שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    כבר שעה אני מנסה לכוון את הסרוו בטיסן ללא הצלחה בכל פעם יש לי בעיה אחרת עם האורך ,טווח,אי חפיפה בין ה"חבית" לסטיק ,מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד אך מכוונים נכון ....???


    תודה ..

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    1. סטיק למטה (טרימים מאופסים וגם END POINTS)
    2. קרבוראטור סגור לגמרי
    3. סגירה מכנית וקיבוע אורך הפושרוד
    4. סטיק למעלה - עכשיו הקרבוראטור אמור להפתח במלואו (אלא אם הפושרוד קצר מדי)
    5. מניעת כיפוף הפושרוד ע"י הגבלת הטווח (END POINT)
    6. פתיחה מזערית של הקרבוראטור ע"י הגדרת ה END POINT בטווח הנמוך

    מקווה שעזרתי
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    תודה , הבעיה שלי שכל פעם צד אחר עושה לי בעיות האם יש נק' התחלה ? הבעיה שלי הוא משהו בסגנון "השמיכה קצרה מדי..."
    סתם לדוגמא אין לי מספיק סגירה ב CUTOFF למרות שבשלט אני במקסימום אחוזי סגירה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    כדי לקבל את העזרה המקסימלית לבעיה שלך אתה צריך פעם להגיע לשטח ולראות בעיניים איך עושים את זה, זה מאד פשוט כשזה מעשי, קשה יותר להסביר את זה וקשה להבין וליישם, אתה מוזמן למסלול באשדוד ותקבל כל עזרה שתצטרך.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    ממממממ אתה צודק אבל אני מת להטיס מחר ואני תקוע ,אולי שי לך כמה טיפים לפחות...?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    תשים איזי קונקטור בזרוע של הסרוו, כך הכיוון הרבה יותר קל. ורוב הסיכויים שככה זה יסתדר לך.
    כעיקרון הדרך זה כמו שנאמר לך, בשלט לאפס הכל, אם זה קיזוזוים, EPA וכו'.
    לסגור מצערת בשלט.
    לסגור קרבורטור(כמובן שהפושרוד מחובר אליו)-כלומר שהפוש רוד בצד הסרוו לא מחובר ובקרבורטור מחובר, שזה ידחוף כאילו לתוך הטיסן את הפוש רוד.
    לסגור איזי לינק או לסגור את הCLEVIS או לעקם ב90 מעלות.
    לכוון EPA לפי הצורך, ולפי הצורך גם את האיזי לינק או קלוויס.
    אל תשכח שסטיק במצערת הכי למטה, הקרבורטור צריך להיות פתוח קצת בערך 1/8 אינץ. זה מושג ע"י הEPA.
    נערך לאחרונה על ידי tamos; 23-02-2012 בשעה 18:35:08.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    אוקיי ,שאתם אומרים שהכל מאופס אני מבין האם הקיזוז צריך להיות גם באמצע או במינימום ?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    תתקשר אלי עכשיו אנסה להסביר בטלפון.
    גבי 052-2429167

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: משהו יכול להסביר לי איך לכוון סרוו מצערת ....:(

    תבדוק שמהלך הסרוו מתאים למהלך המצערת אפשר לשחק עם המהלך ע"י שינוי מיקום החיבור בזרועות.
    תמשיך למצב אמצע שבו המצערת באמצע, קיזוזים מאופסים והקרבורטור פתוח בחצי מהלך.. חבר את הזרוע וכוון EP.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •