התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! SETUP מלא למסוק 700. מה דעתכם?



Yoav Lahav
29-12-2012, 09:53:42
אני בכיוון של מסוק 700.
מפורט SETUP מלא כולל שלט.
אשמח לתגובות, תיקונים והצעות כל עוד הם לא בכיוון של ייקור החבילה\הקטנת הספק המנוע\הגדלת משקל הטיסה של המסוק.
תודה.

מסוק
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__27699__KDS_Innova_700_V2_DFC_Flybarless_Helicopt er_Kit.html

מנוע
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21870__Turnigy_HeliDrive_SK3_Competition_Series_ 4962_560kv_700_90_size_heli_.html

בקר
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8921__TURNIGY_K_Force_120A_HV_OPTO_V2_5_12S_Brus hless_ESC.html

3 סרבואים ל SWASHPLATE
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10966__D50011MG_57_4g_9_6kg_0_08sec_High_Torque_ Digital_Servo.html

סרבו זנב
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10967__D50012MG_56_7g_5_4kg_0_05sec_High_Speed_D igital_MG_Servo.html

ווסת מתח למערכת רדיו
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6233__TURNIGY_8_15A_UBEC_for_Lipoly.html

סוללת מערכת רדיו:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7312__Rhino_1750mAh_2S_7_4v_20C_Lipoly_Pack.html

4 סוללות למסוק:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9965__ZIPPY_Flightmax_5000mAh_6S1P_40C.html

מערכת בקרת יציבות:
http://www.myrcmart.com/rcx-3axis-flybarless-fbl-gyro-system-for-450700-helicopter-p-5005.html

שלט:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9643__Futaba_7C_2_4GHz_Heli_w_R617FS_Receiver_Mo de_2_.html

נולד לטוס
29-12-2012, 11:05:39
אתה לא נח לרגע , יואב 700 זה לא משחק זה כלי רצחני ואין מקום להיות שפן ניסיונות של הסיני וחבל שאתה מתעקש לדחוף לדרך מסוכנת אל תשכח יש כאן חברה חדשים שלפעמים לומדים ולוקחים את הדברים גם שלך ברצינות ,אתה מתנהג בטיפשות ומסכן את עצמך ויותר גרוע אחרים ,אם תרכיב מסוק כזה תשתדל להטיס בשטח ללא נפש חיה ועם קסדה ואפוד מגן קרמי. בהצלחה

Friman
29-12-2012, 11:25:58
אני מסכים עם כפיר. יואב, בסרבואים במערכת הפלייברס ובבקר אסור לך בשום אופן להתפשר על פחות מהרכיבים הכי טובים והכי אמינים שתמצא, בייחוד במסוק בגודל כזה. אתה מתעקש על טורניג׳י, שים מנוע טורניג׳י מקסימום יישרף לך באוויר ותוכל עדיין לנחות באוטורוטציה, אבל כשל בכל אחד מהרכיבים האחרים יביא לריסוק ודאי.
ולגבי השלט - בארץ הוא עולה פחות.

wonderd
29-12-2012, 11:50:08
אחד הסטאפים הטובים שראיתי לאחרונה, גם המסוק.

naor14
29-12-2012, 12:24:02
אתה קונה 700, מספיק שאחד הרכיבים האלו יכשל באוויר הוא יכול לגרום לנזק כלכלי הרבה יותר גדול מאשר לקנות רכיב אמין יותר מההתחלה,
שלא לדבר על העובדה שאתה תהנה יותר מהמסוק אם תשים סטאפ טוב, אני לא הייתי משחק במשחקים האלו ב 700, אני לא רואה סיבה להוציא כמות כסף
כזו על 700 ולהתפשר בכל מובן אפשרי רק כדי שיטוס

Yoav Lahav
29-12-2012, 12:33:12
אתה לא נח לרגע , יואב 700 זה לא משחק זה כלי רצחני ואין מקום להיות שפן ניסיונות של הסיני וחבל שאתה מתעקש לדחוף לדרך מסוכנת אל תשכח יש כאן חברה חדשים שלפעמים לומדים ולוקחים את הדברים גם שלך ברצינות ,אתה מתנהג בטיפשות ומסכן את עצמך ויותר גרוע אחרים ,אם תרכיב מסוק כזה תשתדל להטיס בשטח ללא נפש חיה ועם קסדה ואפוד מגן קרמי. בהצלחה

אודה לך אם תהיה ספציפי ותגיד מה כדאי להחליף ובמה. עוד לא קניתי דבר.
לגבי המסוק עצמו - זה מסוק מעולה שלקחו איתו מקום ראשון ב 3DX ומקומות 1,3,4,5 ב 3DM בקטגוריות שונות. אותו אני לא מחליף.
המנוע רב עוצמה ועולה שליש מהסקורפיון המקביל. גם הבקר אמור להספיק. זה HOBBYWING בתחפושת.

אז בבקשה להיות ספציפי.

kal1311
29-12-2012, 12:54:55
יואב

אתה שואל וגם עונה לעצמך
הרכיבים נחותים ולא ראויים למסוק 700
במקומך הייתי הולך על דגם קטן יותר ומשקיע בסטאפ מעולה ואז היית מרגיש את ההבדל בין הזבל הסיני שאתה מטיס

liran
29-12-2012, 13:01:26
נראה טוב למעט מערכת הפלייברלס והסרוויים אותם הייתי מחליף בשמות בעלי מוניטין גבוה יותר.
וגם אם תחליט להישאר עם הסטאפ הזה תקבל את בירכתי ולו רק מתוך סקרנות לשמוע/לראות בהמשך איך מסוק בסדר גודל כזה טס מהסיני עם סטאפ "מהסיני" קומפלט. בניגוד לדעה הרווחת אני דווקא מעריך "שפני נסיונות"...לעיתים הם סוללים לנו את הדרך למשהו טוב...ואם יתברר שהזול יותר עושה את העבודה טוב באותה מידה אז מה רע בכך? נולד לטוס, "אפוד, שכפץ, קסדה" נסחפת קצת?? אני מקווה שגם לטירקס 700 שלך אתה מצטייד באביזרי הבטיחות הנ"ל כי הוא מסוכן באותה מידה, ראה הוזהרת!!

bartovmoti
29-12-2012, 13:02:16
הדבר היחיד שהייתי משאיר זה השלט (ואגב, מה רע באורורה שלך?), כל השאר לא שווה התייחסות בכלל..

cas
29-12-2012, 13:13:30
לא מבין למה צריך להתנסות ולחשוב וללכת בדרך הקשה ולשלם 1000$
אם ניתן לקנות ב 1170 אליין 700 DFC שכל התאמת הסטאפ וכל הניסויים כבר עשו בשבילך

mosheg
29-12-2012, 13:14:38
לא מתווכח אתך על האיכות אבל לא מספיק טורק לסרוואים.
לך על סרוואים של לפחות 15 ק"ג. 0.08 מהירות מיותר , אתה יכול לעלות בפרמטר זה בשביל יותר כח.

bartovmoti
29-12-2012, 13:16:45
לא מבין למה צריך להתנסות ולחשוב וללכת בדרך הקשה ולשלם 1000$
אם ניתן לקנות ב 1170 אליין 700 DFC שכל התאמת הסטאפ וכל הניסויים כבר עשו בשבילך

יש בעיה אחת עם ה 700..
הוא לא לקח מקומות 5,4,3,1

cas
29-12-2012, 13:21:31
יש בעיה אחת עם ה 700..
הוא לא לקח מקומות 5,4,3,1

צודק סליחה
מוטי אני בכלל חושב שאם הכבר עשית טעות נוראית זאת וקנית 700DFC ועוד של קקה חברה אליין
תוכל לתקן את זה ומיד לקנות קיט של KDS וגם מערכת פלייברלס תחליפ לRC-משהו זה בטוח ישפר את מצבך
;)

tkolber
29-12-2012, 17:04:26
בהחלט לבחליף סרוואים ומערכת FBL. אני לא מבין למה לא להוסיף עוד 150$ בערך ולקנות BEASTX או כל מערכת FBL אמינה וטובה יותר.
ועוד לגבי מערכת ה - FBK, לא הבנתי אם היא מתאימה לגדלים של עד 250 או בין 450-700 (תמונה מצורפת).
81500

Yoav Lahav
29-12-2012, 17:20:17
נראה טוב למעט מערכת הפלייברלס והסרוויים אותם הייתי מחליף בשמות בעלי מוניטין גבוה יותר.
וגם אם תחליט להישאר עם הסטאפ הזה תקבל את בירכתי ולו רק מתוך סקרנות לשמוע/לראות בהמשך איך מסוק בסדר גודל כזה טס מהסיני עם סטאפ "מהסיני" קומפלט. בניגוד לדעה הרווחת אני דווקא מעריך "שפני נסיונות"...לעיתים הם סוללים לנו את הדרך למשהו טוב...ואם יתברר שהזול יותר עושה את העבודה טוב באותה מידה אז מה רע בכך? נולד לטוס, "אפוד, שכפץ, קסדה" נסחפת קצת?? אני מקווה שגם לטירקס 700 שלך אתה מצטייד באביזרי הבטיחות הנ"ל כי הוא מסוכן באותה מידה, ראה הוזהרת!!

כנראה שבאמת את ה סרבואים וה FBL אני אחליף למשהו עם מוניטין.

Yoav Lahav
29-12-2012, 17:23:02
הדבר היחיד שהייתי משאיר זה השלט (ואגב, מה רע באורורה שלך?), כל השאר לא שווה התייחסות בכלל..
שום דבר לא רע באורורה. המסוק הזה יהיה זמן לא מבוטל אצל בן משפחה והוא צריך גם שלט.

Yoav Lahav
29-12-2012, 17:28:19
לא מבין למה צריך להתנסות ולחשוב וללכת בדרך הקשה ולשלם 1000$
אם ניתן לקנות ב 1170 אליין 700 DFC שכל התאמת הסטאפ וכל הניסויים כבר עשו בשבילך

צריך לחשוב לפני שכותבים..... נכון?
ה 700 DFC נחמד מאד אבל ל KDS הזה יש אבא שקוראים לו HOBBYKING
עם מחירי רצפה לכל החלפים מה שמוזיל מאד אחזקה שוטפת\תיקונים.
לאורך זמן ה KDS הזה מאד משתלם.

Yoav Lahav
29-12-2012, 17:29:43
בהחלט לבחליף סרוואים ומערכת FBL. אני לא מבין למה לא להוסיף עוד 150$ בערך ולקנות BEASTX או כל מערכת FBL אמינה וטובה יותר.
ועוד לגבי מערכת ה - FBK, לא הבנתי אם היא מתאימה לגדלים של עד 250 או בין 450-700 (תמונה מצורפת).
81500

אכן אני אלך על FBL וסרבואים אחרים.

HeliDraco
29-12-2012, 22:15:00
הי יואב

אני אמנם בד"כ לא חובב ניסויים עם ציוד סיני על מסוקים, אבל ה-KDS אכן הוכיח את עצמו.
השלט - אחלה, אני משתמש באחד כזה בעצמי :cool:
לדעתי - שווה לבחון לעומק שלושה רכיבים:

סרוואים
מערכת FBL
רגולטור.


לגבי סרוואים ומערכת FBL כתבו כבר לפני (אתה בעצמך כותב שתחליף אותם). לגבי רגולטור - פשוט שיהיה לך ביטחון בזה שמערכת הבקרה שלך תקבל מתח ברציפות בטיסה. עם כשל בבקר או במנוע אפשר להתמודד ע"י נחיתה באוטורוטציה, אבל שום דבר לא יעזור לך אם לא יהיה מתח לסרוואים, מקלט ו-FBL :mad:
אני לא מכיר את הרגולטור הספציפי שכתבת יכול להיות שהוא אמין. אבל רגולטורים של WR או של CC עולים לא הרבה יותר (במיוחד ביחס להשקעה במסוק 600) ומוכרים באמינות שלהם.
רק דעתי...

eliranh03
30-12-2012, 07:26:00
יואב בוקר טוב אין שום בעיה עם המסוק
אבל אני ממליץ לך לגבי מערכת שתהיה מיקדו
וסרווים שתיקח Align DS 610
וסרוו זנב 1290 Savox
אני לא מכיר את הסט אף שרשמתה, אבל אני מטיס
אם הציוד שרשמתי וזה עובד נהדר יום טוב ובהצלחה :)

wonderd
30-12-2012, 07:30:45
יואב, אם להיות רציני לרגע (וזה קשה לי בזמן האחרון..), אז אם אתה רוצה להגיע לסטאפ מצויין לדעתי באופן אישי בלבד:
1. מערכת FBL לך על הסקוקום 540
2. סרוואים - לך על HV - יחסוך לך רגולטור ותוכל להשתמש בסוללת 2 תאים ישירות למקלט.
3. שלט - מה שבחרת לא רע אבל אפשר לחסוך קצת אם תיקח שלט משומש, אולי דווקא בכיוון של DX7 משומש (זאת העדפה אישית שלי..)
4. המנוע קצת חלש לטעמי - חפש לך מנוע באיזור ה 6000W ומעלה - אתה תהנה הרבה יותר.

הכל תלוי עד כמה אתה מתכנן להעמיס על המסוק..לטיסות מהירות אתה צריך זוית להבים גדולה יחסית ובהתאם מנוע חזק שיעמוד בזה ובהתאם למנוע גם עדיף בקר 160A.


בהצלחה!

Yoav Lahav
30-12-2012, 10:27:32
יואב, אם להיות רציני לרגע (וזה קשה לי בזמן האחרון..), אז אם אתה רוצה להגיע לסטאפ מצויין לדעתי באופן אישי בלבד:
1. מערכת FBL לך על הסקוקום 540
2. סרוואים - לך על HV - יחסוך לך רגולטור ותוכל להשתמש בסוללת 2 תאים ישירות למקלט.
3. שלט - מה שבחרת לא רע אבל אפשר לחסוך קצת אם תיקח שלט משומש, אולי דווקא בכיוון של DX7 משומש (זאת העדפה אישית שלי..)
4. המנוע קצת חלש לטעמי - חפש לך מנוע באיזור ה 6000W ומעלה - אתה תהנה הרבה יותר.

הכל תלוי עד כמה אתה מתכנן להעמיס על המסוק..לטיסות מהירות אתה צריך זוית להבים גדולה יחסית ובהתאם מנוע חזק שיעמוד בזה ובהתאם למנוע גם עדיף בקר 160A.


בהצלחה!

אלעד, מנוע חזק יותר מעניין אותי. איזה מנוע נותן 6000W ומעלה מכסימלי שוטף?
בבקשה קישור. אני מודע לכך שמנוע כזה ידרוש בקר חזק יותר.
תודה.

סאונד בראש
30-12-2012, 13:39:02
מסוק קח מה שאתה רוצה

המנוע של הטורניגי נישמע מפתה ואפילו אני חשבתי פעם לקנות כדי להתנסות , אבל אל תתאכזה אם אחרי כמה 10 טיסות הוא כבר יתעייף

בקר אתה יכול לקנות של קאסל חדשים פה ביד 2 במחירים קרובים לטורניגי הנ"ל , מה שכן הקאסל הוכיח את עצמו הרבה יותר

סרוואים חדשים או משומשים של משנה חשוב חברה שהוכיחה את עצמה , חבל לרסק בגלל כשל סרוו ובטח לא מסוק 700 שהעלויות מתחילות ב 800 ש"ח לתיקונים

סרוו זנב איכותי מה שיותר של חברה מוכרת , בעיות זנב אילו הבעיות הכי שכיחות במסוק

לגבי רגולטור מומלץ לבחור בסרוואים 6V או HV ותוכל להישתמש בסוללה 2 תאים LIPO או LIFE ואז אתה מבטל את הצורך באחד

סוללת מקלט - לך על מה שעושה לך את זה

הסוללות 6 תאים יעשו את העבודה

מערכת פלייברלס סקוקום 540 או BEASTX לא להתפשר על מערכת ובטח לא מה שחשבת לקנות

לגבי שלט לך לפי הטעם ( תות הכי טוב )

בהצלחה

wonderd
30-12-2012, 14:57:54
אלעד, מנוע חזק יותר מעניין אותי. איזה מנוע נותן 6000W ומעלה מכסימלי שוטף?
בבקשה קישור. אני מודע לכך שמנוע כזה ידרוש בקר חזק יותר.
תודה.

יש כל מיני מנועים, אבל מדובר על סקאלת תקציב אחרת, זה מגיע עד 350$
מצד שני אם תשאל מסביב - מדובר על עולם אחר מהמנועים ה"רגילים".

אני חושב שאם אתה רוצה להוציא את המקסימום מהמסוק - וגם אם מדובר על טיסות מהירות - אז כדאי להשקיע, לפחות במנוע ובבקר.
במסוק של עדי לדוגמא - בטיסה השנייה כבר ראינו בלוג של הבקר שהמנוע עבר בקלות את ה 6000W וזה בלי לקרוע את המסוק יותר מדי.
אפשר למצוא מנוע משומש שעובר את ה 10,000W בפיק באיזור ה 250$ לדעתי.

דרך אגב - אם תחסוך את ה 100$ בשלט זה יכסה על עלות המנוע.. :)

Yoav Lahav
30-12-2012, 16:51:46
יש כל מיני מנועים, אבל מדובר על סקאלת תקציב אחרת, זה מגיע עד 350$
מצד שני אם תשאל מסביב - מדובר על עולם אחר מהמנועים ה"רגילים".

אני חושב שאם אתה רוצה להוציא את המקסימום מהמסוק - וגם אם מדובר על טיסות מהירות - אז כדאי להשקיע, לפחות במנוע ובבקר.
במסוק של עדי לדוגמא - בטיסה השנייה כבר ראינו בלוג של הבקר שהמנוע עבר בקלות את ה 6000W וזה בלי לקרוע את המסוק יותר מדי.
אפשר למצוא מנוע משומש שעובר את ה 10,000W בפיק באיזור ה 250$ לדעתי.

דרך אגב - אם תחסוך את ה 100$ בשלט זה יכסה על עלות המנוע.. :)

איזה מנוע יש לעדי שאתה מזכיר?

amijan27
30-12-2012, 17:47:15
זה מנוע של KDE חזק ביותר סתם בשביל להדליק אותך אולי בטעות תקנה אותו
http://www.kdedirect.com/KDE700XF395.html

wonderd
30-12-2012, 18:55:37
איזה מנוע יש לעדי שאתה מזכיר?

זה ספציפית מנוע של Xera מדגם 4530 - יואיל נא כבוד הרב להעלות בשבילנו תמונה.. ;)
הספק שוטף של כ 5000W ופיקים של 10,000W, ולא מדובר על סתם נתונים כתובים כמו המנועים הסיניים.
הוא כמו המנועים האחרים (סקורפיון/KDE ושות') - מדובר פשוט על בהמה של כח.

גם המנוע שבקישור בהודעה מעליי מפלצתי אבל הוא גם גדול מאוד וכבד (לא שזה מפריע בעוצמות הכח האלה..)

**הודעה נערכה

סאונד בראש
30-12-2012, 21:12:56
אבל גם מחיר של יותר מ 300$

amijan27
31-12-2012, 19:52:02
זה ספציפית מנוע של Xera מדגם 4530 - יואיל נא כבוד הרב להעלות בשבילנו תמונה.. ;)
הספק שוטף של כ 5000W ופיקים של 10,000W, ולא מדובר על סתם נתונים כתובים - כמו המנועים האחרים (סקורפיון/KDE ושות') מדובר פשוט על בהמה של כח.

גם המנוע שבקישור בהודעה מעליי מפלצתי אבל הוא גם גדול מאוד וכבד (לא שזה מפריע בעוצמות הכח האלה..)
מאיפה הבאת את הנתון הזה שהנתונים של KDE וסקורפיון סתם מכל מה שראיתי עד עכשיו ביוטיוב הKDE הכי חזק בהרבה
בבקשה

http://www.youtube.com/watch?v=47q9Qa_bbnY

amijan27
31-12-2012, 19:52:35
זה ספציפית מנוע של Xera מדגם 4530 - יואיל נא כבוד הרב להעלות בשבילנו תמונה.. ;)
הספק שוטף של כ 5000W ופיקים של 10,000W, ולא מדובר על סתם נתונים כתובים - כמו המנועים האחרים (סקורפיון/KDE ושות') מדובר פשוט על בהמה של כח.

גם המנוע שבקישור בהודעה מעליי מפלצתי אבל הוא גם גדול מאוד וכבד (לא שזה מפריע בעוצמות הכח האלה..)
מאיפה הבאת את הנתון הזה שהנתונים של KDE וסקורפיון סתם מכל מה שראיתי עד עכשיו ביוטיוב הKDE הכי חזק בהרבה
בבקשה

http://www.youtube.com/watch?v=47q9Qa_bbnY

barel atanelov
31-12-2012, 22:05:39
תחליף את הסרווים את המערכת פלייברלס השאר בסדר לא משהו אבל בסדר

Yoav Lahav
01-01-2013, 08:03:54
עמי אני כנראה בוחר את זה:
http://www.kdedirect.com/KDE700XF495.html
זה הכי חזק שמצאתי עד עכשיו ל 12 תאים.

שים לב בנתונים מופיע שהוא OPTIMIZED ל 12 תאים.
המנוע הקודם שהצעת הוא OPTIMIZED ל 14 תאים.
ואז זה עוד עלויות בסוללות, בקר וכו.
גם ככה כל המסוק הזה יעלה כמו בית בכפר שמריהו :)




מאיפה הבאת את הנתון הזה שהנתונים של KDE וסקורפיון סתם מכל מה שראיתי עד עכשיו ביוטיוב הKDE הכי חזק בהרבה
בבקשה

http://www.youtube.com/watch?v=47q9Qa_bbnY

wonderd
01-01-2013, 12:02:09
מאיפה הבאת את הנתון הזה שהנתונים של KDE וסקורפיון סתם מכל מה שראיתי עד עכשיו ביוטיוב הKDE הכי חזק בהרבה
בבקשה


לא כתבתי שהם סתם, טעות בצורת הכתיבה..
התכוונתי שהוא טוב כמו המנועים האלה שכתבתי, אני אערוך את ההודעה

wonderd
01-01-2013, 12:06:17
אני לא הייתי הולך על המנוע הזה דווקא, למרות שהוא מעולה.
אתה לא צריך את הכי חזק - בסדרי הגודל האלה אתה לא תרגיש בהבדל מהסיבה הפשוטה שאתה לא תצליח לנצל את הכח שהוא מסוגל לייצר.

אם זאת היתה בחירה שלי - (אני מניח שאנשים כבר יודעים את התשובה.. :)) - הייתי מחפש בנרות את ה XERA.

Yoav Lahav
01-01-2013, 12:36:17
אני לא הייתי הולך על המנוע הזה דווקא, למרות שהוא מעולה.
אתה לא צריך את הכי חזק - בסדרי הגודל האלה אתה לא תרגיש בהבדל מהסיבה הפשוטה שאתה לא תצליח לנצל את הכח שהוא מסוגל לייצר.

אם זאת היתה בחירה שלי - (אני מניח שאנשים כבר יודעים את התשובה.. :)) - הייתי מחפש בנרות את ה XERA.

אלעד אפשר להעמיס אותו למכסימום בלי בעיה...
קצת מגדילים פסיעה,
קצת מגדילים מספר שיניים ב PINION להגדלת סל"ד.
כמו כלום אתה מוציא ממנו את הספק ה PEAK.

bartovmoti
01-01-2013, 13:08:55
אני לא מבין מה ההגיון שלך שאתה צריך להקרוע את המנוע??
לא משנה מה סגנון הטיסה שלך אתה לא אמור כל הזמן להיות על ה PEAK.. זה לא נכון לעשות ככה ולא משנה באיזו מערכת מדובר
באוטו שלך אתה נוסע תמיד על פול-גז ? זה לא רציני..

wonderd
01-01-2013, 13:26:35
מסכים עם מוטי..
לדעתי שריפת המנוע היא לא מטרה טובה, ניצול נכון וטוב שלו דווקא כן.
אל תשכח שהמנועים האלה גם מעמיסים על הבקר ועל הסוללות וזמן טיסה איתם מתקצר ל 4 דקות.

דרך אגב, גם עם המנוע של אליין על ה TDR הטסתי עם זוית פיטצ' של 15 מעלות.. היה נחמד בהחלט רק שהמסוק טס מהר מדי בשבילי והמנוע קצת התחמם לי.. :rolleyes:

אני אגיד לך כבר עכשיו - אם אתה מתכוון להגיע עם המנוע לפיקים שמוצהרים - כ 10,000W ומעלה - כדאי בהחלט שתמצא לך בקר קצת יותר טוב מהקסטל. בקר כמו קונטרוניק יעשה את העבודה טוב מאוד. גם על הכיס שלך..
אם אתה מתכוון לנסות לשבור את שיא המהירות - צריך לעשות את זה בחכמה ובעזרת כיוונים נכונים ומתאימים.

Yoav Lahav
01-01-2013, 14:07:50
אני לא מבין מה ההגיון שלך שאתה צריך להקרוע את המנוע??
לא משנה מה סגנון הטיסה שלך אתה לא אמור כל הזמן להיות על ה PEAK.. זה לא נכון לעשות ככה ולא משנה באיזו מערכת מדובר
באוטו שלך אתה נוסע תמיד על פול-גז ? זה לא רציני..

מוטי, למה כל הזמן על PEAK....
הכוונה שיהיו רגעים בטיסה בהם המנוע יוציא מעצמו את המכסימום ואני ארגיש שיש תמורה לבוחטה ששילמתי..
וכמו שאלעד כתב, כנראה שעם מנוע כל כך חזק ווכוונים של אחד האדם טייס פשוט כמוני לא יוציא את מה שהמנוע הזה יודע לתת,
ואם הוא לא יגיע למכסימום אין הצדקה לקנייה הזו.

dror_z
01-01-2013, 17:38:40
היה לי אליין 750
עכשיו kde 700 495
נשארתי עם בקר CC120
מה למדתי עד עכשיו למרות שאני מדגיש שאני לא ברמת טיסה כזו שמאפשרת לי חוו"ד מקצועי
סוללות
הטיימר שלי מכוון אותו הדבר
חשבתי שה KDE יצרוך יותר סוללה אבל ההפך
בCELLPRO יש נתון של אחוזים
באליין סיימתי את הטיימר בד"כ עם 16%
בKDE בין 20 ל 25%
טמפ
יש לי טלמטריה ומד טמפרטורה על הבקר
עם ה KDE הבקר יורד בין 10 ל 30 מע' פרנהייט פחות
כוח
לא אני הכתובת אבל מרגישים שהמנוע הזה לא מוגבל וההגבלה שישי נובעת מסוג הסוללות
תפעול נכון של הסטייקים מייצר הרבה כוח בשני המנועים
חום - יורד קר
לסיכום
לא הייתה לי סיבה להחליף אבל אני נהנה מכל רגע (השריטה שיש לכולנו )
אם תרצה לנסות את המסוק שלי בכייף

bartovmoti
01-01-2013, 17:51:25
אם תרצה לנסות את המסוק שלי בכייף

הוא מגיע ל 280 קמ"ש ? :rolleyes:

dror_z
01-01-2013, 17:52:52
הכל תלוי בידיים של מי הוא נמצא
ראינו מה יהונתן מסוגל להוציא ממנו

הוא מגיע ל 280 קמ"ש ? :rolleyes:

wonderd
01-01-2013, 20:24:52
היה לי אליין 750
עכשיו kde 700 495
נשארתי עם בקר CC120
מה למדתי עד עכשיו למרות שאני מדגיש שאני לא ברמת טיסה כזו שמאפשרת לי חוו"ד מקצועי
סוללות
הטיימר שלי מכוון אותו הדבר
חשבתי שה KDE יצרוך יותר סוללה אבל ההפך
בCELLPRO יש נתון של אחוזים
באליין סיימתי את הטיימר בד"כ עם 16%
בKDE בין 20 ל 25%
טמפ
יש לי טלמטריה ומד טמפרטורה על הבקר
עם ה KDE הבקר יורד בין 10 ל 30 מע' פרנהייט פחות
כוח
לא אני הכתובת אבל מרגישים שהמנוע הזה לא מוגבל וההגבלה שישי נובעת מסוג הסוללות
תפעול נכון של הסטייקים מייצר הרבה כוח בשני המנועים
חום - יורד קר
לסיכום
לא הייתה לי סיבה להחליף אבל אני נהנה מכל רגע (השריטה שיש לכולנו )
אם תרצה לנסות את המסוק שלי בכייף

מענין..מה נתוני הזרם הנצרך וה w בלוג של הבקר?
נשמע שהסטאפ שלך מוגבל בהגדרות ולכן אתה לא מנצל את המנוע, אבל אולי אני טועה..
תעלה לפה תמונה של הנתונים בבקר ואת ההגדרות שלך ונראה מה יש שם..

amijan27
01-01-2013, 20:25:21
מה שבטוח יהיה מעניין אם ליואב יהיה כלי כזה. איזה מזל שיש תעלה בגלילות חיינו ניצלו:p

Yoav Lahav
01-01-2013, 20:36:53
תודה על ההצעה להטיס את המסוק שלך.
לא נראה לי שאלך על זה אבל זה מאד יפה מצידך.



היה לי אליין 750
עכשיו kde 700 495
נשארתי עם בקר CC120
מה למדתי עד עכשיו למרות שאני מדגיש שאני לא ברמת טיסה כזו שמאפשרת לי חוו"ד מקצועי
סוללות
הטיימר שלי מכוון אותו הדבר
חשבתי שה KDE יצרוך יותר סוללה אבל ההפך
בCELLPRO יש נתון של אחוזים
באליין סיימתי את הטיימר בד"כ עם 16%
בKDE בין 20 ל 25%
טמפ
יש לי טלמטריה ומד טמפרטורה על הבקר
עם ה KDE הבקר יורד בין 10 ל 30 מע' פרנהייט פחות
כוח
לא אני הכתובת אבל מרגישים שהמנוע הזה לא מוגבל וההגבלה שישי נובעת מסוג הסוללות
תפעול נכון של הסטייקים מייצר הרבה כוח בשני המנועים
חום - יורד קר
לסיכום
לא הייתה לי סיבה להחליף אבל אני נהנה מכל רגע (השריטה שיש לכולנו )
אם תרצה לנסות את המסוק שלי בכייף

dror_z
01-01-2013, 21:22:41
מענין..מה נתוני הזרם הנצרך וה w בלוג של הבקר?
נשמע שהסטאפ שלך מוגבל בהגדרות ולכן אתה לא מנצל את המנוע, אבל אולי אני טועה..
תעלה לפה תמונה של הנתונים בבקר ואת ההגדרות שלך ונראה מה יש שם..

את ההגדרות העתקתי מאבנר
אני אנסה להוריד LOG ולהציג

jeblesh
01-01-2013, 23:28:06
איןלי ניסיון עם הסרוואים העילה אבל מהניסיון שלי עם כמה וכמה סרוואים של blue arrow הם ממש טובים רק אצל כולם יש פוטנציומתר מאיזו חברה סיני נוראית
עם אתה מרגיש הרפתקן ומסוגל להלחים טיפה הם באמת מצוינים אחרי שמחליפים להם את הפוטנציומתר הזול למשהוא טוב הם ממש יכולים להתחרות בסרוואים הממותגים מבחינה מכנית והדרייבר הם נהדרים
פשוט החברה הזאת כול פעם חוסכת על פוטנציומתרים הכי זולים שרק אפשר(לא פלא פוטנציומתר איכותי עולה 30-50 שקל) וזה ההבדל העיקרי ביניהם לסרוואים ממותגים

עם אתה לא רוצה להתעסק עם הלחמות ותיקונים פשוט שמור מרחק עם הפותנציומתר המקורי החיים שלהם קצרים והם לא מדויקים לפחות בדגמים שיצא לי לשחק אתם
לך על מותג אתה לא טתחרת

לגבה מערכת הפלייברלס לי אין ניסיון איתה ולא חושב שלמשהוא בפורום יש ,
עם אתה רוצה להתנסות במערכת פלייברלס לא יודעה ממליץ לך לשים אותה על מסוק זול וכתן שלא יפריע לך יותר מידיי עם הבקר יחניס אותו באדמה ולא עם מסוק 700 :p

אני אישית מעוד מרוצה מה הSK540 שלי וחושב שזאת בחירה נהדרת במיוחד ביגלל שאין צורך בבקר איכותי עם גובנר טוב
כדי להנות מסל"ד יציב הגובנר שלו נהדר וESC שלך לא צריך לעשות שום דבר מיוחד ככה שאפשרלחסוך 100$ על ESC ולהשאיר את הבקרה במוצר אחד .ואיכותי..
אישית לא היתי קונה מערכת פלייברלס שאין לאנשים נסיון איתה תכלס עם באמת היתי מחפש ג'יירו זול היתי קונה את ה תארוט XYZ שעולה בערך 50$
יש להרבה אנשים נסיון איתה ונחשבת עמינה אז לפחות אתה יודע שהיא לא תכניס את המסוק לאדמה אבל אל תצפה שהיא תהיה יציבה כמו אחת מהיקרות
זאת יכולה ליהיות אופציה זמנית עד שאהיה תקציב לג'יירו טוב...

wonderd
02-01-2013, 07:00:15
את ההגדרות העתקתי מאבנר
אני אנסה להוריד LOG ולהציג

לדעתי הנתונים שאתה מציג לא תואמים את מה שקורה אצל אבנר..

שחר לזרוב
02-01-2013, 10:58:05
קצת מהנסיון שלי -
אם אתה מתכנן אם אתה בונה סט-אפ זולל אנרגיה - אחד הדברים החשובים ביותר לטעמי הן הסוללות.
סוללות לא איכותיות עם מקדם פריקה לא מספק - מלבד העובדה שהן יהרסו מהר, הן גם לא יספקו את הכוח המבוקש.
לעומת זאת, מנוע פשוט יותר עם סוללות איכותיות יכולים לספק יותר כוח ואורך חיים.

היום אני מטיס את ה-X7 עם בקר CC160 ומנוע SCORPION 4525. ללא ספק מסוק חזק וסט אפ חזק ביותר, בין החזקים שקיימים היום.
אני מטיס עם סוללות 40C וכמות הכוח שיש למסוק פשוט מפלצתית ולפעמים אפילו צריך לרסן את המסוק.
ברור לי שסוללות 65C ייתנו יותר כוח. ברור לי גם שמנוע ה-4530 ייתן עוד יותר כוח. והכי ברור לי שאם יטיס את המסוק שלי תותי או אסף - יהיה לו יותר כוח.
אבל . . . . גם ככה הכוח המטורף שיש למסוק הזה בסט-אפ הזה פשוט מפלצתי ולפעמים יכול אפילו להפריע.
עודף כוח שכזה לא מתאים לכל מטיס ולדעתי השאיפה לבנות את הסט-אפ הכי חזק היא לא תמיד הגיונית ולרוב לא נותנת שום דבר ואפילו פוגמת בהנאת ההטסה.

בנוסף - אם אתה בונה סט-אפ מפלצתי של כוח, תוודא שהמסוק יכול לעמוד בזה. קח לדוגמא את מסוקי הטירקס 700 שגלגל השיניים שלהם לא מצליח לעמוד בעומס ונטחן באויר (עד שהוציאו גג"ש חדש מחוזק).

לסיכום - לא כל מה שנוצץ הוא זהב ;)

wonderd
02-01-2013, 11:32:28
+1 שחר,
רק שאתה שוכח שהוא מנסה לשבור שיאי מהירות ולשם כך צריך מנוע חזק, בקר חזק וכמו שכתבת סוללות טובות.

Yoav Lahav
02-01-2013, 13:54:11
המחירים כבר להיות גורם רציני פה:
בקר 200A של KONTRONIC עולה 800$
מנוע KDE הכי חזק שיש ל 12 תאים עולה 350$
מסוק 520$
סרבואים עוד איזה 250$.
כמה סוללות טובות 500$
מערכת FBL+מקלט ביחידה אחת של SPECTRUM+BEASTX 260$
ועוד שלט SPECTRUM ועוד כל מיני
+ משלוחים מכמה מקומות שונים....

אני חוצה את ה 3000$ בקלות.

יש לי טעות או שזה ככה ואין דרך להוזיל בלי להוריד באיכות??

jeblesh
02-01-2013, 14:23:04
+1 לשחר

אין שום תעם לסחוב מנוע מפלצת רוב המטיסים לא מגרדים 50% מהיכולת של המנועים שלהם
מה גם שלהטיס עם מנוע אובר קיל דיי מקשה על ההיתקדמות שמתחילים לגרד את היכולת של המסוק שלך
כי אתה לא באמת צריך לעשות דברים חלק אילה עם אתה עושה אותם במהירות קזאת שמעטים בעולם מסוגלים להגיע אליהה ...

המנוע זה אחד הדברים האחרונים לשפוך עליהם כסף לדעתי קודם סרוואים אחריזה ג'יירו אחריזה גובנר ועם נשאר למנוע נוצץ אז שאיהיה עם לא אז לא
99% מהאנשים יהנו יותר ממנוע סיני וסרוואים איחותיים מאשר מנוע מפלצת וסרוואים סינים ...

סאונד בראש
02-01-2013, 14:23:10
ניראה לי אתה עף קצת

מה לך ולסטאפ המטורף הזה ?

מה רע בסקורפיון http://www.flying-hobby.com/shop/scorpion-commander-v-50v-130a-esc-sbec-p-9513.html
או קאסל 160

כבר חסכת 450$

ובסוללות צריך קצת יותר כ 700$ ל 2 או 3 פאקים טובים

Yoav Lahav
02-01-2013, 17:20:33
אני רוצה לעוף הרבה לא קצת.
יש אצל הסיני בקר ל 12 תאים 200A השאלה היחידה היא האם זו מציאה או זבל.



ניראה לי אתה עף קצת

מה לך ולסטאפ המטורף הזה ?

מה רע בסקורפיון http://www.flying-hobby.com/shop/scorpion-commander-v-50v-130a-esc-sbec-p-9513.html
או קאסל 160

כבר חסכת 450$

ובסוללות צריך קצת יותר כ 700$ ל 2 או 3 פאקים טובים

wonderd
02-01-2013, 17:24:39
המחירים כבר להיות גורם רציני פה:
בקר 200A של KONTRONIC עולה 800$
מנוע KDE הכי חזק שיש ל 12 תאים עולה 350$
מסוק 520$
סרבואים עוד איזה 250$.
כמה סוללות טובות 500$
מערכת FBL+מקלט ביחידה אחת של SPECTRUM+BEASTX 260$
ועוד שלט SPECTRUM ועוד כל מיני
+ משלוחים מכמה מקומות שונים....

אני חוצה את ה 3000$ בקלות.

יש לי טעות או שזה ככה ואין דרך להוזיל בלי להוריד באיכות??
יש לך יותר מטעות אחת...

בקר של קונטרוניק 120A עם קירור מתאים יספיק. אפשר לקנות במחיר טוב לא חדש.
מנוע אפשר להשיג גם במחיר טוב יותר.

אני לא מסכים עם אלה שכותבים שאתה לא צריך את זה - כדי להגיע למהירות גבוהה בטיסה צריך מנוע חזק לפחות כמו מנוע ל 3D, בקר חייב להתאים וגם כמובן סוללות.
דווקא סרוואים לא צריך את הכי טובים ואפשר למצוא טובים במחירים טובים אם רק מחפשים.

למרות זאת צריך להפנים שמסוק טוב עולה כסף טוב ואין דרך לברוח מזה....3000$ זה מחיר מעט גבוה אבל באיזור ה 2500$ אפשר לחבר משהו שיהיה בחלק העליון של הסקאלה

Yoav Lahav
02-01-2013, 17:28:31
כמו שכבר כתבתי קודם קצת תוספת פסיעה ושיניים ל PINION ואתה מהר מאד מגיע למה שמערכת ההספק (סוללות-בקר-מנוע) יודעת לתת אפילו בטיסה בקו ישר.
אחרי שהמסוק החדש יורכב כולם מוזמנים לטיסת הבכורה. זה הולך להיות משהו לא מהעולם הזה. רק צריך למצוא איפה אפשר להוזיל בלי לפגוע באיכויות וביצועים.


+1 לשחר

אין שום תעם לסחוב מנוע מפלצת רוב המטיסים לא מגרדים 50% מהיכולת של המנועים שלהם
מה גם שלהטיס עם מנוע אובר קיל דיי מקשה על ההיתקדמות שמתחילים לגרד את היכולת של המסוק שלך
כי אתה לא באמת צריך לעשות דברים חלק אילה עם אתה עושה אותם במהירות קזאת שמעטים בעולם מסוגלים להגיע אליהה ...

המנוע זה אחד הדברים האחרונים לשפוך עליהם כסף לדעתי קודם סרוואים אחריזה ג'יירו אחריזה גובנר ועם נשאר למנוע נוצץ אז שאיהיה עם לא אז לא
99% מהאנשים יהנו יותר ממנוע סיני וסרוואים איחותיים מאשר מנוע מפלצת וסרוואים סינים ...

amijan27
02-01-2013, 17:43:14
עמי אני כנראה בוחר את זה:
http://www.kdedirect.com/KDE700XF495.html
זה הכי חזק שמצאתי עד עכשיו ל 12 תאים.

שים לב בנתונים מופיע שהוא OPTIMIZED ל 12 תאים.
המנוע הקודם שהצעת הוא OPTIMIZED ל 14 תאים.
ואז זה עוד עלויות בסוללות, בקר וכו.
גם ככה כל המסוק הזה יעלה כמו בית בכפר שמריהו :)

כן לזה היתכוונתי

Yoav Lahav
02-01-2013, 18:04:15
כן לזה היתכוונתי

לבית בכפר שמריהו?

שחר לזרוב
02-01-2013, 18:16:55
רק קח בחשבון שתוספת פסיעה + תוספת סל"ד בראש = הזדקרות להבים פוטנציאלית - יש גבול לכל תעלול.
אם המטרה היא באמת מהירות, תחשוב טוב לגבי המסוק שבחרת. יש מסוקים מהירים יותר, הרבה יותר.
אני אישית לא מכיר את המסוק אבל אם אתה מרכיב סט-אפ מפלצתי - אתה בטוח שהמסוק ידע לעמוד בעומס הזה ?
לדעתי - אם כבר אתה משקיע במנוע, בקר, סרוואים ומע' פלייברלס איכותיים וטובים, אז אל תחסוך במסוק.

mosheg
02-01-2013, 18:36:38
שחר , חישבתי - קצה הלהב מגיע בערך ל 570 קמ"ש. ( יואב תבדוק - שכחתי כבר איך עושים את זה ).
מה אתה אומר יואב יגיע למהירות הזאת ?
נראה לי שיואב צריך את הטורבינה של חברת חשמל. :D

alex1312
02-01-2013, 21:21:10
שחר , חישבתי - קצה הלהב מגיע בערך ל 570 קמ"ש. ( יואב תבדוק - שכחתי כבר איך עושים את זה ).
מה אתה אומר יואב יגיע למהירות הזאת ?
נראה לי שיואב צריך את הטורבינה של חברת חשמל. :D

משה אתה גדול

jeblesh
02-01-2013, 21:32:20
כמו שכבר כתבתי קודם קצת תוספת פסיעה ושיניים ל PINION ואתה מהר מאד מגיע למה שמערכת ההספק (סוללות-בקר-מנוע) יודעת לתת אפילו בטיסה בקו ישר.
אחרי שהמסוק החדש יורכב כולם מוזמנים לטיסת הבכורה. זה הולך להיות משהו לא מהעולם הזה. רק צריך למצוא איפה אפשר להוזיל בלי לפגוע באיכויות וביצועים.

זה נכון אין שום בעיה לכבן כול מסוק כך שתוכל להעמיס את המנוע , השאילה עם אתה שאתה מטיס באמת הולך להעמיס אותו והתושבה היא ב99% לא ...
עוליי אני טועה ספציפית אלייך אבל השאילה שאנשים צריכים לשאול את עצמם היא
עם יהנו יותר ממיכלולים כמו סרוואים ג'יירו או גובנר טובים יותר שיאפשרו להם לשלוט במסוק בצורה מדוייקת יותר עם פחות תחזוקה
או שהם יהנו יותר מכוח שרוב האנשים לא משתמשים בו ...

Friman
02-01-2013, 21:35:43
רק קח בחשבון שתוספת פסיעה + תוספת סל"ד בראש = הזדקרות להבים פוטנציאלית - יש גבול לכל תעלול.
אם המטרה היא באמת מהירות, תחשוב טוב לגבי המסוק שבחרת. יש מסוקים מהירים יותר, הרבה יותר.
אני אישית לא מכיר את המסוק אבל אם אתה מרכיב סט-אפ מפלצתי - אתה בטוח שהמסוק ידע לעמוד בעומס הזה ?
לדעתי - אם כבר אתה משקיע במנוע, בקר, סרוואים ומע' פלייברלס איכותיים וטובים, אז אל תחסוך במסוק.

הוצאת לי את המילים מהאצבעות
כשהמטרה היא שבירת שיאי מהירות אני משער שלמבנה המסוק יש חשיבות מבחינה אווירודינמית, לא רק לסטאפ.
אם הייעוד שלך יואב לטוס כמה שיותר מהר, ואתה גם ככה מתכוון להשקיע סכום שכזה, שווה לך לשקול לרכוש מסוק שתוכנן מראש למהירות גבוהה כמו למשל TDR. זה שהKDS נתן ביצועים יפים ב3Dmasters לא אומר שהוא מתאים למה שאתה מחפש.

Yoav Lahav
02-01-2013, 21:56:14
אני אומר שיגיע ליותר מהר. בלי גוברנר ופיק של 11000 WATT
http://www.kdedirect.com/KDE700XF495.html
עם כל הציוד שיודע לתמוך בכך.
עם PINION מתאים. צריך רק לדאוג שכל השאר ישאר שלם.
בקיצור יהיה שמח!


שחר , חישבתי - קצה הלהב מגיע בערך ל 570 קמ"ש. ( יואב תבדוק - שכחתי כבר איך עושים את זה ).
מה אתה אומר יואב יגיע למהירות הזאת ?
נראה לי שיואב צריך את הטורבינה של חברת חשמל. :D

jeblesh
02-01-2013, 22:17:49
יואב זה נכון מעוד המשקל והמבנה הרבה יותר חשובים עם מהירות זה מה שבראש שלך אני לא מבין עם אתה רוצה לשבור שיאי מהירות למה אתה חושב על מסוק רגיל באמת , תחפש את הקיט הכי צר שיש , יש את הגובלין למשל
ואת הX4 רוב הקיטים עם תמסורת 2 שלבים איהיו צרים יותר מאחרים ...

תכלס גם אני אוהב מהירות עם מסוקים ואני מתכנן מסוק דומה לX2 של סיקורסקי בשביל הכיף קרגה אבל הוא הולך ליהיות בגודל 120-200 ולא 700 אני אוהב יתושים ולא מפלצות :p
בכול מיקרה תחפש את הקיט המכאני הכי צר שתוכל עדיף שאהיה בגודל 600 דווקה רוב המסוקים מתוכננים ליעילות במהירות מתונה יחסית עם אתה רוצה למקסם מסוק סטנדרתי למהירות גבוהה
אתה תקבל תוצעות טובות יותר עם להבים כתנים ביחס למשקל של המסוק עם סל"ד גבוהה יותר פשוט תריץ אותם על 3000-3500 סל"ד ותתפלל שלא יהרגו אף אחד שהם יתפוצצו וילה באזים (:

Yoav Lahav
02-01-2013, 23:22:52
ה KDS 550 שלי מגיע ל 213 קמ"ש (נעשה אחרי המדידה של ה 198 קמ"ש)
בטיסה אופקית בקו ישר כשהוא במיטבו שזה בעיקר אומר סוללה חזקה וחדשה.
נמדד עם תוכנת ALLSPORT GPS במכשיר שהצמדתי למסוק. אתה מוזמן לנסות.

זה נעשה עם המנוע המקורי של KDS בעל הספק מכסימום רציף של 2500 WATT ו 6 תאים.
כמובן חשוב שהמדידה תתבצע ללא צלילה מקדימה אלא האצה תוך שמירת גובה.
אם תמצא מסוק 550 מהיר מזה אשמח אם תודיע לי.

אז אני הולך עם KDS בינתיים.

אה.. עוד משהו... תמסורת עם יותר שלבים אומר גם תמסורת עם יותר הפסדים.
אין מתנות בחינם.

המהירות המכסימלית שמסוק יכול להגיע אליה תלויה במליון ואחד פרמטרים ואין כלל אצבע כמו הכי צר זה הכי מהיר או זה עם המנוע הכי חזק יהיה גם
הכי מהיר. זה תלוי גם בנתונים אלו וגם במשקל המסוק ובצורה שלו ובאופטימליות של כל הכיוונים כמו יחס התמסורת מנוע-רוטור, יחס הספק למשקל,פסיעה,העמסה של המנוע לנקודת עבודה עם ההספק המכסימלי ועוד הרבה. לך תקרא קצת ספרות מקצועית אם זה ממש מעניין אותך.






יואב זה נכון מעוד המשקל והמבנה הרבה יותר חשובים עם מהירות זה מה שבראש שלך אני לא מבין עם אתה רוצה לשבור שיאי מהירות למה אתה חושב על מסוק רגיל באמת , תחפש את הקיט הכי צר שיש , יש את הגובלין למשל
ואת הX4 רוב הקיטים עם תמסורת 2 שלבים איהיו צרים יותר מאחרים ...

תכלס גם אני אוהב מהירות עם מסוקים ואני מתכנן מסוק דומה לX2 של סיקורסקי בשביל הכיף קרגה אבל הוא הולך ליהיות בגודל 120-200 ולא 700 אני אוהב יתושים ולא מפלצות :p
בכול מיקרה תחפש את הקיט המכאני הכי צר שתוכל עדיף שאהיה בגודל 600 דווקה רוב המסוקים מתוכננים ליעילות במהירות מתונה יחסית עם אתה רוצה למקסם מסוק סטנדרתי למהירות גבוהה
אתה תקבל תוצעות טובות יותר עם להבים כתנים ביחס למשקל של המסוק עם סל"ד גבוהה יותר פשוט תריץ אותם על 3000-3500 סל"ד ותתפלל שלא יהרגו אף אחד שהם יתפוצצו וילה באזים (:

dror_z
05-01-2013, 18:44:21
טוב
מתקן טעות שלי
אכן ההגדרות לא היו כנדרש
המנוע הזה חייה רעה
תודה לאלעד ולבורר


מענין..מה נתוני הזרם הנצרך וה w בלוג של הבקר?
נשמע שהסטאפ שלך מוגבל בהגדרות ולכן אתה לא מנצל את המנוע, אבל אולי אני טועה..
תעלה לפה תמונה של הנתונים בבקר ואת ההגדרות שלך ונראה מה יש שם..

בהמשך לפוסט הזה
היה לי אליין 750
עכשיו kde 700 495
נשארתי עם בקר CC120
מה למדתי עד עכשיו למרות שאני מדגיש שאני לא ברמת טיסה כזו שמאפשרת לי חוו"ד מקצועי
סוללות
הטיימר שלי מכוון אותו הדבר
חשבתי שה KDE יצרוך יותר סוללה אבל ההפך
בCELLPRO יש נתון של אחוזים
באליין סיימתי את הטיימר בד"כ עם 16%
בKDE בין 20 ל 25%
טמפ
יש לי טלמטריה ומד טמפרטורה על הבקר
עם ה KDE הבקר יורד בין 10 ל 30 מע' פרנהייט פחות
כוח
לא אני הכתובת אבל מרגישים שהמנוע הזה לא מוגבל וההגבלה שישי נובעת מסוג הסוללות
תפעול נכון של הסטייקים מייצר הרבה כוח בשני המנועים
חום - יורד קר