צפייה בגרסה מלאה : שלב J בתכנות Beastx
meshushelly
05-05-2012, 00:50:58
לילה טוב חבר'ה,
אני באמצע סטפ לטירקס 550, בשלב J בתכנות הביסטיקס, שכותרתו Teaching the cyclic pitch geometry.
בעקרון כשמגיעים ל 6 מעלות הסטטוס לד אמור להיות בצבע כחול, אבל בפועל אני מגיע רק לאדום.
בדקתי, והכחול מגיע קצת אחרי, בשבע וחצי מעלות.
מה דעתכם? אפשר להטיס ככה? ואם לא מה הייתם ממליצים?
תודה,
משה.
lior_bar_ami
05-05-2012, 01:25:52
משה,
הגיאומטריה שלך לא אידיאלית להטסה עם ה BEAST, תצטרך לבצע שינויים מיכאניים כדי להנות ממערכת שמכוונת כראוי.
Rexiguru
05-05-2012, 11:30:30
קיצור או הארכת שלושת הלינקים של הסרווים עד לקבלת הדבר... (תראה במנואל את האורכים)
paylot
06-05-2012, 19:40:20
משה,
הגיאומטריה שלך לא אידיאלית להטסה עם ה BEAST, תצטרך לבצע שינויים מיכאניים כדי להנות ממערכת שמכוונת כראוי. היי ליאור , ברשותי רקס 600 nitro pro היכן אני אמור לקצר או להאריך הרי אין אפשרות כזו משנשאר לי להבין זה, להקטין את הקוטר של הפוש פול בסרוואים ובכך מקבלים שינו זוית מהיר יותר בפחות תנועה , תקן אותי אם אני טועה
meshushelly
07-05-2012, 09:27:45
עדכון - עשיתי היום טסט פלייט, טס נהדר למרות שב 6 מעלות הסטטוס היה אדום.
חשוב להגדיר 6 בדיוק למרות האדום, עדיף מאשר להגדיר 7 עם אור כחול.
משה.
kal1311
07-05-2012, 11:34:23
עדכון - עשיתי היום טסט פלייט, טס נהדר למרות שב 6 מעלות הסטטוס היה אדום.
חשוב להגדיר 6 בדיוק למרות האדום, עדיף מאשר להגדיר 7 עם אור כחול.
משה.
באיזה חור בזרועות הסרוואים מיקמת את הבול?
shirankaner
07-05-2012, 11:59:28
עדכון - עשיתי היום טסט פלייט, טס נהדר למרות שב 6 מעלות הסטטוס היה אדום.
חשוב להגדיר 6 בדיוק למרות האדום, עדיף מאשר להגדיר 7 עם אור כחול.
משה.
משה למען האמת זה בכלל לא משנה אם אתה מגדיר את המסוק על 6 אדום או 7 כחול..
המצב הזה במערכת הוא אך ורק לביקורת ואינו משפיע על הביצועים בכלל!
בשביל לקבל מהמערכת את ההתנהגות הכי טובה אתה צריך לקבל 6 מעלות עם נורית כחולה.
יצא לי להטיס עם נורית כחולה ב 7 מעלות וזה טס מעולה גם ככה כי המערכת הזאת פשוט טובה מאוד אבל בהחלט עדיף נורית כחולה ב 6 מעלות
meshushelly
07-05-2012, 12:02:42
באיזה חור בזרועות הסרוואים מיקמת את הבול?
יש שניים, השארתי בחור הפנימי, זה שיותר קרוב לציר הסרבו (כמו ב 3GX).
meshushelly
07-05-2012, 12:06:19
משה למען האמת זה בכלל לא משנה אם אתה מגדיר את המסוק על 6 אדום או 7 כחול..
המצב הזה במערכת הוא אך ורק לביקורת ואינו משפיע על הביצועים בכלל!
בשביל לקבל מהמערכת את ההתנהגות הכי טובה אתה צריך לקבל 6 מעלות עם נורית כחולה.
יצא לי להטיס עם נורית כחולה ב 7 מעלות וזה טס מעולה גם ככה כי המערכת הזאת פשוט טובה מאוד אבל בהחלט עדיף נורית כחולה ב 6 מעלות
הי שירן,
הנה הטקסט מהחוברת:
Always set the cyclic pitch to 6 degrees! This setup does not affect the maximum rotation
rate of the helicopter but is only there to show the MICROBEAST the actual mechanical cyclic
geometry. A wrong adjustment at this step may be extremely detrimental to the performance of
the MICROBEAST. The blue color of the Status-LED is secondary and just for information.
אני מבין מכך שיש לכך חשיבות, אבל כנראה שש או שבע זה לא כזה קריטי
lior_bar_ami
07-05-2012, 17:24:02
משה למען האמת זה בכלל לא משנה אם אתה מגדיר את המסוק על 6 אדום או 7 כחול..
המצב הזה במערכת הוא אך ורק לביקורת ואינו משפיע על הביצועים בכלל!
בשביל לקבל מהמערכת את ההתנהגות הכי טובה אתה צריך לקבל 6 מעלות עם נורית כחולה.
יצא לי להטיס עם נורית כחולה ב 7 מעלות וזה טס מעולה גם ככה כי המערכת הזאת פשוט טובה מאוד אבל בהחלט עדיף נורית כחולה ב 6 מעלות
שירן אתה טועה,
המערכת אכן נהדרת (ואין שמח ממני שאתה מבסוט עליה כל כך), אך יש חשיבות ל 6 מעלות בנורה הכחולה - אני אומר את זה מדיון באימייל עם מהנדסי המערכת של BEASTX, מאחר והיתה בעיה בחלק מהמסוקים להגיע לזה (עניין של גיאומטריה).
חוג הבקרה הפנימי של המערכת מכוון ללמוד זווית מסויימת בטווח מסויים כדי לעבוד בצורה אופטימאלית, ברגע שתכוון לו כל זווית אחרת בכל טווח אחר - את לא עובד בצורה אופטימאלית ויהיו אי דיוקים בעבודה של המערכת.
גודל האי דיוקים וכמה תרגיש אותם - תלויים קודם כל במרחק שלך מזווית הרפרנס (6 מע'), אך גם בטווח הדרוש להגיע לזווית זו; ולכן חובה להיות על 6 מע' גם אם זו לא מושגת בנורה כחולה - אך, שים לב! כדי שהמערכת כן תעבוד 100% עליך לבצע שינויים בגיאומטריית המסוק, כדי כן לקבל את הזווית הרצויה בלד כחול.
היי ליאור , ברשותי רקס 600 nitro pro היכן אני אמור לקצר או להאריך הרי אין אפשרות כזו משנשאר לי להבין זה, להקטין את הקוטר של הפוש פול בסרוואים ובכך מקבלים שינו זוית מהיר יותר בפחות תנועה , תקן אותי אם אני טועה
היי פיילוט,
קצב השינוי במע' דיגיטאלית מוכתב פר אקסלנס מהמע' הדיגיטאלית שאחראית על ייצוב הכלי, ז"א ה BEASTX.
שינוי הגיאומטריה, ובכללו קיצור זרועות הסרוו (HORN) ו/או לחלופין זרועות המנופים שאליהם מתחברים בסופו של דבר זרועות הסרוו - שאחראים על תנועת הסחב-דחף (PUSH-PULL) הוא השינוי שאתה צריך לבצע על מנת לשפר את הגיאומטריה של העברת התנועה שלך על מנת לקבל את האור הכחול המיוחל ב 6 מע'.
יחד עם זאת קיימים עוד שינויים אפשריים כדי לקבל גיאומטרייה נכונה - אך הם טיפה יותר מורכבים מלשנות חור בזרוע סרוו.
shirankaner
07-05-2012, 18:34:54
תמיד שמח ללמוד ליאור
מתי אתה מטיס את המסוק שלי?
paylot
07-05-2012, 19:32:57
שירן אתה טועה,
המערכת אכן נהדרת (ואין שמח ממני שאתה מבסוט עליה כל כך), אך יש חשיבות ל 6 מעלות בנורה הכחולה - אני אומר את זה מדיון באימייל עם מהנדסי המערכת של BEASTX, מאחר והיתה בעיה בחלק מהמסוקים להגיע לזה (עניין של גיאומטריה).
חוג הבקרה הפנימי של המערכת מכוון ללמוד זווית מסויימת בטווח מסויים כדי לעבוד בצורה אופטימאלית, ברגע שתכוון לו כל זווית אחרת בכל טווח אחר - את לא עובד בצורה אופטימאלית ויהיו אי דיוקים בעבודה של המערכת.
גודל האי דיוקים וכמה תרגיש אותם - תלויים קודם כל במרחק שלך מזווית הרפרנס (6 מע'), אך גם בטווח הדרוש להגיע לזווית זו; ולכן חובה להיות על 6 מע' גם אם זו לא מושגת בנורה כחולה - אך, שים לב! כדי שהמערכת כן תעבוד 100% עליך לבצע שינויים בגיאומטריית המסוק, כדי כן לקבל את הזווית הרצויה בלד כחול.
היי פיילוט,
קצב השינוי במע' דיגיטאלית מוכתב פר אקסלנס מהמע' הדיגיטאלית שאחראית על ייצוב הכלי, ז"א ה BEASTX.
שינוי הגיאומטריה, ובכללו קיצור זרועות הסרוו (HORN) ו/או לחלופין זרועות המנופים שאליהם מתחברים בסופו של דבר זרועות הסרוו - שאחראים על תנועת הסחב-דחף (PUSH-PULL) הוא השינוי שאתה צריך לבצע על מנת לשפר את הגיאומטריה של העברת התנועה שלך על מנת לקבל את האור הכחול המיוחל ב 6 מע'.
יחד עם זאת קיימים עוד שינויים אפשריים כדי לקבל גיאומטרייה נכונה - אך הם טיפה יותר מורכבים מלשנות חור בזרוע סרוו.ליאור! אם כן איזה מנופים אני יכול להתאים, אצלי הם ארוכים לכן הם מאריכים את התנועה לא בא לי להבריז חורים חדשים לדעתי זו קומבינה
lior_bar_ami
07-05-2012, 20:05:00
פיילוט קשה לי להמליץ לך בלי לראות את המסוק וההתקנה - אם תרצה אשמח להעיף מבט, אם תרצה צלם תמונה ואוכל להמליץ לך על בסיס זה..
lior_bar_ami
07-05-2012, 20:06:06
תמיד שמח ללמוד ליאור
מתי אתה מטיס את המסוק שלי?
בכיף שירן,
לגבי המסוק - בע״ה מתי שיצא :)
אם תרצה דבר איתי בשישי ונקבע...
paylot
07-05-2012, 20:39:14
67428
פיילוט קשה לי להמליץ לך בלי לראות את המסוק וההתקנה - אם תרצה אשמח להעיף מבט, אם תרצה צלם תמונה ואוכל להמליץ לך על בסיס זה..
T rex 600 nitro
lior_bar_ami
07-05-2012, 20:48:54
או שתקדח את ראשי הסרוו או שתחליף לראשים אחרים שמאפשרים לך להכניס את הבול-לינקים פנימה יותר (הראשים עם 6 הלשוניות מתאימים למטרה זו בצורה מושלמת).
אם זה לא יספיק יש עוד פתרונות כמו שציינתי - אך תתחיל שם...
paylot
07-05-2012, 20:53:49
או שתקדח את ראשי הסרוו או שתחליף לראשים אחרים שמאפשרים לך להכניס את הבול-לינקים פנימה יותר (הראשים עם 6 הלשוניות מתאימים למטרה זו בצורה מושלמת).
אם זה לא יספיק יש עוד פתרונות כמו שציינתי - אך תתחיל שם...
ליאור הם מספיק חזקים?
lior_bar_ami
07-05-2012, 22:06:32
כן
paylot
07-05-2012, 22:30:35
ליאור תודה אחי נפטרה הבעיה אני מקבל ב6 מעלות לד כחול וכך נקאה המסוק , מחר אני מרכיב קלצ, חדש וטסט פלי67439
lior_bar_ami
07-05-2012, 22:46:21
נהדר, נראה מצוין - עדכן איך הלך.
אגב, בכיוונים של מסוק החוכמה היא לא לגרום לו לטוס (שכן עם המערכות המתקדמות של היום גם עם טעות המערכת תפצה) - היא בעיקר לדעת לבדוק אותו בזמן הטיסה, להבין מה לא עובד טוב, והכי חשוב לדעת מה מבין הפרמטרים הרבים מטפל בבעיה...
שם ניחנת היכולת האמיתית (הנרכשת כמובן עם ניסיון - וכל המרבה הרי זה משובח) לכוון מסוק בצורה טובה.
paylot
07-05-2012, 22:52:42
בגלל שקיצרתי יש מצב שהוא הופך לחריף יותר?
Hagay
07-05-2012, 23:01:11
ליאור תודה אחי נפטרה הבעיה אני מקבל ב6 מעלות לד כחול וכך נקאה המסוק , מחר אני מרכיב קלצ, חדש וטסט פלי67439
שאלה:
במצב הזה כשהלינקים לא מקבילים והמרחק תנועה בזרוע הסרוו קצר יותר מאשר המרחק בזרוע השניה
האם לא נוצר לחץ על הסרוו בזמן תנועה?
paylot
07-05-2012, 23:07:07
האמת אני לא יודע אבל בדקתי לימיטים ועוד דבר נאמר שיש לחץ, סרווים של כ10 קילו לא יעמדו בכך?
paylot
11-05-2012, 10:30:47
נהדר, נראה מצוין - עדכן איך הלך.
אגב, בכיוונים של מסוק החוכמה היא לא לגרום לו לטוס (שכן עם המערכות המתקדמות של היום גם עם טעות המערכת תפצה) - היא בעיקר לדעת לבדוק אותו בזמן הטיסה, להבין מה לא עובד טוב, והכי חשוב לדעת מה מבין הפרמטרים הרבים מטפל בבעיה...
שם ניחנת היכולת האמיתית (הנרכשת כמובן עם ניסיון - וכל המרבה הרי זה משובח) לכוון מסוק בצורה טובה.
טוב בצעתי טסט פלי ,אז כך! לא נמצאו כל שינוים מיוחדים למעט שינוי קטן, חריף יותר ,שיכלתי לעשותו ברמה זו ללא שינוי מכני עי פרמטר מנו ובמצב זה קצת מתריד אותי שהסרווים מתעמצים יותר , אני רוצה להחזיר את שינוי המכני למצב קודם לקבל לד כחול ב7 מעלות , מה ממליץ? או לחילופין לשדרג ראש לbfc יעזור?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.