צפייה בגרסה מלאה : עזרה! משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(
מטיס1
23-02-2012, 16:02:02
כבר שעה אני מנסה לכוון את הסרוו בטיסן ללא הצלחה בכל פעם יש לי בעיה אחרת עם האורך ,טווח,אי חפיפה בין ה"חבית" לסטיק ,מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד אך מכוונים נכון ....???
תודה ..
Scooter007
23-02-2012, 16:13:32
1. סטיק למטה (טרימים מאופסים וגם END POINTS)
2. קרבוראטור סגור לגמרי
3. סגירה מכנית וקיבוע אורך הפושרוד
4. סטיק למעלה - עכשיו הקרבוראטור אמור להפתח במלואו (אלא אם הפושרוד קצר מדי)
5. מניעת כיפוף הפושרוד ע"י הגבלת הטווח (END POINT)
6. פתיחה מזערית של הקרבוראטור ע"י הגדרת ה END POINT בטווח הנמוך
מקווה שעזרתי
מטיס1
23-02-2012, 17:19:21
תודה , הבעיה שלי שכל פעם צד אחר עושה לי בעיות האם יש נק' התחלה ? הבעיה שלי הוא משהו בסגנון "השמיכה קצרה מדי..."
סתם לדוגמא אין לי מספיק סגירה ב CUTOFF למרות שבשלט אני במקסימום אחוזי סגירה.
גבי א
23-02-2012, 17:59:30
כדי לקבל את העזרה המקסימלית לבעיה שלך אתה צריך פעם להגיע לשטח ולראות בעיניים איך עושים את זה, זה מאד פשוט כשזה מעשי, קשה יותר להסביר את זה וקשה להבין וליישם, אתה מוזמן למסלול באשדוד ותקבל כל עזרה שתצטרך.
מטיס1
23-02-2012, 18:07:22
ממממממ אתה צודק אבל אני מת להטיס מחר ואני תקוע ,אולי שי לך כמה טיפים לפחות...?
tamos
23-02-2012, 18:30:16
תשים איזי קונקטור (http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXD925&P=M) בזרוע של הסרוו, כך הכיוון הרבה יותר קל. ורוב הסיכויים שככה זה יסתדר לך.
כעיקרון הדרך זה כמו שנאמר לך, בשלט לאפס הכל, אם זה קיזוזוים, EPA וכו'.
לסגור מצערת בשלט.
לסגור קרבורטור(כמובן שהפושרוד מחובר אליו)-כלומר שהפוש רוד בצד הסרוו לא מחובר ובקרבורטור מחובר, שזה ידחוף כאילו לתוך הטיסן את הפוש רוד.
לסגור איזי לינק או לסגור את הCLEVIS או לעקם ב90 מעלות.
לכוון EPA לפי הצורך, ולפי הצורך גם את האיזי לינק או קלוויס.
אל תשכח שסטיק במצערת הכי למטה, הקרבורטור צריך להיות פתוח קצת בערך 1/8 אינץ. זה מושג ע"י הEPA.
מטיס1
23-02-2012, 18:58:25
אוקיי ,שאתם אומרים שהכל מאופס אני מבין האם הקיזוז צריך להיות גם באמצע או במינימום ?
גבי א
23-02-2012, 19:22:19
תתקשר אלי עכשיו אנסה להסביר בטלפון.
גבי 052-2429167
ZvikaF
24-02-2012, 08:44:56
תבדוק שמהלך הסרוו מתאים למהלך המצערת אפשר לשחק עם המהלך ע"י שינוי מיקום החיבור בזרועות.
תמשיך למצב אמצע שבו המצערת באמצע, קיזוזים מאופסים והקרבורטור פתוח בחצי מהלך.. חבר את הזרוע וכוון EP.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.