צפייה בגרסה מלאה : שאלה מערכת naza אם בקרי RC TIMER
ahifly
06-11-2012, 17:36:06
יש לי את הבקרים הנ"ל http://www.rctimer.com/index.php?gOo=goods_details.dwt&goodsid=146
רציתי לדעת אם זה אפשרי שהבקרים הנ"ל יוכלו לעבוד אם מערכת הNAZA .
שמעתי שהעיינין טיפה מתוחכם אבל השאלה היא אם אני לוקח כאן סיכון גדול או לא ומה צריך לעשות בכדאי שזה כן יעבוד כמובן למביני עיניין.
אריה.ח
06-11-2012, 18:09:01
הבקרים האלה היו לי בנאזה ולא היה לי אתם בעיות ,
חבר וטוס. בהצלחה:cool:
ahifly
06-11-2012, 18:56:24
הבקרים האלה היו לי בנאזה ולא היה לי אתם בעיות ,
חבר וטוס. בהצלחה:cool:
מה זאת אומרת? אבל שאלתי את היבואן של הנאזה בארץ והוא אמר לי שצריך להתאים את הבקר למערכת כי המערכת מותאמת לבקרים של החברה הספציפית ואם מרכיבים בקר אחר אז צריך לחבר את החוטים בצורה שונה או להוציא חוט אחד לא הבנתי כלכך טוב אבל כעיקרון מה צריך לעשות לשם כך . ?
Shahars
06-11-2012, 19:19:52
אתה מחבר את הבקר רגיל מאוד.
או שהוא פועל או שלא.
אם אריה אומר שהדגם הזה פועל אז כנראה שאתה יכול להיות רגוע.
במקרה והוא לא פועל אתה צריך לצרוב את הבקר, בעזרת צורב AVR וזו פרוצדורה לא מסובכת בכלל.
גיא 1A העלה שרשור על זה לפני לא הרבה זמן, פעלתי על פיו והבקרים עובדים אצלי אחלה.
בהצלחה
שחר
אריה.ח
06-11-2012, 19:44:14
לא עשיתי שום תאימות פשוט חיברתי איך שהם וגם לא עם הבקרים שיש לי עכשיו מהסיני.
הבקרים שיש לך (30A) זה בדיוק מה שהיה מורכב אצלי בנאזה.
Shahars
06-11-2012, 20:11:35
יש גרסאות שונות לאותו בקר. נראים אותו דבר בדיוק מבחוץ.
גם לי היום בקרי פלוש של טורניגי שעבדו וחדשים יותר שדרשו צריבה. כולם היו פלוש 18 אמפר.
בקיצור לבדוק ולקוות...
מקסימום צורבים
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
sharonarn
07-11-2012, 08:11:55
שאלה באותו נושא
חיברתי אתמול נאזה עם בקרים SS של הובי קינג
באתחול הבקרים נדרכים כאשר עושים דריכה דרך השלט המנועים מסתובבים שתי שניות ומפסיקים
אם ממש אחרי הדריכה מרימים קצת מצערת המנועים ממשיכים להסתובב ומגיבים למצערת ולתנועות
האם מדובר על הגדרות בנאזה או בחוסר תאימות של הבקרים?
igalr
07-11-2012, 08:18:10
שאלה באותו נושא
חיברתי אתמול נאזה עם בקרים SS של הובי קינג
באתחול הבקרים נדרכים כאשר עושים דריכה דרך השלט המנועים מסתובבים שתי שניות ומפסיקים
אם ממש אחרי הדריכה מרימים קצת מצערת המנועים ממשיכים להסתובב ומגיבים למצערת ולתנועות
האם מדובר על הגדרות בנאזה או בחוסר תאימות של הבקרים?
הכל תקין ואין מה לשנות או להגדיר.
Hagay
07-11-2012, 09:21:31
מה זאת אומרת? אבל שאלתי את היבואן של הנאזה בארץ והוא אמר לי שצריך להתאים את הבקר למערכת כי המערכת מותאמת לבקרים של החברה הספציפית ואם מרכיבים בקר אחר אז צריך לחבר את החוטים בצורה שונה או להוציא חוט אחד לא הבנתי כלכך טוב אבל כעיקרון מה צריך לעשות לשם כך . ?
מומלץ, רצוי ואף כדאי לנתק את או להוציא את החוט מתח במחבר שנכנס מהבקר לנאזה, האדום שבמרכז.
motti
07-11-2012, 10:00:21
תעשה מה שחגי כתב,תנתק את החוט האדום ותצרוב את התוכנה של simonK אצלי זה עובד מצויין עם הבקר הזה, בנוסף ממליץ להלחים את הבקרים ישירות למנוע, לי היו הרבה תקלות שנפתרו לאחר זאת
מוטי
Hagay
07-11-2012, 10:21:42
אלף מילים
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=77352&d=1352279982
חשוב לבודד את החוט שיוצא!
77352
guy1a
07-11-2012, 10:40:37
שאלה באותו נושא
חיברתי אתמול נאזה עם בקרים SS של הובי קינג
באתחול הבקרים נדרכים כאשר עושים דריכה דרך השלט המנועים מסתובבים שתי שניות ומפסיקים
אם ממש אחרי הדריכה מרימים קצת מצערת המנועים ממשיכים להסתובב ומגיבים למצערת ולתנועות
האם מדובר על הגדרות בנאזה או בחוסר תאימות של הבקרים?
מאד ממליץ לך לקרוא את ה PDF של נאזה .. יש הרבה דברים שאתה צריך לדעת או שאתה מסתכן בלאבד את הרחפן וחבל כי הוא יקר .... התשובה לשאלה שלך היא הסבר הכי בסיסי על אופן השימוש בבקר טיסה הזה.
אני לא אענה על השאלה כי אתה חייב לקרוא יש עוד דברים שם ואני לא מתכונן להעתיק את הקובץ לפה.
מומלץ, רצוי ואף כדאי לנתק את או להוציא את החוט מתח במחבר שנכנס מהבקר לנאזה, האדום שבמרכז.
לא מומלץ ורצוי .. זאת חובה על פי מה שכתוב באותו ה PDF .
ולגבי ה 1000 מילים של חגי, לא לשכוח לעטוף את ה + באיזה מבודד כי אחרת יש סכנה חמורה מאד של קצר ושל הרס ציוד ו/או ריסוק !!
ahifly
07-11-2012, 16:40:50
תעשה מה שחגי כתב,תנתק את החוט האדום ותצרוב את התוכנה של simonK אצלי זה עובד מצויין עם הבקר הזה, בנוסף ממליץ להלחים את הבקרים ישירות למנוע, לי היו הרבה תקלות שנפתרו לאחר זאת
מוטי
הבקרים האלה היו לי בנאזה ולא היה לי אתם בעיות ,
חבר וטוס. בהצלחה:cool:
אז רק רגע בילבלתם אותי כן להתקין את התוכנה או לא . ? אני פשוט לא רוצה להסתבך יותר מידי.
אריה.ח
07-11-2012, 19:09:16
מומלץ, רצוי ואף כדאי לנתק את או להוציא את החוט מתח במחבר שנכנס מהבקר לנאזה, האדום שבמרכז.
מה יקרה אם לא מנתקים את החוט האדום?
אריה.ח
07-11-2012, 19:22:41
אז רק רגע בילבלתם אותי כן להתקין את התוכנה או לא . ? אני פשוט לא רוצה להסתבך יותר מידי.
כמו שהמליצו תנתק את החוט האדום + (עד היום הטסתי עם + מחובר ואם החברה ממליצים אני ינתק גם אצלי)
אתה לא מסתכן בחיבור הבקרים ללא צריבה מקסימום לא יעבוד ואז תצטרך לצרוב.
royby12
07-11-2012, 19:27:18
כמו שהמליצו תנתק את החוט האדום + (עד היום הטסתי עם + מחובר ואם החברה ממליצים אני ינתק גם אצלי)
אתה לא מסתכן בחיבור הבקרים ללא צריבה מקסימום לא יעבוד ואז תצטרך לצרוב.
אם אתה משתמש בבקרים שהם OPTO אז אין צורך לנתק את האדום כשאתה מחבר אותו לנאזה כי הוא פשוט לא מעביר מתח
בקרה הנ"ל לבקרים של RCTIMER יש BEC לכן אם אתה מחבר אותם לנאזה נתק את כל האדומים כי הוא מקבל מתח מהרכיב הזה עם הלד
מה יקרה אם לא מנתקים את החוט האדום?
מתח גבוה יכול לגרום לו להשרף
ahifly
13-11-2012, 23:00:06
יש לי שאלה מכיוון שזו היא מערכת ראשונה שלי , יש את הרכיב הזה
77611
עכשיו הוא מספק מתח לנאזה רק לשם חיבור ה USB למחשב .?
או שהוא מספק מתח תמידי וזה הרכיב שצריך לספק מתח כי בלוח הקודם המתח סופק מהלוח עצמו .
מה צריך לעשות אם שני החוטים העירומים . ?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.