צפייה בגרסה מלאה : נס הליפו.
אופיר נחום
22-01-2009, 07:59:00
אתמול ראיתי שהשארתי את הנצרה של המסוק בחוץ:eek:
מתח הסוללה היה פחות מ1V לתא וכבר אמרתי עליה קדיש.
כמובן שהיא לא הצליחה להיטען. בתור נסיון נואש העברתי לתוכנית של טעינת מצבר עופרת והסוללה נטענה. אז המתח עלה כך שיכולתי להעביר לתוכנית הליפו ולהטעין. בדיקת פריקה וטעינה אחר כך הראתה שהסוללה לא נפגעה כלל ושמרה על הקיבולת המקורית שלה.
זה EVO - סוללות מדהימות.
mosheg
22-01-2009, 08:27:05
עשיתי את זה גם עם סוללות ליפו זבלה, זה גם כן עבד
yoram_f
22-01-2009, 09:10:26
אהלן אופיר
טוב אבל לא מצויין...
אחרי הטראומה הזו תהליך סוף החיים של הסוללות מואץ ביותר. הפק (בהנחה שהוא חדש יחסית) יסחוב עוד כמה עשרות מחזורים אבל הקיבול שלו ירד בצורה איטית מוקדם יותר ממה שהיה קורה ללא הטראומה.
יורם
MDreamer
22-01-2009, 09:42:02
לא הייתי מטיס איתה. היא טובה לSETUP-ים בבית אבל לא להטסה. אם תבדוק את ההנגדות הפנימית תראה שהיא עלתה בצורה חריגה, כתוצאה מכך מפל המתח שתחווה יהיה מאוד אגרסיבי. משהו כמו CUT-מקלט.
מסוכן מסוכן מסוכן.
אופיר נחום
22-01-2009, 13:34:21
מעיין: בדקתי מתח לאורך הפריקה כל 100 מיליאמפר- ירידה כמעט לינארית.
יורם: לצערי אתה צודק. נקווה שבגלל שהסוללות איכותיות הן יחזיקו קצת. הפק עבר 20 מחזורי טעינה.
ליאור זהבי
22-01-2009, 18:23:51
אני מסכים עם יורם ומעיין.
לא הייתי מטיס איתה יותר !
איהאב
22-01-2009, 20:17:52
רק evo מסוגלת לרדת לרמת ה 1V
אופיר נחום
23-01-2009, 09:52:30
אני מסכים עם יורם ומעיין.
לא הייתי מטיס איתה יותר !
הצלחתם להוריד לי את הבטחון- לא נורא, הזדמנות לעבור לA123.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.