צפייה בגרסה מלאה : עשיתי היום עוד טיסה עם NAZA/GPS
igalr
13-07-2012, 21:08:50
הוספתי טבעת פריט על כבל ה GPS מה שקצת קיצור אותו והעברתי את הכבל בצורה קצת שונה כדי שיעבור בצד הרחוק יותר מהמקלט GPS .
בנוסף פתחתי פתח בקופסת הפלסטיק כדי שהGPS יראה את השמיים . אני לא בטוח עד כמה זה משפיע אבל על תחתית הקופה היתה מדבקה של החומרים מהם מורכב סלט החצילים .
בכל אופן קיבלתי נעילת GPS ממש ממש מהר מה שדיי הפתיעה אותי כיוון שיש לי קצת נסיון עם נעילות GPS והמהירות הנעילה היתה חריגה.
באוויר הכלי טס פשוט מעולה . בדקתי גם את HOMELOCK וזה ממש ממש נחמד אם כי בשניות הראשונות קצת קשה להשתחרר מהתחושה המוזרה .
בסוף גם בדקתי את ה RTH , את ההמראה ביצעתי 2-3 מטר לפני , בזמן ה RTH הכלי עלה לגובה (לפי ההוראות מדובר על 20 מטר) חזר ממש מעליי התחיל לרחף מה שנראה לי ממש ממש מעל הראש לקחתי שליטה ונחתתי , מסקנה - לבצע המראה במרחק 5-10 מטר כדי שבמקרה חרום הקאווד ינחת במרחק בטוח ולא על הראש.
סרט הוידאו היה קטסטרופה , הג'לי בלתי נסבל.
Hagay
13-07-2012, 21:58:30
יפה יפה,
מה אם תמונה של ההתקנה?
sharonx
13-07-2012, 23:04:29
לא ניסית את הנחיתה האוטומטית ? הוא יורד כל כך לאט, יש זמן להזיז את כל תחנת הקרקע ולתת לו לנחות בבטחה :p
igalr
14-07-2012, 09:04:16
הרחפן התחיל לרחף שמיקום שנראה לי בידיוק מעליי
ואז התחיל לאבד גובה . כיוון שהיה בידיוק מעליי קצת קשה להעריך את קצב הירידה ואת המיקום המדוייק שלו.
אבל הוא בהחלט חזר הבייתה בנחישות וברגישות.
עכשיו אתחיל לעבוד על איזון פרופים מנועים וכו...
מקווה להגיע לתוצאות סבירות מבחינת איכות הוידאו .
s.mario
14-07-2012, 09:07:27
כל הכבוד.
איך הצלחת "לצאת" ממצב RTH? , אני לא מצליח אחרי הפקודה לצאת ממצב של פיילסייף עד לנחיתה האוט' וכיבוי המנועים...
igalr
14-07-2012, 09:15:12
הגדרתי מצב טיסה על מפסק שלושה מצבים :
1) מצב GPS
2) מצב ATT
3) מצב RTH
מצב טיסה רגיל המפסק הוא למעלה במצב 1
מצב 3 הוא מצב RTH כך שכשאני מעביר מ RTH ל GPS אני עובר דרך ATT וזה מוציא אותו מRTH
מצב FAIL SAFE הוא מצב RTH והסטיקים באמצע .
s.mario
14-07-2012, 12:12:16
ביצעתי אתמול נסיון חזרה הביתה ראשון, לינק לסרטון:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?53546-%E4%F8%E7%F4%EF-%F9%EC%E9-%F7%E9%E1%EC-%FA%E5%F1%F4%FA-%EE%E3%E4%E9%EE%E4
sharonx
14-07-2012, 13:31:06
הגדרתי מצב טיסה על מפסק שלושה מצבים :
1) מצב GPS
2) מצב ATT
3) מצב RTH
מצב טיסה רגיל המפסק הוא למעלה במצב 1
מצב 3 הוא מצב RTH כך שכשאני מעביר מ RTH ל GPS אני עובר דרך ATT וזה מוציא אותו מRTH
מצב FAIL SAFE הוא מצב RTH והסטיקים באמצע .
ניסית באוויר ? המעבר ב ATTI לא מהיר מדי ? אם זה עובד כל הכבוד על הרעיון.
sharonx
14-07-2012, 13:33:17
כל הכבוד.
איך הצלחת "לצאת" ממצב RTH? , אני לא מצליח אחרי הפקודה לצאת ממצב של פיילסייף עד לנחיתה האוט' וכיבוי המנועים...
אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל לא קראת טוב את הMANUAL. הרבה כמוך בפורומים בחו"ל מפספסים את הנקודה הזו. חייבים אחרי ביטול FS לצאת למצב ATTI ואז לחזור ל GPS. עד שלא יצאת מ GPS לATTI אן ל MANUAL הכלי עדיין ב FS.
תראה את מה שיגאל עשה עם המפסקים , טריק נחמד שדורש בדיקת היתכנות.
בהצלחה עם הנאזה !!
igalr
14-07-2012, 14:47:39
אכן כתוב באדום :
When switch to Manual Mode or Atti. Mode, MC will disengage enhanced failed-safe mode, you can re-gain
control of multi-rotor.
אני לא זוכר באיזה מהירות הזזתי את המפסק דרך מצב ATTI אבל עם הנאזה הכל מתנהל לאט לאט ובאופן צפוי כך שאין מה למהר.
sharonx
14-07-2012, 15:40:48
השאלה מה קורה במיתוג מהיר בין FS ל GPS. כנראה שאצטרך לבדוק זאת בעצמי.
שלומי - תכניס את הנאזה למוסך שלי (-:
s.mario
14-07-2012, 16:10:56
אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל לא קראת טוב את הMANUAL. הרבה כמוך בפורומים בחו"ל מפספסים את הנקודה הזו. חייבים אחרי ביטול FS לצאת למצב ATTI ואז לחזור ל GPS. עד שלא יצאת מ GPS לATTI אן ל MANUAL הכלי עדיין ב FS.
תראה את מה שיגאל עשה עם המפסקים , טריק נחמד שדורש בדיקת היתכנות.
בהצלחה עם הנאזה !!
הבנתי
אכן פספסתי כנראה את ההוראות האלו:o
בכל מקרה אנסה לבצע זאת בכלי אצלי.
השליטה אצלי מתבצעת:
מפסק 3 מצבים:
1. GPS
2. ATTI
3. MANUAL
מפסק 2 מצבים: שולט בפיילסייף ON\OFF בכל 3 מצבי הבקרה...
igalr
14-07-2012, 16:43:08
מספק 3 מצבים שלי הוא בידיוק כמו שלך
רק שקיצרתי בהגדרות השלט את END POINT ואז במקום שיגיע עד MANUAL מגיע רק עד ל FAIL SAFE
Shlomi4046
14-07-2012, 21:51:30
השאלה מה קורה במיתוג מהיר בין FS ל GPS. כנראה שאצטרך לבדוק זאת בעצמי.
שלומי - תכניס את הנאזה למוסך שלי (-:
שרון בדקתי מה שיגאל טוען
זה עובד אבל מבלבל ולא נוח לי
אני נשאר עם 2 מפסקים אחד למצבים ואחד ל FS
sharonx
15-07-2012, 08:02:57
שרון בדקתי מה שיגאל טוען
זה עובד אבל מבלבל ולא נוח לי
אני נשאר עם 2 מפסקים אחד למצבים ואחד ל FS
לי נשמע שמפסק אחד בודד הרבה יותר קל לזכור.
תגדיר איך שנוח לך....
s.mario
17-07-2012, 13:31:34
אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל לא קראת טוב את הMANUAL. הרבה כמוך בפורומים בחו"ל מפספסים את הנקודה הזו. חייבים אחרי ביטול FS לצאת למצב ATTI ואז לחזור ל GPS. עד שלא יצאת מ GPS לATTI אן ל MANUAL הכלי עדיין ב FS.
תראה את מה שיגאל עשה עם המפסקים , טריק נחמד שדורש בדיקת היתכנות.
בהצלחה עם הנאזה !!
בדקתי,
ואכן עובד גם לפי סידור המפסקים אצלי.:o
dudimax
19-07-2012, 07:44:30
גם במצב gps וגם במצבatti
Manual שונה לפי dji .
R.T.F.M
DUDIMAX-LOOL TV
0505550988
sharonx
20-07-2012, 11:17:45
גם במצב gps וגם במצבatti
Manual שונה לפי dji .
R.T.F.M
DUDIMAX-LOOL TV
0505550988
מה ? מישהו הבין משהו חוץ מהפרסומת ה"סמוייה" בחתימה ?
motti
20-07-2012, 14:42:20
מספק 3 מצבים שלי הוא בידיוק כמו שלך
רק שקיצרתי בהגדרות השלט את END POINT ואז במקום שיגיע עד MANUAL מגיע רק עד ל FAIL SAFE
במצב הזה כנראה לא תהייה אפשרות להכנס לכיול הקומפס כי צריך 100% ATV אנא בדקו(אני לא בבית לא יכול לבדוק)
Shlomi4046
20-07-2012, 15:03:34
מה ? מישהו הבין משהו חוץ מהפרסומת ה"סמוייה" בחתימה ?
שרון אל תשכח לדים מרהיבים!!
sharonx
20-07-2012, 21:34:09
במצב הזה כנראה לא תהייה אפשרות להכנס לכיול הקומפס כי צריך 100% ATV אנא בדקו(אני לא בבית לא יכול לבדוק)
נכון, אבל אפשר לשחרר את ה ATV ל 100 לצורך הקליברציה ואז להחזיר לטווח ה FS.
s.mario
26-07-2012, 20:37:17
מעניין,
אם אני טס לכיוון מדרון מתחת לגובה מקום ההמראה , ומפעיל RTH - הרחפן יטפס 20 מ' ויחזור(ויתקע במדרון) או יטפס ל20 מטר מהגובה של נקודת ההמראה?
ובקיצור , הוא מטפס ל20מטר כאשר נקודת ההמראה היא נקודת האפס? או שמטפס ל20 מטר ביחס לנקודה בה הפעלתי את הRTH?
איתי...:confused::confused:http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=71328&d=1343328483
igalr
26-07-2012, 20:56:00
הוא לא מוסיף 20 מטר
הוא עולה לגובה 20 מטר ואם הוא כבר בגובה שמעל 20 מטר הכלי ימשיך בגובה הזה עד מעל נקודת ההמראה וינחת .
בשבת ניסיתי RTH ונחיתה אוטו
הכלי נוחת ממש ממש ממש יפה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.