PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! כיוון מסוק הוריקן 425



Niro
12-03-2012, 14:56:09
קודם כל אני כבר מעכשיו יודע שחלקכם הגדול יתנגד למה שאני יאמר פה עכשיו, אבל מהיותי אני, אני לא אוהב להיות תלוי באנשים, אני אוהב לעשות דברים לבד בעיקר, וזו אחת הסיבות גם שהגעתי לתחביב- בגלל ההתעסקות עם המכאניקה וכל הכאב ראש האחר (זה די מרגיע ;) ).

בכל מקרה- אני רוצה בזמן הקרוב להרים את המסוק שלי לאוויר, החוטים וכל השאר הדברים כבר מסודרים במסוק ועכשיו נשאר כל ההתעסקות המכאנית.
הסתכלתי בכמה מהסרטונים שהאלה הבחור בשם מוטי- שהוא נחמד מאוד שהוא הקדיש מהזמן שלו לדברים האלה והתחלתי בהכנות.
הסוואש פלייט שלי מתנהגת כמו שצריך אבל כנראה שפספסתי פה כמה דברים אז פרה-פרה.

אז דבר ראשון ומשם נתקדם הלאה :)

כיוון סרוואים- איך מאפסים אותם על המסוק? כלומר- איך מגיעים בדיוק לנקודת האמצע שיש מקסימום תנועה בה לימין ושמאל על המסוק? (בטירקס שמתי לב שם שצריך להגיע למצב של 90 מעלות בסרוואים אבל בהוריקן הם ממוקמים קצת מוזר..)

תודה רבה!

edoman
12-03-2012, 15:06:06
צריך לאפס את ההגדרות של הסרוואים בשלט
ואחר כך כמו שעושים בטירקס להתאים לזה הורן שיוצר זווית שהכי קרובה ל90 מעלות
לאחר מכן אם יש לך סרוו שאין לו 90 מעלות אז אתה מתקן את זה בסבסטרים

Niro
12-03-2012, 15:19:19
צריך לאפס את ההגדרות של הסרוואים בשלט
ואחר כך כמו שעושים בטירקס להתאים לזה הורן שיוצר זווית שהכי קרובה ל90 מעלות
לאחר מכן אם יש לך סרוו שאין לו 90 מעלות אז אתה מתקן את זה בסבסטרים

הסרבואים עצמם בהוריקן לא מגיעים ל90 מעלות, אתה מתכוון בחלק הזה 90 מעלות?
63525

roee_sefi
12-03-2012, 15:19:52
אני לא באמת יכול לעזור לך במשהו (אני כנראה יודע פחות ממך),
אבל באתי רק לחזק את דבריך.
גם לדעתי הכי טוב לא להיות תלוי באנשים, ולדעת לעשות הדברים בעצמך.
בהצלחה.

mosheks
12-03-2012, 15:38:16
שלום
1. הייתי מציע לך לפני שאתה מתחיל את העבודה לעבור על הסרטונים האלה :
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=31211
הסרטונים הם על מסוק 550 אבל זה בדיוק אותו הדבר .

2. החלק שסימנת בתמונה צריך להיות מקביל לבליטה שיש מאחוריו ( זה מופיע בחוברת )
3. להגיד אני לא צריך את העזרה של אף אחד זה לא גבורה שים לב שזה בדיוק מה שאתה עושה עכשיו, להרים מסוק כזה לאויר זה ממש לא משחק
חשוב מאוד שגם אחרי שעשית הכל לבד שמישהו שקצת מבין בעניין יעבור איתך על המסוק ויעשה איתך לפחות את הטיסה הראשונה ,למען ביטחונך האישי וביטחון המסוק שלך
אתה לא רוצה לרסק כבר על הפעם הראשונה ( ואתה תרסק) .

בהצלחה

Yoav Lahav
12-03-2012, 15:39:17
זה סבבה לעשות הכל בעצמך אם אתה יודע בדיוק מה אתה עושה.
אם דברים לא ברורים לך לא יזיק לפנות למומחה מספר אחד פה שבנה כיוון והטיס הוריקן 425
מיליון פעמים עודד wind556. הוא הכתובת היחידה בעניין המסוק הזה.

wind556
12-03-2012, 15:41:35
זה סבבה לעשות הכל בעצמך אם אתה יודע בדיוק מה אתה עושה.
אם דברים לא ברורים לך לא יזיק לפנות למומחה מספר אחד פה שבנה כיוון והטיס הוריקן 425
מיליון פעמים עודד wind556. הוא הכתובת היחידה בעניין המסוק הזה.


תודה על הפירגון ידידי

Niro
12-03-2012, 15:43:36
שלום
1. הייתי מציע לך לפני שאתה מתחיל את העבודה לעבור על הסרטונים האלה :
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=31211
הסרטונים הם על מסוק 550 אבל זה בדיוק אותו הדבר .

2. החלק שסימנת בתמונה צריך להיות מקביל לבליטה שיש מאחוריו ( זה מופיע בחוברת )
3. להגיד אני לא צריך את העזרה של אף אחד זה לא גבורה שים לב שזה בדיוק מה שאתה עושה עכשיו, להרים מסוק כזה לאויר זה ממש לא משחק
חשוב מאוד שגם אחרי שעשית הכל לבד שמישהו שקצת מבין בעניין יעבור איתך על המסוק ויעשה איתך לפחות את הטיסה הראשונה ,למען ביטחונך האישי וביטחון המסוק שלך
אתה לא רוצה לרסק כבר על הפעם הראשונה ( ואתה תרסק) .

בהצלחה

אני לא מנסה להיות גיבור ולהגיד שאני יעשה הכל ואני לא צריך עזרה, אני רוצה להיות עצמאי.
המטרה שלי היא להגיע לכיוון שאני חושב שהוא הכי נכון ואחר כך להגיע למבין עניין שיבדוק את העבודה שלי, אני פשוט לא רוצה להרגיש שאני לא מנסה ללמוד ושהכסף יעשה הכל לבד (כי זו לא הגישה הנכונה לטעמי)

Niro
12-03-2012, 15:45:18
זה סבבה לעשות הכל בעצמך אם אתה יודע בדיוק מה אתה עושה.
אם דברים לא ברורים לך לא יזיק לפנות למומחה מספר אחד פה שבנה כיוון והטיס הוריקן 425
מיליון פעמים עודד wind556. הוא הכתובת היחידה בעניין המסוק הזה.

אני כבר נפגשתי עם עודד, עזר לי כל כך הרבה שאין לי איך להגיד תודה וברור לי למי אני אלך כשאני אסיים את העבודה שלי, זה ברור שהוא מקצוען בתחומו.

Friman
12-03-2012, 16:00:25
חשוב ללמוד כיצד לכוון בעצמך - אין ספק בכלל שזו הדרך הנכונה.
אבל קשה ללמוד לבד איך מכוונים בעצמך. סרטונים, הגיון בריא ועצות בפורום זה נפלא ורצוי, אבל יש דברים קטנים שבהם ״האסימון נופל״ רק בזכות הכוונה והדרכה מבעל נסיון. חשוב לקבל ליווי שכזה מאדם מנוסה שלא רק יכוון לכם תמורת תשלום אלא גם יסביר מה הוא עושה כדי שתלמדו להבא.

bartovmoti
12-03-2012, 17:12:46
לגבי איזון הסרוואים,

בהוריקאן בניגוד ל 500 ששם יש חיבור ישיר מהסרוו, כאן ישנן עוד ארכובות שמעבירות את התנועה מהסרוואים אל הסוואש,
אם ב 500 ראית שאיזנתי את הורנים של הסרוואים, כאן פשוט תדאג שהארכובות הן אלו שיהיו מאוזנות ע"פ אותו רעיון שראית בסרטון.
תביא את הארכובות למצב פחות או יותר מאוזן ואז עם הסאב טרים תן את הכיוון העדין.

מה שחשוב בסופו של דבר, שהזרוע האחרונה בשרשרת (זו שממנה יוצא הלינק לכיוון הסוואש למעלה) תהיה אופקית ומאוזנת ויוצרת זוית של 90 מעלות עם הלינק שעולה למעלה.
מקווה שזה מובן.

shlomi_sh
12-03-2012, 21:04:16
בתור אחד שהרכיב הוריקן פעם ראשונה לבד וגם הגיע לעודד למעבר אחרון (יש לציין שלא היו הרבה תיקונים אבל קיבלתי הרבה טיפים תודה עודד) הכיוונים של הסרוואים קצת מעצבנים אבל
יש את הסרטונים של בוב פינלס באתר הלי פריק (קיבלת קישור פה) הוא מסביר ברמה מטורפת איך לבנות את מה לפרק ולבנות מחדש וטיפים כאלו ואחרים אתה צריך רק לדעת אנגלית (רצוי מאוד בתחום הזה)
אם תעבוד לפי הסרטונים אתה תגיע לבנייה מדויקת אם יש לך שאלה נוספת אין לי בעיה לעזור
אני רק מציין שאני מטיס די מתחיל אז בהטסה תצטרך למצוא מישהו אחר

shlomi_sh
12-03-2012, 21:08:36
סימנתי לך בתמונה שני החלקים צריכים להיות מקבילים יש בליטה כזו בפריים וההורן עצמו גם בצד השני

63703