PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! למי יש ניסיון עם הטיסן הזה ... HK EPP-FPV 1.8M X-Large EPP & Carbon Fiber



ofir2
17-04-2012, 00:37:42
קיבלתי היום בדואר .. האם מישהו מכיר את הטיסן ? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14465


אשמח לכל מידע :)

MRDATA
17-04-2012, 02:44:50
יש לי אותו כמעט מהזמן שיצא ב HK, בניגוד למספר חברי פורום, אני מאד מרוצה ממנו
השתמשתי בו מספר פעמים לצילום אויר באמצעות GOPRO וגם מצלמות אחרות ובקרוב גם FPV

מה אתה מעוניין לדעת?

בהצלחה

רונן

igalr
17-04-2012, 05:11:26
זה צולם מהטיסן.

http://www.youtube.com/watch?v=RPYTG7ZCZbg&feature=share&list=UUQK3f8Kl9lPPkk1053Ru1ww

dror
17-04-2012, 06:48:08
65920

יש פורום שלם עליו ב-RCG:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1332285

אחד הטיסנים המכוערים ביותר אם לא ה...
מין מטוס תובלה כזה, איטי וכבד, אבל יכול לסחוב המון. מאד לא "חלק" לדעתי, עם המון גרר מיותר שמתבטא בקיצור זמן הטיסה.
מצד שני מאד פרקטי, אפשר לתקן אותו גם כשהוא מתפורר בריסוקים :rolleyes: הוא גם קל יחסית להטסה.
חפש פה בפורום בעיה שנתקלתי בה לפני חודשיים עם פושרודים של הגה הגובה שהם גמישים מדי וגרמו לחוסר יכולת לצאת מצלילה.

דרור

ZvikaF
17-04-2012, 06:53:42
יגאל, יופי של וידאו, איזה OSD ?

sharonx
17-04-2012, 09:01:43
צביקה, זה לא osd חי. זה הלבשה שמתבצעת בדיעבד במחשב

Sent from my Samsung Galaxy II using Tapatalk

guy1a
17-04-2012, 09:04:35
יש בחור מבוגר שמטיס בקריות כזה טיסן .. FPV ... הוא כבר תלה אותו על כל עץ ברדיוס קילומטרים, ריסק אותו עד לרמת הפרור על כל אבן ברדיוס ..
וזה עוד טס ...

כניראה מטוס חזק :)

Geostant
17-04-2012, 10:39:51
איזה קטע, גם אני קיבלתי היום אחד כזה בדואר :)

זה כבר השני שלי, הראשון התרסק כמה פעמים (ותוקן) לאחר שסרוו הגה גובה כשל (נראה לי בשל עומס יתר)
אני ממליץ מאוד להרכיב את הסרוואים (הגה כיוון וגובה) קרוב לזנב ולא קרוב לגוף כפי שמופיע בהוראות ולחבר את ה-PUSHROD של הגה הגובה בחלק העליון ולא בתחתית שלו כמו שבהוראות.

AmitB
17-04-2012, 10:56:32
נדמה לי שגם בקריות היה "כמעט ונפגע" לטיסן כזה שלא יצא מצלילה במשיכת הגה גובה, בגלל שהפושרוד קיבל בטן.

Geostant
17-04-2012, 11:07:42
נדמה לי שגם בקריות היה "כמעט ונפגע" לטיסן כזה שלא יצא מצלילה במשיכת הגה גובה, בגלל שהפושרוד קיבל בטן.

זה קרה לי פעמיים :mad:
בפעם האחרונה זה היה עם GOPRO... הכל מתועד

ב-EPP החדש אני בהחלט מתכוון להרכיב את הסרוואים מאחורה ולאזן
ב-EPP הקיים תפסתי את הצינורית של הפושרוד לכל האורך של הבום עם אזיקונים... נראה אם זה יחזיק (הסרוו הוא של 2 קילו +/-)

dror
17-04-2012, 12:43:59
נדמה לי שגם בקריות היה "כמעט ונפגע" לטיסן כזה שלא יצא מצלילה במשיכת הגה גובה, בגלל שהפושרוד קיבל בטן.

זה אני. מתועד ומוסרט וגם די ברור מה צריך לעשות - להעביר את הסרבואים אחורה, גם ככה הטיסן כבד מקדימה. רק העצלנות... בינתיים מטיסים "בזהירות".


http://www.youtube.com/watch?v=C2iCpUkAhJU

asafh1
17-04-2012, 12:54:59
גם אני ראיתי את הטיסן הזה פעם אחת .....
הוא "מחא כפיים" לכבודי פעם אחת :D ולא היו לנו מספיק שקיות לאסוף את השברים .....
לא הייתי ממליץ עליו ...

igalr
17-04-2012, 13:43:48
יש לטיסן שתי בעיות עיקריות.
1) מיקום ואופן עבודה סרווים זנב - גורם לאי תפקוד הגה גובה.
2) מיקום מוטות הגומיות - שגורמות לכנף להשתחרר ו/או למחוא כפיים.

ofir2
17-04-2012, 19:18:30
[QUOTE=igalr;348674]יש לטיסן שתי בעיות עיקריות.
1) מיקום ואופן עבודה סרווים זנב - גורם לאי תפקוד הגה גובה.
2) מיקום מוטות הגומיות - שגורמות לכנף להשתחרר ו/או למחוא כפיים.[QUOTE]

... מה ניתן לעשות בהקשר מיקום הגומיות ולמנוע מהכנף להשתחרר ?


תודה

Geostant
17-04-2012, 19:45:22
לי עוד לא השתחררה מעולם כנף
קניתי בארץ גומיות בגודל 12 או אולי 14 (לא זוכר היה מזמן)
שקית שלמה כזו (איזה 500-1000 גומיות) באופיס דיפו

אני מרכיב איזה 6-8 גומיות על הכנף
ומרכיב גם גומיות על ה-COCKPIT (לא סומך על המגנטים)
הדבקתי בצידי הגוף חבקי כבל (כאלה שדופקים לקיר עם מסמר) בצורת L ככה שהגומיה נתפסת עליהם ללא בעיה.

igalr
17-04-2012, 19:55:42
הבעיה של הגומיות היא הזווית בה הן מחוברות .
ממש ממש בעייתי .

Geostant
17-04-2012, 20:07:18
אני מחבר 2 גומיות בכל אלכסון
ו-2 גומיות בין כל פין בשני צידי הגוף (הגומיה עוברת ברוחב הכנף בקו ישר)

זה נראה ככה ממבט על :

|/\|
|\/|

igalr
17-04-2012, 20:23:20
שים לב לתמונה הזו :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/FPV-EPPV2-2.jpg
הגומיות לא יורדות בזווית ישרה כלפי מטה .

Geostant
17-04-2012, 20:24:54
נכון ככה זה גם אצלי
לא הווה בעיה (בנתיים, טפו טפו טפו)

drgabbay
17-04-2012, 20:35:06
לא שווה את הכסף היה לי אותו מחה כפיים
הוא עולה 400 ש"ח כולל הובלה בשביל המחיר הזה ה-twinstar עדיף

לאותו אחד שקנה אותו אשמח למכור את המנוע הפרופ והבקר

בכל אופן תוסיף קורת קרבון

iftahnaf
18-04-2012, 20:15:47
באותו נושא , האם מנוע A30-22 S V2 Hacker יתאים לטיסן ?
תודה מראש.

Geostant
18-04-2012, 21:16:20
באותו נושא , האם מנוע A30-22 S V2 Hacker יתאים לטיסן ?
תודה מראש.

HK דורשים 1400KV
המנוע שאתה כתבת הוא 1440KV

על הנייר הוא בסדר גמור

igalr
18-04-2012, 21:21:40
באותו נושא , האם מנוע A30-22 S V2 Hacker יתאים לטיסן ?
תודה מראש.

המנוע הזה יהיה קטן מדיי .
חפש מנוע פחות או יותר כפול במשקל בעל KV דומה.

Geostant
18-04-2012, 21:54:45
יגאל אני אשמח להרחבה בעניין המשקל של המנוע
איך זה בא לידי ביטוי בביצועים ?

תודה :)

ofir2
25-08-2012, 22:24:07
קראתי בפורומים שונים כי ישנה בעיה נוספת שהמייצב כיוון האחורי קצר מדי ומומלץ להגביה אותו ... מה דעתכם ?

dror
26-08-2012, 07:51:52
אני לא זוכר שיש לו בעית יציבות רוחבית.

ofir2
26-08-2012, 10:28:03
אני לא זוכר שיש לו בעית יציבות רוחבית.


" Having built RC plans for 25 years, I noticed a few problems with the kit when I built mine. First, the Vertical stabilizer is too small (the non-moving part of the rudder section). I won't go into the physics of it, or why HK designed it wrong, just simply extend the height of the vertical stabilizer and rudder to at least 9" with some extra EPP and cover it with some bi-directional fiber tape for good looks. This will force the airplane to turn (yaw) correctly in an aileron induced turn, otherwise when you turn the airplane with the ailerons, the airplane will simply roll left or right instead of doing a banking turn. Many here have misdiagnosed this failure for the airplane to bank correctly by blaming it on the tall flat fuselage, but the problem is simply a vertical stabilizer and rudder that is too small/short."