שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: נס הליפו.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל נס הליפו.

    אתמול ראיתי שהשארתי את הנצרה של המסוק בחוץ

    מתח הסוללה היה פחות מ1V לתא וכבר אמרתי עליה קדיש.
    כמובן שהיא לא הצליחה להיטען. בתור נסיון נואש העברתי לתוכנית של טעינת מצבר עופרת והסוללה נטענה. אז המתח עלה כך שיכולתי להעביר לתוכנית הליפו ולהטעין. בדיקת פריקה וטעינה אחר כך הראתה שהסוללה לא נפגעה כלל ושמרה על הקיבולת המקורית שלה.

    זה EVO - סוללות מדהימות.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נס הליפו.

    עשיתי את זה גם עם סוללות ליפו זבלה, זה גם כן עבד

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נס הליפו.

    אהלן אופיר

    טוב אבל לא מצויין...

    אחרי הטראומה הזו תהליך סוף החיים של הסוללות מואץ ביותר. הפק (בהנחה שהוא חדש יחסית) יסחוב עוד כמה עשרות מחזורים אבל הקיבול שלו ירד בצורה איטית מוקדם יותר ממה שהיה קורה ללא הטראומה.

    יורם

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נס הליפו.

    לא הייתי מטיס איתה. היא טובה לSETUP-ים בבית אבל לא להטסה. אם תבדוק את ההנגדות הפנימית תראה שהיא עלתה בצורה חריגה, כתוצאה מכך מפל המתח שתחווה יהיה מאוד אגרסיבי. משהו כמו CUT-מקלט.
    מסוכן מסוכן מסוכן.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נס הליפו.

    מעיין: בדקתי מתח לאורך הפריקה כל 100 מיליאמפר- ירידה כמעט לינארית.
    יורם: לצערי אתה צודק. נקווה שבגלל שהסוללות איכותיות הן יחזיקו קצת. הפק עבר 20 מחזורי טעינה.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נס הליפו.

    אני מסכים עם יורם ומעיין.
    לא הייתי מטיס איתה יותר !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גליל עליון
    הודעות
    583
    תודה!
    20
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נס הליפו.

    רק evo מסוגלת לרדת לרמת ה 1V
    טיסנאות זה עולם,יש בו הכול

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נס הליפו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אני מסכים עם יורם ומעיין.
    לא הייתי מטיס איתה יותר !
    הצלחתם להוריד לי את הבטחון- לא נורא, הזדמנות לעבור לA123.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •