיתי להעביר את זה ל 120 וזה לא תקין..
בגדול גם אצלי הוא מתנהג כך אבל נראה לי שזה לא קשור לשלט או לסוואש, פשוט בהמראה צריך להיות קצת עירני עד שהוא תופס קצת גובה והוא בסדר.
עמיתפורת
17-11-2011, 22:05:21
זה לא מוזר כי זה פלייברלס וככה זה צריך להיות
momi24, תוכל לשים קישור לסרטון הבעיה שלך?
תודה.
asanado
17-11-2011, 22:53:03
יכול להיות שזה מיקס שקשור להמראה, גם בסולו פרו בהמראה המקלט יוצר מיקס בשביל שהמסוק לא ייסחף שמאלה - זה בשביל שלא יהיה צורך לתקן עם הסטיק ימינה בזמן ההמראה.
אפשר לבדוק את זה כשמחזיקים את המסוק ביד ומעלים את המצערת בלבד (בלי לגעת בסטיקים מעבר לזה), אם המיקס נועד להמראה הוא אמור לחזור למצב נורמלי (שני הסרוואים זזים בצורה שווה) לאחר כ-2 שניות.
momi24
17-11-2011, 23:05:07
לא קורה...
asanado
17-11-2011, 23:40:40
יש פה עוד המלצה בעניין...
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=19876752&postcount=285
בכלל נראה שאתה לא היחיד עם הבעיה הזו, הרבה מדברים על כך בפורום הזה - כדאי לקרוא את כולו, יש שם הרבה המלצות.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1453101&page=20
bartovmoti
18-11-2011, 11:03:45
תשמע,
גם לי זה קורה.. לפני ניתוק מהקרקע המסוק נוטה קצת וצריך "לעזור" לו.. לדעתי לא תוכל לעשות הרבה פשוט להתרגל לזה וזהו.
בדיוק חזרתי עכשיו מהטסה בחוץ והוא התנהג בסדר גמור, נראה לי שפשוט האפקט קרקע בהמראה משפיע עליו יותר מאחרים בגלל הגודל וכנראה המע' פלייברלס לא מספיק איכותית כדי להתמודד עם זה..
פשוט תרים אותו לגובה ריחוף ואז הוא בסדר גמור!
עוד לא ניסיתי להפוך אותו למרות שזה היה מפתה..
אל תצפה לאיכות של TREX450, אבל יחסית הוא טס חמוד מאד!
בנוסף אני מוכרח לציין, שלמי שאין ניסיון בהטסת מסוק 6 ערוצים, יתקשה מאד להטיס את הזבוב הזה..
ואני חושב שאם אני אצליח לעשות תרגילי 3D במסוק הזה, אז בגדולים אני אהיה תותח! זה אחלה אימון..
דרך אגב, אתה יכול להטעין את הסוללה שלו גם במטענים הרגילים שלנו רק פשוט שים על charge ואז תוכל לרדת עד תא אחד בודד ולהטעין בלי בעיות!
ahifly
08-12-2011, 19:49:57
תבדוק את ה elevator ailerons אצלי קיבלתי אותם הפוכים במיקום של החיבור של הסרוואים . והמסוק נטה ימינה גם .
momi24
09-12-2011, 09:40:45
מה הכוונה?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.